שבוע העיצוב הישראל

שבוע העיצוב הישראלי 2016-1
|

שבוע העיצוב הישראלי של מרכז הבניה ועיריית תל אביב. פתוח לקהל הרחב חינם

שבוע העיצוב הישראלי של מרכז הבנייה הישראלי בשיתוף עם עיריית תל אביב מתקיים השנה במהלך 16 -20 בפברואר, במטרה לקדם את ישראל כ Design Nation ואת העיר תל אביב כאחת מבירות העיצוב החשובות בעולם. לאירוע יוזמנו  עורכים, כתבים ובלוגרים של מגזיני העיצוב החשובים בעולם. כחלק מהקונספט, השבוע המיוחד יתקיים בסדרת אירועים שיתפרסו על כל העיר בדומה ל SALON DEL MOBILE MILANO.

שבוע העיצוב הישראלי 2016-3
במסגרת שבוע העיצוב יערכו הרצאות של אדריכלים מובילים בברים המובילים- בתמונה בר הלייבברי של מלון דה נורמן

להלן פירוט האירועים:

עיצוב על הבר- 16.02.16 בין השעות 19:00-21:00
הפעילות תחל ב 16.2 בערבי "עיצוב על הבר", קונספט חדשני הפותח את אירועי שבוע העיצוב הישראלי.
בעשרות בארים בתל-אביב ירצו מיטב המעצבים והאדריכלים על השראתם המקצועית, יחלקו רעיונות ותפיסות וידונו על השפעות וטרנדים חדשניים, כפי שבאו לידי ביטוי בפרויקטים אחרונים שביצעו. זהו ערב ייחודי והזדמנות לדיאלוג פתוח ושיח מפרה עם מובילים מן התחום, באווירה חופשית על הבר! כל הרצאה תימשך כשעה, הברים המשתתפים יצוידו באמצעי המחשה ייחודיים לאירוע.

אירועי TRUNK SHOW  17-19.02.16
במתחם התחנה יערכו מיצגים ותערוכות של אמנים ישראלים אשר יציגו בחללי ובחנויות הפזורות במתחם התחנה.

ועידת האדריכלות בין השעות 09:00-17:00
 ב 17.2.16 החל מהשעה 09:00 בגני התערוכה תתקיים ועידת אדריכלות ועיצוב, הועידה במסגרתה יתקיימו הרצאות איכותיות, פאנלים ומצגות שיועברו על ידי חברי הנשיאות ומרצים נוספים, ויעניקו למבקרים תוכן מעשיר, כלים, חידושים וזוויות מקצועיות שונות בתחומי האדריכלות והעיצוב.

לילה לבן- 17.02.16החל מהשעה 17:00  ובכל שעה עגולה
אירועי לילה לבן, יתקיימו במתחם הלח"י במסגרתו יערכו אירועים מיוחדים של החברות המציגות כולל קוקטיילים, מסיבות והופעות. אוטובוסים מיוחדים יצאו בכל שעה עגולה מגני התערוכה ללחי ובחזרה.

תערוכת העיצוב בין התאריכים 18-20.02.16
בין התאריכים 18-20 תוצג תערוכת העיצוב בגני התערוכה בתל-אביב, במסגרת התערוכה, יציגו כ 120 חברות מהמובילות בישראל את מיטב המוצרים, הטכניקות והחידושים בתחומי העיצוב והבנייה. החברות המשתתפות בתערוכה מציעות מגוון עצום של מוצרים, טכנולוגיות, חומרים ואביזרים לעיצוב ולבניית הבית תחת קורת גג אחת ויחד יוצרות את המענה המושלם מ א' ועד ת', לצרכי משפחות הבונות או משפצות את ביתן.

שדרת יועצים מקצועיים מטעם מרכז הבנייה
בימי התערוכה, יעמיד מרכז הבנייה הישראלי לרשות המבקרים, את מיטב יועציו המקצועיים שיסייעו למשפחות הנמצאות בתהליך בנייה או שיפוץ של ביתן ויציעו יעוצים במגוון תחומים רלוונטיים כגון: עיצוב פנים והלבשת הבית, תכנון ואדריכלות, יישום טכניקות וחמרים חדישים לבנייה ולשיפוץ וכדומה.

הרצאות לקהל הבונים והמשפצים
קהל המבקרים ייקח חלק פעיל בהרצאות וסדנאות אשר יועברו על ידי מומחי מרכז הבנייה הישראלי, נציגי החברות המציגות  וכן על ידי נציגים מצוות נשיאות שבוע העיצוב, המורכב מ 26 מעצבי פנים ואדריכלים מן השורה הראשונה בישראל!
בין נושאי ההרצאות: בנייה נכונה של תקציב פרויקט הבנייה והשיפוץ, יישום מערכות איטום בבנייה, עיצוב מטבחים, הום סטיילינג ועוד.

מתחם ההום סטיילינג  Final Touch
השנה יפתחו, לראשונה, מתחמי הום סטיילינג ייחודיים בהם יציגו יוצרים מקומיים, גלריות וחנויות בוטיק להלבשת הבית. במתחמים יוצגו עבודות אמנות, טקסטיל, שטיחים וכריות, כלי בית, גופי תאורה בעבודת יד ועוד. המעצבים עצמם יהיו נוכחים וניתן יהיה לשוחח, להתעדכן, להתרשם וליצור קשר אישי.

ימי מכירות ענק
המתחמים יפעלו כמתחמי מכירה במקום ומבקרי התערוכה יוזמנו לרכוש פריטים משלימים הביתה במחירים ייחודיים.
במסגרתם יציעו המצגים הנחות מיוחדות לקהל הרחב.

שבוע העיצוב הישראלי 2016
הרצאה של אדריכלים מובילים בברים בתל אביב בתמונה בר הזו ביזו

לשבוע העיצוב תושק אפליקציה ואתר מותאם מובייל שיכלול את רשימת החברות המשתתפות באירועי שבוע העיצוב, רשימת האירועים באולמות, תוכנית ועידת העיצוב, פירוט המבצעים וההנחות אצל החברות, קווי האוטובוסים וכל מידע אחר לגבי שבוע העיצוב. כל הפעילות בשבוע העיצוב היא חינמית ופתוחה לקהל הרחב.  לשיריון מקומות: אתר שבוע העיצוב www.designweek.co.il

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק