השקות של מוצרי יופי וטיפוח

שמפו לוריאל פריז אלביב 19.90 שח צילום יחצ חול-5
|

מים מיסלריים. הכל על צלוליט, ערכת טיפול בנזקי הקיץ, קרם עיניים וקרם לילה של וישי, קרם גוף במרקם מוס ועוד מוצרי יופי וטיפוח לעונת המעבר

מאת: מערכת המגזין

ליראק פריז

בעונת המעבר – המותג ליראק פריז משיק: מים מיסילריים לניקוי עמוק של הפנים והעיניים שאינם מייבשים את העור

  • אינם מייבשים את העור
  • מנקים את העור מסבום ותאים מתים 
  • מתאים לניקוי ריסים מלאכותיים ולאחר שיקום גבות 

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק בישראל: מים מיסילריים לניקוי עמוק של הפנים ואזור העיניים, מתאימים לכל סוגי העור, מנקים את העור מסבום ותאים מתים ואינם מייבשים את העור. 

המים המיסילריים מועשרים בלחות לניקוי עמוק ללא ייבוש של העור. ברובד החיצוני – מנקים את העור מלכלוך ושאריות איפור ומזהמים סביבתיים וברובד הפנימי – מסלקים ביעילות שאריות שומן (סבום) ושאריות תאים מתים. מתאים מאוד לניקוי ריסים מלאכותיים ולניקוי לאחר טיפול שיקום גבות.  

הניקוי נעשה בטכנולוגיית מיקרו מגנט  -שימוש בחלבון הממגנט אליו פסולת כמו שאריות שומן, תאים מתים, שאריות איפור וגם לכלוך מזיהום שנמצא באוויר, ומציף אותה מחוץ לעור, כך  הוא מנקה את העור ביסודיות.

רכיבים פעילים: חומצה היאלורונית – להענקת לחות והעשרת העור, תחליב אנזימטי פעיל נגד מזהמים. 

תכולה: 400 מ"ל

מחיר: 179 שקל

ליראק פריז- מים מיסלריים לניקוי עמוק ללא ייבוש
ליראק פריז. מים מיסלריים לניקוי עמוק ללא ייבוש. צילום: אסף לוי

ליראק פריז משיקה: ערכת טיפול בנזקי הקיץ! לבית ולנסיעות

הקיץ הישראלי כבד וממושך וגם אם הקפדנו להשתמש במסנני קרינה עדיין החשיפה לשמש תיתן את אותותיה ולא פעם בתום הקיץ נהיה עדים להופעת נמשים, פיגמנטציה, כתמי עור, לעיתים כוויות, האצה של הזדקנות העור והופעת קמטים. 

עונת המעבר היא הזמן האידיאלי לטפל בנזקים שנגרמו לעור במהלך ימי הקיץ. עם המוצרים הנכונים והקפדה על שגרת טיפוח ניתן גם בטיפול ביתי להגיע לתוצאות מעולות.

מותג הטיפוח ליראק פריז  משיק בימים אלו ערכה ביתית לטיפול מושלם בנזקי הקיץ לעור. הערכה עוצבה כך שתתאים גם לנסיעות שכן עונת המעבר ידועה כעונת הטיולים וחשוב להקפיד על רצף הטיפול גם כשאנו יוצאים לטיול/ חופשה/ נסיעת עבודה וכו על מנת להשיג תוצאות מיטביות.  

הערכה כוללת 4 מוצרי דגל מסדרת הידרג'ניסט  שייחודה בהענקת לחות וחמצן לעור לאורך זמן – 24 שעות ומתאימה לטווח גילאים רחב:  עור צעיר עד עור בוגר (החל מגיל 17 והילך).

תרסיס ריענון מועשר בחמצן:  מרענן  ומוחק סימני עיפות, מעניק לחות ונפח לעור הפנים. מבוסס על טכניקה ביו-אסתטית הקולטת את מולקולות החמצן מן האוויר ומחדירה אותן לתוך תאי האפידרמיס של העור. ( 30 מ"ל)

קרם-ג'ל לחות למראה מט:  קרם-ג'ל לחות אקטיבי לעור רגיל או מעורב מעניק לעור מראה זוהר, מרענן אותו ומעשיר מיידית בלחות. מועשר בחומצה היאלורונית ובאבקת אורז (10 מ"ל)

תחליב לחות ומיצוק לגוף עם הפעולה הכפולה: מזין וממצק למשך 48 שעות, מעניק החלקה מיידית. התכשיר משלב חומצה היאלורונית להחדרת לחות לתאי העור למשך 48 שעות. מכיל תמציות פרחי היביסקוס ורימון למיצוק ולהחלקה מיידית של העור.( 50 מ"ל)

קצף ניקוי בעל הפעולה הכפולה: מסיר באופן יסודי שאריות איפור ופגעי זיהום אוויר ומשלב ניקוי יסודי של עור הפנים מפסולת, זיעה ושאריות תאים מתים. בעל ניחוח רענן של פרחי גרדניה, יסמין ולוטוס. מכיל  חומצה היאלורונית -להענקת לחות להחלקת העור חומצה לקטית -לטיהור העור תחליב אנזימטי פעיל נגד מזהמים ניקוי בטכנולוגיית מיקרו מגנט. (30 מ"ל)

מוצרי סדרת הידרג'ניסט מועשרים בחמצן, ובזכות השימוש בטכנולוגיה חדשנית בהשראת פרס נובל, חדירת החמצן לשכבת הדרמיס יעילה ואפקטיבית פי כמה. החומרים מדמים פעולה טבעית ומעטפת התא נחדרת ביתר קלות ע"י החומרים המזינים. החמצן שבחומרים מעודד ייצור של חומצה היאלורונית טבעית בעור ובנוסף מעניק ויטמינים וחלבונים לשימור תאי העור והאטת תהליך ההזדקנות של התאים ובכך יוצר אפקט של אנטי אייג'ינג טבעי. בזכות ביסוס התכשירים על חמצן המרקם נעים וקליל גם לעור מעורב שמן וגם לעור רגיל עד יבש.  

מחיר ערכת הטיפוח:  199 שקל

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

ליראק פריז - ערכה ביתית ולנסיעות לטיפול בנזקי הקיץ
ליראק פריז – ערכה ביתית ולנסיעות לטיפול בנזקי הקיץ 199 שקל. צילום: אסף לוי

ערכת צלוליט של ליראק פריז 

מעבדות ליראק פריז פיתחו ערכה מהפכנית פורצת דרך למאבק בצלוליט בשם: בודי סלים עם תוצאות קליניות מוכחות, המתבססת על פטנט קריוקטיב המקרר את העור ובכך יוצר אפקט מרענן ומקרר ושיקום מיידי לעור.

הערכה זכתה לשבחים רבים באירופה והגיעה בימים אלו לישראל, היא נחשבת לאפקטיבית ביותר בהעלמת ושיפור מראה גומות הצלוליט – תוצאות נראות לעין כבר לאחר 14 יום של שימוש יומיומי  ותוצאות סופיות תוך חודש ימים!

הערכה מיועדת לכל מי שסובל/ת מצלוליט, בכל מבנה גוף, בכל משקל. 
השימוש בערכה לא מעקצץ, לא מגרד, לא שורף אלא משרה תחושה נעימה ומקררת.

מחיר: 299 שקל (תכולה: 150 מ"ל)

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

ליראק פריז - בודי סלים - 299 שח צילום אסף לוי 45
ליראק פריז – בודי סלים – 299 שקל. צילום: אסף לוי

מותג הדרמו-קוסמטיקה A-DERMA משיק את CUTALGAN Spray

תרסיס ייחודי וחדשני הנותן מענה למצבים של אי נוחות בעור

מעניק תחושת הקלה מיידית ולמשך 6 שעות

א-דרמה (A-DERMA) הינו מותג דרמו- קוסמטיקה אשר פותח במיוחד לעור יבש ומגורה. מוצרי המותג מבוססים על שיבולת שועל מזן הריהלבה (Rhealba) זן זה נבחר מתוך שמונים זנים של שיבולת שועל בזכות תכונותיו הייחודיות: המאזנות מחדש את העור, משקמת את מחסומי העור  ובעלות פעילות אנטי דלקתית. המוצרים מבוססים על מחקרים דרמטולוגיים ייחודיים והם עוברים מבחני יעילות וסבילות, תחת בקרה דרמטולוגית קפדנית. מוצרי א- דרמה הוכחו כיעילים, בטוחים ומומלצים על ידי רופאים ורוקחים בכל העולם.

CUTALGAN Spray -תרסיס ייחודי וחדשני שמיועד להפחית ולהקל תחושות של אי נוחות בעור (עקיצות, פגעי עור קלים ועור פגום) באופן מיידי.  כמו שאר מוצרי א-דרמה גם   CUTALGAN Spray מבוסס על שיבולת שועל מזן ריהלבה ומכיל רכיב פעיל Peruvin Liana   (ליאנה פרואית) המרגיעים את העור.

CUTALGAN מתאים לטיפול בכל אזורי הגוף והפנים, כולל קרקפת, ואזורים אינטימיים חיצוניי, מתאים לשימוש של תינוקות, ילדים ומבוגרים.

CUTALGAN Spray מתאים לשימוש גם במצבים הבאים:

  • לאחר חשיפה לשמש
  • לאחר פרוצדורות דרמטולוגיות ואסתטיות.
  • פגעי עור קלים ועקיצות.

מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 שקל ל-100 מ"ל.

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.

קוטלגאן - 5
קוטלגאן. צילום: יח״צ

וישי

מותג וישי משיק קרם עיניים מסדרת נאובדיול רוז

מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי המוביל וישי, מרחיב את סדרת הטיפוח נאובדיול רוז פלטינום ומשיק: קרם עיניים  ייחודי, המסייע בהחלקת מראה הקמטוטים ומותיר את מראה קווי המתאר סביב העיניים מואר וחיוני.  

העור מסביב לעיניים דק ועדין הרבה יותר משאר איזורי הפנים.  כך על פי ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור והיועצת המדעית למותג הדרמו-קוסמטי וישי:"בניגוד לשאר אברי הגוף, העור סביב העיניים נטול בלוטות חלב המייצרות שומן ובעל פחות סיבי קולגן, לכן הוא מתנפח בקלות ונוצרת בו כהות" אי לכך, ישנה חשיבות רבה לשימוש במוצרי טיפוח ייעודיים לעור סביב העיניים.

סדרת נאובדיול רוז פלטינום מיועדת לנשים בגילאי 50+, אשר דורשות מענה ממוקד לבעיות עור המופיעות עם הגיל, בעור הפנים בכלל ובאיזור העניים בפרט לדוגמא: קמטוטים, כהות וחוסר מוצקות. קרם העיניים החדשני, מכיל פורמולה בעלת מרקם קליל, עם ניחוח עדין של ורדים וקפאין המסייע למיצוק העור ולמניעת נפיחות. בנוסף, מכיל הקרם קלציום אשר תורם לאלסטיות העור. 

נאובדיול רוז פלטינום קרם עיניים – בעל יעילות קלינית מוכחת לעור בוגר, לאחר השימוש הראשון 72% מהנבדקות דיווחו כי העור הרגיש חלק יותר, ולאחר 4 שבועות של שימוש, דיווחו על הפחתה במראה הקמטוטים ובנפיחות. הקרם אינו מכיל בישום ואלכוהול.  

הוראות שימוש: יש למרוח בכל בוקר וערב תוך עיסוי עדין סביב אזור העין על עור נקי.

מחיר מומלץ לצרכן: 199 שקל. תכולה: 15  מ"ל.

וישי קרם עיניים נאובדיול רוז פלטיניום
וישי קרם עיניים נאובדיול רוז פלטיניום המחיר 199 שקל. צילום יחצ

VICHY – מותג הדרמו–קוסמטיקה הצרפתי, מרחיב את סדרת הטיפוח לעור בוגר LIFTACTIV ומשיק: קרם לילה LIFTACTIV COLLAGEN SPECIALIST NIGHT מזין את העור בלחות ומסייע בהפחתת מראה הקמטוטים כתוצאה מאיבוד קולגן. 

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי וישי, מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV, ליפטאקטיב ומשיק: ליפטאקטיב קולגן ספיישליסט לילה – המסייע בטיפול בסימני הגיל, הנגרמים כתוצאה מאיבוד קולגן. מסייע בהפחתת מראה הקמטים, ממצק את העור ומעניק לו מראה אחיד וקורן. 

הקולגן בעור מייצג כ-80% מהחלבונים בשכבת הדרמיס, סיבי הקולגן יוצרים את המבנה הפנימי של העור מספקים לו גמישות אלסטיות ומוצקות. עם הגיל, נוצרים שני תהליכים ביולוגיים המובילים לאובדן הקולגן: האחד, יכולת ייצור הקולגן של העור פוחתת ב 75% והשני, האצת תהליך התדרדרות איכות הקולגן בעור. 

איבוד הקולגן בעור הינו  סממן להזדקנות הטבעית שלו, אך עם זאת סגנון חיים משפיע גם הוא, במהלך היום גורמים חיצוניים כגון: חשיפה לשמש, זיהום אוויר וכדומה עלולים לגרום להזדקנות העור, רפיון ולקמטוטים. לעומת זאת, בלילה העור אינו מתגונן מפני נזקים ופנוי לשיקום ובנייה מחדש, לכן ישנה חשיבות רבה לשימוש בקרם ייעודי לשעות הלילה. 

ליפטאקטיב קולגן ספשליסט לילה, מחדש ומזין את העור. הפורמולה שלו מכילה ורסברטרול, נוגד חמצון רב עוצמה וויטמין Cg ממקור צמחי, הידוע ביכולתו לטפל בגוון עור לא אחיד.  שימוש יומיומי בקרם מסייע בחיזוק העור כנגד מפגעים חיצוניים ומטפל בנזק היומי המצטבר לאורך זמן.  הקרם מתאים לגילאי 35+ ולכל סוגי העור ונבדק בפיקוח דרמטולוגי.

מחיר מומלץ לצרכן: 239₪ ל 50 מ"ל.

עוד מציע, מותג וישי מערכת SKIN CONSULT לאבחון העור המתבצע  ללא תשלום באתר https://did.li/aFHNf אבחון העור מתבצע בשלושה שלבים בלבד: נכנסים לאתר VICHY בטלפון הנייד ומעלים תמונת סלפי. עונים על שתי שאלות בלבד – לגבי הגיל וסוג העור ומקבלים אבחון מדויק על מצב עור הפנים, הכולל שגרת טיפוח מותאמת אישית.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי

וישי קרם לילה ליפטאקטיב קולגן ספישליסט
וישי קרם לילה ליפטאקטיב קולגן ספישליסט המחיר 239 שח צילום יחצ

BALLOONS

מותג הטיפוח BALLOONS משיק קרם גוף במרקם מוס שיר בלחות והזנה מוגברת- בשני ניחוחות עדינים

מותג הטיפוח לצעירות BALLOONS, משיק קרם גוף במרקם מוס אוורירי, עשיר בלחות המעניק לעור מנה גדושה של הזנה מוגברת לזמן ממושך. 

קרם הגוף מגיע במיכל לחיץ, נוח לשימוש,  בשני ניחוחות עדינים: קרם גוף מוס מועשר בפינגר ליים – בעל ניחוח מתוחכם וחמצמץ אשר משאיר אחריו שובל מרענן וקרם גוף מוס מועשר בפטאייה – קרם סגלגל, בעל ניחוח פירותי וטרופי, המשלב ארומה מתקתקה ואלגנטית.  

קרם הגוף מועשר בתמציות אלוורה וקמומיל המסייעות להרגעת העור. הקרם מכיל ויטמיןE  אשר נועד להגן על תאי עור מפני רדיקלים ונזקי הסביבה. בנוסף, משפר את תהליך חידוש התאים בעור ומסייע לעור יבש. הקרם מופק מתרכובת ייחודית אשר עוטפת את העור ומעניקה לו הזנה ומראה חלק וקטיפתי. 

קרם הגוף משלב פורמולות ורכיבים טבעיים. המוצרים פותחו מחומרי גלם איכותיים, מועשרים בתמציות של פירות וירקות וניחוחות המותאמים במיוחד לטעמה של הצרכנית הישראלית. ללא פראבנים, ללא סיליקונים ללא SLS וללא אלכוהול.

מחיר לצרכן: 24.90 שקל 

מכיל: 150 מ"ל 

ניתן להשיג ברשת סופר פארם

בלונס קרם גוף
בלונס קרם גוף. צילום: יח״צ

'אלביב' מבית לוריאל פריז

חדש ממותג הטיפוח 'אלביב' מבית לוריאל פריז- MORE THAN SHAMPOO" (הרבה יותר משמפו") – מנקה כמו שמפו ומטפח כמו מסכה!

מותג טיפוח השיער אלביב מבית מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיק לרגל החגים סדרת טיפוח לשיער – MORE THAN SHAMPOO 'הרבה יותר משמפו'. שלושה סוגי שמפו שונים כשכל אחד מהם מנקה כמו שמפו, ומטפח כמו מסכה!


כל אחד ממוצרי הסדרה מועשר במרקם הדומה לזה של מסכה לשיער, יחד עם ריכוז גבוה של ליפידים מזינים. הטכנולוגיה בה יוצר השמפו מועמדת לרישום כפטנט, ובכך מציעה לצרכנית שיקום אינטנסיבי לשיער שטרם נראה כמותו:

  • שיער רך פי 3 בהשוואה לשמפו רגיל
  • לשיער פי 2 יותר קל לסירוק 
  • לשיער קל יותר לסידור
  • יותר סיבי שיער מחוזקים

כל אחד משלושת המוצרים בסדרה עונה על הצורך של סוגי שיער שונים: 

  •  MORE THAN SHAMPOO – Extraordinary Oil מעניק הזנה עמוקה לשיער יבש. 
  • MORE THAN SHAMPOO – Dream Long – מעניק שיקום אינטנסיבי לשיער פגום ובעל קצוות מפוצלים. 
  • MORE THAN SHAMPOO – Color Protect – מעניק שיער זוהר וקורן יותר לבעלות שיער צבוע.

 הוראות שימוש: יש להשתמש על שיער רטוב. מרחי על כף היד כמות נדיבה של MORE THAN SHAMPOO מסוג השמפו שבחרת בהתאם לשיערך, מרחי על השיער משורשו ועד קצותיו בתפזורת אחידה,  ועסי בעדינות בתנועות סיבוביות עד הקצפה. חכי מספר דקות, ושטפי ביסודיות. 

מחיר השקה: 19.90 ש"ח (200 מ"ל)

להשיג ברשת סופר-פארם ובאתר האונליין

שמפו לוריאל פריז אלביב
שמפו לוריאל פריז אלביב. צילום יחצ חול

גרנייה

גרנייה הבינלאומי משיק בישראל מותג טיפוח שיער טבעוני תחת השם: 'FRUCTIS HAIR FOOD ‏המותג החדש מציע 4 סדרות טיפוח שיער הכוללות שמפו, מרכך ומסכה רב-שימושית – לארבעה סוגים (וצרכים) שונים של שיער  העוטפים את השיער בהזנה אינטנסיבית, רכות וניחוחות מפנקים 

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' מציע בישראל מותג טיפוח שיער צעיר, טבעוני, תוסס ואקזוטי תחת השם: פרוקטיס הייר פוד  ('FRUCTIS HAIR FOOD') . המותג כולל תפריט מלא במסגרתו יושקו  4 סדרות טיפוח שיער:  פפאיה, בננה, מקדמיה ואלוורה, המבוססות על פורמולה עשירה ברכיבי הזנה, טבעונית המכילה עד 98% רכיבים ממקור טבעי. 

המותג מיועד לבעלי שיער הזקוק להזנה וצמח מתוך ההנחה – "כשם שחשוב להזין את הגוף,  כך חשוב במה להזין את השיער". המותג מציע תפריט מלא להזנה עמוקה של השיער על סוגיו השונים.

מוצרי הסדרה החדשה פותחו בהשראת שייקים בריאים, טעימים וצבעוניים.  המותג פרוקטיס הייר פוד מציע תפריט מלא להזנת שיער "רעב": שגרת טיפוח שלמה המעניקה לשיער את כל הטוב שהוא זקוק לו: עד 98% רכיבים ממקור טבעי, ללא רכיבים מן החי, ללא סיליקונים, ללא פראבנים וללא חומרי צבע מלאכותיים.

הרכיבים מחוזקים על ידי "super-fruits" ועשירים ברכיבים מזינים, משקמים, מחליקים או מעשירים בלחות, למראה שיער בריא, מוזן וחזק. 

מוצרי המותג מצטיינים באפקטיביות מרבית ומוכחת ובניחוחות ומרקמים מפנקים. המוצרים ישווקו בהפצה רחבה ובמחירים נגישים לצרכן.  

התפריט מורכב מ-4 סדרות טיפוח שיער של פרוקטיס הייר פוד המיועדות לסוגי שיער שונים: סדרת פפאיה – המיועדת לשיער פגום,  מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה פפאיה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים למראה שיער בריא ומשוקם, סדרת מקדמיה – המיועדת לשיער יבש ומקורזל,  מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה 

שמן מקדמיה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים למראה שיער בריא וחלק. סדרת בננה – המיועדת לשיער יבש,  מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה בננה, שמן סויה, שמן חמנייה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים להזנה עמוקה ומראה שיער בריא וסדרת אלוורה המיועדת לשיער רגיל עד יבש – מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה אלוורה, שמן סוייה, שמן חמנייה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים להענקת לחות, הזנה עמוקה ומראה שיער בריא.

כמו כן המותג משיק מסיכת שיער  אחת בעלת  שלושה שימושים:  משמשת גם כמסכה המזינה את השיער בלחות, גם כמרכך המעניק רכות לשיער וגם כקרם לחות ללא שטיפה להזנת השיער. 

"יופי ירוק לכולם":

 המותג גרנייה מחויב לאג'נדה סביבתית "יופי ירוק לכולם" (GREEN BEAUTY) ותומך באיכות הסביבה, ולכן מוצרי המותג פרוקטיס הייר פוד מתאפיינים בפורמולות טבעוניות (עד 98% רכיבים ממקור טבעי, ללא רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי וללא חומרי צבע מלאכותיים), יופי נקי וללא ניסויים בבע"ח (המוצרים אושרו על-ידי ארגון CRUELTY FREE INTERNATIONAL), אריזות ידידותיות לסביבה (100% בקבוקים עשויים פלסטיק ממוחזר*, בקבוקים ומכסים ניתנים למיחזור) ושקיפות מלאה (מקרא רכיבים ומקורות ברור על גבי תוויות האריזה). 

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "בעקבות הצלחתו הבינלאומית של פרוקטיס הייר פוד, אנחנו גאים להנגיש גם לצרכנים בישראל מותג מאוד רלוונטי לצרכים הייחודיים של השיער הישראלי ולאקלים הים-תיכוני, כש-52% מהצרכניות הישראליות מדווחות שהן בעלות שיער יבש וזקוקות להזנה אינטנסיבית. מדובר בהשקה אסטרטגית של חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, המשלימה את מנעד הפתרונות שאנו מציעים בקטגוריה הכי גדולה בשוק הביוטי, במטרה לחזק את המובילות שלנו בשוק הביוטי".

על הצרכנית הישראלית ועל הרגלי הצריכה 

המותג החדש פונה לקהל בעל שיער הזקוק להזנה אינטנסיבית למראה שיער בריא. האקלים בישראל, נזקי השמש, הים והבריכה משפיעים על השיער ומייבשים אותו. מוצרי המותג מציעים תפריט מלא להזנה עמוקה של השיער. בנוסף, המותג אהוב במיוחד בעולם בקרב צעירות בגילאי 18-35, חובבות רשתות דיגיטליות, בעלות תפיסה ירוקה וחותרות לטיפוח בריא, טבעי ובמחיר נגיש. 

במחקר שביצע המותג בישראל בדצמבר 2020 נמצא כי – 52%  מהצרכניות הן בעלות שיער יבש עד יבש מאד, 31%  הן בעלות שיער מקורזל ומרדני, ו- 95% הן בעלות שיער ארוך ואף ארוך מאד. יש להן שיער רעב!

מחירים מומלצים לצרכן לדוגמה: 

פפאיה (לשיער פגום) | מקדמיה (לשיער מקורזל) | בננה (לשיער יבש)  | אלוורה (לשיער רגיל עד יבש) 

שמפו:  14.90 ש"ח  (350 מ"ל)  

מרכך:  14.90 ש"ח  (350 מ"ל)   

מסכה:  39.90 ש"ח  (390 מ"ל)

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות

www.garnier.co.il    |    @garnier_il

*להוציא מכסים, צבעים ומדבקות

 סדרת טיפוח השיער החדשה של גרנייה היירפוד שמפו
סדרת טיפוח השיער החדשה של גרנייה היירפוד שמפו. צילום: יחצ

GLAMZ

מותג הטיפוח GLAMZ משיק שני מוצרים חדשים מסדרת טיפוח הגוף :ג'ל לטיפול בצלוליטיס וג'ל לטיפול בסימני מתיחה.

ג'ל לטיפול צלוליטיס בעל נוסחה ייחודית של GLAMZ , מכיל שילוב אופטימלי של חומרים המייבשים את תאי השומן התת עורי, מעודדים זרימת דם וייצור קולגן ובכך משפרים את מרקם העור ומפחיתים צלוליטיס.  הג'ל מכיל מנטול בריכוז גבוה המשפר ומעודד את זרימת הדם ומפחית צלוליט, נגזרת קפאין בריכוז גבוה המעודד התייבשות של תאי שומן ומחליק את הגבשושיות בעור, חמאת שיאה המשפרת סירקולציה, עשירה בקולוגן וויטמינים ומזינה את העור בלחות ורכיב Phytosonic הידוע כתורם להפחתת מראה הצלוליט. בשימוש קבוע התוצאה תהיה הפחתה בצלוליטיס, העור יהפוך לנעים יותר והגבשושיות האופייניות לצלוליטיס יפחתו משמעותית.

קרם לטיפול בסימני מתיחה , בעל נוסחה ייחודית של GLAMZ מסייע בייצור קולגן, שיפור מרקם העור ומפחית סימני מתיחה. מכיל מכלול רכיבים ייחודיים המסייעים בייצור קולגן, שיפור גמישות העור, החדרת לחות וטשטוש גוון העור, ובכך תורמים להפחתת סימני המתיחה. הקרם מכיל פטנט ייחודי Hydroxyprolisilane שנבדק והוכח כיעיל בהפחתת סימני מתיחה על נשים בגילאים שונים. בנוסף מכיל סמבוק שחור מרגיע את העור ומפחית גירויים, חמאת קקאו המסייעת בטשטוש גווני עור והלמת צלקות בעור ושמן חוחובה וזית המוסיפים לחות וגמישות לעור. בשימוש נכון וקבוע – ניתן לראות הפחתה משמעותית בסימני מתיחה.

לליין מוצרי הטיפוח של GLAMZ קו מוצרי טיפוח ויופי מקצועיים לשיער, לפנים ולגוף. המוצרים פותחו יחד עם מיטב אנשי המקצוע בתחום היופי ומעניק מוצרי יוקרה במחיר אטרקטיבי.

מותג הטיפוח GLAMZ הוקם לפני כשנה בעקבות הצלחת האתר GLAMZ- פלטפורמה חדשנית ויחידה המשלבת בעלי מקצוע מתחומי עיצוב השיער, האיפור, הקוסמטיקה והציפורניים, במטרה להעלות את סטנדרט האיכות בתחום הטיפוח והיופי בישראל תוך הענקת חווית שימוש אחרת, בטוחה, איכותית ושקופה שתאפשר ללכת בראש שקט לאנשי מקצוע חדשים בתחום הביוטי.  

מחיר 167 שקל למוצר

ניתן לרכוש באתר GLAMZ – https://glamz.com/he/shop

 ג'ל לטיפול בצלוליט GLAMZ
ג'ל לטיפול בצלוליט GLAMZ. צילום: יח״צ
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק