איך לשקם את השיער?

אטרקטיבו. צילום- יח״צ - 1
|

לצד היתרונות הרבים של הקיץ, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא משאיר אחריו נזקים לשיער. הבשורה הטובה שיש מה לעשות כדי להחזיר אותו למצב בריא ויפה. אז תכירו את המותג הישראלי לטיפוח השיער "אטרקטיבו". מדובר במותג בעל פורמולה בטכנולוגיה ייחודית מספרד, המתמחה במוצרי טיפוח ושיקום שיער 

אטרקטיבו -1
אטרקטיבו. צילום: יח״צ

ספרו לנו מה הייחודיות של המותג שלכם?

המשימה שלנו היא ליצור מוצרים בטוחים ואיכותיים עבור הלקוחות שלנו והסביבה, תוך מתן תוצאות מצוינות, לכל סוגי השיער. כל המוצרים שלנו מאושרים ע"י משרד הבריאות, מיוצרים על בסיס רכיבים טבעיים ועוברים בדיקות איכות קפדניות כדי להבטיח את איכות המוצר. אנו מאמינים שלכולם מגיע גישה לפתרונות טיפוח שיער באיכות גבוהה, שאינם מזיקים לבריאות ובמחיר הגון, ולכן החלטנו להיות החברה שתוביל את המהפך בתחום החלקות השיער ותיתן מענה מלא לספרים ובעלי המקצוע שעובדים איתנו. למותג "אטרקטיבו" פורמולה מהפכנית ובלעדית המשקמת ומזינה את השיער בשמן קיק המסייע להפחתת נשירה וחיזוק סיב השערה, מעניקה לו ברק פנומנלי הנשאר לאורך זמן רב. תערובת החלבונים בלעדית הנמצאת בפורמולה שלנו נספגת בשיער, משנה את סיבה שיער, משקמת אותו ולאורך זמן מפחיתה את נשירת השיער. 

אטרקטיבו-5-4
אטרקטיבו. צילום: יח״צ

על אילו רכיבים מבוססים המוצרים?

המוצרים של " אטרקטיבו" לא נוסו על בעלי חיים ויוצרו במינימום פגיעה באיכות הסביבה. היתרונות המותג: מבוסס על רכיבים טבעיים באישור משרד הבריאות .מסייעים בהפחתת נשירה, חיזוק השורש ועידוד צמיחה, מתאים לכל סוגי השיער, אקסטרה ברק ומגע משי. 

אטרקטיבו-5
אטרקטיבו. צילום: יח״צ

מה הסדרה כוללת?

  • מסכת שיער טיפולית לכל סוגי השיער – מסכה לשיקום וטיפול עמוק בשיער. שמירה על בריאות סיב השערה. המסכה מכילה פורמולה חדשה וחומרים הנספגים עד שורש השערה, משקמים ומזינים את השיער בויטמינים וחומצות השומרות על השיער לאורך זמן. השימוש במסכה מיועד לשיער שעבר החלקה או לשיער שצריך שיקום והזנה.
  • שמפו ללא מלחים – שמפו ללא מלחים הוא בן המוצרים החשובים ביותר לשמירה על שיערך לאחר החלקה ובכלל. השמפו שלנו מורכב מחומרים איכותיים השומרים על סיב השיערה לאורך זמן, כך גם ההחלקה וגם שיערך ישמרו ויראו מבריקים ובריאים. שמפו ללא מלחים שומר על מבנה השערה ועוזר להחלקה להחזיק זמן רב יותר.
  • סרום אינטנסיבי לסגירת קצוות מפוצלים ואקסטרא ברק – הסרום שלנו הופך כל סוג שיער לרך כמשי, זוהר ומלא ברק. מרכך את השיער ומעניק לו מראה בריא ומלא חיים. סוגר קצוות מפוצלים, מגמיש את השיער ואינו משאיר משקעים על השיער.
  • בושם לשיער בניחוח ספרדי – בושם לשיער אטרקטיבו פרימיום פרש לשיער, בניחוח ספרדי המחזיק מעמד על השיער עד 27 שעות! . הבושם מנטרל ריחות רעים ונשאר לאורך זמן . מתאים לכל סוגי השיער, ריח ממכר לאורך כל היום ובכל מקום. טיפול
  • משקם לשיער -טיפול משקם ומתקן שיער עד %300 שיקום. מתאים לשיער פגום, שרוף, נפוח. מחזיר לחיים את כל סוגי השיער בשימוש קל ללא עבודה עם מחליק שיער. מוריד נפח, מראה בריא וזוהר, מזין בלחות וויטמינים, מצפה את סיב השיערה, מסייע בהפסקת הנשירה. 
אטרקטיבו-57
אטרקטיבו. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח, שיער
תגובות פייסבוק