ירין שחף: ״זמן שלכת״

|

איך נתאפר בעונה הקרובה? איזה תסרוקת תככב? ואיזה פריט אופנתי ישדרג כל מלתחה? מגמות לעונת סתיו 2018-19 על פי ירין שחף

 

Yarin Shahaf - ירין שחף, ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור

ירין שחף ל-Fashion Israel

 

 

מראה סתיו 2108-19 איפור: ירין שחף צילום: יח"צ
מראה סתיו 2108-19. איפור: ירין שחף. צילום: יח"צ

 

ירין שחף: הנה הוא כאן, הסתיו. בשעות הערב אפשר להרגיש הקלה מהחום, ומזג האוויר הופך נוח יותר. עונת הסתיו מבשרת על פרידה מהמראה השזוף ומהצלליות הססגוניות, לטובת מראה מאופק יותר של עור פנים בהיר. מייק-אפ דק עשיר בלחות, יחד עם פודרה שקופה, מעניקים עור קורן עם גימור מרענן. גווני איפור המתאימים הם פסטלים רכים. עצמות לחיים מודגשות עם שימר בגוון טיפה יותר כהה מצבע העור הטבעי. השפתיים לעומתן, נשארות חפות מאיפור. אלה מפנות את  הבמה לעיניים המודגשות. הליפסטיק הכהה מפנה את הבמה לטובת גוון טבעי. בגזרת השיער: המראה ״האסוף-מרושל'  עשוי להיות הדבר הכי טוב שיקרה בחורף הקרוב.

איפור: כך תשיגי את המראה הנכון

מניחים מייק-אפ נוזלי דק על בסיס מים וקונסילר מותאמים לגווני העור. מפדרים את הפנים עם פודרה השקופה שמקבעת את המייק-אפ ויוצרת מראה אחיד ונטול ברק. את העפעפיים מאופרים בצללית אפורה מעודנת, לצד אפור פחם שממסגר את העין ויוצר מראה מעושן. את קו הריסים מדגשים במסקרה שחורה. מניחים שימר בריק בגוון Bronze מאחד את המקומות הגבוהים בפנים – האף, המצח ועצמות הלחיים.  מורחים סומק Bronzing Powder בגוון כתום “חלודה” שיעצים את המראה הבריא. שפתון בגוון טבעי משלים את המראה.

ירין שחף, מראה איפור, סתיו חורף 2018-9
לילה סתווי. איפור: ירין שחף. צילום יח״צ

 

והרי החדשות בגזרת התלתל

המראה העונתי המבוקש הוא: ״המראה לא מתאמץ״, כאילו צירפת כמה קבוצות שיער באקראיות למבנה חופשי. ״אסוף-מרושל״ הוא סגנון עדכני המתכתב עם טרנד הוינטג׳. התסרוקת שאסופה סביב הראש מהווה מסגרת לפנים ויוצרת מראה נשי ורך. השיער האסוף אינו מתוח אלא רפוי מקדימה ומעט מוגבה, ואילו המשכו יורד בגלים ארוכים ורכים. המראה אוורירי ונינוח מתאים לכל  שעות היום ולכל סוגי השיער, מחלק ועד גלי.

איפור לסתיו, מגמות באיפור ושיער לסתיו 2018-19, צילום יחצ איפור ירין שחף
״אסוף-מרושל״. מגמות באיפור ושיער לסתיו 2018-19. איפור: ירין שחף, צילום: יח״צ

 

התסרוקות לעונה מתאפיינות בשילובים מפתיעים ומסקרנים אלה נעות מגלי ועד חלק. גם קולקציית בגדי הסתיו של מותגי האופנה מציעות מנעד של טקסטורות המעוררות רגשות שונים. מצד אחד, הלב מתרחב למראה הרומנטי של התחרה הרכה והאוורירית. ומנגד ישנו המראה הספורטיבי, אשר משולב בחליפת אימונית ספורטיבית. גווני הדגל האמריקאי מסתמנים כבשורה החזקה ביותר של הסתיו, בזכות כוכבות כמו בלייק לייבלי וקים קרדשיאן. לשעות אחה"צ והערב מומלץ להצטייד בפריט לבוש אופנתי נוצץ. כך תשיגי בקלות את אפקט ה-wow בלי לעורר מהומה אופנתית.

 

 

ירין שחף, מנהל בית הספר הגבוה למקצועות היופי. צילום: יח״צ, אופנה
ירין שחף, מנהל בית הספר הגבוה למקצועות היופי. צילום: יח״צ

לאתר בית הספר: https://www.yarin-shahaf.co.il/
לחנות האיפור: https://store.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף: yarin_shahaf
כתובת: ירין שחף 
– בית הספר הגבוה למקצועות היופי: רחוב בית הילל 10, תל אביב.

 

Fashion Israelמגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag

 

פורסם בקטגוריות ביוטי, ירין שחף
תגובות פייסבוק