פארה פוסט באסוס

ASOS 2015/16-2
|

הרומן של ASOS עם אופנת שנות השבעים ממשיך ל-AW15 עם מגמת Farrah שלנו שנוצרה בהשראת אייקון האופנה פארה פוסט שכיכבה בסדרת הטלוויזיה המצליחה ה"מלאכיות של צ'רלי".

ASOS 2015/16-1
צילום יחצ
ASOS 2015/16-10
שמלה 450 שקל. צילום: יח"צ
ASOS 2015/16-9
טופ 179 שקל מכנסיים 189 שקל תיק 115 שקל. צילום: יח"צ
ASOS 2015/16-8
צילום: יח"צ
ASOS 2015/16-7
צילום: יח"צ
ASOS 2015/16-6
צילום: יח"צ
ASOS 2015/16-5
צילום: יח"צ
ASOS 2015/16-4
צילום: יח"צ
ASOS 2015/16-3
צילום: יח"צ

קולקציית הנשים

הרומן של ASOS עם אופנת שנות השבעים ממשיך לAW15 עם מגמת Farrah שלנו שנוצרה בהשראת אייקון האופנה פארה פוסט שכיכבה בסדרת הטלוויזיה המצליחה ה"מלאכיות של צ'רלי". פוסט היא מוזה גדולה לקולקציה שמציגה פריטים במראה יומיומי שהוא חצי מתוחכם ועם זאת גדוש במנה של זוהר וסקס אפיל. פריטי המפתח של טרנד זה מונים טופים בסגנון שנות השבעים, צווארוני רטרו, הדפסים באורח התקופה, שמלות בגזרת A  ואקססוריז ברוח אווירת הסבנטיז. הג'ינס גם הוא מקבל ביטוי העונה והופך לחלק בלתי נפרד מהמלתחה.

3 מוטיבים נוספים בקולקציה:
After Party אווירת הרוק של שנות ה -70- שלוקחת אותנו לאחור במבט על מוזות "הרוק" של אותה התקופה: בלונדי, מריאן פייתפול, סוזי סו וג'ואן ג'ט. המאופיינת בפריטים עם שלל פייטים צבעוניים, שמלות וינטאג', שמלות מקסי, מעילי עור מכווצים. בגזרת הנעליים: סנדלי פלטפורמה / מגפי קרסול.
Interstella אלמנט זה לוקח אותנו לטיסה לחלל אל עולמות המדע הבדיוני. שנולד בהשראת סרטים כמו בלייד ראנר ו A Space Odyssey משנות השישים שהכתיבו את הקצב של הקולקציה הנוכחית והשפיעו על המגמה העתידנית. צבעי הקולקציה מטאליים עם צלליות מתכתיות. שילובים אלו של מטאלי כסוף ולבן מעניקים מראה נקי ורענן לסתיו חורף הקרוב.
Saigon הוא אלמנט נוסף שבולט העונה, אופנת המחאה שהולכת וגוברת, ומוציאה שוב החוצה את המלתחה הצבאית, והיחסים בין שלום למלחמה בשילובים של קומפלאז' ופריטים צבאיים המשלבים ז'אקרדים סינים ופריחה יפנית. גם כאן ההשראה מגיעה מהזמרת האמריקאית גרייס סליק דבר המחזיר אותנו לשנות השבעים. המאופיינת בשילוב הסוואות מופשטות, צלליות סימטריות, משחק של אורכים בבדים ממידי למקסי, וכיסים המושתלים בבגדים.

קולקציית גברים

קולקציית הגברים של ASOS לסתיו חורף 15/16 מציגה 6 מוטיבים מהם פותחה הקולקציה.

AL/ Casuals – המראה הספורטיבי המודרני הכולל חולצות עם שרוולי שלושת רבעי, גזרות אוברסייז וסוודרים חתוכים היוצרים צלליות חדשות. שילובים של ניילון עם בדים רגילים וצבעים זוהרים עם צבעי מאט. שנות התשעים חוזרות אלינו וניכרות בעיצובים לסתיו חורף הקרוב. הפריטים בעלי ניגודים של צלליות רחבות, שכבות עם מכפלות, פריטים א-סימטריים במראה ספורטיבי. ניגודים וערבוב של סגנון ספורטיבי עם לוקים פורמליים.
Modernist Outdoors – אלמנט זה מציג קווים מודרניים-נקיים ומעורבבים בעלי טכניקה של הדפסי ענק של "קולור-בלוק". הבגדים מעוצבים ממרקמים של צמר מעורב עם כותנה וטקסטורות סריגה, הנעה בין צבעים של שחור לגווני חאקי. פריטים עם כיסים גדולים על בדים מינימליסטים נקיים.
70's Rock – אינדי רוקנרול עם גזרת סקיני ג'ינס צרה מאוד עם הדפסים המדמים עור של חיות. הקולקציה מציגה, מעילי אופנוענים והדפסים של פסים אנכיים על גבי חולצות משי, בגזרת האקססוריז אפשר לראות כובעי מגבעת, וסטים ושרשראות לצוואר. וכמובן המעילים שיחממו אותנו בחורף באה לידי ביטוי במעילי דמוי פרווה שזורקים אותנו הישר לשנות ה-70.
Modular – אלמנט השם דגש על קווים נקיים ותפירה מינימאלית, הצורה ממלאת תפקיד מרכזי בשל הפשטות של הבגדים הייחודיים. מרקמים מנוגדים וצבעים עדינים של Navy ואפור. שימוש בתפרים נחבאים הנותנים לבגדים צללית רכה יותר.
Opulence – בגדים פשוטים בשילוב של מרקמים וצבעים מפוארים, הגוונים נעים בין שחור, לבורגונדי שחוזר אלינו שוב החורף.
מכנסיים מתרחבים ומעילים גדולים. הדפסים פרחוניים מטושטשים בגוונים עשירים וכהים על בדי ג'רזי. בקולקציה אביזרי פרמיום ונעליים מעור.
הרעיון הוא ערבוב של לבוש פורמלי וחכם באמצעות שימוש בצבעים ובדים עשירים.

טווח מחירים:
נשים: החל מ-40 שקל ועד לשמלת עור במחיר של 900 שקל
גברים: החל מ- 40 שקל עד 881 שקל למעילי עור.
ניתן להשיג: www.asos.com

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק