חברת "קולגן פלוס": איך קרמי הקולגן הפכו לטרנד אופנה ב-2021?

קולוגן-ביוטי
|

מאת: מערכת Fashion Israel

רון ויינברג הוא איש שעסוק בעשייה, והרבה ממנה: החברה שלו, קולגן פלוס, כבר דוהרת קדימה בתחום מוצרי הקולגן והשיקה ליין מוצרי טיפוח ייחודיים, סדרת מוצרי אבקת קולגן לביוטי וגם לספורט, ומשקיעה במרץ במחקר ובפיתוח מוצרים נוספים. טרנד הקולגן הפך חזק מאוד בשוק בשנים האחרונות, בזכות העלייה במודעות ליעילות שלו. מובילי דעת קהל שאימצו לחיקם את הטרנד ממליצים עליו בחום רב. הכירו את רון ויינברג ואת חברת ׳קולגן פלוס׳.

קולוגן
מתוך depositphotos

קולגן: רכיב הפלא

אין מי שלא שמע על הקולגן לאחרונה: רכיב הפלא שיכול לסייע בשיפור מראה העור, עוזר בשיפור מצב הסחוס, מסייע בחיזוק המפרקים, ומה לא. חברות רבות לקחו את הרכיב המעולה הזה ושילבו אותו במוצרים שלהן, אך חברה אחת לקחה את המוצרים לשלב הבא, ויצרה מוצרים בעלי כמות קולגן גבוהה במיוחד, באיכות גבוהה ובמינון שכמוהו השוק לא ראה, וזוהי חברת קולגן פלוס. כבר היום החברה עומדת בהצלחה בתחרות הקשה בתחום, ומצליחה להביא ללקוחות מוצרים חדשניים שאליהם לא משתווים מוצרים אחרים. בראש החברה עומד רון ויינברג, שהכיר את המרכיב הפופולרי, חקר את היכולות שלו, הפך אותו לבסיס החברה שלו ותרם לפריצה המטאורית שלו לחיינו.

"רצינו למצוא את האיזון בין כמות קולגן גבוהה לבין שילוב החומצה ההיאלורונית הכל כך פופולרית בתחום", אומר רון. "המוצרים שלנו נותנים מענה לטווח רחוק בזכות המינון הגבוה של הקולגן, לצד המינון המאוזן של החומצה ההיאלורונית. אנחנו בעצם נותנים מוצר איכותי שלא 'מופצץ' בחומצה מחד אך משלב את כל האלמנטים הנחוצים למוצר איכות מאידך. כיום זהו אחד האתגרים הכי גדולים בתחום ו'קולגן פלוס' הצליחה לעמוד בו בהצלחה".

המסע של קולגן פלוס למעמד המכובד שלה היום היה ארוך ורצוף בעבודה קשה, שבסופו הם ייצור מוצר מצוין. "התחלנו כחברה קטנה בשנת 2012, ומאז הספקנו להשקיע במחקרים, לשתף פעולה עם אחת החברות הגדולות בעולם בתחום הקולגן, ייצרנו טכנולוגיות מתקדמות, פיתחנו מוצרים בסטנדרט הגבוה ביותר והרחבנו את ליין המוצרים, כמו ה'בודי ליין' החדש שלנו, וזה ממש לא הסוף."

ולמה בעצם המוצרים שלכם כל כך מיוחדים? יש המון מוצרים עם קולגן וחומצה היאלורונית בשוק תוספי התזונה. "המוצר שלנו עומד בתחרות הקשה בעיקר בגלל יכולות הספיגה הגבוהות שלו. לא משנה כמה המוצר יכיל קולגן או חומצה היאלורונית, אם יכולות הספיגה שלו נמוכות הוא לא יעזור לטווח ארוך. אחד העקרונות שעומדים בפני החברה הם מוצרים איכותיים שבאמת יכולים לעשות הבדל ולתת ערך ללקוחות, ולא רק לכתוב 'קולגן' או 'חומצה היאלורונית' על האריזה. המוצר שלנו, 'קולגן פרימיום', מכיל את כמות הקולגן הגבוהה ביותר ביחס למתחרים, מכיל חומצה היאלורונית במינון מאוזן באופן מושלם".

קולוגן-ביוטי
מתוך depositphotos

הקולגן תופס תאוצה בעולם הביוטי

אז נכון שחברת קולגן פלוס היא חלוצה בתחום, אבל רון ויינברג לא לבד. בשנים האחרונות הקולגן אכן תפס מקום חשוב בליין מוצרי הביוטי של רבים ורבות, ואפילו הסלבס אוהבות את הקולגן וצורכות אותו על בסיס יומי. ניקול רזניקוב לדוגמה כבר הספיקה לנסות את המוצר ולהמליץ עליו, ואיתה אי אפשר להתווכח. מובילי דעת הקהל הם דרך שיווק מוכרת, בעיקר בתחום הביוטי. יש אפילו סלבס שהספיקו ליצור ליין טיפוח משלהן המכיל קולגן בגלל ההצלחה הגדולה בתחום. זו גם אחת הסיבות שלאחרונה ראו בקולגן פלוס שיש מי שמנסה ליצור מוצרים דומים לשלהם, דומים מדי, ובנושא כבר מתבשלים הליכים משפטיים. עם הצלחה אי אפשר להתווכח. 

איך תדעו האם הגיע הגיל שבו צריך להתחיל לחשוב על זה? טווח הגילאים המומלץ לשימוש במוצר הוא רחב מאוד. "עבדנו עם לקוחות ומובילות דעה בטווח גילאים רחב, והן היו מרוצות מהמוצרים. לא משנה לאן פנינו ועם מי עבדנו, קיבלנו פידבק חיובי על המוצרים וזה רק דחף אותנו להמשיך קדימה, לפתח מוצרים נוספים ולהשקיע את מירב המרץ והמשאבים שלנו כדי לתת יותר לקהל הצרכנים. אני מקווה שהקהל יכול לראות את כל האהבה והעבודה הקשה שאנחנו משקיעים במוצרים האלה, ואת השליחות שאנחנו רואים בהם".

חשוב לדעת כי לחברת קולגן פלוס אתר שמציע חווית קנייה קצת אחרת. "האתר שלנו נוח מאוד לשימוש, ובנובמבר 2020 השקנו אתר חדש שיאפשר פונקציונליות מושלמת בתהליך רכישה הכולל הטבות, מבצעים ומתנות, כדי להעניק חוויית גלישה ברמה הגבוהה ביותר, המשקפת את ההתפתחות והצמיחה של החברה. לאחרונה האתר אפילו תורגם לאנגלית ולגרמנית, כהתחלת תהליך ההתרחבות של החברה בעולם".

אז חברת קולגן פלוס המבטיחה יכולה לספק לכם את המוצרים המובילים בתחום הקולגן, ואם אתם אוהבים את המוצר שלכם עם חומצה היאלורונית, טרנד בפני עצמו שאי אפשר לפספס, גם אותו תמצאו באתר של חברת קולגן פלוס. אין ספק כי החברה עבדה קשה מאוד כדי להביא לצרכנים את המוצר הכי טוב שאפשר, וההשקעה נראית לעין בעיצוב, באיכות ובמגוון רחב של מוצרים שאפשר לבחור ממנו. אל תשכחו לפרגן בלייק בעמוד הפייסבוק של החברה אחרי שתנסו ותתאהבו. 


*חברת קולגן פלוס היא חברת לייצור תוספי תזונה וקוסמטיקה. מוצרינו אינם תרופות, איננו מתיימרים לומר זאת, ואיננו מייחסים למוצרינו סגולות רפואיות. החברה אינה מתחייבת או מבטיחה כי השימוש במוצריה יביא לריפוי, שינוי, החלמה ו/או כל תוצאה מעבר לפרסום שפורסם. 

logo fashion israel 2021

בעלים, מנכ״ל ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel
טלפון: 050-7368167
כתובת למשלוח:  בר כוכבא 1 דירה 1 רמת גן

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק