
דוגמנית העל נטליה וודיאנובה נבחרה להוביל את קמפיין CONSCIOUS EXCLUSIVE החדש של H&M. הקולקציה מורכבת מחומרים מתחשבים יותר בסביבה כמו פסולת חופים ממוחזרת.
לראשונה, מלבד פריטים לנשים תכלול הקולקציה גם פריטים לילדים. הקולקציה תושק ברחבי העולם ובישראל ב-20 באפריל
קולקציית Conscious Exclusive החדשה של H&M פורצת דרך בהתחשבות בסביבה ובסטייל. הקולקצייה עושה שימוש בחומר חדשני המתחשב יותר בסביבה בשם ®BIONIC – פוליאסטר ממוחזר שנוצר מפסולת פלסטיק שנאספה בחופים. הבד הנשפך הבא לידי ביטוי בשמלת פליסה עשירה מציג בטבעיות עד כמה נכון שפריטי אופנה ייוצרו מחומרים המתחשבים יותר בסביבה.
בנוסף לקולקציית הנשים, לראשונה, תכלול הקולקציה גם פריטים לילדים. הקולקציה תמכר בכ-160 חנויות ברחבי העולם ובישראל החל מה-20 באפריל.

הדוגמנית נטליה וודיאנובה: "אני גאה להוביל את קמפיין Conscious Exclusive החדש. מדהים לראות איזה התקדמות אדירה נעשתה בקרב הבדים המתחשבים יותר בסביבה עליהם מבוססת הקולקציה. ההתקדמות מצביעה על עתיד מתחשב יותר בסביבה בעולם האופנה".

קולקציית Conscious Exclusive כוללת פריטים ייחודיים לעונה הקרובה. אחד הפריטים המרכזיים בקולקציה הוא שמלת קפלי פליסה אוורירית בוורוד עתיק העשויה מ-®BIONIC – פוליאסטר ממוחזר שנוצר מפסולת פלסטיק שנאספה בחופים. הקולקצייה כוללת פריטים ייחודיים וחגיגיים, שדרך כל אחד מהם ניתן לראות את הדרכים השונות באמצעותן ניתן ליצור את המראה הנכון ביותר מחומרים מתחשבים יותר בסביבה.

פרנילה וולפהרט, ראש מחלקת עיצוב ב-H&M: "עבור צוות העיצוב של H&M, קולקציית Conscious Exclusive היא הזדמנות לחלום וליצור פריטים מיוחדים, שונים ויפהפיים. האפשרות להראות מה אפשר לעשות עם חומרים מתחשבים יותר בסביבה, כפי שעשינו עם שמלת הפליסה העדינה העשויה מ-®BIONIC, היא פשוט נפלאה".
למידע נוסף ניתן לבקר באתר: about.hm.com/sustainability