להיות מתולתלת זה הכי ישראלי

מתולתלת
|

מטיפים חיוניים עד המלצות למוצרים, הנה כל מה שאתן צריכות ורוצות לדעת לטיפוח ועיצוב שיער מתולתל ובריא לכבוד יום התלתלים שמצוין היום. ריכזנו את כל הדרכים ושיטות הטיפוח שיכולים לשפר את מראה השיער המתולתל שלך. כאלו שיעזרו לך לציין את יום התלתלים ובכלל בסגנון הייחודי שלך, מבלי להתפשר על הטיפוח האיכותי של השיער. 

״תמיד רציתי תלתלים, עשיתי בערך הכל, מבייבי ליס ועד לרולים, ישנתי עם צמות בלילה ועוד כל מיני פטנטים כאלה ואחרים. כיום אני שלמה עם השיער שלי אך תמיד כשאני רואה מישהי עם תלתלים מטופחים או משהי עם "אפרו" מפואר, אני מוקסמת. רעמת תלתלים בריאה היא כמו כתר וכן התלתלים הכי יפים בעולם הם התלתלים הישראלים. ילדות וילדים עם תלתלים זה הדבר הכי מתוק שיש, אני בדעה ששיער מתולתל זה הכי ישראלי. אז לכל המתולתלות והמתולתלים בישראל, יום תלתלים שמח. תהיו גאים ברעמה המפוארת שלכם כי אתם הכי יפים שיש!״

סדרות התלתלים של ד'ר פישר מציעות פיתרונות טיפוח ועיצוב לתלתלים לנשים וגברים וגם לילדים וילדות, סדרות איכותיות עם ריח ממכר, רכות וגמישות מתמשכת. ידוע ששיער מתולתל דורש לא מעט עבודה, סידור, התעסקות והשקעה כדי להגיע לתוצאה מדויקת ואסתטית. לכן, נשים רבות עם שיער מתולתל היו חוות תסכול ולבסוף מחליטות להחליק את שערן. אולם בשנים האחרונות, רבות החליטו דווקא להתגאות בתלתלים שלהן ובמראה הטבעי. עבור רבות, שיער מתולתל מייצג יותר מסתם תסרוקת – הוא שיקוף של הזהות שלהן והייחודיות שבהן. 

ד״ר פישר. צילום: יח״צ - 1
ד״ר פישר. צילום: יח״צ

כדי לתת מענה מושלם לטיפוח ועיצוב תלתלים, מציעה ד"ר פישר את סדרת PERFECT CURLS תחת מותג טיפוח השיער המקצועי פרופשיונל. סדרת PERFECT CURLS כוללת שמפו, מרכך ומסכת הזנה, למראה תלתלים מושלמים ולהפחתת הפריזיות והחשמל הסטטי. כל התכשירים בסדרה עברו בדיקת סנסיטיב ובדיקה דרמטולוגית ואינם מכילים פראבנים.

סדרת PERFECT CURLS מסייעת בעיצוב שיער מתולתל, מקורזל, ספירלה, תלתלים פתוחים ועוד. הנוסחה משלבת רכיב חדשני וייחודי המסייעת בהפחתת פריזיות וחשמל סטטי. 

בנוסף, תכשירי הסדרה מועשרים ברכיבי לחות, בפרו ויטמין B5 ובויטמין E להזנה ולסיוע בריכוך השיער ובשמירה על גמישותו. לתלתלים מושלמים ולמראה שיער רך, בריא ומלא ברק. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות.

עם זאת, יום התלתלים הבינלאומי לא עוסק רק בנשים – הורים לילדים מתולתלים לעיתים נתקלים באתגרים רבים הכרוכים בטיפול ועיצוב התלתלים של ילדיהם, ולמציאת מוצרים נכונים לטיפול וטיפוח התלתלים. 

לשם כך, פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את סדרת סרקל אשר מסייעת כבר מעל 30 שנה להורים וילדים בפעולת סירוק השיער, וכוללת תת סדרה לשיער מתולתל – שמפו, מרכך, ספריי מתיר קשרים וקרם רוזמרין, המסייעים בהפחתת שוונצים ולמראה תלתלים טבעי ומלא חיוניות לאורך זמן. הסדרה פותחה מתוך רצון להקל על הצרכנים, הן בשמירה על היגיינת השיער והן בהקלה בתהליך הסירוק. שימוש קבוע במגוון התכשירים שבסדרה, גם במקלחת ולאחריה וגם על שיער יבש, מקל על סירוק השיער, מרכך, מעניק לחות, גמישות, רכות ואת הריח המוכר והאהוב של סרקל הנותר לזמן רב. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות.

בעולם הטיפוח והיופי, שיער מתולתל נחשב לאוצר של ייחודיות וסגנון שיקי אמיתי. נשים עם שיער מתולתל זה אופי, אבל בעיקר הן נהנות מהיכולת ליצור מגוון רחב של סגנונות ומרקמים שונים של שיער בצורה שלעיתים אפילו מעוררת אצל חלקנו קנאה. הבחירה נעה בין כאלו גליים טבעיים עד תלתלים ספירליים צפופים. 

המתולתלות שבינינו מרגישות מיוחדות והן יודעות את זה. אבל  הן גם יודעות שמדובר באתגר מתמשך במסע אחר הטיפוח האופטימלי.  שכן שיער מתולתל נוטה להיות יבש יותר משיער חלק מכיוון שהשמנים הטבעיים מהקרקפת מתקשים יותר בהתפשטות לאורך כל השערה המתולתלת ולעיתים המקורזלת. כמו כן השיער נוטה לא מעט לקשקשיות ולמעשה נוצר קושי בניהול ועיצוב השיער, מה שמצריך בשימוש של מוצרים מיוחדים לשמירה על רכות ולחות.

סדרת פרופשיונל צילום יעל האן--
סדרת פרופשיונל צילום יעל האן

שימוש בדיפיוזר

המייבשים המקצועיים כיום מגיעים עם דיפיוזר הכולל שיניים רחבות וקצרות, אשר ניתן לחבר אותו לפן ליצירת תלתלים מוגדרים. הדיפיוזר אחראי להפצת אחידה של אוויר חם, תוך כדי שהוא תורם להגדרת התלתלים ומעניק להם נפח שיער מהמם. התהליך הזה הוא גם יעיל ופשוט, וגם מבטיח תוצאה טבעית ומחזיקה לאורך זמן במיוחד כאשר משלימים אותו בשימוש בספריי או מוס לקיבוע התסרוקת.

בכדי ליצור מראה תלתלים טבעי ורך יותר מומלץ להפריד את התלתלים וליצור מרווחים ביניהם. לחבר את המסרק עם השיניים הרחבות אשר תוכנן במיוחד עבור שיער מתולתל, מסולסל וגלי.  זה מוריד את ה'פריז' ומפריד כל תלתל ותלתל. השיניים הארוכות מאפשרות לעצב יותר שיער בצורה יותר מדויקת- ולהגיע עמוק יותר לשיער ומסייע בהשגת מראה תלתלים מלא וטבעי.

POTION 9 קרם עיצוב של סבסטיאן. קרדיט יחצ-1
POTION 9. קרם עיצוב של סבסטיאן. צילום: יח״צ

קרמים

השוק עשיר בקרמים ותכשירים לשיער מתולתל. הקרם למעשה מעניק הגדרה לתלתלים, מפחית קריצות ומשאיר את השיער רך ונעים למגע. הסוד הוא למרוח מעט קרם על הקצוות, לחלק את השיער לכמה חלקים, ולכווץ כל קבוצה בנפרד עם כפות הידיים עד לגובה האוזן. לאחר מכן לשחרר ולתת לשיער ליפול באופן טבעי.  במידה ורוצים ליצור נפח מהשורש, יש להטות את הראש כלפי מטה וכאשר השיער נופל לייבש אותו היטב תוך כיווץ התלתלים. כך תקבלי מראה טבעי ומסודר. 

מברשת דיטנגלר (Detangler)

המברשת מותאמת במיוחד לפתרון בעיות פתיחת קשרים בשיער, במיוחד בשיער מתולתל, גלי או נוטה לקשרים. ישנן מספר מאפיינים המאפיינים את המברשת הזו שהופכים אותה לאפשרות טובה על פני מברשות רגילות עבור אנשים עם סוגי שיער שונים, ובמיוחד אלו הנוטים לקשרים וקושי בסירוק. הפינים הגמישים מספקים טיפול עדין יותר בשיער, מה שמפחית את הסיכון לשבירה ונזק בעת פתיחת קשרים. הפינים מעוצבים להתמודד עם קשרים מבלי לגרום לכאב או למשוך יתר בשורש השיער, מה שמאפשר סירוק חלק ונעים יותר.

קרם לחות לשיער מתולתל מבית REBORN, 69 שח, להשיג ב- www.Reborn.co.il, סטודיו מוש
קרם לחות לשיער מתולתל מבית REBORN, מחיר: 69 שקל, להשיג ב- www.Reborn.co.il. צילום: סטודיו מוש

שמפו לשיער מתולתל 

שמפו לשיער מתולתל הוא נדרש למי שרוצה לטפל בשיער המתולתל בעדינות וביעילות. הפורמולות המיוחדת פותחו כדי לנקות את השיער בלי לפגוע במבנה התלתלים הטבעי, תוך שמירה על רמת הלחות הנדרשת. המרכיבים בשמפו מעניקים תמיכה וחיזוק לתלתלים, מונעים קרישה ומבטיחים מראה גלי ובריא. בעזרתו, השיער לא רק נשאר נקי אלא גם זוכה להזנה עמוקה שתורמת להגדרה טובה יותר של התלתלים ולמראה טבעי ובריא לאורך זמן.

מרכך לשיער מתולתל 

מרכך לשיער מתולתל הוא מוצר פופולרי בקרב מי שמחפשים לשפר את מראה ותחושת השיער שלהם. המרכך עוזר לפתוח קשרים, מונע קריצות ומעניק לחות עמוקה. בחירת מרכך מתאים תלויה בסוג השיער והצרכים הספציפיים שלו. חשוב לבחור במוצרים המכילים מרכיבים טבעיים ונטולי סולפטים ופרבאנים, שעלולים לגרום ליבוש ונזק לשיער. מומלץ לקרוא את רשימת המרכיבים ולבחור במוצרים המותאמים לסוג השיער ולרמת הלחות שהשיער שלך צריך.

קרם לחות לשיער מתולתל מבית REBORN, 69 שח, להשיג ב- www.Reborn.co.il, סטודיו מוש
קרם לחות לשיער מתולתל מבית REBORN, מחיר: 69 שקל, להשיג ב-www.Reborn.co.il. צילום: סטודיו מוש

שמנים

שמן לשיער משמש לשיפור מראה ותחושת השיער, במיוחד עבור אנשים עם שיער תלתלי או גלי. השמנים מספקים מגוון רחב של יתרונות, כולל הזנה, לחות, ברק ועזרה בניהול תלתלים ופסים. השמן מוסיף ברק לשיער על ידי מילוי הפערים בקוטיקולה של השערה ויצירת משטח חלק יותר המשקף את האור. מה שמעניק לשיער מראה בריא וזוהר יותר.

שמן ארגן למשל מכיל אנטי-אוקסידנטים וחומצות שומן חיוניות המזינות את השיער. שמן קוקוס: מצוין לחדירה לשערה ושמירה על לחות. שמן זית מועשר בוויטמינים E וK, תומך בחוזק השיער ובריאותו. שמן ג'וג'ובה מדמה את הסבום הטבעי של הקרקפת ומסייע בשמירה על לחות. שמן קמליה עשיר באנטי-אוקסידנטים וחומצות שומן חיוניות, מסייע בהענקת ברק וחיוניות.

מארז טיפוח השיער לשיער מתולתל עם מוצרים ללא מלחים ומועשרים בשמן אגוזים של REBORN, 249 שח, להשיג ב- www.Reborn.co.il, Gurfinkel design - 5
מארז טיפוח השיער לשיער מתולתל עם מוצרים ללא מלחים ומועשרים בשמן אגוזים של REBORN, מחיר: 249 שקל, להשיג ב-www.Reborn.co.il,

מסכה לשיער מתולתל

מסכה לשיער מתולתל שמספקת טיפול עמוק היא מוצר טיפוח חיוני למי שרוצה לשקם, לחדש, ולהעניק לשערה לחות מרבית. המסכה מטפלת באתגרים הייחודיים של השיער המתולתל, כולל נטייה ליבוש, קושי בניהול השיער, והצורך בהזנה עמוקה כדי לשמור על בריאות השיער והמראה הטבעי של התלתלים. השימוש במסכה לשיער מתולתל יכול להוות שינוי משמעותי במרקם ובמראה הכללי של השיער. 

מסכות לשיער מתולתל מכילות רכיבים פעילים שנועדו לחדור לעומק השערה ולתקן נזקים כמו שבירה, קצוות מפוצלים, ויבשות עקב טיפולים כימיים, חשיפה לשמש, ושימוש בכלים חמים. המרכיבים במסכה, כגון שמנים טבעיים (ארגן, קוקוס, זית) וחומצות שומן, מסייעים לשקם את מאזן הלחות בשיער, מה שחיוני לשמירה על גמישות ובריאות השיער.

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק