מוצרי ביוטי לפסח: מרגישים את פריחת האביב

רשת SACARA קולקציית ריחות חדשה אביב 2023 צילום דרור עינב (5)3
|

רשת SACARA משיקה לאביב 2023 קולקציית מבשמים חדשה לחללי הבית 

הקולקצייה החדשה בהשראת ריחות האביב.
רשת SACARA משיקה לאביב 2023 קולקציית ניחוחות חדשה לבישום חללי הבית, בהשראת ריחות האביב. 

הקולקציה החדשה כוללת מפיצי ריח לבית, בשני ניחוחות שונים: פרובנס – ניחוח פריחה אביבי ורענן, ריח נקי או בניחוח מונקו – ריח פריחה הדרי, יוקרתי, המעניק  אווירת התחדשות.

בקולקציית המבשמים החדשה מרחיבה SACARA  את ההיצע בניחוחות חדשים שנבחרו בקפידה רבה והמוצרים מתאימים גם כמתנה.  

מחיר לצרכן:
מפיץ ריח 500 מ"ל – 49.90 ₪
מפיץ ריח 200 מ"ל – 30 ₪

להשיג בסניפי רשת SACARA  בכל רחבי הארץ
ובאתר – www.sacara.co.il

רשת SACARA קולקציית ריחות חדשה אביב 2023 צילום דרור עינב-1
רשת SACARA קולקציית ריחות חדשה אביב 2023 צילום דרור עינב

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל לעור רגיש LA ROCHE–POSAY משיק:  + CICAPLAST BAUME B5 בפורמולה חדשה ומשופרת. 

קרם המסייע לשיקום והרגעת העור, לעור מגורה או פגוע. מתאים לשימוש להרגעה של פגעי היומיום כדוגמת עקיצות, חבורות, סדקים, יובש ותחושת אי-נוחות.

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש-פוזה משיק קרם: סיקאפלסט באום B5+ בפורמולה חדשה, המסייעת לשיקום והרגעת העור, לעור מגורה או פגוע, חלש ויבש. הקרם מתאים לשימוש בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים. נטול בושם, פרבנים, מתאים לעור רגיש.

קרם סיקאפלסט באום B5+ מכיל פורמולה מנצחת עדכנית ומשופרת של רכיבים פעילים עבור הפעולה העוצמתית ביותר, על מנת להעניק שיקום מיידי של העור. הקרם מעניק פתרון יעיל לעור מגורה או פגוע. מרקם מזין, לא שומני הנספג במהירות ומותיר תחושה נעימה.

עור הפנים והגוף נאלץ להתמודד עם פגעי היומיום כדוגמת עקיצות, חבורות, סדקים, יובש ותחושת אי-נוחות מעקצצת. העור הופך לאדמומי, מתקלף ונוטה לתחושת גרד וצריבה הפוגעים בשגרת החיים. אי-טיפול נכון וממוקד עלול להותיר סימנים הנראים לעין לאורך זמן. אולם, טיפול יעיל ונכון יעניק הקלה מיידית ויסייע בתיקון מהיר ואיכותי, שיפחית את הסימנים ויעניק לעור מראה בריא ותחושת נינוחות. 

פורמולה ייחודית להרגעה ותיקון פגעי העור: 

הרגעה מיידית של עור מגרד ומגורה – פנתנול בריכוז 5%, הידוע כבעל תכונות הרגעה וריפוי. מחדיר לחות ומשפר את תפקודי מחסום ההגנה הטבעי של העור בעודו מרגיע ומקל על ריפוי פצעים. מתאים לשימוש לכל סוגי העור, גם לעור הרגיש ביותר. מרקם מזין, המשלב מי מעיינות טרמליים של לה רוש-פוזה, להרגעה ומניעת גירויים, יחד עם חמאת שיאה המפחיתה את החום ותחושת הגירוי ומקלה באופן מיידי על תחושת האי-נוחות, גם של עור 

רגיש. הגנה ותיקון העור – Madecassoside רכיב פעיל טבעי המאיץ את תהליך התחדשות העור.  תודות לקישור ייחודי, בין תרכיב נחושת-אבץ-מגנזיום, המפעיל את תהליך שיקום האפידרמיס והתחדשות העור במהירות וביעילות. 

הוראות שימוש- לשימוש על עור נקי, למרוח כמות רצויה על האזור הפגום ולהספיג עד תום.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪, תכולה: 40 מ"ל. 100 מ"ל המחיר: 99 ₪.

מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים. לפרטים נוספים ושירות לקוחות 09-7735556.

לה רוש פוזה סיקאפלסט באום B5+ בפורמולה חדשה המחיר 40 מל 59 שח ו 100 מל 99 שח צילום יחצ-1
לה רוש פוזה סיקאפלסט באום B5+ בפורמולה חדשה המחיר 40 מל 59 שח ו 100 מל 99 שח צילום יחצ-2

אייליינר טוש שחור קיילי גנ'ר 80 שקל
פיגמנט שחור עוצמתי, מכחול דק מאוד ונוח לשימוש. אינו נמרח. טבעוני.
הטיפ של קיילי – ערבבי היטב לפני השימוש. הניחי בצמוד לקו הריסים. השתמשי בלחץ קל עבור קווים עדינים במיוחד. אחסני כאשר הקצה פונה מטה לביצועים טובים במיוחד.

ג'ל גבות 80 שקל

ג'ל חזק במיוחד, עמיד לאורך היום ובפני מריחות. לא מתפורר. טבעוני.
הטיפ של קיילי -הניחי את הג'ל על הגבות לעיצוב הגבות לפי בחירתך. ניתן להניח את הג'ל בלבד או על צבע לגבות כדי לקבע את הצבע לעמידות לאורך זמן.
ללא פרבנים. ללא בישום.
ניתן להשיג ברשת סופר פארם

קיילי גנר אייליינר 80 שח קרדיט יחצ (1)3
קיילי גנר אייליינר 80 שח קרדיט צילום: יחצ
  • קיילי ג'נר קוסמטיקס:
  • מי פנים לניקוי והתחדשות העור – מי הפנים להתחדשות העור ופילינג עדין של תאי העור המתים (מבלי לייבש את העור!), מסייעים לאיזון גוון ומרקם העור.
  • למניעת נקבוביות מוגדלות ולעור חלק, פורמולה עדינה עם מרקם קליל שאינו מותיר משקעים ולא מייבש, ומותיר את העור חלק ורענן. מתאים לכל סוגי העור בעיקר לעור מעורב עד שמן, מכיל חומצה סליצילית לאחידות גוון העור

ללא בישום, ללא גלוטן, טבעוני. מחיר 150 ₪
ניתן להשיג ברשת סופר פארם

  • סרום להבהרת העור

פורמולה 3 ב 1 לאחידות גוון העור, למראה זוהר ובריא.פורמולה עדינה להרגעת עור, נספגת במהרה ולא שומנית. מרקם קליל ולא שמנוני הנספג במהירות בעור , מתאים מאוד לכל סוגי העור בעיקר לעור משולב עד שמן. כיל 3% ניאצינאמיד:  מרכיב חשוב מאוד הידוע גם כוויטמין B3, המסייע לכיווץ נקבוביות מוגדלות ולשיפור המרקם והגוון של העור. מכיל 1% אבץ PCA: תמצית אנטי-מיקרוביאלית המסייעת לאזן ולנקות את העור למראה עור אחיד ובריא יותר. מכיל חומצה היאלרונית: להזנת העור בלחות, מכיל חומצה מנדלית (חומצת אלפא הידרוקסי) לעידון מרקם העור.
ללא בישום, ללא גלוטן, טבעוני. מחיר 150 ₪
ניתן להשיג ברשת סופר פארם

סרום קיילי קוסמטיקה 150 שח-1
סרום קיילי קוסמטיקה 150 שח. צילום: יח״צ
מי פנים קיילי קוסמטיקס מחיר 150 שח - 1
מי פנים קיילי קוסמטיקס מחיר 150 שח. צילום: יח״צ

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER  מרחיב את סדרת ויטמין C ומשיק לראשונה: סבון פנים מטהר עם ויטמין C ותמצית הדרים סבון הפנים מכיל ויטמין C, מנקה את העור ביסודיות ובעדינות, אינו מייבש ומותיר את העור אחיד, מואר וקורן 

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לראשונה סבון פנים ויטמין C המסייע בטיהור הפנים, מנקה אותו ביסודיות ומשאיר אותו אחיד, מואר וקורן.

ג'ל הניקוי מכיל *ויטמין C הידוע כרכיב פעיל במיוחד המסייע בהעצמת מראה עור מואר וקורן, וכן תמצית הדרים – רכיב ממקור טבעי הידוע ביכולתו לסייע למראה עור זוהר יותר. 

במבחן צרכנים** של המוצר נרשמו ביקורות מרשימות: הסבון עדין לעור, לא מייבש, אינו שומני ולא יוצר תחושת דביקות, מרגיש מרענן על העור, מקציף בצורה טובה, קל לשטיפה מהפנים ובעל ריח נעים ומרקם נעים.

הוראות שימוש:  יש למרוח על עור רטוב פעמיים ביום ולעסות בעדינות ולאחר מכן לשטוף במים. יש להימנע ממגע בעניים ובמקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב ומיד במים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 25 ש"ח 
את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

סבון ויטמי סי גרנייה 25שח צילום דור שרון (1)2
סבון ויטמי סי גרנייה 25 שח צילום דור שרון

מותג הטיפוח המוביל "כיף" מתרחב לקטגוריה חדשה למותג עם השקת כיף MEN, 3 ב-1 לגבר למקלחת מהירה ומרעננת. 

"כיף", מהמותגים המובילים בתחום טיפוח הגוף והשיער בישראל מתרחב לקטגוריה המתפתחת של סבוני רחצה לגבר עם כיף MEN 3 ב-1 לגבר – שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים. קטגורית סבוני הרחצה לגבר נמצאת בגידול מתמיד בעולם כמו גם בישראל, שרק בשנת 2022 צמחה ב-6%. כיף MEN 3 ב 1 לגבר שמפו, ג'ל רחצה, וסבון פנים 3 in 1 – HAIR, BODY AND SHOWER GEL 

 עם פורמולה ייחודית, המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי בניחוחות מרעננים ועוצמתיים של אלוורה וקפאין. כיף MEN  3 ב 1 לגבר: שמפו, ג'ל רחצה, וסבון פנים COOL SPORT בניחוח מרענן מועשר באלוורה פורמולה ייחודית המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי , מועשרת בתמצית אלוורה המעניקה תחושה נעימה ומרגיעה, בניחוח מרענן המלווה לאורך זמן. כיף MEN  3 ב 1 לגבר: שמפו, ג'ל רחצה, וסבון פנים ULTRA POWER בניחוח מרענן מועשר בקפאין פורמולה ייחודית המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי , מועשרת בתמצית קפאין המעניקה תחושה מרעננת, בניחוח עוצמתי המלווה לאורך זמן. 

אין כמו ג'ל רחצה  פונקציונלי לגבר,בעולם כבר מזמן הבינו שגברים אוהבים שיש להם את הכל באחד,כי אין להם סבלנות להשתמש במ'ס מוצרים במקלחת,בניגוד לנשים שאוהבות להרבות במוצרים,הגברים אוהבים את זה פרקטי ומהיר,אז הריח מושלם והוא בהחלט עושה את העבודה שהתחייב לה.

ממליצה לפנק את הגבר שלך לחג!
מחיר לצרכן: 12.90 ₪, לתכולת: 700  מ"ל
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

כיף MEN, שלוש ב-1, ניחוח קפאין וניחוח אלוורה, מחיר 12.90, צילום טל אזולאי - 2
כיף MEN, שלוש ב-1, ניחוח קפאין וניחוח אלוורה, מחיר 12.90, צילום טל אזולאי

ליראק- מותג הטיפוח הבינלאומי  LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק בישראל את הסדרה הכחולה: לשיקום העור לאחר טראומה או חשיפה לשמש

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופינו והחשוף ביותר לטראומות ופגיעות כתוצאה מגורמים רבים בינהם: חשיפה לשמש, כוויות, טיפולי לייזר, מריטת שיער מהשורש בשעווה, טיפולים המכילים חומצה אצל קוסמטיקאית, פילינג וכו. 

במטרה  להרגיע את העור ולתקן את הנזקים הנעשים לו על בסיס יומיומי (לעיתים אפילו בלי שנחוש בכך) ולהעניק לו בריאות ומראה מיטבי השיקו מעבדות ליראק פריז סדרה חדשנית לשיקום עור הפנים והגוף – "הסדרה הכחולה" . 

הסדרה מבוססת על טכנולוגיית קריואקטיב, פטנט חדשני של ליראק פריז המקרר את העור ב- עד 3.3 מעלות ובכך יוצר אפקט מרענן ומקרר ושיקום מיידי לעור. המוצרים מעניקים לעור גוון אחיד, זוהר, מלא ברק וחיוניות. כמו כן, מונעים את קילוף העור לאחר חשיפה לשמש, מורידים משמעותית את הסיכוי לסיבוכים עתידיים בעקבות חשיפה לשמש וחשיפה לאור הכחול מהמסכים וכן מזינים את העור ברכיבים חיוניים ומצויינים גם לשימוש לאחר טיפול קוסמטי. 

מוצרי הסדרה הכחולה מכילים רכיבים צמחיים בעלי אלמנט הרגעה, קומפלקס אומגה 3 ואומגה 6 ומועשרים בחומצה היאלורונית. 

הסדרה כוללת: סרום אנטי-אייג'ינג משקם – סרום אנטי-אייג'ינג פעיל ומקצועי לאזור הפנים והמחשוף, לשיקום ולהרגעת העור לאחר שיזוף וחשיפה לשמש ולאחר טיפולים קוסמטיים כמו הסרת שיער, טיפולים בחום, פילינג כימי ועוד. מכיל רכיבים צמחיים כתמצית הממליס וטאנין המסייעים לשיקום רקמות העור, למניעת קמטים ולהחזרת האלסטיות כתוצאה מחשיפה לשמש. מכיל פפטידים פעילים להרגעת העור, תוך יצירת אפקט מקרר ומרענן. מעניק שיזוף אחיד ומושלם ללא פיגמנטציה. בניחוח פרחים לבנים.
 מחיר:  30 מ"ל 239 ש"ח

תחליב אנטי-אייג'ינג משקם – תחליב אנטי-אייג'ינג לשיקום ולהרגעת עור הגוף לאחר שיזוף וחשיפה לשמש או לאחר טראומה לעור לאחר טיפולי לייזר וכו'. מכיל רכיבים צמחיים  כתמצית הממליס וטאנין המסייעים לשיקום רקמות העור, מסייע במניעת קמטים ומחזיר את האלסטיות לאחר החשיפה לשמש.  
 מחיר: 150 מ"ל 165 ₪

לירק פריז. צילום: יח״צ חול - 2
לירק פריז. צילום: יח״צ חול

באלם אנטי-אייג'ינג לשיקום ולהרגעת העור – באלם אנטי-אייג'ינג לשיקום ולהרגעת העור לאחר שיזוף וחשיפה לשמש ולאחר טיפולים קוסמטיים אגרסיביים. מונע קילוף,  מכיל רכיבים צמחיים 

כתמצית הממליס וטאנין המסייעים לשיקום רקמות העור, למניעת קמטים ולהשבת האלסטיות כתוצאה מחשיפה לשמש. הבאלם מועשר בקומפלקס אומגה 3 ואומגה 9 ,חומצה היאלורונית ופפטידים פעילים להרגעת העור ולאפקט מקרר. מעניק שיזוף אחיד ומושלם ללא פיגמנטציה. בניחוח פרחים לבנים 
מחיר:  40 מ"ל 165 ש"ח
ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: אשת קשר ומדריכה ראשית-עינת אלגם

ליצירת קשר-0506401064 www.lierac.co.il

סדרת השמש של ליארק מתהדרת לא רק בהגנה מושלמת על העור אלה גם במרקמים ופורמולות איכותיות אשר נותנות לעור תועלות טיפוח של ויטמינים ואנטי אייג'ינג,אישית התאהבתי במקדמי ההגנה הנפלאים,הם אינם שמנוניים אך אם זאת מספקים לחות,העור קורן ורווי וניתן להתאפר עליו בקלות,מתאים גם לעור שמן ושמן מעורב. 

קרם הגנה לפנים 50 SPF מעבדות ליראק פריז

תכשיר אנטי אייג'ינג לפנים המונע קמטים ופיגמנטציה ומספק הגנה רחבה ביותר כנגד סרטן העור. תכשיר הגנה במרקם קל למריחה ואינו שמנוני, נספג בקלות ואינו מותיר סימנים לבנים על העור. כמו כן, התכשיר מסייע בהגנה מפני אור כחול במסכים, ושומר על העור מקרינה זו. קרם ההגנה לפנים של ליראק מכיל פפטידים פעילים – המעודדים ייצור מלאטונין וכך, ניתן להשיג צבע עמוק ויפה לאחר חשיפה לשמש אך ללא סכנת הקרינה וללא חשש מפיגמנטציה או קמטים. 

התכשיר אינו מכיל טיטניום, אשר נמצא במקדמי הגנה שונים והוכח שבפיזורו במים עלול לגרום לחנק של אלמוגים. מכיל פרו-טאורין לנטרול רדיקלים חופשיים ולעידוד יצירת תאי עור חדשים וחומצה היאלורונית לתוספת לחות לעור. 
מחיר לצרכן – 179 שקל

ממליצה בחום!

לירק פריז. צילום: יח״צ חול - 6
לירק פריז. צילום: יח״צ חול

 

קרליין גאה להציג! סדרת ניקוי חדשה  מבוססת על טכנולוגיה מיסילרית לניקוי יעיל של עור הפנים  Micellar Cleansing  All in one formula  

ללא פארבנים *   נבדק דרמטולוגית      

קרליין משיקה סדרה חדשה לניקוי הפנים,   המשלבת טכנולוגיה מיסילרית הפועלת כמגנט מטהר ללכידה והסרה של איפור, שומן ולכלוך מהעור, תוך כדי הענקת לחות ותחושה נינוחה. הסדרה כוללת מוצרי ניקוי לכל אזור הפנים ומוצרים דו-פאזים  (נוסחה משולבת של מים ושמן) להסרה ממוקדת של איפור עיניים ושפתיים. כל מוצרי הסדרה נקיים ממרכיבים העלולים לגרום לגירוי או רגישות בעור. הפורמולה הבסיסית בסדרה מכילה קומפלקס חומצה היאלורונית, סרמידים, סיקה ומרכיבים הידרוסולים (ממקור טבעי), מרגיעים ומסייעים בחיזוק מערך ההגנה ומחסום העור למניעת אובדן לחות. מוצרי הניקוי משפרים את היכולת הטבעית של העור בהתמודדות עם גורמים מחוללי יובש ומותירים עור רווי לחות, וויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. 

פעולת הניקוי קלה ומהירה, מעניקה לעור תחושת רכות קטיפתית ורעננות מיידית כמו בשטיפה עם מים. תועלות הקומפלקס הייחודי לסדרת הניקוי החדשה:  סיקה (Cica) – מרכיב ממקור טבעי, עשיר בחומרים המסייעים להרגעת העור ולטיפול בעור רגיש. מעודד זרימת דם, מחזק את המחסום העורי, מונע התנדפות לחות וסימני הזדקנות מוקדמים הנגרמים בגלל גורמים חיצוניים הרסניים. קומפלקס חומצה היאלורונית וסרמידים – מעניק לחות מידית ומסייע בשמירת הלחות הטבעית. מחזק את מחסום ההגנה, מעדן קמטוטי יובש ומסייע במניעת נזקים הפוגעים באלסטיות ומיצוק העור. 

מבחר המוצרים בסדרה מציע מגוון מרקמים החל ממים מרעננים, חלב פנים, ומסירי איפור דו פאזיים לעיניים, המאפשרים התאמה מושלמת לסוג העור והעדפה אישית של צורת הניקוי. הפורמולה הנקיה אינם מכילים פארבנים, סולפטים או  שמן מינרלי. כולם נבדקו דרמטולוגית ובטוחים לשימוש לפי התווית המוצר.   מוצרי הסדרה החדשה מגיעים באריזה חסכונית 400 מ"ל המעניקה שימוש לאורך זמן ובמחיר נוח.  

מים מיסילירים פטל  לעור רגיש ויבש, ללא בישום  להסרת איפור, ניקוי, ריענון והרגעת העור מי פנים מרעננים ומרגיעים, ללא אלכוהול, להסרה עדינה ויעילה של איפור ולכלוך. מרגיעים עור רגיש ויבש ומעשירים בלחות זמינה ומידית. מועשרים בהידרוסול פטל: מיצוי ארומטי עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין C  וחומרים המסייעים להגנה על העור מפני נזקי קרינה. מסייע בהרגעת רגישות או אדמומיות ושמירה על אחידות הגוון.  אופן שימוש: בוקר וערב, הספיגי את המים בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והפנים, בתנועות עדינות בלי לשפשף. אין צורך לשטוף במים. מומלץ להשלים את הניקוי במריחת קרם לחות של קרליין.  
מחיר: 39.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

מים מיסילירים למון גראס  לעור נורמלי מעורב  להסרת איפור, ניקוי, טיהור ואיזון העור   

מי פנים מרעננים ומאזנים, להסרה יעילה של איפור, לכלוך והצטברות שומנים. מאזנים עור רגיל ומעורב ומעשירים בלחות זמינה ומידית. מועשרים בהידרוסול למון גראס: מיצוי ארומטי המסייע באיזון הפרשות שומן וטיהור העור. עשיר בנוגדי חמצון, ויטמינים C ו-A  וחומרים נוגדי דלקתיות המסייעים בכיווץ נקבוביות פעורות, לשמירה על עור חלק ונקי, ללא ברק שומני. 

אופן שימוש: בוקר וערב, הספיגי את המים בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והפנים, בתנועות  עדינות. מומלץ להשלים את  פעולת הטיפוח במריחת קרם לחות של קרליין.  
מחיר: 39.90₪, לתכולת: 400 מ"ל.

מים מיסילירים הממליס  לכל סוגי העור, ללא אלכוהול  להסרת איפור, ריענון, ניקוי והרגעת העור   

מי פנים מרעננים ומטהרים, להסרה יעילה של איפור, לכלוך והצטברות שומנים. מעשירים את העור בלחות זמינה ומידית. מועשרים בהידרוסול הממליס: מיצוי ארומטי עשיר בנוגדי חמצון , טאנינים, ומרכיבים המסייעים בהסרת עודפי שומן.  בעל תכונות הרגעה, מסייע לשמירה על איזון העור, מחליק את המרקם ומעניק רכות.   

אופן שימוש: בוקר וערב, הספיגי את המים בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והפנים, בתנועות עדינות בלי לשפשף. אין צורך לשטוף במים. מומלץ להשלים את הניקוי במריחת קרם לחות של קרליין.  
מחיר: 39.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

חלב פנים מיסלירי מורינגה  לכל סוגי העור ולעור רגיש  להסרת איפור, ניקוי עדין וריענון העור 

חלב פנים מיסלירי במרקם עשיר המעניק לעור תחושה מרגיעה ורכות קטיפתית. מסיר בעדינות על סוגי האיפור והלכלוך, מרענן ומעשיר בלחות מרגיעה. מועשר בהידרוסול מורינגה: מעשיר בלחות, עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין E וחומצות שומן. מחליק את מרקם העור ומסייע בהרגעת רגישות.   

אופן שימוש: בוקר וערב, הספיגי את חלב הפנים בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והפנים, בתנועות עיסוי עדינות בלי לשפשף. אין צורך לשטוף במים. מומלץ להשלים את הניקוי  בעזרת מי פנים מיסילירים. השלימי את פעולת הניקוי במריחת קרם לחות של קרליין.  
מחיר: 39.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

מסיר איפור מיסליירי קמומיל בנוסחה דו-פאזית, לניקוי אזור העיניים והשפתיים לכל סוגי העור  

מסיר איפור מיסלירי, בנוסחה דו פאזית, להסרת כל סוגי האיפור. מנקה בקלות, ללא צורך בשטיפה וללא תחושת שמנוניות. מועשר במרכיבים ממקור טבעי המחזקים, מזינים ומרגיעים את העור באופן מידי ולאורך זמן. מכיל הידרוסול קמומיל עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין A, מינרלים (סידן, מגנזיום, אשלגן, מנגן ואבץ) וקומפלקס לחות חומצה היאלורונית, סרמידים וסיקה. מסיר בקלות את כל סוגי הפיגמנטים, מרכיבי שעווה וחומרים אחרים הנצמדים בעקשנות לעור, תוך כדי מניעת גירוי העור סביב העיניים והשפתיים. היפואלרגני, נבדק אופתלמולוגית ודרמטולוגית. 

אופן שימוש: נערי קלות את הבקבוק עד לאיחוד שתי הפאזות. הספיגי את המסיר בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והשפתיים, בתנועות עדינות מבלי לשפשף. להסרת איפור עמיד במים – הצמידי את צמר גפן לכמה שניות ונקי את האיפור בניגוב קל. אין צורך לשטוף במים. 
מחיר: 49.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.

מסיר איפור מיסליירי ורדים בנוסחה דו-פאזית, לניקוי אזור העיניים והשפתיים לעור עדין ורגיש  

מסיר איפור מיסלירי, בנוסחה דו פאזית, מתאים לעור רגיש ועדין, להסרת כל סוגי האיפור. מנקה בקלות, ללא צורך בשטיפה וללא תחושת שמנוניות. מועשר במרכיבים ממקור טבעי המחזקים, מזינים ומרגיעים את העור באופן מידי ולאורך זמן. מכיל הידרוסול ורדים: עשיר בנוגדי חמצון וחומרים המרגיעים מתח ודלקתיות בעור, וקומפלקס לחות חומצה היאלורונית, סרמידים וסיקה. מסיר בקלות את כל סוגי הפיגמנטים, מרכיבי שעווה וחומרים אחרים הנצמדים בעקשנות לעור, תוך כדי מניעת גירוי העור סביב העיניים והשפתיים. היפואלרגני, נבדק אופתלמולוגית ודרמטולוגית. 

אופן שימוש: נערי קלות את הבקבוק עד לאיחוד שתי הפאזות. הספיגי את המסיר בצמר גפן. נקי את כל אזור העיניים והשפתיים, בתנועות עדינות מבלי לשפשף. להסרת איפור עמיד במים – הצמידי את צמר גפן לכמה שניות ונקי את האיפור בניגוב קל. אין צורך לשטוף במים.  
מחיר: 49.90 ₪, לתכולת: 400 

אחרי תקופה ארוכה של שימוש במסיר האיפור הקבוע שלי, סוף סוף יש לי אלטרנטיבה נפלאה של מסירי איפור נפלאים אשר אינם מיבשים את  העור, הדו פאזי הכחול מסיר איפור והעיניים והשפתיים, בעיקר איפור עמיד מאוד בצורה מושלמת ואינו שמנוני מידי שזה מה שאני אוהבת במיוחד, המים המיסלרים לכל סוגי העור, מרגיעים ועדינים במיוחד ומשלימים את מלאכת הניקוי בצורה נעימה, ללא יובש, נהפוכו, העור מרגיש לח ורענן. מאוד אהבתי וממליצה בחום!
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות 

מאיה קיי פרזנטורית קרליין צילום שי ארבל (15) (Custom)-1
מאיה קיי פרזנטורית קרליין צילום שי ארבל

דיל קוסמטיקס 

ואם בניקוי פנים עסקינן, אתר הביוטי הגדול בארץ "דיל קוסמטיקס" מציע מבחר עצום של ניקויים לכל סוגי העור וממבחר מותגי הקוסמטיקה אשר ישנם היום בשוק הטיפוח,יחד איתם תוכלו למצוא באתר מבחר של מוצרי איפור וטיפוח,שווה להתעדכן במבצעים לחג לדוגמא- מבחר בשמים ב20% הנחה. 
לרכישה כנסו לאתר-http://Www.dealcosmetics.co.il

חלב פנים, מסיר איפור ומי פנים במוצר אחד מבית קורף לאתר דיל קוסמטיקס, 155 שח, להשיג ב-www.dealcosmetics.co.il, יחצ חול - 5

חלב פנים, מסיר איפור ומי פנים במוצר אחד מבית קורף לאתר דיל קוסמטיקס, 155 שח, להשיג ב-www.dealcosmetics.co.il, יחצ חול

מסיר איפור לעיניים ולשפתיים מבית עדה לזורגן לאתר דיל קוסמטיקס, 79 שח, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il, אלכס גבלב - 1

מסיר איפור לעיניים ולשפתיים מבית עדה לזורגן לאתר דיל קוסמטיקס, 79 שח, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il, אלכס גבלב

מים מיסילריים להסרת איפור מסדרת אילוסטריוס של כריסטינה לאתר דיל קוסמטיקס, 105 שח, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il, שלומי ארביב - 7
מים מיסילריים להסרת איפור מסדרת אילוסטריוס של כריסטינה לאתר דיל קוסמטיקס, 105 שח, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il, שלומי ארביב

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת האביב וחג הפסח ניחוח חדש במהדורה מוגבלת:  YUZU . ניחוח בהשראת פרי היוזו, פרי הדר יפני, אצילי וארומטי

ללין. צילם: יח״צ -10
ללין. צילם: יח״צ

קולקציית ה- YUZU  שואבת את השראתה וגווניה משדות היוזו הירוקים והצהובים, לצד שמי האביב התכולים, מלווה ברוחות אביב ופריחה של ניחוח מתקתק מרענן ומבשרת על בוא האביב ועל תקופה של צמיחה והתחדשות. תווי הניחוח:  Green leaves, Citrus blossom, White musk. 

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה ניחוח חדש ואביבי, YUZU אשר יימכר במהדורה מוגבלת לכבוד חג הפסח. הניחוח החדש, YUZU,  בעל ארומה של פריחה אביבית מתוחכמת, בעל מתיקות רעננה ומורכבת מתווי ניחוח של עלים ירוקים, פריחת הדר ומושק לבן. 

הניחוח החדש ישולב בסדרת המוצרים הקלאסיים של הרשת, כמו: פילינג גוף, מי גוף, קרם ידיים, קרם גוף, קרם ג'ל קולינג, קצף אמבט וגוף, דיפיוזר קלאסי, מי גוף ושיער, בושם אווירה, נרות אוויר, תיקי רחצה ותיקי איפור.  

בנוסף, הרשת תציע קולקציית מארזי מתנה ומבצעים לקראת חג הפסח:  Laline משיקה מגוון מארזי מתנה חגיגיים במהדורה מוגבלת לקראת החג, החל מ- 49.90 ₪ 

על קולקציית המארזים: • מארז עלי יוזו ירוק – קופסא למארז עלי יוזי כחול, קרם ידיים 100גר' אושן, קרם גוף בשפופרת אושן 200 גר' – 89.90 ₪ במקום 129.80 ₪  

• מארז עלי יוזו כחול – קופסא למארז עלי יוזו ירוק, קרם ידיים100גר' פרוזן פר, קרם גוף בשפופרת פרוזן פר 200גר'  – 89.90 ₪ במקום 129.80 ₪. 

ללין - מפיץ ריח יוזו גדול - 119.90שח צילום VIP DESIGHN-1
ללין – מפיץ ריח יוזו גדול – 119.90שח צילום VIP DESIGHN

• מארז יוזו מרענן – תיק קוסמטי כסוף, קרם ידיים 100גר' יוזו, קרם ג'ל קולינג 150מ"ל יוזו, ספוג פרח תחרה – 129.90 ₪ במקום 204.60 ₪. 

• מארז יוזו קלאסי – תיק קוסמטי דו צדדי, קרם גוף בשפופרת ויולט אמבר 200גר', קצף אמבט וגוף 500מ"ל ויולט אמבר, קרם ידיים 100גר' ויולט אמבר, אבן ריחנית לרכב ויולט אמבר, ספוג פרח תחרה – 149.90 ₪ במקום 309.40 ₪. 

• מארז פריחת יוזו M – קופסת יוזו בגודל M, מי גוף 100מ"ל פרוזן פר, סבון פילינג 250מ"ל פרוזן פר, קרם ידיים 100גר' פרוזן פר, קרם גוף בשפופרת פרוזן פר 200 גר', ספוג פרח תחרה – 179.90 ₪ במקום 354.40 ₪.   

• מארז פריחת יוזו L – קופסת יוזו בגודל L, קרם קצפת 200מ"ל מאסק, סבון קצפת 200מ"ל 

מאסק, דיפיוזר קלאסי 100מ"ל מאסק, קרם ידיים 100גר' מאסק, פילינג גוף 240גר' מאסק וספוג פרח קטן – 199.90 ₪ במקום 429.30 ₪.   

• מארז יוזו לגוף ולנפש – קופסת יוזו L, דיפיוזר קלאסי 100מ"ל ונילה פינק פפר , קרם ידיים 100 גר' ונילה פינק פפר, קרם גוף בשפופרת 200גר' ונילה פינק פפר, נר אוירה ונילה פינק פפר, בושם אוירה 100 מ"ל ונילה פינק פפר, ספוג במבוק – 229.90שח במקום 464.30 ₪. 

• מארז רחצה מפנק- תיק רחצה מזוודה, קרם ידיים יוזו 100גר', קצף אמבט וגוף 500מ"ל יוזו, מי גוף 100 מ"ל יוזו, קרם סופלה 350גר' יוזו, ספוג במבוק עם ידית אחיזה.- 249.90 ₪ במקום 454.10 ₪ 

כמו בכל שנה ללין מביאה לנו חגיגה של ריחות ופינוקים במארזים יפים,מתנות שכולם אוהבים לתת ולקבל הדבר,אם זאת המחירים אינים 

זולים במיוחד גם כאשר זה בהנחה.

קרליין שמפו 10 קרליין 10 משיקה שמפו ומרכך  מועשר בחימר טבעי למראה שיער נקי ומלא רעננות !

סדרת שמפו ומרכך קרליין  10 המוכרת והאהובה, מתרחבת ומתחדשת עם  שמפו ומרכך חימר עם הנוסחה המתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת בשילוב של חימר מטהר וטכנולוגית פרוטאין משי, המעניקה לשערך לחות הזנה ורכות. השמפו והמרכך החדשים מבוססים על פורמולה המועשרת  בחימר טהור, המסייע בטיהור וניקוי של השיער והקרקפת מלכלוך, שומנים והצטברות של חומרי עיצוב.  בנוסף, הפורמולה מועשרת גם בוויטמינים C,E  וקומפלקס ויטמין B המחזקים את השיער ומרכיבי לחות המעניקים זוהר וברק לשיערך.  טיפול מושלם בכל חפיפה! כמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים.
מחיר שמפו ומרכך קרליין 10 חימר: 13.90  ₪ , לתכולת: 700 מ"ל  
ניתן להשיג  בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות 

שמפו ומרכך קרליין 10 חימר מחיר 13.90 שח צילום טל אזולאי (5)3
שמפו ומרכך קרליין 10 חימר מחיר 13.90 שח צילום טל אזולאי

קרליין תמיד מפנקת גם במוצרי שיער מעולים במחירים נגישים,מוצרים המועשרים בויטמינים התורמים לשיער וריח פשוט מושלם פלאטה נטורל קולור- צבע לשיער לחא אמוניה. צבע קבוע לשיער ללא אמוניה Palette naturals color  without ammonia. פאלטה, המותג הבינלאומי המוביל באיכות ובמקצועיות ומומחה בתחום צביעת השיער משיק מותג חדש של צבעי שיער ללא אמוניה ב17 גוונים חדשים נזק לשיער הינו המחסום הגדול ביותר לצביעת השיער. 65% מהצרכניות תופסות את צבעי השיער הכוללים אמוניה כמזיקים ופוגעים בשיער ובקרקפת. כחלק מהמגמה העולמית, למחויבות לקיימות ושמירה על איכות הסביבה, הביקוש לחומרי צבע טבעיים גבוה ובעלייה מתמדת. כמו כן, קיים חשש בקרב הצרכנים מההשפעה הסביבתית, והצרכנים מעדיפים רכיבים המותאמים לגוון הספציפי בו הם משתמשים. קרם הצבע העשיר עם פיגמנטי הצבע המרוכזים, חודרים לסיב השערה ומעניקים מראה שיער טבעי לכיסוי עד  100% כיסוי שיער לבן. הפורמולה מספקת תוצאה נפלאה לכיסוי שיער לבן מקצועי מהשורש ועד הקצוות. 17 גוונים חדשים נבחרו בקפידה להתאם לדרישה של הצרכנית הישראלית. ערכת הצבע פאלטה נטורלס קולור מכילה: קרם צבע, תחליב מפתח וקונדישנר מזין המכיל חלב שיבולת שועל, המחליק את פני סיב השערה ומעניק ברק חושני.  

בעיצוב מחודש ויוקרתי, עם דגש מקסימלי על נראות הגוונים, פאלטה נטורלס קולור מעניקה תוצאת צבע איכותית ומטפחת עם חומרים ידידותיים במחיר נגיש למגוון צרכניות רחב. 

רכיבי צבע מותאמים לכל גוון:

  • קקאו – לגווני חום ושחור מלאי ברק.
  • גוג'י ברי – לגווני אדום למראה מלא חיים.
  • חמאת שיאה – לגווני בלונד למראה טבעי.
  • קוקוס – לגווני בלונד בהירים למראה בריא.

יתרונות הסדרה:

  • פורמולה ללא אמוניה למראה שיער טבעי
  • עד 100% כיסוי שיער לבן
  • רכיבים טבעיים להזנה עוצמתית.
  • חווית צביעה ייחודית ומהנה הודות לניחוחות פירותיים.

ערכת הצבע Palette naturals כוללת:

  • שפורפרת קרם צבע (בתכולת 50 מ"ל)
  • בקבוק פיזור עם תחליב מפתח (בתכולת 50 מ"ל)
  • מסכת טיפוח עשירה (בתכולת 15 מ"ל)
  • כפפות
  • עלון הוראות שימוש

סדרת צבעי השיער של Palette naturals כוללת 17  גוונים.

סוף,סוף צבע לשיער ללא אמוניה אשר מונגש בפארמים במחיר מצויין,בערכות קלות לשימוש וחוסכות זמן ולא מעט כסף.

מומלץ!
מחיר מומלץ לצרכן:29.90 ₪ 
ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

Palette naturals, צבע לשיער ללא אמוניה, מחיר 29.90, צילום יחצ הנקל-1
Palette naturals, צבע לשיער ללא אמוניה, מחיר 29.90, צילום יחצ הנקל
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק