כנרת ממן עושה גלים

כנרת ממן. צילום- יח״צ -1
|

כנרת ממן, מומחית בתחום האיפור הקבוע, עם כישוריה יוצאי הדופן ומסירותה לעוצמה הנשית. לכנרת ממן 20 שנות ניסיון, כנרת שינתה את חייהם של אינספור נשים וגברים, בנתה להם ביטחון עצמי גבוה יותר ותרמה לשיפור איכות חייהם

כנרת ממן. מראיינת: מאיה אושרי כהן

תחום האיפור הקבוע חווה בשנים האחרונות זינוק חסר תקדים בפופולריות, בשל יכולתו להציע פתרונות טבעיים ומחמיאים לשיפור המראה החיצוני. כנרת ממן עומדת בחזית המגמה, תוך ניצול מומחיותה העצומה ושימוש במוצרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק. 

כנרת ממן. צילום- יח״צ -13
צילום: יח״צ

כבעלים של אקדמיה להכשרה מקצועית מוערכת בתחום האיפור הקבוע, לכנרת היה תפקיד מרכזי בעיצוב הקריירה של אנשים מוכשרים רבים. המחויבות שלה לספק הכשרה מקיפה ומדויקת, אפשרה לנשים וגם גברים רבים להקים עסקים מצליחים בתעשייה משגשגת זו, ומאפשרת להם גם ליהנות מעבודתם וגם להתפרנס בכבוד.

כנרת ממן. צילום- יח״צ -15
צילום: יח״צ

באמצעות הגישה המוקפדת והכישרון האמנותי שלה, כנרת שיכללה את אמנות האיפור הקבוע, ומציעה מגוון שירותי יופי מתקדמים כמו עיצוב גבות בשיטת המיקרובליידינג, הדגשת שפתיים באמצעות פיגמנט ועידון של איזור העיניים באמצעות אייליינר. 

כנרת ממן. צילום- יח״צ -17
צילום: יח״צ

הטכניקות שלה לא רק משפרות את התכונות הטבעיות של הפנים אלא גם תורמות לביטחון העצמי, ועוזרות לאנשים להרגיש כמו "הגרסה הכי טובה של עצמם". מסירותה של כנרת למקצוע, הקנתה לה קהל לקוחות נאמן הסומך על מומחיותה באופן בלעדי. עבודתה זכתה להכרה רחבה והיא ממשיכה לפרוץ גבולות על ידי השתלמויות רבות ולמידה אינסופית של מגמות וטרנדים בתעשייה.  המחוייבות של כנרת לספק תוצאות איכותיות וטבעיות במיוחד, הפכה אותה לאשת מקצוע מבוקשת בתחום.

כנרת ממן. צילום- יח״צ -19
צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק