חדש מ-GARNIER: קרם עיניים וקרם סרום

קרם עיינים ויטמין סי צילום דור שרון -1
|

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER מרחיב ומשיק: קרם עיניים עם ויטמין C. מסייע בהפחתת כהויות ומראה קמטוטים מתחת לעיניים למראה עור זוהר, חיוני ומלא חיים. מכיל 4% ניאצינאמיד + קפאין + ויטמין C ואבקת בננה

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מרחיב את סדרת ויטמין C ומשיק לראשונה קרם עיניים ויטמין C המסייע בהפחתת כהויות ומראה קמטוטים מתחת לעיניים, למראה עור זוהר וחיוני. 

קרם עיניים ויטמין C החדש של גרנייה מסייע בהפחתת סימנים של עייפות, מראה עיגולים כהים, מראה שקיות, קמטוטים וקווי מתאר מתחת לעיניים ומעניק לעור מראה חיוני, זוהר ומלא חיים.

קרם עיינים ויטמין סי גרנייה 59.90שח מחיר מומלץ לצרכן ו49.90שח מחיר השקה צילום יחצ (1)-
קרם עיינים ויטמין סי גרנייה. מחיר: 59.90 שקל. צילום: יחצ

הפורמולה החדשה מכילה שני רכיבים מרכזיים:  ויטמין *C – הידוע כרכיב פעיל המסייע בהבהרת כתמי עור ובשיפור גוון  אחיד יותר של העור ואבקת בננה – המסייעת בשיפור גוון העור בשימוש מתמשך.

יעילות מוכחת! מסייע בהפחתת 8 סימנים של עייפות: מראה עיגולים כהים, קמטוטים בצידי העיניים, קווי מתאר עדינים מתחת לעיניים, מראה חיוור, מחסור במיצוק, מחסור ברכות ובמראה חלק, ומחסור במראה עור חיוני. לאחר שימוש של שבוע 1, העור נראה מואר יותר כמו לאחר מנוחה.

נבדק על כל גווני וצבעי העור. פורמולה טבעונית – ללא רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי. ויטמין C = נגזרת ויטמין  C

הוראות שימוש: יש למרוח בכל יום על עור פנים נקי, נקודות של הקרם מסביב לאזור העיניים. לאחר מכן יש לטפוח בעזרת האצבעות, ולערבב תוך כדי עיסוי העור בעדינות.

מוצר איכותי. רואים את התוצאות לאחר מספר ימים של שימוש. ממולץ בחום!

מחיר מומלץ לצרכן: 59.9 שקל
מחיר מבצע השקה לחודש הקרוב: 49.9 שקל
את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם
garnier_il   #garnierSkincare@

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק לראשונה: קרם סרום ויטמין C SPF25 מעניק לחות והזנה מתמשכת ומסייע בהבהרת מראה כתמי עור ופיגמנטציה

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לראשונה קרם סרום ויטמין C עם מקדם הגנה SPF25 המסייע בהבהרת כתמי עור, החלקת העור , הענקת זוהר והגנה משמש.

לראשונה שולבו יחדיו יעילות הבהרה של סרום ויטמין סי בהפחתת  מראה כתמי עור, עם ההזמנה המתמשכת של קרם לחות מטפח. הקרם מועשר ב20% רכבי סרום מטפחים המסיעים לספיגה טובה יותר ונלחמים בסמני הזדקנות עור, וכן מועשר בוויטמין C למראה עור אחיד בריא וזוהר. 

קרם סרום ויטמין סי של גרנייה 59.90שח צילום יחצ (3)-
קרם סרום ויטמין סי של גרנייה. מחר: 59.90 שקל. צילום: יח״צ

יעילות מוכחת!

לאחר שלושה ימי שימוש, העור ייראה זוהר יותר. ב72% מהנבדקים הבחינו כ העור שלהם פחות עמום וחיוור. 

הוכח מחקרית כי בשימוש מתמשך, הקרם מסייע בהפחתת כתמי עור ופיגמנטציה על הפנים באופן שנראה לעין. בנוסף, הוכח כי קרן הפנים מפחית סימנים של עייפות בעור ומשפר עור אחיד.

הוראות שימוש:  יש להשתמש במנת פיפטה אחת ולעסות בעדינות על עור פנים נקי. להשתמש מדי בוקר וערב ולאחריו להעשיר את העור בסרום ויטמין סי של גרנייה.

גרנייה מתחייב ל"יופי ירוק" (GREEN BEAUTY): מקורות סולידריים יותר, פורמולות ירוקות יותר, אריזות יותר אקולוגיות, שימוש רב יותר באנרגיות מתחדשות. יותר פעילויות להיאבק בזיהום פלסטיק. מאז 1989 המותג גרנייה מחוייב לפעול לעולם ללא ניסויים בבע"ח.

מוצר איכותי מבית גרנייה. אינו שמנוני, מרקם טוב עם ריח נעים. לאחר טיפול רציף של שבועיות לפחות העור מבריק יותר והכתמים נעשים בהירים יותר

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 שקל
את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם 
garnier_il@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק