מגזין ביוטי – יולי 2021

קרם-לשיזוף-עצמי-נטורל-ברונזר-גרניה-צילום-ישי-פרנקו--מחיר-42שח
|

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק בישראל: מסכת לחות S.O.S מועשרת בחמצן מסדרת הידרג'ניסט להחייאה מיידית של עור הפנים ולשמירה על רמת לחות אחידה למשך 24 שעות. 

מסיכת לחות הידרג'ניסט הינה מסיכה פעילה במרקם ג'ל, העשירה בלחות ובחמצן המחייה את עור הפנים ומעניקה מראה צעיר רענן ומלא נפח. המסכה מבוססת על טכניקה ביו מימטית (מחקה את תהליכי הטבע) ועל פטנט ייחודי – NMF המאפשר החדרת חמצן לכל שכבות העור עד לשכבת הדרמיס, כמו כן  המסכה מועשרת בחומצה היאלורונית.

הפטנט החדשני מאפשר פעילות אקטיבית: בתוך 5-10 דקות מרגע מריחת המסכה על העור נוצר אפקט לחות שנמשך למעלה מ 24 שעות. העור נראה חיוני, בוהק, מלא זוהר וללא סימני עייפות ושחיקה. 

רכיבים פעילים: קומפלקס 3 חומצות היאלורוניות – להחדרת לחות לעומקי העור (פטנט ייחודי של ליראק פריז) , ריכוז ויטמינים לשיקום והחזרת חיוניות לעור, מיצוי ורד וקמליה – להגנה על העור ולחות לאורך זמן.

טיפ: מומלץ להשתמש לפי הצורך, למרוח שכבה דקה על העור ולהסיר לאחר 5-10 דקות, כמו כן, לאלו המעדיפות למרוח תכשירים לפני שינה – ניתן לישון עם המסכה ולאלו המעדיפות לא להסיר בכלל – ניתן להישאר עם המסכה מבלי להסירה בכלל.   

תכולה: 75 מ"ל
מחיר: 179 שקל
ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

ליראק-פריז-מסיכת-לחות
ליראק פריז מסיכת לחות מועשרת בחמצן מסדרת הידרג'ניסט מחיר 179 שח צילום אסף לוי

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה מציג, לעונת הקיץ: קרם רגליים משקם, המיועד לעור יבש במיוחד

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה מציג, לעונת הקיץ: קרם רגליים משקם, המיועד  לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי. מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.
מעניק לעור לחות להרגעה והקלה על היובש תוך קילוף עדין של העור, מרכך את העור ומשפר את מרקם העור הפגום. מאושר ע"י האגודה הישראלית לסכרת.

מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 שקל, תכולה: 88 מ"ל. 
את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתותהפארם, בקופותהחולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים: https://shop.super-pharm.co.il

סרווה-קרם-רגליים-משקם
סרווה קרם רגליים משקם לעור יבש מחיר – 44.90 שקל צילום – יחצ

וישי מציג לקיץ 2021 דיאודורנט טו גו לגבר

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי, מציג לקיץ 2021  דיאודורנט טו גו לגבר – אריזה חדשה בעלת טכנולוגיה מהפכנית, לדיאודורנט האהוב והמוכר לגבר, .VICHY DEO HOMME אותה כמות לחיצות- באריזה קטנה יותר. בעזרת הטכנולוגיה החדשה, נדחסה אותה כמות של חומר- 200 מ"ל, לאריזה קטנה יותר בגודל של 100 מ"ל. האריזה הקומפקטית, מיועדת לנשיאה בתיק, לטיסות ולחופשות.

מחיר לצרכן: 49 ₪. תכולה: 100 מ"ל
מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות בי וסופר פארם ובאתרי סחר און ליין השונים

וישי-דאודורנט-ספריי-לגבר-טו-גו-100-מל-המחיר-49-שח-צילום-יחצ
וישי דאודורנט ספריי לגבר טו גו 100 מל המחיר 49 שח צילום יחצ

מותג לה רוש פוזה משיק: מוצר היברידי להגנה מהשמש המשלב שגרת טיפוח מלאה: מינרל וואן עם גוון SPF50+ הענקת לחות- כיסוי מראה פגמים.

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה מרחיב את סדרת מוצרי השמש מסדרת אנתליוס ומשיק מוצר היברידי להגנה מהשמש המשלב שגרת טיפוח מלאה: מינרל וואן עם גוון SPF50+  – הגנה מהשמש- הענקת לחות- כיסוי מראה פגמים. הפורמולה של מינרל וואן מועשרת בחומצה היאלרונית, המעניקה לחות לעור עד 24 שעות לאחר השימוש,  בנוסף להגנה של ויטמין -E נוגד חמצון השומר על העור מפני מזהמים סביבתיים, מסייע במניעת היפר-פיגמנטציה ומגן מפני קרני IRA.
מינרל וואן מעניק כיסוי מראה פגמים בעור ומראה מאט עד 12 שעות וכולל 4 גוונים להתאמה מושלמת לכל אחת לפי גוון עורה: בהיר (01), מדיום (02), ברונזה (03) ו- חום (04).

מחיר מומלץ לצרכן: 89  שקל  תכולה: 30 מ"ל
את מוצרי הטיפוח של לה רוש-פוזה ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בקופות החולים מכבי , מאוחדת ולאומית  ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

לה רוש פוזה מינרל וואן המחיר 89 שח צילום יחצ
לה רוש פוזה מינרל וואן המחיר 89 שח צילום יחצ

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מרחיב את סדרת אינפליבל ומשיק: INFAILLIBLE FRESH WEAR  FOUNDATION IN A POWDER

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את הפודרה המדוברת בכל העולם, זו שהספיקה לעשות רעש וגלים בסרטוני טיקטוק עוד לפני שנחתה בישראל: פודרה INFAILLIBLE FRESH WEAR (אינפליבל פרש וור).

הפודרה מגיעה ב-4 גוונים להתאמה מושלמת עם עמידות בלתי מתפשרת בעלת כיסוי מלא, מרקם קטיפתי ובגימור מאט, טבעי ואחיד, קל ונושם. ניתן להשתמש גם כמייק אפ למראה טבעי וקליל. האריזה עוצבה מחדש, בסגנון קומפקטי , צעיר ונוח לשימוש. כדי שתוכלי לשלשל אותה לתיק ולשלוף מתי שרק תרצי. לא תהיה תמונה או סרטון שלא תהיי מוכנה לה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 65 שקל
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות – http://www.loreal-paris.co.il/

פודרת-אינפילבל-לוריאל-פריז
פודרת אינפילבל לוריאל פריז של כל כוכבות הטיקטוק מחיר 65 שקל צילום יחצ חול

אלביב, מותג טיפוח השיער הבינלאומי מבית לוריאל פריז מרחיב את סדרת הטיפוח DREAM LONG ומשיק: סרום לשיער לטיפול בפריז

מותג אלביב, מבית לוריאל פריז, מספר 1 באירופה בקטגוריית טיפוח השיער, השיק בקיץ אשתקד את סדרת הטיפוח המצליחה והנמכרת 'דרים לונג' המיועדת לשיער ארוך, שקטפה את תואר 'מוצר השנה' לשנת 2020. 

בימים אלה מרחיב המותג את הסדרה ומשיק את דרים לונג סרום לשיער, המטפל בשיער מרדני ועיקש, מזין אותו בלחות, מטפל בחשמל הסטטי הידוע בכינויו 'שוונצים', מעשיר אותו בנפח ואינו מותיר אותו שומני. אידיאלי לשימוש לנשים שמחליקות את השיער עם מחליק או פן. בנוסף לאפקט ההזנה שמעניק הסרום, הוא מאפשר לצרכנית להאריך את השיער ב-4 ס"מ(!) נוספים. 

הסרום מכיל קרטין צמחי וחמאת קקאו ללא סיליקונים למען תחושת מגע טבעית. התוצאה: סיב השערה מחוזק ומוזן לאורכו עד הקצוות. 

הוראות שימוש: 1-2 לחיצות על שיער לח, לפני שימוש במייבש שיער. עבור שיער בעל נפח וחשמל סטטי, יש להשתמש בכמות קטנה על שיער יבש. 

לצד טיפוח השיער, אלביב מצטרף לצרכנות ירוקה, ומשיק לראשונה בקבוקים עשויים 100% פלסטיק ממוחזר אשר ניתן למחזור, כחלק מתפיסת עולם ירוק יותר של לוריאל פריז. בקבוקי שמפו ומרכך מסדרת אלביב דרים לונג, הם הראשונים בסדרה שעברו את הטרנספורמציה באריזותיהן.

מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 שקל
להשיג ברשת סופר פארם

סרום-לשיער-לטיפול-בהזנה
סרום לשיער לטיפול בהזנה, חשמל סטטי 39.90 שקל לוריאל פריז דרים לונג

מותג וישי משיק מוצרי הגנה מהשמש אנטי אייגי'נג לפנים עם גוון וללא גוון

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל VICHY (וישי) משיק:  קרם הגנה מהשמש אנטי אייגי'נג לפנים. ניתן להשיג את הקרם החדש עם גוון – המסייע במניעת כתמים כהים הגנה, תיקון וגוון אחיד ובלי גוון – נוגד חמצון, נגד קמטים, ומעניק זוהר וגמישות לעור.

הסדרה כוללת:

  • קרם הגנה מהשמש עם גוון –  אנטי אייג'נג, SPF50, מסייע במניעת כתמים כהים הגנה, תיקון וגוון אחיד. הקרם מכיל: PhE-Resorcinol המפחית יצור המלנין.

אופן השימוש:יש למרוח את הקרם על הפנים, הצוואר והמחשוף בצורה אחידה לפני כל חשיפה לשמש. 

  • קרם הגנה מהשמש ללא גוון –  אנטי אייג'ינג, SPF50 , נוגד חמצון, נגד קמטים, ומעניק זוהר וגמישות לעור. הקרם מכיל קאמו קאמו (ענב חמוץ העשיר בויטמין סי). 

אופן השימוש: יש למרוח את הקרם על הפנים בצורה אחידה לפני כל חשיפה לשמש. יש להימרח מריחה ראשונה לפני היציאה לשמש. 

מחיר מומלץ לצרכן: 109 שקל, תכולה: 50 מ"ל.
מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי.
למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל WWW.VICHY.CO.IL

וישי-קרם-הגנה-מהשמש-אנטי אייגי'נג
וישי קרם הגנה מהשמש אנטי אייגי'נג 3 ב-1 קמטים זוהר וגמישות המחיר 109 שח צילום יחצ

מותג האיפור לוריאל פריז משיק מסקרה עמידה במים ולחות שאינה נמרחת

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק מסקרה עמידה במים ולחות, שאינה נמרחת, המתאימה למזג האוויר החם והלח בישראל.  הפורמולה החדשנית של המסקרה מעניקה נפח לריסים במראה טבעי!

הפורמולה החדשנית של המסקרה מעניקה ווליום עוצמתי בעזרת מברשת מרופדת המעניקה נפח לריסים במראה טבעי, עמידה במים ואינה נמרחת! 

המברשת הייחודית מרופדת ובעלת יכולת העמסה גבוהה במיוחד של החומר, מפרידה ומצפה כל ריס וריס ויחד עם זאת,  מעניקה תחושה קלילה ולא כבדה על הרסים. ההסרה קלה במים חמים.

אריזת המסקרה בצבע טורקיז, בצורת בלון מתכתי השומרת באדיקות על הפורמולה האוורירית וקלת המשקל של המסקרה. 


התוצאה: מראה ריסים מלא בעל נפח עצמתי ותחושה אוורירית קלילה.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 שקל
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג:  ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

מסקרה--אייר-ווליום-עמידה
מסקרה אייר ווליום עמידה במים לוריאל פריז 50 שקלצילום יחצ חול

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' מציע לרגל פתיחת עונת הקיץ 2021 – קרם לשיזוף עצמי נטורל ברונזר

קרם לשיזוף עצמי נטורל ברונזר, להשגת מראה שזוף טבעי וזוהר, מבלי להיחשף לנזקי קרני השמש. תחליב השיזוף מעניק לעורך שיזוף יפה, עדין ומזין אותו בלחות. הפורמולה מכילה שמן מגרעין משמש ורכיבים משזפים ממקור צמחי ומסייעת בהזנת העור, למראה שזוף לאורך זמן. התחליב מותיר מראה שזוף אחיד ללא סימני מריחה, ללא החתמות ועם ריח נעים.

טיפ: מומלץ להשתמש בפילינג (למשל פילינג משמש של גרנייה) לפני המריחה למראה שזוף לאורך זמן. יש למרוח על עור יבש לתוצאה ללא סימנים, למרוח בצורה אחידה ובתנועות סיבוביות. יש לאפשר לתחליב להתייבש לפני הלבוש. מומלץ לחזור על הפעולה ביום למחרת לקבלת מראה שזוף יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ש"ח ל-150 מ"ל 
את מוצרי גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.
www.garnier.co.il

קרם-לשיזוף-עצמי-נטורל-ברונזר-גרניה-צילום-יחצ-חול-מחיר-42שח
קרם לשיזוף עצמי נטורל ברונזר גרניה צילום יחצ חול מחיר 42 שקל. צילום: יח״צ

 

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק: Matte Ink – super stay spiced up בגוונים חדשים לקיץ

לאחר שכבש את העולם ואת הרשתות החברתיות, השפתון הנוזלי העמיד   MATTE INK(מאט אינק) של מייבלין ניו- יורק, שאין עמיד (ומאט) ממנו, מרחיב את גווניו ומשיק ארבעה גוונים חדשים לקיץ 2021- יותר נועזים, יותר פיקנטיים ו'חצופים'. 

השפתון MATTE INK מצטיין בכיסוי מלא בגימור מאט, עם עמידות עד ל-16 שעות מבלי לייבש את השפתיים; והצהרת FASHION אמיתית שכל כך קל לאמץ. 

התוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי בגימור מאט למראה עוצמתי, מושך וממושך.

סופר סטיי מאט אינק – טכנולוגיה בשירות האופנה: פורמולה בטכנולוגיית " elastic ink" המכילה פיגמנטים אינטנסיביים בעלי כיסוי גבוה במיוחד, מרקם נוזלי חלק שעוטף את השפתיים, מברשת בעלת צורה מחודדת ההופכת את המריחה למדויקת, קלה ונוחה – בעלת גומה במרכז:  לוכדת את החומר ומאפשרת כיסוי מלא במריחה אחת, ללא צורך בטבילה נוספת.

הוראות שימוש: שלב 1 – יש לבחור גוון שמתאים ללוק שלך היום, מתוך נבחרת הגוונים המהפנטים של מאט אינק. שלב 2 –  יש למרוח  את השפתון לפי הצורה הרצויה לכם,  מהחלק הפנימי של השפה כלפי חוץ.

תכולה: 5 מ"ל 
מחיר מומלץ לצרכן:  42 שקל

טיפים למריחת השפתון מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה מייבלין ניו-יורק:

  1. להגברת העמידות והפגמנט של הליפסטיק, מומלץ תחילה, להניח על השפתיים מעט מייק אפ ולתת לו כמה רגעים להתייבש
  2. לשרטוט אדום, חושני ומדוייק, התחילי לשרטט בזהירות את מסגרת השפתיים עם מעט חומר על המכחול ורק לאחר מכן מלאי את מרכז השפה בשכבה אחידה.
  3. למניעת זליגות של ליפסטיק לחריצי השפתיים, מתחי את שפתיך כמו בחיוך קטן.
  4. על מנת להפחית את הכתמת המסיכה בליפסטיק, המתיני כמה רגעים לייבוש ולאחר מכן ספגי את השאריות עם טישו נקי בטפיחות עדינות.

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות. www.maybelline.co.il

קולקציית-מאט-אינק-החדשה-מייבלין-ניו-יורק-
קולקציית מאט אינק החדשה מייבלין ניו יורק 42 שקל צילום יחצ חול

אתר הלייף סטייל CoverMe משיק לקיץ 2021  אבקת פודרה המשלבת  מקדם הגנה גבוהSPF 50  לאיפור מקצועי – מבית Malu Wilz

אתר הביוטי והלייף סטייל CoverMe (קאבר מי) משיק לקיץ 2021: אבקת פודרה, המשלבת  מקדם הגנה SPF 50 בגוונים שונים,  המתאימה לכל סוגי העור. מרקם הפודרה רך וקל למריחה, משאיר גוון עור רענן בזכות פיזור הצבעים האופטימאלי וחלקיקי האבקה המיקרו-דקיקים המשקפים את האור וממזערים את הנראות של קווים דקים ואי-אחידות.
מדובר בנוסחה ייחודית הסופגת עודף חלב כדי להשאיר גוון עור אחיד וברור, ללא בושם ונטול פרבנים, אינו מכיל שמנים, מינרלי, נטול שמן.

מחיר לצרכן: 262.00 שקל

ניתן לרכוש באתר: https://coverme.co.il

קאבר-מי-פודרה--עם-מקדם-הגנה
קאבר מי פודרה עם מקדם הגנה של maluwilz צילום יחצ

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק: תחליבי הגנה מהשמש המעניקים טיפול אנטי אייג'ינג, אקולוגיים, מאפשרים שיזוף, מתאימים לנשים בהריון

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק תחליבי הגנה מהשמש המעניקים גם טיפול אנטיאייגינג לגוף, מסדרת SUNISSIME: 30SPF ו – 50SPF. שני המוצרים מוצעים בצורת תרסיס לנוחות מירבית. 

תחליבי ההגנה מצמצמים את נזקי השמש ומעניקים גם טיפול אנטיאייג'ינג לעור : מטפלים בכתמים, פיגמנטציה, קמטים וסימני הזדקנות מוקדמת של העור.  התחליבים  מגנים על העור מכל  סוגי קרני השמש uva ,uvb, infra red והאור הבלתי נראה – הגנה מלאה ומתאימים גם לנשים בהריון.

התחליבים אקולוגים ועם הכניסה למים אינם משחררים רעלנים ואינם פוגעים בדגה, בצמחים, באלמוגים ובכל הסביבה הימית.  

 כמו כן, מכילים פפטידים פעילים המאפשרים הענקת גוון לעור והחלקתו, כלומר ניתן להשתזף ולקבל גוון קל תוך כדי הגנה מלאה על העור. 

עוד מכילים התחליבים: קומפלקס עשיר של רכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים היוצרים שכבת הגנה מיידית, 3 סוגי חומצות היאלורוניות – להענקת לחות ולהחייאת העור ומסייעים להחייאת עור הגוף למראה זוהר ומלא אנרגיה, פלבנואידים – נוגדי חמצון,  מלאנין – לספיגת הקרינה המזיקה ולהגנה על העור. פרו-טאורין – לנטרול רדיקלים חופשיים ולחידוש העור ופפטידים פעילים – ליצירת סינטזת מלאנין למראה גוון עור שזוף. 

טיפ: למרוח בנדיבות על כל הגוף ובמיוחד באזור המחשוף שם העור דק ונוטה לקמטים ופיגמנטציה. 

מחיר  לצרכן: 199 שקל  ( 100 מ"ל)
ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

ליראק-פריז-הגנה-מהשמש-לגוף-
ליראק פריז הגנה מהשמש לגוף. צילום אסף לוי

KIEHL'S – מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק את הדור הבא לטיפול בפיגמנטציה. ערכת אמפולות להעצמת מראה בהירות העור וחידושו תוכנית אינטנסיבית ל-14 יום 

ערכת האמפולות ארוזות כל אחת בנפרד, כמויות מרוכזות של מרכיבים פעילים המשלבים 3 חומצות: גליקולית, לקטית ו-פיטית, אשר פועלות יחדיו בפורמולה על מנת לטפל בסימנים מרובים של מראה עור מעומעם – ליצירת רמה חדשה של בהירות מראה העור .

מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס, Kiehl's משיק את הדור הבא לטיפול בפיגמנטציה – אמפולות להעצמת מראה בהירות העור וחידושו.

עור עמום ושינויי גוון העור הם חלק מהדאגות הנפוצות ביותר בהקשר של עור הפנים. מצבים אלה נשארים לעיתים קרובות על העור לאורך זמן, ופוגעים באחידות גוון העור באופן הנראה לעין. 

הכימאים במעבדות של קיל'ס יצרו פורמולה ייחודית של אמפולות לטיפול בפיגמנטציה – אמפולות להעצמת מראה בהירות העור וחידושו. תוכנית פורצת דרך, רבת עוצמה, אשר נרקחה במדוייק על מנת לטפל בסימנים מרובים של מראה עור מעומעם – ומסייעת ליצירת רמה חדשה של בהירות מראה העור תוך 14 ימים בלבד. 

הפורמולה של קיל'ס, השמורה ומיוצבת בכל אמפולה, יחד עם ויטמין סי הפעיל מסייעת להפחית באופן נראה לעין אי אחידות בגוון העור, בשילוב עם תערובת חומצות לעידון העור, המכוילות באופן מקצועי. הפורמולה מסייעת להסרת תאים מתים מפני השטח (העלולים לגרום לגוון עור עמום ומרקם מחוספס) ומאפשרת תאים חדשים על מנת לחשוף מראה עור אחיד וחלק יותר. 

לאחר שימוש עקבי באמפולות במהלך 14 ימי התוכנית האינטנסיבית, הפורמולה של קיל'ס הוכחה מחקרית/קלינית* כמסייעת לשפר באופן נראה לעין גוון עור עמום ומרקם לא אחיד.

* במבחן שימוש קליני תחת פיקוח של דרמטולוג- 84 נשים

הוראות שימוש:  יש לנער היטב לפני השימוש,  לסובב את הבקבוקון ולשפוך את כל התכולה לכף היד. יש למרוח  בעדינות על עור פנים וצוואר נקי ויבש. יש לחזור על הפעולה מדי בוקר וערב למשך 14 יום ברציפות. להמשך השיפור בבהירות מראה העור, מומלץ להשתמש בסרום CLEARLY CORRECTIVE DARK SPOT SOLUTION בשגרת הטיפוח הרגילה שלך.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 שקל
ניתן להשיג בחנויות המותג
קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677 דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417 TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377 עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400 קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074 סופר פארם ביג אילת
קיל'ס מציע –  הזמנה עד הבית – מזמינים את המוצרים שאתם בוחרים והמשלוח מגיע תוך 3 ימי עסקים בטלפון: 052-3870441 .

קיל'ס-ערכת--אמפולות-להעצמת-מראה-בהירות-העור
קיל'ס ערכת אמפולות להעצמת מראה בהירות העור וחידושו המחיר 399 שח צילום חול
פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, טיפוח, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק