מגזין אופנה
דוגמנית העל קנדל ג'נר תוביל את קו ההלבשה התחתונה ובגדי החוף של La Perla, לאביב-קיץ 2017
לצידה נבחרו הדוגמניות איזבלי פונטנה שממשיכה זו השנה השניה ללוות את המותג וליו וון הסינית שמחדשת את תפקידה כשגרירה של המותג La Perla במזרח הרחוק. את הקמפיין המדובר צילם סטיבן קליין
זכוכית מנופצת, חזייה עולה בלהבות, מחוך וינטאג'. כל אלו הם הסמלים שנבחרו על ידי הצלם האמריקאי סטיבן קליין להדגשת הקונספט הייחודי של קמפיין La Perla החדש לאביב קיץ 2017: שחרורה של כל אישה באשר היא מהצורך "לסבול כדי להיות יפה". מהפכה בסגנון זה, נולדה מההבנה העמוקה של המותגים איך לשפר ולחגוג את הנשיות.
קו ההלבשה התחתונה של מותג ההוט קוטור La Perla, מציג את קולקציית בגדי החוף Ready To Wear לאביב קיץ 2017 המובאים לחיים דרך העדשה של הצלם סטיבן קליין, עם מסר חזותי נפיץ, המדגיש את האישיות של שלושת הדוגמניות שהן הפנים של הקולקציה החדשה.
דוגמנית העל המובילה קנדל ג'נר היא הכוכבת החדשה של הקמפיין, קנדל נבחרה אישית על ידי המנהלת הקריאטיבית של La Perla, ג'וליה הארט, להעברת המסר החדשני ביותר שהמותג מעוניין להעביר. הכריזמה העכשווית של קנדל מוסיפה מגע אישי לכל בגד, מהסוג שאי אפשר להתבלבל איתו – שילוב של מודרניות עם אלגנטיות וביטחון עצמי בכל פריט שהיא לובשת.
איזבלי פונטנה ממשיכה להיות הפנים של La Perla בפעם השנייה, קסמה הלטיני מפיח רוח חיים בבגדים, החוגגים את קווי המתאר הנשיים ומשמשים סמל לזהות הנשית.
ליו וון, הדוגמנית הסינית הראשונה שהגיעה לפסגת הדירוג הבינלאומי, מחדשת את תפקידה כשגרירה של המותג La Perla במזרח הרחוק וחושפת צד יותר אינטנסיבי וחושני של הקולקציה.
הקמפיין שצולם על ידי סטיבן קליין, נחשף על ידי סדרת תמונות מלאות בצבעים אינטנסיביים ושם את הפוקוס על בדי המשי היוקרתיים של המותג, שמציגים את השפה לא רק של ההלבשה התחתונה אלא גם של קו ה-READY TO WEAR החדש שמציגה המנהלת הקריאטיבית ג'וליה הארט.
הקמפיין צולם בניו יורק, בניהולו האומנותי של פביאן ברון.
LA PERLA
המותג החל את ראשית דרכו ב-1954 במפעל איטלקי קטן, כחלומה הפרטי של עדה מאסוטי, איטלקייה מלאת כישרון ואומץ, שחלמה לייצר את המחוך המסורתי המושלם. עם השנים, הודות לאיכויותיו הגבוהות, המותג LA PERLA הפך לסמל של יוקרה איטלקית. קולקציות ההלבשה התחתונה של LA PERLA, לצד קולקציות הלבשת החוף והפנאי, מספקות מענה כולל למי שמחפש ביטוי אופנתי מתוחכם אך בלתי מתאמץ. הקוד הסגנוני המאפיין את פעילות המותג בשנים האחרונות הופך את פריטי ההלבשה התחתונה לבסיס ורסטילי למלתחה של נשים וגברים מסביב לעולם ומייצר קשר מפותח ומסקרן בין לבוש המיועד לשימוש במרחב הפרטי לבין כזה שמחמיא ללבוש המיועד למרחב הציבורי והולם אותו. אחד המאפיינים הבולטים המבססים את אופיו של המותג הוא שימוש חסר פשרות בחומרים איכותיים. רקמות, תחרות ושילוב של עבודות יד יוקרתיות לצד שימוש בחומרים ועיצובים חדשניים מקנים למותג בולטות. היכולת לסנכרן בין מסורות הייצור האיטלקיות לפיתוחים החדשניים ביותר בתחום הטקסטיל, משמרים את מעמדו כפורץ דרך.
FACTORY 54
FACTORY 54 הנציגה הרשמית בישראל של למעלה מ-60 מותגי אופנה בינלאומיים מובילים, רובם נמכרים בבלעדיות ברשת. המותגים נבחרים בקפידה בהתאם למגמות והטרנדים בעולם. בכל עונה הקולקציות נבחרות על ידי צוות הקניינים של הרשת בשיתוף פעולה מלא עם בתי האופנה הבינלאומיים, ביניהם ג'ורג'יו ארמני, מארק ג'ייקובס, ולנטינו, מייקל קורס, טורי ברץ', ורסצ'ה, קרבן, ג'וזף ועוד
להשיג בבלעדיות ב-FACTORY 54