בשורה משמחת לבנות ישראל – Saphira 

ענבר לביא וספירה גרינברג. צילום: באדיבות Saphira - 1
|

הכירי את Saphira – מותג הבינלאומי לטיפוח השיער, הראשון לפתח מוצרים לשיער המבוססים על מינרלים טבעיים שהיו רק במוצרי קוסמטיקה ויופי לעור הפנים והגוף. עכשיו בתחום השיער

זה התחיל בחזון שהחל לפני כ-7 שנים בדירה שכורה וקטנה, הפך למותג בינלאומי המשווק כיום ב-65 מדינות ברחבי העולם. מאחורי המותג עומדת ספירה טסלר-גרינברג, צעירה יהודייה, ילידת ארה"ב, שהגיעה בגיל 16 יחד עם משפחתה לישראל, התאהבה והחליטה לעשות עליה יחד עם בעלה הישראלי, אביעד גרינברג, וביחד השקיעו את כספי החתונה ופיתחו נוסחה ייחודית לקו מוצרים יוקרתי לטיפוח ועיצוב השיער המבוסס על מינרלים טבעיים.

Mineral Mud saphira צילום: יח״צ-2
Mineral Mud saphira. צילום: יח״צ

לצד ההצלחה הבינלאומית, המותג שומר על ערכי הציונות בכל הרבדים, החל מתהליך רקיחת המינרליים, הדפסת האריזה, ועד שיתוף פעולה מלא עם משרד הקליטה והעלייה להעסקת עולים חדשים בחברה להתאקלמות קלה וחמה בישראל. בימים אלו נכנס לשוק הישראלי עם חנות דגל ראשונה במלון ויסטה הילטון תל אביב.  

Leave In Mud saphira. צילום: יח״צ - 1
Leave In Mud saphira. צילום: יח״צ

מוצרי Saphira 

לצד קולקציית מוצרי השיער, Saphira משיקים בימים אלו ליין מוצרים חדש, Mineral+. מבחר עשיר של מוצרים טיפוליים ומקצועיים לטיפוח, הזנה, ריכוך והגנה של השיער – מבוססים על רכיבים טבעיים, ואינם מכילים סולפטים ופראבנים.
לטיפוח הפנים והגוף על 26 מינרלים טבעיים בהם – קרם לחות לפנים עם SPF25 המיועד להגן על העור מנזקי השמש, קרם הזנה לידיים וקרם טיפולי לכפות הרגליים.

ענבר לביא וספירה גרינברג. צילום: באדיבות Saphira - 6
ענבר לביא וספירה גרינברג. צילום: באדיבות Saphira

מוצרי הדגל 

מסכת בוץ מינרלי טיפולית עשירה בלחות לכל סוגי השיער.
Mineral+ Face Cream – קרם פנים מוצר חובה לעור מזין ובריא. פורמולה ייחודית של מינרלים וחימר קרחוני, בשילוב הגנה מפני קרני UV (SPF 25) מלחלח ומחדש את העור, ומותיר אותו רך ולחות היטב.
The ONE – מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים.  Mineral Drop  סרום מעולה שמחליק, מעצב ומרכך את כל סוגי השיער.
Mineral Treatment Shampoo & Conditioner – שמפו מינרלים טיפולי "עוצמתי" יותר, נועד לטיפול בשיער שעבר פעולה כימית כלשהי, בין אם שיער צבוע או מובהר, שיער שעבר החלקה או סלסול. השמפו הינו נטול כל מלחים וסולפטים, נטול נתרן או חומצה גופרתית. השמפו הטיפולי מכיל מינרלים מזינים מים המלח ונועד להגן על השיער ולתת לו את הלחות הנדרשת. הקרטין הטהור עם המינרלים מפיק תוצאות ארוכות טווח ומחזיר לחיות שיער שאיבד מיופיו כתוצאה מכל טיפול כימי שנעשה בו.
מרכך מינרלים – טיפול אשר נועד לטיפול בשיער שעבר כל פעולה כימית. מרכך מינרלים טיפולי לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר חפיפת השיער עם שמפו המינרלים הטיפולי.

Mineral+ Face Cream saphira. צילום: יח״צ - 1
Mineral+ Face Cream saphira. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק