כך תטפחי את השיער בעונת המעבר

עיצוב שיער - 3
|

מהעונה הקרה לחמה: המומחים משתפים אתכם בטיפים ובסודות שיגרמו לשיער שלכן להיות גמיש, בריא ומלא ברק. כן, גם לשיער היבש והעייף ביותר

הקיץ מתקרב בצעדי ענק ואיתו מגיעים גם הטיולים, החתונות והמסיבות הגורמות לשיער שלך נזק. החום, יובש וכלור. אז איך אפשר לשמור על שיער בריא ומלא ברק גם בימי הקיץ?

HD03C_BLBBPI_038-RGB-WideToothComb-SideOn-AirflowFu-A4_W.psd_preview-3
באדיבות דייסון. צילום: יח״צ
  • שימוש בשמנים – אחת לשבוע, מומלץ  למרוח שמן קוקוס, רוזמרין או אבוקדו על שורשי השיער לפני חפיפת השיער. שימון הקרקפת תורם לבריאות השיער ולהארכתו.
  • קצוות מפוצלים – גזירה של קצוות מפוצלים מידי חודש-חודשיים תעניק לשיער מראה בריא, תחזק את סיב השערה ותתרום להארכת השיער.
  • הגנה על הקרקפת מחום קיצוני –  חום גבוה יכול להשפיע על בריאות הקרקפת ואף להפחית את הברק הטבעי של שיערך. ל- Dyson Supersonic‎ בקרת חום חכמה המודדת את טמפרטורת האוויר מעל 40 פעמים בשנייה ומווסתת את החום של המכשיר. הדבר מסייע במניעת נזק הנגרם כתוצאה מחום קיצוני, להגנה על הברק הטבעי של שיערך
  • צביעת השיער – חשוב להגן על השיער מפני דהיית צבע. ככל שמשתמשים ביותר חום על השיער, כך הצבע דוהה באופן משמעותי יותר. הסיבה לכך היא שחום מוגבר יכול לפגוע בשכבה החיצונית של השיער, מה שמאפשר לצבע לדהות. הקפידו להשתמש במכשירים עם בקרת חום חכמה בכדי להפחית את דהיית הצבע בשיער.
  • שמפו יבש – אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא חפיפת השיער מידי יום, מומלץ לחפוף את השיער בין פעם-שלוש פעמים בשבוע. במקרה של שיער שומני ניתן להשתמש בשמפו יבש שיעניק לשיער תחושה נקייה, נפח ויסייע בעיצוב השיער.
  • מגבת רכה ונקייה – לאחר חפיפת השיער ולפני השימוש במייבש שיער, עטפי את שיערך במגבת וטפחי קלות על שיערך והמתיני כמה דקות. כך עודפי המים ייספגו לפני השימוש במייבש השיער. לאחר מס' דקות הסירי את המגבת וסרקי בעדינות את השיער, כך שלא יהיו קשרים.
  • שימוש נכון במרכך או מסכה לשיער – שימוש במרכך/מסכה מהווה רכיב חשוב בהפיכת השיער לרך ונעים, אך יש להיזהר מהטעות הנפוצה שהיא למרוח את המסכה על כל השיער. יש למרוח כמות מועטה רק על קצוות השיער.
  • סירוק השיער לאחר המקלחת – מומלץ להמתין מעט לאחר המקלחת עם סירוק השיער ולא להסתרק כשהשיער עדיין מאוד רטוב. 

באדיבות המומוחים של Dyson

HD03C_BLBBPI_038-RGB-WideToothComb-SideOn-AirflowFu-A4_W.psd_preview-1
Airflow. צילום: יח״צ
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק