טרנד לוהט באיפור: קאט כריס

קאט כריס: איפור ירין שחף , צילום בן לאון - 13
|

איך הפך סגנון  ה-'קאט כריס'  לסגנון הכי לוהט בסצנת איפור?  ירין שחף, מסביר איך לאמץ בלי להתאמץ

הטרנד הכי חם בסצנת האיפור היא  שיטת "קאט קריס". הרעיון הוא איפור על פי הצורה האנטומית של העין, ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות  מסביר: גלגל העין מאופר כולו בגוון אחד מלא (בד"כ בצללית לבנה או בצבע בהיר אחר) בעוד שהחלק שמעליו, עד לשערות הגבה מאופר בגוון כהה יותר. התוצאה: מאין חיתוך, קונטרסט שיוצר דרמה ובעיקר אשליה אופטית של עין גדולה יותר, מאחר והצללית הלבנה 'מתחברת' עם הלבן שבעיניים, ובכך 'מגדילה' את שטחה.

היתרון הגדול: השיטה מתאימה כמעט לכל עין (להוציא עיניים בולטות במיוחד). התוצאה הסופית מפתיעה ומרשימה במיוחד, מאחר ומדובר בהדגשת קו הקפל הטבעי של העין ע"י יצירת גוונים ניגודיים.

להדגיש את קו הקפל

ירין שחף: "לא משנה מה צורת העיניים שלך. המראה הסופי עשוי להשתנות מאשה לאשה, מאחר וקו הקפל נופל אצל כל אחת באזור שונה. (בעלות עפעף שקוע במיוחד שאצלן קו הקפל כמעט בלתי נראה, אוהבות להרים את הפינות עם אייליינר שפיצי לכיוון הרכות, ובכך יוצרות אפקט כנף מורם). אם העפעפיים שלך שקועים במיוחד, ניתן לזייף את קו הקפל וליצור קו הפרדה חדש, ולאחר מכן להמשיך לאפר את העין תוך התייחסות ל'אנטומיה' החדשה, ועל פי הקו החדש שהוגדר."

קאט כריס: איפור ירין שחף , צילום בן לאון - 14
איפור: ירין שחף. צילום: בן לאון

עייני במבי

 ירין שחף: הרעיון הוא להתאפר על פי האנטומיה הטבעית, ומצד שני ליצור מראה של עפעף בולט ועצם גבה נפרדת, בעזרת הדגשה את קו הקפל. Cut crease היא מונח טכני לאשליה אופטית לעיניים גדולות, כאשר קו הכפל יוצר הפרדה דרמטית בין גוון בהיר לכהה, וכך גורם לעיניים להיראות גדולות ובולטות כמו עיני במבי.

קאט כריס: איפור ירין שחף , צילום בן לאון - 12
איפור: ירין שחף. צילום: בן לאון

פעמיים יופי

אם יש טכניקת איפור המחלקת את עולם היופי לשניים, זו טכניקת ה-קאט קריס. שיטה גרפית שבה מעניקים ״חיתוך״ חד לקו הקפל של העין. הסגנון  פרץ לחיינו לפני כשנתיים עי משפיעניות רשת, שהעלו תמונות שלהן עם המראה החדש, ואלה אט אט זלגו אל חובבות האיפור. גם אמני איפור גדולים בעולם אוהבים את דרך העבודה המודגשת והדרמטית. המאפרים הכי בולטים, שסגנון העבודה שלהם מזוהה עם טכניקה הזו, הם המאפרים מברזיל.

קאט כריס: איפור ירין שחף , צילום בן לאון - 1
איפור: ירין שחף. צילום: בן לאון

גרסת הלייט

ניתן להתאפר בשיטה זו, בגרסה מתונה יותר ונגישה יותר, היא לאפר את קפל העין בצללית כהה ,ואח"כ לקחת מכחול חד עם מייק אפ סמיך, ובעצם ״למחוק״ את האיפור שישב על העפעף.

קאט כריס: איפור ירין שחף , צילום בן לאון - 13
איפור: ירין שחף. צילום: בן לאון
ירין שחף, מנהל בית הספר הגבוה למקצועות היופי. צילום- יח״צ

ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי
לאתר בית הספר: https://www.yarin-shahaf.co.il/
לחנות האיפור: https://store.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף: yarin_shahaf
כתובת: רחוב בית הילל 10, תל אביב.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, ירין שחף
תגובות פייסבוק