תרענני את עור פנייך

קוסמטיקה - 2
|

לאחרונה הושקו שני מוצרי טיפוח חדשים על מדף הקוסמטיקה: מסכת מסאז' של היקרי ו-פילינג אנטי-אייג'ינג לחידוש העור של IL MAKIAGE. אנחנו מאמינם שאת רוצה להיות זוהרת לקראת החג ואם אפשר גם קצת מרגוע. בטח לא יזיק

כשקוסמטיקה וטכנולוגיה נפגשים. Anti Stress מבית היקארי

מסכת מסאז׳ מהפכנית. מרווה את העור ומשחררת לחצים – החוויה האישית שלי: בתקופה זו של מתח וחרדה, כשכולנו נמצאים בחוסר וודאות, המתח ניכר על עור הפנים שלנו. אומנם אנחנו ממשיכים בחיי שיגרה, אך עדיין יש עליות וירידות במפלס הסטרס. השילוב בין מסכת לחות והזנה נפלאה ומכשיר עיסוי מפנק, פשוט נפלא. מעבר למצב הנוכחי – אחרי שבוע קשה של עבודה, עיסוי פנים מפנק ואפקטיבי עובד נפלא על עור הפנים שלי. התוצאה: עור פנים גמיש וזוהר.

ניתן להשתמש עם המסכה גם כקרם הזנה נפלא בכמות קטנה יותר ולהספיג אותה לתוך העור עם מכשיר העיסוי מבלי לשטוף אותה. ניתן להשתמש על עור בוגר לפני אירוע ולקבל עור פנים זוהר במיוחד עם האיפור שלך וכמובן בערב חג אחרי כל הניקיונות. תני לעצמך את זמן האיכות שעור שלך זקוק לו.

המסכה מתאימה לכל סוגי העור ובעיקר לעור בוגר. המסכה משלבת תערובת רכיבים טבעיים ואורגניים ייחודיים שמקורם בהרי האלפים, יחדיו עם מכשיר העיסוי הטכנולוגי, הפועלים יחדיו להפגת מתחים והשריית רכות ורוגע הניכרים בתווי הפנים.

הוראות שימוש: בעת השימוש במסכה יש להרטיב את הפנים במים ולמרוח מעט מהחומר המרוכז על אזור הפנים (למעט העיניים) ולעסות באמצעות מכשיר העיסוי בתנועות סיבוביות למשך מספר דקות. לאחר מכן ניתן לשטוף את המסיכה במים פושרים או להשאירה למשך הלילה.

מחיר: 398 שקלים. 
מעבדות היקארי – להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. פרטים נוספים באתר החברה www.hikari.co.il

IMG-20240407-WA0001-6
Anti Stress מבית היקארי. צילום: יח״צ חו״ל

פילינג אנטי-אייג'ינג לחידוש העור של IL MAKIAGE 

המוצר הזה הפתיע אותי. אתחיל עם המרקם הקרמי והריח הנעים. הגרגירים עדינים מאוד ואינם מגרים את העור. מרגישים  את החומרים הפעילים אשר עושים עבודה נהדרת. הפילינג אכן משפר ומאחד את מרקם העור, מועשר בחמאת שיאה ושמן חוחובה, המוצר מבטיח לטשטש כתמים וקימטוטים לשימוש לטווח ארוך.

המוצר מתאים לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי, למראה עור צעיר וזוהר יותר. ללא דמעות או גירוי, לא נוסה על בעלי חיים.

יתרונות עיקריים

  • מבהיר כהויות ומאזן את עור הפנים
  • מרכך מראה של קמטוטים עדינים
  • בסיס מצוין לשאר שגרת הטיפוח
  • מאזן את מרקם העור ומשאיר תחושת רעננות
  • מחליק ומנקה נקבוביות
  • מסיס במים ומאפשר ניקוי בקלות 

אופן השימוש: יש למרוח את הכמות הרצויה על עור פנים לח, בדגש על האזורים הבעייתיים ולעסות בעדינות עם קצות האצבעות בתנועות סיבוביות למשך 30 שניות. יש להשאיר על הפנים למשך 2 דקות ולאחר מכן לשטוף במים ולייבש עם מגבת נקייה. מומלץ להשתמש לפחות 2-3 פעמים בשבוע (בוקר או ערב). ניתן גם לשימוש יומיומי. 

מחיר: 259 שקל.
ניתן לרכוש בסניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ.

פילינג IL MAKIAGE מחיר 259 שח, צילום אורי גרון (2)-5
IL MAKIAGE. צילום: אורי גרון
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק