אנרגיה חיובית ויציבות

קורין-גדעון-לאבישג-ארבל-אופנה
|

כ-100 שנים לאחר המגפה הספרדית תקפה את העולם מגפת קורונה ששינתה אותו לחלוטין. בחברת Pantone הפנימו את השינויים שחלו בתפיסת החיים ובחרו את הצבעים צהוב בהיר ואפור כמייצגים את שנת 2021: "שילוב הצבעים מעניק חוסן ותקווה. אלו הן תחושות הכרחיות לרוח האנושית"

חולצה_רוני_בר_אופנה
MOXIE TLV FW20. חולצה: רוני בר, מחיר: 630 שקל, כד NOUSE, מחיר: 650 שקל. צילום: אופיר לוי

מאת: נועם שקד


כמדי שנה בחודש דצמבר הכריזה ענקית הצבעים האמריקאית Pantone על בחירת צבע שיסמל את השנה החדשה. 

בכל שנה מנסה בחירת הצבע לייצר אמירה ושינוי – פוליטי, סביבתי, מגדרי וכו'. בשנה שעברה היה זה הצבע הכחול הקלאסי שנבחר מתוך הסתכלות על חיי היומיום הלחוצים, במטרה לעצור רגע ולמצוא איזון ושלווה. 

השנה, בפעם השנייה בהיסטוריה של Pantone, נבחרו שני צבעים: צהוב בהיר המסמל אנרגיה חיובית ועליזות, וצבע אפור בהיר שמתקשר ליציבות. שני צבעים השונים זה מזה, ומשלימים זה את זה.  

G-SHOCK_שעון_יד_אופנה
G-SHOCK. מחיר: 459 שקל, להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר www.Gshock.co.il. צילום: יח״צ חו״ל

לייטריס אייסמן, מנהלת תפעולית של חברת Pantone, מנמקת את בחירתו של צבע השנה


"שילובם של שני הצבעים, הצהוב הבהיר והאפור הסלעי, משדרים יציבות ואופטימיות. שילוב שני הצבעים מעניק לנו חוסן יחד עם תקווה. אנחנו צריכים להרגיש מעודדים ומרוממי רוח, אלו הן תחושות הכרחיות לרוח האנושית". 

אין ספק שאחרי שנת הקורונה הקשה שעברה על האנושות אנחנו זקוקים לצבעים שמפיחים תחושה של תקווה ועתיד חיובי!

הבחירה, כמו בכל שנה, משפיעה על אנשי התעשייה בתחומי האופנה, העיצוב והגרפיקה הבינלאומיים שמשיירים קו ומעצבים קולקציות בצבעים הנבחרים."

CAPRICE_נעלי-ספורט-אופנה
נעלי ספורט מבית המותג CAPRICE הבלעדי לרשת הלב הכחול, מחיר: 450 שקל, להשיג בחנויות הרשת
ו-www.BlueHeart.co.il. צילום: יח״צ חו״ל

מאיה טיטו-שועה, מנהלת השיווק של קבוצת "טי אנד איי"


"יפה לראות איך בכל שנה מחדש מנמקת חברת Pantone את בחירתה בצבע השנה, נימוק שאינו תלוש מהמציאות היומיומית בה אנו חיים, שבא במטרה ליצור עולם שטוב יותר לחיות בו. מעניין יהיה לראות את העיצובים שייווצרו מבחירה מעניינת זו וכיצד כל חברה או מעצב ייקחו את שני הצבעים החדשים וישלבו אותם במוצריהם השונים".

דלתא-פי׳מה_אופנה
דלתא. חורף 2020. צילום: איתמר לידר שירי

דניאל רבני, סמנכ"ל רשת "הלב הכחול"


"בחירתו של צבע השנה היא מאורע מרגש וחשוב גם בקרב חברות ישראליות. הבחירה בצבע השנה מסוקרת רבות בתקשורת והדבר הופך לטרנד באופן כמעט מיידי עם ההכרזה. מדובר במגמה גלובאלית שיש להיערך אליה כיוון שהדרישה מגיעה כבר מרגע ההכרזה ונמשכת לאורך כל השנה. אנו שמים על העניין דגש הן בהנעלה המיוצרת על ידינו והן בבחירת הדגמים במותגי ההנעלה הבינלאומיים אותם אנו מייבאים בבלעדיות".

תיק-גב-בובי-נגד-גניבות_אופנה
תיק גב בובי נגד גניבות. מחיר: 399 שקל, להשיג ב-www.Gadgetshop.co.il. צילום: יח״צ חו״ל

כפיר ועקנין, בעלים של רשת חנויות "גאדג'טשופ"


"צבעים הם עניין של טעם וכל אחד יבחר אם צבע השנה קולע לטעמו וירצה ליישם את הטרנד או לפסוח עליו. דבר אחד בטוח, רובנו צריכים יותר שקט, יציבות וחיוביות בחיינו ומה שיכול להביא לכך הרי הוא מבורך".


נועם שקד, אופנה, אינסטגרם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק