ניב סולטן משיקה את אלביב

ניב סולטן ואילן נקש צילום אסף - 8 לב
|

השחקנית ניב סולטן הגיחה בהופעה פומבית ראשונה עם ההכרזה הרשמית כשגרירת המותג לוריאל פריז – אלביב, בישראל. זאת בהשקה מושקעת של מוצרי השיער החדשים של אלביב

בהשקה מושקעת של מותג טיפוח השיער  'אלביב' מבית לוריאל פריז, הוצגו החדשנות והמדעיות בעולמות טיפוח השיער ומשיק  לראשונה את 'הסדרה ההיאלורונית' – סדרת מוצרי טיפוח לשיער המכילה חומצה היאלורונית – למראה שיער מלא חיים, עטוף בברק ומועשר בלחות אינטנסיבית לאורך זמן.

סדרת טיפוח חדשה לשיער המכילה חומצה היאלורונית -ממלאת את השיער בלחות עד 72 שעות והתוצאה: שיער חיוני, ברק, גמיש ומלא חיים!

הסדרה מיועדת לשיער חסר לחות וכוללת שמפו, מרכך, מסכת לחות וסרום לשיער. אורחת הכבוד הייתה השגרירה החדשה של לוריאל ניב סולטן.

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז שמפו18.90שח מרכך 16.90שח מסכת לחות 34.90שח וסרום 49.90שח צילום יחצ חול (18)2
סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז. צילום יחצ חול

ניב סולטן השכימה קום לרגל אירוע השקת סדרת טיפוח השיער החדשה של אלביב על בסיס החומצה ההיאלורונית, שנערך בלופט אירועים במרכז תל אביב, שם "כיכבה על השטיח האדום" ושיתפה את המוזמנים על ההתרגשות הגדולה שהיא חווה בחיבור עם המותג: " זו פעם ראשונה שאני מקדמת מותג ביוטי בינלאומי, בישראל. עבורי שיער זה כתר וביטחון אישי של אישה, ואני שמחה להוביל מותג כמו אלביב. אני ידועה כמי שדוגלת במראה יופי טבעי – וכשיערך בריא וחזק, זה ברור שזה מכתיב אם יומך יהיה מוצלח או מוצלח פחות" . 

מימין דניאלה פרוסקי שיאון, ניב סולטן ואילן נקש צילום אסף לב - 6
מימין דניאלה פרוסקי שיאון, ניב סולטן ואילן נקש צילום אסף לב

בכירי המותג אלביב מבית לוריאל פריז ביניהם: אילן נקש – מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל,  דניאלה פרוסקי שיאון – סמנכ"לית תקשורת וקיימות ודוברת לוריאל ישראל, ונטע קרצו נייגר מנהלת התקשורת של המותג לוריאל פריז,  העניקו לסולטן זר פרחים ענק בצבע סגול ואת סדרת הטיפוח החדשה לשיער.  

בתום האירוע סולטן שיתפה כי בקרוב הסדרה החדשה שבכיכובה 'בוגד' עולה בקרוב,  והיא מתרגשת שהדברים כה סמוכים והעשייה שלה ממשיכה: "אני בהודיה גדולה על כך, לעסוק במה שאני כל כך אוהבת זה הדבר הכי טוב שאני יכולה לאחל לעצמי" .

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק