מיטל דה רזון באפיפו מגזין

מיטל דה רזון מ ׳אמזונס׳ ו-Efifo Magazine
|

מיטל דה רזון מכוכבות הריאלטי החדש של קשת, ׳המשימה: אמזונס׳, שרה לייב באירוע אופנה ויראלי של מגזין האופנה, האמנות והלייף סטייל – Efifo Magazine, בשיתוף פרויקט אופנתי למען מרכז בא"ר להעצמה

עורך אופנה ומפיק: אפי אליסי, מאת: מערכת המגזין

 

http://https://youtu.be/BpKfO-lBk74

50 גוונים של אפיפו-6
מעצבת האופנה ורה לוין והתערוכה של מרכז בא"ר. צילום: יוסי סבאח

ב-.29.316 התקיים במועדון הקו בתל אביב אירוע אופנה יוצא דופן של מגזין האופנה והתרבות הישראלית. 50 גוונים של אפיפו – אירוע אופנה ויראלי. הערב האופנתי התקיים בשיתוף פעולה עם פרויקט אופנה צילומי יוקרתי של עמותת בא"ר להעצמה נשית וגברית שצילמו את טיטי אייהנו, שני חזן, טל ברקוביץ, ליאת אשורי, נטלי עטיה, רותם איזק, בת-אל פאפורה, ג'קי אזולאי, ליאן פישביין, דון לני גבא, מיטל דה רזון וריי שגב.

50 גוונים של אפיפו-1
נטלי עטיה. צילום: יוסי סבאח

במהלך האירוע שלווה בהופעה חיה של הזמרת מיטל דה רזון, כוכבת הריאליטי החדש של 'קשת' ׳המשימה: אמזונס', הוצגו מיצגי אופנה של דוגמנים ודוגמניות מסוכנות passion שנתנה את חסותה לאירוע. המיצגים והאפיזודות של הדוגמנים והדוגמניות שלבשו את הבגדים של המעצבים הישראלים: יוסי קצב, שירה מנור, יוסף, שני צימרמן, ליאן פישביין, אליהב ששון, סטלה ולורי, ורה לוין, לימור חן ומרדכי אברהם צולמו להפקות אופנה ייחודיות על ידי צלמי האופנה הרבים שהיו במקום.

50 גוונים של אפיפו-3
טל ברקוביץ צילום: יוסי סבאח

עוד נתנו חסות לאירוע חברת מוצרי השיער יוג'ין פארמה שחילקה אריזות שי לצוות הדוגמנים, בית הספר לאיפור בראשותה של עדה לזורגן שגם איפרה בעצמה את הסלבס והדוגמנים נתנה חסות לאירוע וחילקה אריזות של מוצרי קוסמטיקה לצוות הדוגמנים.

50 גוונים של אפיפו-4
המעצב ליאן פישביין בערב האופנה שלefifo magazine צילום: עופר הייכל

את השיער עיצבו מעצבי השיער של רשת מספרות heads שנתנה אף היא את חסותה לערב האופנה המוצלח, שהיה גדוש במאות אורחים ואורחות מכל גווני התעשיה. במקום היה בר של סושי ודים סאם, 'סושי סוטיק', שהאכיל את כל מאות האורחים, כמו כן, היה שולחן ייחודי של ממתקים "חלומות מתוקים". האורחים נהנו משמפניה חינם לאורך כל הערב.

50 גוונים של אפיפו-5
דורין וליאור סגול צילום יוסי סבאח

 

50 גוונים של אפיפו
מאות אורחים שגדשו את המקום. צילום: יוסי סבאח

 

"מעצבים תרבות" – פרויקט אופנה עבור מרכז התרבות בא"ר

"מעצבים תרבות" פרויקט גיוס כספים לטובת מרכז התרבות בא"ר. 9 מעצבי אופנה מובילים ו-12 מובילות דעה שהתגייסו לצילומי קמפיין להעלאת מודעות וגיוס כספים עבור מרכז תרבות חדש שמטרתו לשקם ולהעצים נפגעות ונפגעי תקיפה מינית. בין המעצבים שנרתמו לטובת המרכז ניתן למצוא את יוסף, שירה מנור, יוסי קצב, אליהב ששון, שני צימרמרן, ליאן פישביין, סטלה ולורי, מרדכי אברהם וורה לוין.

מרכז בא"ר-13
מיטל דה רזון לשירה מנור. צילום: זהר שטרית

 

מרכז בא"ר-1
ליאן פישביין לאליהב ששון. צילום: אלי בוחבוט

 

מרכז בא"ר
בת-אל פאפורה לורה לוין. צילום: אלי בוחבוט

 

מרכז בא"ר-3
ריי שגב לסטלה ולורי. צילום: אלי בוחבוט

 

מרכז בא"ר-4
רותם איזק ליוסף: צילום: אלי בוחבוט

 

מרכז בא"ר-5
טל ברקוביץ למעצב מרדכי אברהם. צילום: אלי בוחבוט

 

מרכז בא"ר-7
ליאת אשורי ליוסף. צילום: זהר שטרית

 

מרכז בא"ר-9
נטלי עטיה ליוסי קצב: צילום: נתי גולד

 

מרכז בא"ר-10
ג'קי אזולאי לליאן פישביין. צילום: אלי בוחבוט

 

מרכז בא"ר-12
טיטי לורה לוין. צילום: אלי בוחבוט

כל מעצב תרם פריט אופנה, הפריטים נאספו לטובת צילומי הפקת אופנה בהשתתפות מובילות דעה לדוגמת ליאת אשורי, טיטי אייהנו, ג'קי אזולאי, שני חזן, מיטל דה רזון, ריי שגב, דון לני גבאי, רותם איזק, ליאן פישביין, טל ברקוביץ ונטלי עטיה. הפריטים יועברו למכירה באתר סטייל ריבר וכל ההכנסות מהמכירה יועברו לטובת הקמת המרכז.

אירית ראב, עברה בגיל 12 מקרה אונס על ידי קבוצת ילדים. בגיל 30 אחרי הדחקה ארוכת שנים, חוותה הזכרות מאוחרת בדבר המקרה. ומשעלה היא לא נתנה לו לשקוע שוב. ראב, בימאית וכותבת מחזות משקיעה את מלוא מרצה להעלאת המודעות בנושא, כשאחרייה מספר הצגות אותם כתבה וביימה בנושאים חברתיים שונים ובחודשים האחרונים עובדת אירית על הקמת המרכז לשורדים ושורדות תקיפה מינית.

צילום: זהר שטרית, נתי גולד ואלי בוחבוט.
סטיילינג: ליאת בינדר.
איפור: בן קדר, חן סבג, טטיאנה מחלינובסקי, יקיר בן זקן.
שיער: בן קדר, שי אביטל וסער זרד לוולה פרופסיונל, חן סבג.
הפקה: דנית דניאל לרותם ללוש יחסי ציבור.

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק