קמפיין קיץ 2017 של TNT לדור ה-Z. מגניב, טרנדי, סקסי ומקורי. הישראלים של TNT אוהבים, חיים ברשתות החברתיות, שמחים, מבלים, אוכלים. השפה: אנגלית, ערבית ועברית
https://vimeo.com/211125361https://vimeo.com/211125361
הקולקציה מציעה פריטים בקו אורבני וצעיר ולרגל השקת הקמפיין תעצב TNT חולצות T מגניבות ובועטות עם המשפטים המרכזיים שמככבים בפרסומת עם פרשנות עיצובית כדי להדגיש את הישראליות.
כבר 18 שנה נמצאת TNT כשחקן מרכזי בשוק האופנה לצעירים, בקיץ הקרוב כולם ידעו שאין שני לישראלים ואנחנו טובים בכל. בנוסף הפרסומת מייצגת שילוב של מזרח ומערב שלשם כך השיר שנבחר הוא "חביבי יא-עייני" ששורשיו מגיעים משנות ה-70 עם עיבוד חדשני של קולו של הזמר האגדי ג'ורג' בר שלצידו להקה ישראלית ובכך הרשת מציגה פלורליזם אותנטי ומראה ישראליות מהי.
רשת TNT ממשיכה להציע אופנה טרנדית, בועטת, סקסית ומקורית, בקו אורבאני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, אביזרים והלבשה תחתונה, לצעירים וצעירות, המאופיינים בשילובי צבעים הרמוניים וגם קונטרסטיים, בגזרות ייחודיות ובשילוב אפליקציות, הדפסים ואמירות ייחודיות. קולקציית TNT, פרובוקטיבית בצד פונקציונאלית, מתעדכנת בתדירות גבוהה במיוחד, ובהתאם לקהל היעד. TNT, אשר נוסדה בשנת 1999, הינה בבעלות קבוצת הוניגמן, מהחברות המובילות בתחום קמעונאות האופנה בישראל. רשת TNT מונה 61 סניפים בפריסה ארצית.