ד"ר לוי – כבר לא צריך להיאבק 

רפאל לוי, דר פיליפס לוי וג'וליאן לוי. קרדיט צילום יחצ חול-5
|

מהפיכה בתחום הזדקנות העור מוצרי הטיפוח של ד"ר לוי המכונה גם ד"ר בוטוקס, מציגים את מותג תאי הגזע המהפכני משוויץ, נוחתים בימים אלו בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

ד"ר לוי, חלוץ בעל שם עולמי בטיפול קוסמטי ללא ניתוח. טכניקות לטיפול בעור, פרי המצאתו הינן הפרוצדורות הקוסמטיות הנפוצות כיום בעולם, החתום על  הנוסחה הקוסמטית הראשונה בעולם, שהוכחה כמחדשת תאי גזע וכתוצאה מכך, לייצור קולגן, אלסטין וחומצה היאלרונית – נוסחה המתבססת על מחקר זוכה פרס נובל. נוסחאות המוצרים מוגנות בפטנט עולמי המוכח קלינית, והן זכו לכמעט 100 פרסים ופרסומים במגזיני הרפואה היוקרתיים ביותר. על לקוחותיו נמנים A-listers , ידוענים רבים, יזמי עילית ומשפחות מלוכה.

מוצרי דר. לוי בגיימס ריצרדסון דיוטי פרי. קריט צילום יחצ חול-2
מוצרי דר. לוי בגיימס ריצרדסון דיוטי פרי. קריט צילום יחצ חול

תכירו את ד"ר בוטוקס

ד"ר פיליפ לוי, רופא עור בהכשרתו ובכינויו ד"ר הבוטוקס מספר 1 של שוויץ , עומד בראש המרפאה שלו , הנחשבת למרפאה עם  השימוש הגבוה ביותר של בוטולינום טוקסין, מאז שהציג אותו לראשונה במדינה ב-1995. ד"ר לוי, חלוץ בעל שם עולמי בטיפול קוסמטי לא ניתוחי, המובל על ידי משימה אחת: עצירה  והיפוך הזדקנות  העור, ללא ניתוח ובמינימום הזרקות האפשריות. טכניקות הרמת קו הלסת והגבות ללא ניתוח, הינן פרי המצאתו של ד"ר לוי, והן הפכו  לחלק מהטכניקות הקוסמטיות הנפוצות ביותר בעולם. במשך 40 השנים האחרונות, פיתח ד"ר לוי את חזונו האישי:  "תוצאות אותן ניתן  לראות אבל ללא משיכת  תשומת לב". הקליניקה שלו מושכת  אליו את ה-A-listers בעלי הפרופיל הגבוה ביותר בעולם, יזמי עילית,  מיליארדרים, ומשפחות המלוכה החשופות ביותר לעיני הציבור. במקביל לעבודתו הקלינית, עוסק ד"ר לוי במחקר,  מזה 25 שנים בתחום תאי גזע העור, שמטרתו ,  לעצור ולהפוך את סימני הזדקנות העור. בעזרת מחקר זוכה פרס נובל, הוא פיתח את הנוסחה הקוסמטית הראשונה בעולם שהוכחה כמפעילה מחדש את תאי הגזע העייפים של העור העמוק יותר, המקור האולטימטיבי לכל ייצור הקולגן, האלסטין והחומצה ההיאלורונית של העור. נוסחאות אלו מוגנות בפטנט עולמי ומוכח וזכו לכמעט 100 פרסים ותשבחות, מפרסומי הרפואה והיופי היוקרתיים ביותר בעולם. 

מוצרי ד״ר לוי. צילום: מאיה אושרי כהן-1
מוצרי ד״ר לוי. צילום: מאיה אושרי כהן

בבעלות ובניהול משפחתי – סמל לעצמאות ויושרה. 

 המותג, שהושק ב-2012 עם סרום הבוסטר במרפאת ד"ר לוי ז'נבה בלבד, נמצא בבעלות מלאה של  ד"ר לוי ומשפחתו. ג'וליאן הבן,  לשעבר מנהל מותג עולמי ב-Procter & Gamble בשוויץ במשך 7 שנים, הוא מנכ"ל המותג. אביבה, בעבר ארט דירקטורית באחד מחברות הפרסום המובילות בקנדה, הצטרפה למותג כמנהלת הקריאייטיב.

מוצרי ד״ר לוי. צילום: מאיה אושרי כהן-3
מוצרי ד״ר לוי. צילום: מאיה אושרי כהן

עולם הקוסמטיקה השוויצרית 

לד"ר לוי משימה מרכזית, להתעלות מעל המצופה ולקבוע את הסטנדרטים של מוצרי קוסמטיקה שוויצרים. בהתבסס על מחקר תאי הגזע שלו, אשר הקנה לו פטנט ביוטק עולמי בשנת 2011, ד"ר לוי פיתח טיפולים חדשניים שהם הייטקיים, בעלי ביצועים גבוהים ומנוסחים עם המרכיבים הטהורים והטבעיים ביותר. לקוחות אינם  צריכים לבחור בין טכנולוגיה רפואית מובילה, או טיפוח עור יוקרתי ופורמולות נקיות -הם יכולים  וצריכים לקבל הכל: 100% תוצאות עם 0% פשרה.

  • כל אחד מהמוצרים  של ד"ר לוי, נועד לספק תוצאות שאינן מתחרות רק במותגים רפואיים; אלא בכל מוצר קיים, ושואף להתעלות על הטובים שבהם.
  • החוויה הרב-חושית של המותג מציבה רף חדש להכללה ונוחות. כל מוצר מיוצר במטרה לענות על הצרכים של כולם: כל סוגי העור, כל המינים וכל הגוונים.
  • כידוע, לחברות המייצרות מוצרי טיפוח ישנה  רשימה שחורה של יותר מ-1600 מרכיבים אסורים באירופה, ורק 30 בארה"ב שאסורים לשימוש במוצרי הטיפוח, מוצרי ד"ר לוי, מחמירים ביותר והוסיפו לרשימה זו עשרות חומרים שהוא מתחייב לא להשתמש בהם במוצרים. בנוסף מוצרי ד"ר לוי עשויים מיותר מ-85% מרכיבים טבעיים ועונים על הבקשות המחמירות ביותר של לקוחות המחפשים באופן פעיל טיפוח עור נקי ומודע.

בהתבסס על מחקר זוכה פרס נובל והפיתוחים האחרונים של תאי גזע, מינף ד"ר לוי את הגילוי של מאגרי תאי גזע עוריים בשנת 2009, כדי לפתח קומפלקס חדשני מבוסס צמחים, הראשון בעולם שהוכיח את עצמו כמפעיל מחדש את תאי הגזע "האם" העייפים .  וכתוצאה מכך,  מקור לייצור עצמי של קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית. בהגשת הנוסחאות שלו לבדיקות קליניות עצמאיות מחמירות ולסקירה, הוא הצליח להגיש, ולקבל בזמן שיא, פטנט עולמי על פריצת הדרך הטכנולוגית שלו.

מוצרי ד״ר לוי. צילום: מאיה אושרי כהן-5
מוצרי ד״ר לוי. צילום: מאיה אושרי כהן

זה עובד!

תוך 8 שבועות, פורמולת תאי הגזע שלו הוכיחה תוצאות התחדשות ברמה רפואית:

  • 53% +שיפור בעומק הקמטים
  • 100%+ הוספת לחות לעור
  • 59% +עור מוצק וגמיש

ד"ר לוי לא פסק לחדש, והעשיר עוד יותר את הפורמולות שלו במרכיבים הטבעיים, הטהורים והמרוכזים ביותר כדי לשפר ולהגן עוד יותר על הנוסחה המהפכנית שלו. מוצרי הכוכב כוללים 5% ניאצינמיד, ויטמין A+C+E מוטען, אומגות 3+6+9 בונות עור ופרוביוטיקה מגינה. נוסחה זו ייחודית ומעצימה את התוצאות:  

  • מגנה ומזינה את מערכת ההתחדשות בעור. 
  • מפעילה תאי גזע אפידרמיס.
  • הוכחה כמפחיתה את עומק הקמטים.
  • מחזקת את המערכת האקולוגית של תאי הגזע העוריים. עוזרת להחליש פגמים בעור.
  • עוזרת להגביר את המוצקות, הגמישות והלחות.
  • ממלאת ומעניקה מבנה מחדש עם  לחות אינטנסיבית..
  • בעלת נוגדי חמצון רבי עוצמה להמרצת פעילות הפיברובלסט והגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים. 
  • כיסוי מלא לחדירה מקסימלית.
  • מחזקת  את קו ההגנה הראשון של העור מפני נזקים חיצוניים (מזהמים, חיידקים) ותומכת בהתחדשות העור.
  • מעניקה לחות ומרגיעה.
  • עוזרת  לבנות מחדש את מחסום ההגנה הליפידי של העור. מלחלחת  בצורה אינטנסיבית.
מוצרי ד״ר לוי. צילום: מאיה אושרי כהן-7
מוצרי ד״ר לוי. צילום: מאיה אושרי כהן

פשוט יוקרתי – בדרך השוויצרית.

"פחות זה יותר" הייתה המנטרה של ד"ר לוי במשך כל הקריירה שלו. עם מערך פשוט וישיר של 9 מוצרים, מכשיר 1 וכלי 1, יוצר ד"ר לוי,  טיפול מושלם המתאים לצרכים של כל סוגי העור, כל המינים וכל הגוונים. כמויות קטנות של המרקמים העזים מכסות שטחים גדולים, מה שמבטיח שהלקוחות משתמשים רק במה שצריך. לדוגמה, צריך רק גודל של גרגר אורז של Eye Booster Concentrate כדי לכסות את שני קווי המתאר של העיניים, כולל העפעפיים.

הפורמולות מיועדות גם לשימוש ברוב אזורי העור. כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית, למעט הפילינג, ניתן להשתמש בהם גם על הצוואר, הדקולטה והידיים.

כל מרכיב נחקר ביסודיות, וכל מוצר מנוסח כדי לספק תוצאות עוצמתיות כמו תענוג חושי. חמאת שיאה בדרגה גבוהה נוספה, למשל, לקרם הבוסטר הנמכר ביותר של המותג, המספקת לחות ממושכת יותר, ללא שמנוניות לאורך כל השנה. נוסחת הלחות האינטנסיבית יותר של הקרם המאיץ המועשר, נבדקה גם בתנאי חורף בהרי האלפים כדי לייעל את הריכוז שלו , של שמני קוקוס ושקדים מתוקים שמקורם בר-קיימא. מגן הזיהום עבר 59 שינויים בפורמולה לפני שמצא את המרקם המושלם, רך כמשי, מגן כמו שהוא קל ורך.

הבטחה 'Swiss Clean Beauty'

 כיום, ישנם כ-1,600 מרכיבים האסורים במוצרי קוסמטיקה באיחוד האירופי, ורק 30 בארצות הברית. ד"ר לוי הגדיר לעצמו רשימה שחורה של  יותר מ-2,700 מרכיבים אסורים שהוא מתחייב לא להשתמש בהם בכל הפורמולציות שלו, כך שבאופן משמעותי הם מעל ומעבר לדרישות הרגולטוריות. 

מוצרי  ד"ר לוי,  עשויים רכיבים טבעיים  בלבד ולא נוסו על בעלי חיים.  

סדרת The Intense Stem Cell Line

מוצרים לטיפולים  יומיומיים ' כוללים ריכוז גבוה של נוסחת תאי הגזע המוגנת בפטנט של ד"ר לוי.  כל מוצר משלב בצורה מושלמת ,מרכיבי היי-טק וחוויה מענגת ברמה גבוהה – עם תוצאות מרשימות ומוכחות.  

  • Booster Serum (30 מ"ל) – סרום הבוסטר מכיל בריכוז גבוה את  קומפלקס ArganCDVTM הבלעדי, תמצית תאי הגזע הראשונה שמקורה בצמחים והוכחה מדעית כמעוררת את תאי הגזע . המרקם הקל במיוחד של הסרום, מאיץ את החדירה של הקומפלקס  המוגן בפטנט, ומעניק לעור תחושת משי עדינה מיידית וזוהר . מפחית באופן ניכר את המראה של סימני הזדקנות גלויים, קמטים וכתמים, משפר באופן משמעותי את מוצקות העור.             
  • Eye Booster Concentrate (15 מ"ל) –עור מתאר העין  דורש טיפול מיוחד: הוא דק יותר, שביר  יותר ונוטה לנפיחות. ה-Eye Booster, שכונה ע"י המומחים  "אולי הדבר הכי טוב מאז הבוטוקס". בעל ריכוז גבוה של  פורמולת תאי גזע. מפחית באופן ניכר את הנפיחות והקמטוטים בעיניים תוך דקות. מפחית מראה של  סימני הזדקנות קמטים וכתמים. משפר את מוצקות העור ותורם לזוהר.  
  • Booster Cream (50 מ"ל) – מותיר את העור  עם תחושת לחות עדינה ולא שומנית, המרקם הקליל של קרם הבוסטר מאפשר ספיגה מהירה יותר של קומפלקס  תאי הגזע.  לאחר 8 שבועות של שימוש,  מחקרים קליניים בלתי תלויים הראו ירידה ממוצעת בעומק הקמטים של -26% ושיפור בצפיפות של +12%. 
  • Enriched Booster Cream (50 מ"ל) – מעניק לחות עמוקה ללא תחושה שמנונית, קרם הבוסטר המועשר מגביר בעוצמה את מערכת האנטי-אייג'ינג הטבעית של העור, הודות לנוסחת הפטנט של תאי הגזע ArganCellActiv®. לאחר 8 שבועות של טיפול,  מחקרים בלתי תלויים הראו ירידה ממוצעת בעומק הקמטים של -26% ושיפור בצפיפות של +12%.  

סדרת The Skin Reset line line

במוצרי הסדרה ניתן להשתמש לבד, או בשילוב  מוצרי סדרת Intense Stem Cell .  הטיפולים המשלימים של  Skin Reset , משפרים באופן גלוי ומיידי את החוויה והתוצאות בשגרת היומיום . פותחו כדי להתמקד בו זמנית במספר טיפולים לעור- הם הפכו למושיעי "כאן-ועכשיו" מוצרי האנטי-אייג'ינג ההכרחיים לכולם.  

  • 3Deep cleanser FastMask (150 מ"ל) –  חשיפה לזיהום סביבתי, גורמת לנזק עמוק לעור. מוצר זה פועל בשלוש דרכים בו זמנית: ניקוי עמוק, חידוש וחיזוק העור. מספק ניקוי עדין, פילינג אינטנסיבי, ריפוי מיקרו כפול לניקוי עמוק. מתאים לטיפול בעור הפנים, כפות הידיים, צוואר ודקולטה.  
  • R3 Cell Matrix Mask (50 מ"ל) – הנוסחה הבלעדית של המסכה, מסייעת להפחית את הנזקים הנגרמים לעור,  בשל  אורח חיים אינטנסיבי , תוך יצירת סביבה אופטימלית ותזונתית עבור תאי הגזע העוריים. מכיל רכיבים כמו ויטמין B3  וויטמין E. ממלא את העור באופן ניכר ומיידי באמצעות אומגות 6 ו-9 וחומצות היאלורוניות מרוכזות. בונה  מחדש את המטריצה החוץ-תאית החיונית, באמצעות תמציות רטינול, ויטמין C, ויטמין A ותמציות עצי פיקוס. 
  • Pollution Shield Skincare Finisher (30 מ"ל)- מגן על העור מפני מזהמים. PF5 הראשון והיחיד בעולם עם הספקטרום המלא. קוקטייל פורץ דרך של ד"ר לוי, עם קומפלקסים מולקולריים המגנים על העור ומחזקים אותו. המרקם המיקרוסקופי של המוצר, יוצר שריון ייחודי ובלתי נראה, המגן מפני הצטברות מזהמים. בכדי  לעצור את חדירתם של מזהמים,  שילב ד"ר לוי רכיבים כדוגמת:  שמן חמניות ושמן תורמוס לבן , במטרה של חיזוק המחסום הליפידי הטבעי של העור וסיוע בשיקום גוון העור ומיצוקו. נוגדי החמצון במוצר מגיעים משילוב ויטמין E , קו אנזים Q10 מרוכז במיוחד  ןפירות טרה אנדים. פעילות האנטי אייג'ינג פועלת בזכות ניאצינמיד מתחדש וויטמין C.  
  • Radical3 Reboot Pro Peel (50 מ"ל) – מסתמן כפילינג הביתי הקוסמטי החזק ביותר בשוק, לכל סוגי העור. . פועל בו-זמנית על 3 פעולות קילוף ו-3 פעולות התחדשות, שניתן ליישם באמצעות 3 אפשרויות . כולם, על 3 אזורי טיפול (פנים, ידיים, צוואר ודקולטה)

לעור רגיל או יבש, יש למרוח על עור רטוב. לעסות קלות ולשטוף. 
לעור רגיל ושומני ולניקוי כל זיהומים.  יש למרוח על עור יבש. לעסות אנרגטית ולשטוף.
מסכת אקספרס SkinDeep  לחידוש התאים המלאים של הפורמולה ולגוון עור ברור ואחיד יותר. למרוח על עור יבש. לעסות אנרגטית ולהשאיר למשך עד 5 דקות. לשטוף בשפע. לשימוש  עד 3 פעמים בשבוע. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק