טובי קניגסבוך: ״האיפור היא מלאכת אומנות״

טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ - 1
|

​טובי קניגסבוך היא אישה מעוררת השראה. אמא, סבתא, אשת חינוך לשעבר, בעלת תואר ראשון באומנות. מאפרת מקצועית כבר 17 שנה ובעלת בית ספר בוטיק לאיפור

טובי קניגסבוך עבדה במערכת החינוך שנים רבות וכשפרשה מיד נרשמה לקורס הוראה בתחום הביוטי אצל ירין שחף, היא הלכה עם החלום שלה ופתחה ביה'ס לאיפור – ביה'ס בוטיק ללימודי תעודה בתחום איפור הביוטי.

כאומנית, טובי מביאה איתה ערך מוסף. לא מדובר פה בעוד בית ספר מן המניין, אלא בבית ספר בוטיק בעל סביבת לימודים מזמינה ואינטימית, שהדגש בו הוא על למידה פרטנית, ממוקדת ומדוייקת. בכל קורס לומדות 4 בנות בלבד.

טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ - 5
טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ

"האני מאמין שלי, שלפני הכל מלאכת האיפור היא מלאכת אומנות. כמי שמגיעה מעולם האומנות, פיתחתי טכניקה מיוחדת שנשענת לחלוטין על תורת האור והצל באומנות. הכרת השיטה ושימוש בטכניקה שלה מעניקה לתלמידה את היכולת "לקרוא" את תווי הפנים ו"לפסל" את פני הלקוחה ולהגיע לתוצאות מדוייקוות ומושלמות בעבודה. הכי חשוב לפתח ולטפח "כתב יד" אישי וייחודי לכל תלמידה ובעיקר לגרוף שבחים והמלצות. יחס אישי, אופן הלמידה ותכני הקורס העשירים יובילו את התלמידה בדיוק למקום שהיא רוצה להגיע."

טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ - 6
טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ

טובי קניגסבוך לא עוצרת. יש לה עוד המון חלומות להגשים, ראיתי מולי אישה יפה ומטופחת שיש לה המון מה לתת בעולם הזה. בפגישת ראיון איתה טובי סיפרה לי איזה סיפוק אדיר היא חשה כאשר נשים אשר מסיימות אצלה אצלה את קורס האיפור. הן יוצאות לא רק עם מזוודת איפור מפוארת, אלא גם עם כלים לחיים. לביטחון שלהן ולפרנסתן.

"התחלתי את דרכי כמורה לאיפור בבית ספר בירושלים. לימדתי שם כ-4 שנים ואז פרצה הקורונה. מצאתי את עצמי חושבת  על המשך דרכי. החלטתי לנער מעצמי את הפחדים והחששות. החלטתי לצאת לדרך עצמאית, ידעתי תמיד בסתר ליבי שזה הייעוד שלי ושבע"ה אעשה הכל על מנת להגשים את החלום לצאת לדרך עצמאית, להעביר הלאה את הידע שצברתי במשך שנים רבות.

טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ - 4
טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ

טובי קניגסבוך היא אישה דתיה והצניעות אצלה היא לא רק חיצונית. אל תטעו, מדובר באישה חזקה וכריזמטית שמוכנה לשבור כל תקרת זכוכית, יש לה חזון מאוד ברור ושום דבר לא יעצור אותה. טובי קנינסנבוך מזמינה אותך ללמוד איפור באוירה אחרת ולגלות את האומנית שבך. בקרוב גם השתלמויות איפור למאפרות!

טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ - 3
טובי קניגסבוך. צילום: יח״צ

כל הפרטים באתר האינטרנט שלה:
טובי קניגסבוך – בית ספר בוטיק לאומנות האיפור
tovike@gmail.com | טובי קניגסבוך  050-6508680 
אתר אינטרנט – http://tovi.co.il

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק