מקל הקסמים שמסתתר לך בארון הבגדים

אסנת מהדב. צילום: שחר הילה-13
|

במציאות המורכבת והמאתגרת שלנו, כשנדמה שהאדמה רועדת ונשמטת בו זמנית כבר חודשים ברצף, עומדים לרשותנו כלים יומיומיים פשוטים ופרקטיים לחיזוק עצמי. אנחנו משתמשים בהם הרבה פעמים בצורה טבעית ולא מודעת. שילובי סגנונות

מוסיקה שמרגיעה או מרימה לנו את האנרגיה בהתאם לצורך, ספר או פודקאסט מלמד שממלא אותנו בידע חדש ומרענן, סרט מצחיק שמרים לנו את רמת האנדרופינים…וגם ארון הבגדים שלנו!

הסטייל האישי שלנו, הדרך בה אנחנו בוחרים ללבוש את עצמנו כל בוקר מחדש, בצורה מודעת ובכוונה תחילה  – גם הוא כלי שימושי ומלא יצירתיות לעידוד וחיזוק עצמי. יש לנו לא מעט קסמים טמונים שם בארון הבגדים הפרטי שלנו, מחכים שנשתמש בהם לטובתנו. והפעם קצת על שילוב סגנונות. 

אסנת מהדב. צילום: שחר הילה-7
אסנת מהדב. צילום: שחר הילה

בתכנית "סקס והעיר הגדולה " היו אולי ארבע דמויות ראשיות אבל הכוכבת הגדולה שהפכה את הסדרה ליצירה העיצובית הבלתי נשכחת שהיא הפכה להיות ושהשפיעה על תרבות האופנה והלבוש של נשים ברחבי העולם, הייתה ללא ספק פטרישיה פילד הסטייליסטית המיתולוגית. 

השילובים המשגעים-משוגעים שיצרה לקארי הדמות הראשית היוו עבורי את גולת הכותרת. האקלקטיות המרהיבה של סגנונות, תקופות, הדפסים, צבעים ובדים הייתה מבחינתי הנאה צרופה לא פחות מהסדרה עצמה. כל פרק חיכיתי רק לראות איזה קסמים קסמה לה המאסטרית מאחורי הקלעים כדי לקבל השראה (והרשאה גם אולי…) שכן! גופיית סבא עם חצאית טול זה הכי הגיוני בעולם !

אסנת מהדב. צילום: שחר הילה - 1
אסנת מהדב. צילום: שחר הילה

אמנות השילובים היא הקסם של הסטיילינג בכל תחום בין אם הוא בעיצוב הבית, עצוב גרפי וכמובן בסטיילינג של המלתחה. שילובי סגנונות הם כמו מקל קסמים נפלא ונגיש שיכול להקפיץ את הסטייל האישי שלנו ברגע ולאפשר לנו ניצול מירבי ומגוון מתוך המלתחה הקיימת. ישן עם חדש, ספורטיבי עם אלגנטי, מחויט ונוקשה עם רך וזורם ועוד ועוד -השילובים הם אינסופיים ממש כמו הטעם האישי של כל אחת ואחד. 

אסנת מהדב. צילום: שחר הילה40
אסנת מהדב. צילום: שחר הילה

אחת הדרכים להרחיב את השימוש במה שיש לך כבר בארון ולהכניס משב רוח רענן בסטייל האישי שלך היא להשתמש במקל הקסמים הזה בדיוק. 

איך? קבלי כמה טיפים פשוטים לשחק בעזרתם עם המלתחה:

  1. שלבי פריטים שלא לבשת יחדיו עד היום כי הם לתפיסתך מסגנונות לבוש מנוגדים .למשל מכנסים אלגנטיים מחויטים עם חולצת טי הכי פשוטה ויומיומית .את הנעל התאימי לפי אחד משני הסגנונות הללו (למשל נעל עקב אלגנטית או נעל ספורטיבית)
  2. שלבי שני פריטים שסגנון הבד שלהם שונה מאוד זה מזה. למשל חצאית ויסקוזה רכה ומתנפנפת עם ג'קט/טופ דמוי עור או ג'קט מחויט מבד נוקשה עם שמלה מבד רך ונשפך. 
  3. שלבי פריטים מנוגדים של ישן מול חדש. למשל חולצת וינטג' מהארון של סבתא עם ג'ינס עדכני או ג'קט ג'ינס עם שמלת וינטג' רומנטית .
  4. אקססוריז הם דרך נהדרת לשלב סגנונות גם. למשל הוספת תיק קלאץ' אלגנטי ונעלי עקב חגיגיות לאוברול ספורטיבי או שרשרת פנינים וסנדל אגלנטי עם חולצת טי וג'ינס בסיסיים. 
  5. שימי את החוקים, התבניות והמסגרות רגע בצד . תני לעצמך להנות ולהפתיע את עצמך מהשפע שכבר יש לך במלתחה. מקסימום יצאו לך קסמים!

בגדים ואקססוריז: אוסף פרטי
ייצוג אישי: proaging_models@
צילומים: שחר הילה אינסטגרם: de_bratt@

אסנת מהדב

אסנת מהדב

  • אמא לשלושה
  • סטייליסטית רגשית
  • דוגמנית פרו אייג'ינג
  • אשת טיפול ומורה לפלדנקרייז
  • מטפלת בתנועה ומדריכת הורים
  • אינסטגרם: osnatmahadab
  • פייסבוק: אסנת מהדב

לטיפים נוספים, רעיונות ומידע על שרותי הסטיילינג שלי מוזמנות לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק