"ביוטיקייר" – רשת הלואו קוסט, נוחתת במרכז

טהוניה רובל וגולן אלבז, מנכל רשת ״ביוטיקר״. צילום- אור גפן - 1
|

רשת "ביוטיקייר" הוותיקה והמובילה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו קוסט – פותחת לראשונה סניף בלבו של מרכז הארץ – קניון ביאליק ברמת גן. זהו הסניף ה-27 של הרשת

איכות לכל כיס

רשת "ביוטיקייר" כבר ביססה את מעמדה כמובילת הלואוקוסט הישראלית הבלתי מעורערת, אשר יודעת לספק את המוצרים האיכותיים ביותר בשקלים בודדים, לצד מענה מיידי לטרנדים עולמיים בתחום האיפור והביוטי. המשמעות של כניסת רשת לואוקוסט וותיקה ומובילה, בימים אלה של יוקר מחייה משתולל, היא לא פחות מדרמטית עבור תושבי המרכז. 

"אין ספק שהלחץ הבלתי פוסק של מאות אלפי לקוחות החברה, המבקשים את המענה של רשת "ביוטיקייר" גם באזור המרכז, היווה גורם משמעותי בכניסה של הרשת לרמת גן", מסביר גולן אלבז, מנכ"ל הרשת.

"ביוטיקייר". צילום: אור גפן - 1
"ביוטיקייר". צילום: אור גפן

החנות החדשה בקניון ביאליק רמת גן, מעוצבת על פי המודל החדשני של הרשת, אשר הופך את חוויית היופי למפגש עצמאי ועדכני, אשר מתחבר אל הטרנד העיצובי העולמי של רשתות היופי המובילות. חוויית הקנייה היא עצמאית ומאפשרת התנסות חווייתית, יעילות וחסכון בזמן של הלקוחות. 

מחירי המוצרים בחנות נעים ברובם בטווח שבין שקל ל-19.90 שקל, ניתן למצוא ברשת מגוון עשיר של מוצרי איפור, קוסמטיקה, טואלטיקה, מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה, בישום וטיפוח לכל המשפחה.

"ביוטיקייר". צילום: אור גפן -3
"ביוטיקייר". צילום: אור גפן

עוד מציעה הרשת מגוון רחב של מוצרי שיער וביוטי חשמליים וחדשניים, כגון מחליקי שיער, פן או מסלסלים, במחירים של
כ-39.9 שקל.

בימים אלה של עליה דרמטית ביוקר המחיה ושל עליות מחירים גורפות בכל תחומי החיים, נשמרת ב"ביוטיקייר" רמת המחירים הנמוכה, מבלי להצטרף לגל העליות השוטף את ישראל. 

"ביוטיקייר". צילום: אור גפן - 5
"ביוטיקייר". צילום: אור גפן

איך הכל התחיל 

רשת ״ביוטיקייר״, הוקמה לפני 30  שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור,  טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק