חדש בישראל: אנסטסיה בברלי הילס

אנסטסיה בברלי הילס-אופנה
|

אנסטסיה בברלי הילס, מותג האיפור הבינלאומי, הגיע לישראל. מותג האיפור של אנסטסיה סוארה, המוכר בזכות שיטת עיצוב הגבות הייחודית והבלעדית: “Golden Ratio” – "יחס הזהב",  מגיע לישראל ומציע קולקציה עשירה וצבעונית של מוצרי איפור וטיפוח

נגזין-אופנה-ANASTASIA BEVERLY HILLS
ANASTASIA BEVERLY HILLS. צילום: דין סמט

מאת אורנה רימוק, עורכת ביוטיFashion Israel


בהשקה מפוארת שנערכה במסעדת "פאסטל", הייתה נוכחות מלאה של מיטב הבלוגרים, עיתונאים ומשפיענים בעולם הביוטי, שמות כמו: ירין שחף, יעל יעקבי, אשלי בקשי, מורן סתוויצקי, רוית אסף ועוד. מי שהציג את שיטת "חסי הזהב" של אנסטסיה ונשא נאום קצר על השיטה, היה אמן הגבות של מייטב הסלב'ס מושיק טקו.

על המותג "אנסטסיה בברלי הילס" אין צורך להרחיב. רובינו מכירות אותו כבר מספר שנים. זהו מותג שנמצא כמעט בכל תיק של מאפר. אני מאוד אוהבת את פלטות הצלליות הפגמנטיות ואת המרקמים המושלמים, ג'ל הגבות העמיד של אנסטסיה מככב אצלי במזוודה כבר מס׳ שנים. אישית אני שמחה שהמותג הנפלא הזה הגיע לארץ,  בנוסף, המחירים כמעט זהים למחירים בחו״ל ואם להיות כנה אני תמיד מעדיפה לרכוש את מוצרי האיפור שלי בארץ.

ANASTASIA BEVERLY HILLS-אופנה
ANASTASIA BEVERLY HILLS. צילום: דין סמט

ANASTASIA BEVERLY HILLS, מותג האיפור האמריקאי הבינלאומי, הגיע לישראל. המותג הוקם על ידי אנסטסיה סוארה, יזמית ביוטי ובעלת המותג, מושתת על בסיס שיטת עיצוב הגבות "יחס הזהב" הייחודית הבלעדית שפיתחה. אנסטסיה סוארה פיתחה את פטנט עיצוב הגבות שלה, שנועד לשפר ולהדגיש את תווי הפנים של כל אישה באופן האידיאלי.

המותג פופולרי ומזוהה עם השמות המוכרים ביותר בעולם. "מהפכת עיצוב הגבות" שהוצגה בשנת 1998 בתוכנית של אופרה ווינפרי, הפכה לסנסציה מיידית  והציבה את המותג כמי שתרם תרומה בולטת להיסטוריה של תעשיית היופי.

אנסטסיה סוארה יוצרת מוצרי קוסמטיקה יוקרתיים עבור קהל נאמן ונלהב בארה"ב, ברחבי העולם וכעת גם בישראל. היא חלוצה בתחום היופי ויזמת עוצמתית, והיא המייסדת, המנכ"ל והכוח המניע שעומד מאחורי המותג המצליח שמוביל בתעשיית הביוטי הבינלאומית.

סוארה היגרה לארצות הברית מרומניה בשנת 1989, והחליטה למנף את הידע הרב שלה בתחום האמנות והאדריכלות כדי לקדם את החזון היזמי שלה ואת גישתה הייחודית ליופי. בשנת 1990 היא הציגה לראשונה טכניקת עיצוב גבות חדשה ללקוחותיה, אשר בשלב מאוחר יותר נרשמה כפטנט עיצוב הגבות: Golden Ratio – יחס הזהב.

אופנה-ANASTASIA BEVERLY HILLS
ANASTASIA BEVERLY HILLS. צילום: דין סמט

השיטה הפכה בן לילה לאחת משיטות הטיפוח ועיצוב הגבות הפופולריות ביותר בארה"ב ובעולם וחיונית עבור כל חובבת טיפוח. חנות הדגל הראשונה שלה בבוורלי הילס. בשנת 2000 השיקה סוארה את קו המוצרים הראשון של המותג. היסודות הנצחיים של יחס הזהב כפרופורציות אסתטיות עומדים מאחורי כל היבט של המותג החל מקולקציית הליבה של המוצרים לעיצוב ואיפור הגבות ושירותי היופי של המותג ועד מוצרי הקו האיפור הצבעוני שהושק בשנת 2014.

פטנט יחס הזהב

יחס הזהב תועד ונחקר במשך אלפי שנים על ידי אמנים והוגי דעות פורצי דרך, בהם: פיתגורס, לאונרדו דה וינצ'י ואלברט איינשטיין. העין האנושית מקודדת לפי מבנה העיצוב האוניברסלי של הטבע: יחס הזהב . היחס המתמטי הזה של 1.618 ל-1, שבו השלם נמצא גדול מסכום חלקיו, מציע את המפתח למציאת איזון, סימטריה ויופי.

שיטת "יחס הזהב" אנסטסיה בברלי הילס

על ידי יישום העקרונות של מידע עתיק זה, סוארה יצרה טכניקת פטנט לעיצוב גבות, המשלימות כל צורת פנים באופן אידיאלי. לדבריה: "הגבות צריכות להתחיל בקו ישיר מעל אמצע הנחיריים. הנקודה הגבוהה ביותר של הקשת צריכה להתיישר עם קצה קשת האף ואמצע הקשתית. הגבה צריך להסתיים במקום בו הקצה החיצוני של הנחיר מתחבר לפינה החיצונית של העין". שיטת פטנט זו נותרה כליבת המותג אנסטסיה בוורלי הילס בכל הקשור לעיצוב גבות, איפור ופיתוח מוצרים –  כולם בהשראת יחס הזהב.

ANASTASIA BEVERLY HILLS-מגזין-אופנה
ANASTASIA BEVERLY HILLS. צילום: דין סמט

המוצרים

קולקציית המוצרים מיוצרת ונבדקת באופן אישי על ידי אנסטסיה וקלודיה סוארה (בתה של אנסטסיה המכונה Norvina) טרם השקתם. מוצרי המותג, המיוצרים בארה"ב מבוססים על המרכיבים והפיגמנטים האיכותיים ביותר, לקבלת התוצאות הטובות והצבעים המרהיבים ביותר. לדבריה: "אנו דוגמים ומאשרים באופן אישי כל אצווה בכדי להבטיח שהיא מושלמת לחלוטין".

המוצרים מיוצרים מאבקות טחונות דק, החל ממוצרי הגבות ועד הצלליות והשפתונים. לדבריה: "צבע הוא מושג כל כך ניואנסי. אנו רוצים לוודא שהגוונים יישארו מקוריים, גם כשהם מגיבים למגע עם השומן הטבעי של העור". תשומת לב פרטנית זו לכל אחד מהמוצרים מבטיחה מוצרי קוסמטיקה שמספקים תוצאות ברמה הגבוהה ביותר באופן עקבי מיום השקת המותג.

ANASTASIA BEVERLY HILLS
ANASTASIA BEVERLY HILLS. צילום: דין סמט

הקולקציה כוללת את מגוון מוצרי הגבות המפורסמים של המותג, כגון: ג'ל שקוף לגבות, ג'ל עם גוון לגבות, צלליות קרם לגבות ומגוון סוגי עפרונות לגבות ועוד, לצד קולקציית האיפור הכוללת צלליות, שפתונים, מייק אפים ועוד ואביזרים נלווים. מוצרי הגבות השונים מגיעים בכ-11 גוונים שונים, להתאמה אישית מושלמת לגוון העור וצבע השיער.

טווח מחירים: 45-210 שקל.
ניתן להשיג: באתר ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם *בשלב זה ניתן לרכוש את המותג רק בסופר-פארם אונליין!


אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק