קסטרו באנר קוביה לבן

CASTRO ACTIVE

CASTRO ACTIVE-4
|

CASTRO ACTIVE. קסטרו מציגה את קולקציית הספורט החדשה לנשים ולגברים של בית האופנה לחורף 2015. הקולקציה תוצג לראשונה באתר האינטרנט ובחנות פופ-אפ ייחודית של קסטרו במתחם ה- "Night Run בכיכר רבין בת"א, בין התאריכים 16-19.10 ותאפשר לקהל הרחב הצצה ראשונה  לקולקציית CASTRO ACTIVE למשך ארבעה ימים. לאחר מכן תוצג הקולקציה בחנויות קסטרו בכל רחבי הארץ.

CASTRO ACTIVE-5
צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE-6
צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE-1
צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE-2
צילום: דודי חסון
CASTRO ACTIVE-3
צילום: דודי חסון

קסטרו משיקה את קולקציית האקטיב החדשה של בית האופנה לחורף 2015 בגדי ספורט מעוצבים המתחברים אל תרבות הספורט העכשווית ואל טרנד ה-Athleisure (אתלטיקה + פנאי) ברחבי העולם: לבישת בגדי ספורט מוקפדים גם בזמן פעילות גופנית, וגם כחלק ממראה היומיום. לראשונה מושקת גם קולקציית קסטרו אקטיב לגברים המותאמת במיוחד לפעילות גופנית מאומצת.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר לרגל השקת חנות הפופ אפ של קסטרו: "עולם הספורט הפך בשנים האחרונות לחלק מהותי ובלתי נפרד מהתרבות, והוא מתחבר בהרמוניה לכל תחומי הלייף הסטייל – ואופנה בראשם. כפועל יוצא מכך היה מתבקש החיבור של קולקציית האקטיב של קסטרו למרוץ הלילה של ת"א. בימים של טרום המרוץ, אנו נפתח חנות פופ-אפ ייחודית לקולקציית האקטיב במתחם האירוע בכיכר רבין למשך 4 ימים, בו נפגש בצורה ישירה את לקוחותינו בחווית Athleisure תל אביבית."
קסטרו משיקה את קולקציית האקטיב החדשה של בית האופנה לחורף 2015: מפגש פסגה בין אופנה, בגדי ספורט איכותיים, טכנולוגיה והתאמה מושלמת למגמה העולמית של לבישת בגדי ספורט גם ביומיום, כהצהרה אופנתית מלאת סגנון. בהתאמה מושלמת, קולקציית האקטיב החדשה מתכתבת עם קולקציית האופנה של קסטרו, ויוצרת הצהרה אופנתית בפני עצמה.
בכדי לאפשר התאמה מקסימלית לחיי היומיום הדינמיים, מעצבי בית האופנה העניקו מחשבה לכל פרט בקולקציה: גזרות נוחות ומחמיאות, כיסים מוגנים למפתחות וכרטיס אשראי, אבזורים בבגד- מחזירי אור לפעילות בשעות הערב, ואפילו אביזרים כגון רצועת ספורט לטלפון הנקשרת על הזרוע.

בקולקציה, שעוצבה לנשים וגברים, משולבים טקסטילים טכנולוגיים ומתקדמים, המותאמים במיוחד לפעילות גופנית מאומצת: בדים מנדפי זיעה ועמידים למים, וסריגה בשיטת "Seamfree"- ללא תפרים להתאמה מירבית לגוף ועמידות לאורך זמן.
קבוצת הנשים מבוססת על צבעוניות שחור ואפור מלאנז' עם נגיעות של ורוד בזוקה וכחול רויאל. בקולקציה גופיות, חולצות ועליוניות ספורטיביות, לצד פריטי אופנה מעוצבים כגון חצאיות וטופים מפוטר. בקולקציה גם מבחר של טייצים עם טקסטורות, מטייץ ארוך, דרך גזרת הקפרי, ועד טייץ קצרצר ולוהט – בכולם כיס רוכסן לחפצים אישיים ואיזורים מחזירי אור.  הגוזייה הספורטיבית היא פריט מפתח שכבש גם את קולקציית האופנה, ובקולקציית האקטיב גרסה עדכנית שנוצרה בסריגה דו-צדדית בטכנולוגיית seamfree  ב-360 מעלות להתאמה מירבית לגוף, והיא יכולה לשמש כסט לטייצים בשני לוקים שונים.
קבוצת הגברים מבוססת על צבעוניות כחול רויאל, שחור ומלאנז׳, ובה פריטים כגון טי שירטים עם וללא שרוולים, מכנסי טרנינג, שורטס, וקרדיגן, המתאפיינים במשחקי חתכים והדפסים במראה גיאומטרי.
טווחי מחירים: החל מ- 89.90 שקל ועד 259 שקל
היכן ניתן להשיג? באתר האינטרנט ובחנות הפופ-אפ בין התאריכים 16.10-19.10 ומיום שלישי ה-20.10 בכל חנויות הרשת. www.castro.com
צילומי האופנה לקולקציית האקטיב החדשה של קסטרו נערכו עם עומר דרור הפרזנטור של קסטרו והדוגמנית לילי ארקוס (יולי מודלס). צילום: דודי חסון, איפור: יפעת פריזט, עיצוב שיער: צחי אלמוג.

באנר נשים קסטרו 300
פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק