כך תסירי את האיפור

מסיר פנים איפור
|

אורנה רימוק יצאה למסע בין המותגים שיעזרו לכן להסיר את האיפור. וגם: אמנית האיפור תמר דוד מחלקת לכם טיפים שחשוב שתדעו על הסרת איפור וצבעי פנים

ד״ר פישר

הקיץ כבר בפתח וחשוב לזכור שאיפור, זיעה וזיהום סביבתי עלולים לסתום את הנקבוביות ואף להזיק לעור פנינו. לכן, ניקוי נכון הינו דבר חיוני לשמירה על מראה עור בריא ויפה. 
אז כיצד נוכל להסיר את איפור הפנים? ראשית, לפני ניקוי הפנים, יש לשטוף היטב את הידיים כדי להימנע מהעברת לכלוך לעור הפנים. לאחר מכן, מומלץ לעשות שימוש במגבונים להסרת איפור, לניקוי יסודי ועדין של הפנים והעיניים.
חברת ד"ר פישר מציעה סדרת מגבונים להסרת איפור של Natural Care: לעור רגיש, לעור מעורב/ שמן ולעור רגיל-יבש. המגבונים רכים, גדולים ונוחים לשימוש,  מועשרים בלחות, ללא אלכוהול והיפואלרגנים. 
להשלמת הניקוי ניתן להשתמש בתרחיץ פנים למתן תחושה רעננה ונקייה במיוחד. יש לשטוף את הפנים בתרחיץ המתאים לסוג עורך ולשטוף היטב במים פושרים. בסיום יש לטפוח בצורה עדינה על הפנים עם מגבת פנים נקייה. 

ניתן לרכוש ברשתות הפארם ברחבי הארץ
מחיר: 25.90 שקל

ד״ר פישר. מגבוני נטורל קר. צילום: יעל האן-2
ד״ר פישר. מגבוני נטורל קר. צילום: יעל האן

דוקטור עור

 מים מיסלריים המסייעים בניקוי עדין של עור הפנים ובהסרת איפור מאזור הפנים, העיניים והשפתיים. שימוש במים המיסלריים מעניק תחושה מרגיעה ומרעננת מבלי לייבש את העור וללא יצירת תחושת שמנוניות. נבדק נון קומודוגני. (לעור מעורב- שמן). המים המיסלריים של ד״ר עור ייעודיים לעור צעיר, מעורב-שמן ולכן הם נהדרים לבני הנוער. הם אינם מייבשים את העור ומנקים אותו היטב. מומלץ לשטוף את הפנים עם סבון פנים לניקוי יסודי יותר.
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת נבחרים ובאתר המותג

ד״ר עור. צילום: יח״צ-3
ד״ר עור. מים מיסלריים. צילום: יח״צ

 Hydro Bost – מגבונים לניקוי פנים ניוטרוג'ינה

המגבונים של ניוטרוג'ינה מסירים איפור עיקש מכל איזור הפנים, כולל שפתיים ועיניים ולכן הם נותנים פיתרון מושלם להסרת הפגמנטים החזקים של צבעי האיפור. בנוסף, הם מועשרים בחומצה היאלורונית ואינם מייבשים את הפנים. הם היחידים שמרווים את העור בלחות ואינם מייבשים אותו.
מחיר מומלץ לצרכן: 33 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם

נטרוג׳ינה. צילום: יח״צ-4
ניוטרוג'ינה. צילום: יח״צ

קרליין

מוצרי הניקוי של קרליין אהובים עלי במיוחד. בחרתי לכם שני מוצרים שמנקים את העור ביסודיות. מסיר האיפור דו פאזי, מסיר את הפיגמנטים הקשוחים ביותר ולכן הוא מתאים לניקוי האיפור בעיקר באיזור העיניים והשפתיים. להשלמת הניקוי, סבון הפנים של קרליין עושה עבודה יסודית ומשלים את ניקוי העור בצורה יסודית. חובה לשטוף את הפנים לאחר הסרת האיפור. עם מים מיסלריים או מגבונים אשר מסירים את כל האיפור.

מחיר דו פאזי: 54.90 שקל
מחיר סבון פנים: 38.90 שקל
את מוצרי הניקוי של קרליין ניתן לרכוש
ברשתות הפארם ובאתר של קרליין https://careline.co.il/care/

קרליין. צילום: יח״צ-8
קרליין. סבון פנים. צילום: יח״צ
קרליין. צילום: יח״צ -5
קרליין. דו פאזי. צילום: יח״צ

הטיפים של תמר דוד

נכון פורים מאחורינו. ועדיין שווה לקבל טיפים מאומנית האיפור תמר דוד. היא גם מורה לציורי פנים בבית הספר של ירין שחף ואחת המאפרות המבוקשות בתחום ציורי הפנים. תמר מאפרת מאות ילדים, בני נוער ומבוגרים. היא ממש מציירת על פניהם ומי כמוה מודעת לחשיבות ניקוי העור בפורים עם מגוון של צבעים חזקים ופיגמנטיים.

"הטיפ שלי להסרת איפור עיקש ופיגמנטי מאוד,הוא להסיר עם מגבון על ידי ניגוב ומעבר לאזור נקי במגבון עד להסרה מלאה. צבעים כמו ירוק אדום שחור וצהוב הנם מכתימים יותר את העור ומומלץ להשתמש במים מיסלריים דו פאזי להסרה מלאה. להשלמת הניקוי מומלץ לשטוף היטב את הפנים בסבון פנים המתאים לסוג העור שלכם"

תמר דויד. צילום: יח״צ-1
תמר דויד. צילום: יח״צ

תמר דוד אינסטגרם: tamar.david_facepainting

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק