Louis Vuitton

MAKEAPROMISE-2
|

מותג היוקרה Louis Vuitton ישתף פעולה עם קרן האו"ם  Unicef. ישיק תליון וצמיד עם מנעול מכסף ויתרום. מכל רכישה 800 שקל לתמיכה בילדים  ויקדם בקמפיין מובילי דעה באינסטגרם

בנשף יוניסף שהתקיים השבוע בלוס אנגלס עשתה השחקנית ליה סיידו את הופעתה הראשונה כפרזנטורית של המותג לצד שחקנים כמו ניקול קידמן, סלינה גומז, מאריה קארי, מרנדה קר ואחרים שלקחו חלק באירוע.

MAKEAPROMISE
התכשיט, Silver Lockit , מנעול מכסף, ימכר כתליון לשרשרת או צמיד בעלות 2200 שקל . מכל מכירה יתרום לואי ויטון כ- 800 שקל(200 דולר) ליוניסף.

לואי ויטון וקרן האו"ם, יוניס"ף (Unicef), הארגון המוביל לסיוע הומניטרי לילדים,  חתמו על שותפות גלובלית. מטרת השותפות לגייס תרומות ליוניסף ולסייע בתמיכה בילדים החשופים לסיכונים בעקבות אסונות טבע ומצבי סיכון אחרים המאיימים על ביטחונם ושלומם.

MAKEAPROMISE-1
צמיד תליון מנעול כסוף לואי ויטון פרויקט UNICEF קרדיט צילום: לואי ויטון

לרגל שת"פ, עיצבו בלואי ויטון תכשיט מיוחד שיהיה זמין בחנויות לואי ויטון ברחבי העולם ובאתר יעודי החל מה-13 בינואר 2016. התכשיט, Silver Lockit , מנעול מכסף, ימכר כתליון לשרשרת או צמיד. מכל מכירה יתרום לואי ויטון כ- 800 שקל (200 דולר) ליוניסף.

MAKEAPROMISE-5
ליה סיידו הפרזנטורית החדשה של לואי ויטון בנשף יוניסף להשקת שתפ עם ויטון צילום לואי ויטון מלטייר

המנעול הכסוף, ה-Silver Lockit, נוצר בהשראת המנעול המקורי שהמציא ז'ורז' ויטון ב-1890 נגד גניבות על מנת להגן על חפציהם היקרים של לקוחותיו, הוא סמל להגנה ומשמש גם כעדות להבטחתו של בית האופנה לסייע לילדים הנמצאים במצבי מצוקה חמורים.

"יוניסף הוא ארגון חזק, אמין ומוביל בנקיטת פעולה הומניטרית. יחדיו נוכל לחולל שינוי ממשי עבור ילדים הנמצאים במצבים הקשים ביותר," אמר מייקל ברק, יו"ר ומנכ"ל לואי ויטון. "עשיית צדקה מתחילה בבית," אמר מייקל ברק. "20,000 עובדי לואי ויטון שיתפו פעולה בהגיית רעיונות להושטת עזרה למטרה זו. אנו שואפים להגיע לכמה שיותר אנשים ולבקש מהם להיות שותפים להבטחה שלנו לחולל שינוי של ממש."

MAKEAPROMISE-33
סלינה גומז בנשף יוניסף של לואי ויטון שהתקיים בלוס אנגלס קרדיט לואי ויטון

#MAKEAPROMISE – הקמפיין 

לואי ויטון מייעד קמפיין דיגיטלי תחת ההשטאג #MAKEAPROMISE  להשקת ה-Silver Lockit, במטרה להעלות את המודעות ולגייס תרומות בכל העולם, הקמפיין יחל בנשף יוניסף השנתי שיתקיים ב-12 בינואר 2016 בלוס אנג'לס.

הקמפיין, בהובלת ידידיו המפורסמים של לואי ויטון , שואף לעודד כמה שיותר בני אדם להצטרף להבטחתו של בית האופנה לסייע לילדים במצוקה חמורה. מפורסמים ברחבי העולם יחתמו על מחויבותם לסייע למטרה באמצעות העלאת צילום של שילוב זרתות ויזמינו אנשים נוספים להצטרף אליהם.

MAKEAPROMISE-4
ניקול קידמן בנשף יוניסף של לואי ויטון שהתקיים בלוס אנגלס קרדיט לואי ויטון

שילוב הזרתות של שני אנשים היא כעדות להבטחה שניתנת אחד לשני. זהו נוהג מקובל בקרב ילדים צעירים במזרח אסיה (למנהג קוראים "יוביקירי" ביפנית ו-"גו שיאז'י" בסינית). ההבטחה עם הזרת הייתה נהוגה גם בארצות הברית מאז המאה ה-19.

www.louisvuitton.com/lvforunicef

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק