מגזין ביוטי ינואר 2022

ביוטי
|

חברות הקוסמטיקה והביוטי משיקות מוצרים חדשים עם פתיחת 2022. מהדורות חדשות ומוצרי ביוטי לשנה החדשה. אורנה רימוק ממליצה!


עולם הביוטי – מאת: אורנה רימוק, עורכת ביוטי, ממליצה!


BOBBI  BROWN

מותג היוקרה המקצועי "בובי בראון" זולג עם קולקציית החגים המופלאה שלו, Holiday Luxe Visionary מהדורה מוגבלת של מוצרי האיפור המובילים במארזים מרהיבים ועם המון גלאם. פלטת הצלליות Luxse Precious רוויה בפגמנטים מרשימים וגוונים לבישים אשר מתאימים לכל עונות השנה, גוונים פסטלים, שימרים לצד חומים אשר יוצרים הרמוניה מושלמת של צבעים.
הפלטה מכילה 8 גוונים.
מחיר לצרכן: 289 שקל

בובי בראון. צילום: יח״צ - 7
בובי בראון. צילום: יח״צ

צלליות הסטיק המדהימות, קרמיות במרקם חמאתי עשיר, ניתנות להנחה קלה וטישטוש מושלם ועם זאת עמידות מאוד קוקטייל של שני גוונים המתחלפים מתאורה לתאורה, שני גוונים: Incandeescet: קוקטייל ורוד זהב, Skyward: קוקטייל ירוק זהב.
המלצה חמה!
מחיר: 170 שקל
ניתן לרכוש בחנויות בובי בראון ובאתר האינטרנט: https/www.bobbibrown.co.il
בנוסף למוצרים שסקרתי תוכלו למצוא מגוון מוצרים מתוך הקולקציה!

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון משיק גרסה חדשה ומשופרת למייק-אפ האייקוני Intensive Skin Serum Foundation

INTENSIVE SERUM FOUNDATION SPF 40 – פורמולה פורצת דרך המכילה פי 10 מכמות פטריות קורדיספס (תמצית פטריה טבעית בעלת סגולות רפואיות משקמות) הממריצות את העור, בשילוב 25 תמציות יופי ורכיבים מטפחים להגברת הזוהר, המוצקות והמראה הקורן של העור.
התוצאה: כיסוי מלא יותר, חלק וזוהר לאורך זמן ללא שינוי גוון.

ההמלצה שלי לעור פנים זוהר ומלא חיים: התאמה מושלמת לעור בוגר, המשך טיבעי לטיפוח שלך, העור נראה אחיד ומלא חיים,לא ניתן להבחין בטקסטורה של המייקאפ אשר ממש נראה כמו עור שני,כיסוי אשר נבנה למלא. ממש ללכת עם ולהרגיש בלי.

זמין ב-27 גוונים
מחיר-290 שקל
http://www.bobbibrown.co.il

INTENSIVE SERUM FOUNDATION SPF 40 בובי בראון-4
INTENSIVE SERUM FOUNDATION SPF 40 בובי בראון. צילום: יח״צ

לילך גוריון

לילך גוריון מ"מאופרות ב-7 דקות" בהשקה מחודשת של שתי המברשות האייקוניות שלה,אשר כבר עשו המון באז כבר לפני 3 שנים. "קסם פנים" ו"קסם עיניים",מברשות יעודיות לעור פנים בוגר אשר מחליקות את הטקסטורה מבלי להבליט את הקימטוטים.

סיפור אישי שלי: את המברשות הנפלאות האלה קיבלתי לפני יותר משנתיים, לפני עידן הקורונה, מפה לשם טסתי לאיטליה ושם לצערי פרצו לנו את הרכב וגנבו לנו את כל המזוודות, מבין המוצרים שהיו בתיק האיפור שלי היו גם המברשות הנפלאות האלה, כמובן שהייתי עצובה, אך בנתיים עם כל התקופה המטורללת לא יצא לעדכן את לילך המקסימה, שכעסה עלי שלא עודכנה בכך, איך אומרים הכל מלמעלה והנה, המברשות הנפלאות הללו שוב אצלי, תודה ענקית ללילך האלופה!

ממליצה בחום למי שעדיין לא רכשה! 

קסם פנים – מברשת מייקאפ בטכנולוגיה מיוחדת אשר אינה משאירה סימנים, מחליקה את הטקסטורה על העור מבלי להכנס לקמטוטים.

קסם עיניים – מכחול עיניים מושלם אשר עושה הכל, להנחת הצלליות, עיצוב פינות וטישטושים.

המברשות בפיתוח בלעדי ללילך גוריון " מאופרות ב-7 דקות ומיוצרות בארץ!
היכן רוכשים: באתר של "מאופרות ב-7  דקות": https://www.meuparotbe7dakot.com/shop, https://www.meuparotbe7dakot.com/shop,

כדי לקבל מדריכי איפור בלייב או בסירטונים, ניתן להצטרף לקהילה של "מאופרות ב-7 דקות: https://www.facebook.com/groups/245259692502167

מברשות איפור של לילך גוריון
צילום: יחצ

קליניק

תשכחו כל מה שידעתם על אנטי אייג'ינג! מותג האיפור והטיפוח קליניק מרחיב את סדרת הטיפוח SMART העוצמתית לטיפול אנטי אייג'ינג, ומשיק, בשיתוף צוות מדענים מומחים ורופאי עור מייעצים, את הדור הבא של הסרומים: Clinique Smart Clinical Repair™ Wrinkle Correcting Serum, סרום אנטי אייג'ינג עוצמתי ומדוייק, חכם על כל סוגי הקמטים, שיודע להתמודד איתם כבר מהסימנים הראשונים ועד לקמטים עיקשים.
מבוסס על קומפלקס ייחודי CL1870 Laser Focus Complex שפותח בשיתוף צוות מדענים ורופאי עור, המועשר ברטינואיד, חומצה היאלרונית ופפטידים ומטפל משלוש זוויות: מחליק קמטים, מחדש את מירקם העור ומשיב אליו את הלחות והגמישות. 

המלצה שלי!

סרום בעל מרקם משי מושלם מטפח ומגמיש את עור הפנים, אינו משאיר שמנוניות, מתאים לכל סוגי העור גם לעור שמן/ מעורב מחייה את העור במיידי, לתוצאות של צימצום הקמטוטים יש להתמיד לאורך זמן.

סרום של קליניק
קליניק. צילום: יח״צ

Smashbox

מרחיבה את הסידרה Halo ומביאה לנו את הפריימר Halu Plumping Duo פריימר לחותי ורווי בלחות המתפיח את העור בחומצה הילוארונית וניציאמיד ומספק לו לחות מתמשכת ל-24 שעות,ניתן לשימוש מתחת למייקאפ או בלעדיו,מכיל פריימר המאפשר לבישה נוחה לאורך זמן של המייקאפ ומקנה זוהר לעור.

מכיל פנינים המעניקות הבהרה אופטית  אינו שמנוני ובמרקם קטיפתי רך ונעים, מתאים את עצמו לכול גווני העור. ניתן לשימוש על על המקומות הגבוהים של הפנים להעצמת הזוהר והדגשתו.
יש לנער הייטב לפני השימוש.

המוצר טיבעוני ואינו נוסה על בעלי חיים!
מחיר: 175 שקל
ניתן לרכישה ברשתות, סופרפארם, רשת אפריל המשביר לצרכן ורשת Be
ובאתר האינטרנט: www.Smashbox.store

סמשבוקס
סמשבוקס. צילום: יח״צ

אמיר בוהדנה

מלך היופי אמיר בוהדנה לא מפסיק להפתיע ולאחרונה הוא ומוצריו מככבים בשלטי חוצות כמו כן אמיר השיק לאחרונה את קולקציית המסכות החדשה שלו הכוללת שלוש מסכות אשר נותנות מענה לכל סוגי העור.

מסכת לחות וזוהר: מסכת לחות במרקם קליל ועדין, מתאימה חכל שעות היום, זרז למתן לחות, מעניקה זוהר וחיות לעור יבש ועייף, שילוב של תמציות צמחים, ויטמינים ומינרלים.

מסכה מחממת:  מסכה עם אפקט חימום ,טרום טיפול,מסייעת לפתיחה וניקוי הנקבוביות,מועשרת בכלורפין ונחושת אנטי אוקסידנט,מעניקה לחות והזנה.

מסכה מקררת: מסכה ייחודית המקררת את עור הפנים, מסייעת לכיווץ הנקבוביות, מועשרת בחומצות אמינו וגליצרין, מועשרת באבץ הסופח רעלים ולכלוך,מעניקה תחושת רעננות וגמישות לעור הפנים.

את שלושת המסכות תוכלו לרכוש אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ העובדות בשיטת אמיר בוהדנה,כמו כן גם באתר האינטרנט שלו: https://www.amirbuhadana.com/

אמיר בוהדנה
אמיר בוהדנה . צילום: יחצ

IL MAKIAGE

מותג האיפור המקצועי IL MAKIAGE משיק איילינר ומסקרנ חדשים Black Card. מסקרה מעגלת ומאריכה בעלת מברשת סיליקון לסירוק והפרדת הריסים. הבטחה לעמידות לשעות רבות וקבלת אפקט מניפה. על פניו התיאור של המסקרה עונה על כל הדרישות שלי והיתה אמורה להיות אחת המסקרות האהובות עלי, אז זהו שלא!

היא היתה האכזבה הכי גדולה שלי, מעט מאוד חומר, האפליקטור הסיליקוני נחמד ולא יותר ובקצת מאמץ כן עושה עבודה כלשהי, יש לציין שאת מבחן העמידות היא כן עברה.

אז כמן שאיש אחד חכם אמר, זה ליד, זה עוד לא שם. לעומת זאת האיילינר גרם לי להתרגשות! איילינר טוש מושלם עשיר בפגמנט, בעל מכחול מחודד ונוח לשימוש, עמיד לשעות רבות עד-14 שעות וגם יותר, פגמנט שחור עשיר ועמוק,על בסיס מים,ניתן למריחה בצורה מושלמת גימור מט.

מזמן לא היה לי איליינר טוש כל כך מוצלח! המלצה חמה! המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.
מחיר האיילינר: 119 שקל – מחיר השקה: 99 שקל
מחיר המסקרה: 139 שקל – מחיר השקה 99 שקל
ניתן לרכוש בחנויות Il Makiage ברחבי הארץ או באתר האינטרנט.

IL MAKIAGE BLACK CARD
IL MAKIAGE BLACK CARD. צילום אור צפתי

Crema 

מרחיבה את מגוון הטואלטיקה שלה ומוסיפה שני ריחות חדשים לדיאורדורנט רול וקרם הידיים דאורדורנט רול וקרם ידיים  בניחוח וניל ופלפל ורוד המוצרים אינם מכיחים פרבנים ושמן מינרלי קרם הידיים עשיר בלחות,ייעודי בעיקר לעור יבש בריח מושלם וממכר. הדאורדורנט עדין, אינו מייבש את בית השחי, מונע ריח לא נעים ואינו מכתים את הבגדים, הגנה לעד 48 שעות, ריח עדין. מומלץ מאוד!

מחירים: דאורדורנט: 12.90 שקל, קרם ידיים: 9.90 שקל
ניתן לרכוש ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

קרמה
קרמה. צילום: יח״צ

בליסטקס

מותג בליסטקס משיק שני שפתונים חדשים בסדרת אינפיוזן בעלי פורמולה מתקדמת לטיפוח ושיקום שפתיים יבשות סדוקות ומגורות. בליסטקס Lip Infusions Soothing, בליסטקס Lip Infusions Restore 

בליסטקס Lip Infusions Soothing – שפתון מועשר בשמן זרעי מלפפון וקלנדולה הידועים בתכונותיהם המרגיעות. ומועשר בשעוות דבורים ושמן קוקוס להגנה על לחות השפתיים.

בליסטקס Lip Infusions Restore– שפתון מועשר בשמן קוקוס ושעוות דבורים המעניקים לחות והגנה על השפתיים, מועשר בסקוואלן המסייע בשיפור מחסום הלחות הטבעי של עור השפתיים ומועשר באלנטואין המרכך ומחליק את השפתיים.

מחיר מומלץ לצרכן של 19.90 שקל.
ניתן להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארם.

GIGI

חברת הקוסמטיקה הישראלית הבינלאומית מעבדות GIGI, המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועיים מבוססי מדע, הפועלת במעל ל-50 מדינות בעולם, מציגה את NEW AGE 4. סדרת תכשירים המהווה עידן חדש בתחום הדרמו-קוסמוצבטיקה, בעלת PCM™ Complex חדשני וייחודי הנרשם כפטנט, ומכיל 21 מרכיבים פעילים העובדים בסינרגיה רב שכבתית לשיקום והצערת העור!

סדרת התכשירים החדשה  NEW AGE G4אשר פותחה על ידי כימאים ודרמטולוגים מצוות הפיתוח של GIGI LABORATORIES  מבשרת עידן חדש בתחום הדרמו-קוסמוצבטיקה, נועדה לטפל ביעילות בפוטו אייג'ינג ובסימני הזדקנות כרונולוגית. 

תכשירי הסדרה מכילים לא פחות מ-21 מרכיבים פעילים המרכיבים יחדיו את PCM™ Complex, המגובה בפטנט רשום. הקומפלקס החדשני פועל בכל שכבות העור להגברת תהליכי יצירת תאים וסיבים חדשים, שמירה על שלמות המחסום העורי ועל רשת המטריקס המקשרת ותומכת במבנה העור, לצורך בניה מחודשת של מוצקות, גמישות ומראה חלק וצעיר יותר של עור הפנים.

סדרת-NEW-AGE-G4-מבית-מעבדות-GIGI-219-359-
ג׳יג׳י. צילום: סשה דובינסקי

ייחודו של הקומפלקס בשילוב פפטידים, שתפקידם לייצר שרשרת תגובות רצויות וחיוביות ברמת פעילות תאי העור השונים בצורה טובה ומהירה יותר כדי למנוע תהליכי הזדקנות וסימני גיל. סרמידים, שתפקידם העיקרי ליצור מחסום הגנה שומני המונע התנדפות של לחות ויובש הגורמים לקמטוטים וקמטים עמוקים בעור, לשמור על שלמות שכבת המיקרוביום (פלורת החיידקים הטובה) ולמנוע חדירת מיקרואורגניזם, ומטריקס, מרכיבים ביו-טכנולוגיים מהדור החדש, שתפקידם לשמר ולחזק את המטריצה החוץ-תאית, התורמת ליצירת רקמת חיבור וסיבים אלסטיים השומרים על מראה מוצק, מלא וחלק יותר ומעניקים לעור חיוניות וזוהר. 


יתרונותיה העיקריים של סדרת NEW AGE G4 הם: שינוי ניכר לעין תוך זמן קצר, הגברת תהליכי יצירת תאים וחידוש העור, הענקת לחות מירבית, לספק הגנה אנטי אוקסידנטית, לשקם עור הסובל מפיגמנטציה ולהשיג אפקט מתיחה וליפטינג. בין תכשירי הסדרה ניתן למצוא: סרום לעור זוהר, סרום MEGA OIL, סבון פילינג, קרם עיניים, קרם יום ולילה, קרם צוואר ודקולטה ומסכת לחות. כל התכשירים עברו בדיקות קליניות ודרמטולוגיות במעבדותHEMILTON   באירופה בהן נבדקו עומק הקמטים ,רמות הלחות ומוצקות העור .

סבון פילינג לפנים (סקראב) –  לניקוי, טיהור והענקת מרקם רך וחלק. מכיל קומפלקס גרגירים ממקור טבעי עשיר בוויטמינים ומינרלים (אוכמניות, פטל שחור ובמבוק) המסירים לכלוך והצטברות שומן בנקבוביות ותאי עור מתים – מבלי לגרום לגירויי העור.   

פורמולת הסבון מבוססת על מרכיבים ידידותיים לעור על מנת למנוע הפרת איזון בשכבת הפלורה הטבעית ופגיעה במחסום האפידרמלי. מועשרת במרכיבי לחות כמו בטאין וגליצרין המסייעים בחיזוק ההגנה הטבעית, מעלים את רמת הלחות ומעניקים לעור רכות, גמישות, מראה אחיד יותר וחיוניות ורדרדה. מתאים לשימוש יומיומי, לכל סוגי העור, כולל עור רגיש או יבש. נבדק דרמטולוגית. מחירו: 219 שקלים (200 מ"ל).

סרום GLOW – סרום במרקם ג'ל עדין המחזק את סיבי הקולגן, מעניק לחות ומיצוק לעור, תורם להתחדשות מואצת ומייצר ליפטינג מצטבר בשימוש יום יומי בתכשיר. נוסחה מרוכזת משלבת קומפלקס פפטידים ומרכיב DMAE,  חומצה לקטית וחומצה היאלורונית במשקל מולקולרי ובגדלים שונים המסייעים למיצוק העור והחלקת קמטוטי יובש. בשימוש יומיומי מעניק מראה זוהר, חיוני וחלק יותר לעור. מחירו: 329 שקלים (30 מ"ל).

מגה סרום שמנים – סרום עשיר בריכוז גבוה של שמנים ממקור טבעי, המזינים את העור במרכיבים חיוניים ומעודדים ייצור אנרגיה להשגת מראה בריא וחלק יותר. מיצוי שמנים של דובדבן, גזר, מנדרינה ומלפפון, המכילים ויטמינים A, C, E ו-B5 לצד מינרלים ונוגדי חמצון מעוררים עור עייף למראה. סרום המעניק מיצוק ומסייע בתיקון ליצירת אפקט נראה לעין ולאורך זמן. בשימוש יומיומי מחליק את המרקם ומעניק תחושת רכות וגמישות, מייצר מראה עור זוהר וחיוני. נדבק דרמטולוגית. לא מתאים לשימוש בהריון והנקה. מחירו: 329 שקלים (30 מ"ל).

קרם יום SPF20 – קרם לחות במרקם קל עשיר בחומרים פעילים אשר מחדשים, משקמים, מזינים וממצקים את העור תוך מתן הגנה אנטי אוקסידנטית ושמירה על משק מים מאוזן. הפורמולה מבוססת על טכנולוגיה המשלבת סרמידים, חומצה היאלורונית ופפטידים הפועלים לעומק שכבות העור. הפורמולה  משפרת את המרקם, הגמישות, מיצוק וגוון העור. מכיל בנוסף קומפלקס שמנים צמחיים המסייע להרגעה ומעניק תחושה רכה וקטיפתית לעור. מחירו: 309 שקלים (50 מ"ל).

קרם לילה – קרם מזין במרקם עשיר המסייע בפעולות התיקון הטבעיות של עור הסובל מסימני פוטואייג'ינג והזדקנות כרונולוגית. מעשיר בלחות מידית ומשפר את יכולת אגירת הלחות בכל השכבות. פורמולה ידידותית לעור עם טכנולוגיה משולבת של סרמידים ופפטידים הפועלים לעומק בהגברת יכולת ההתחדשות וההצערה, משפרים את המרקם, הגמישות, מיצוק וגוון העור. מגוון תמציות ארומתרפיות מסייעות להרגיע מתח מצטבר, מעניקות תחושה רכה וקטיפתית לעור. בבוקר העור נראה רענן, גמיש, חלק יותר ועתיר לחות ורכות. מחירו: 309 שקלים (50 מ"ל).

קרם עיניים – במרקם מרגיע לטיפול מידי ועמוק בעור. מסייע בהעלאת הלחות בשכבה העליונה ומשפר יכולת אגירת לחות טבעית בכל השכבות. פורמולה ידידותית לעור עם טכנולוגיה משולבת של סרמידים ופפטידים הפועלים לעומק בהגברת יכולת ההתחדשות וההצערה, מעדנים קמטוטי יובש, משפרים את המרקם, הגמישות, מיצוק אזור העיניים. חומרי לחות והרגעה כמו חמאת שיאה, תמצית קינואה, אצות, חומצה היאלורונית, אלנטואין, פנטנול, שמן זית ועוד, מחזקים את מערך ההגנה של העור העדין למניעת נזקי קרינה וסביבה. בשימוש יומי קבוע אזור העיניים נראה ומרגיש בהיר, רענן, מוצק וחלק יותר. נבדק דרמטולוגית. ללא פרבנים, פתלאטים, SLES/.SLS  מחירו: 279 שקלים (20 מ"ל).

קרם צוואר – קרם לטיפוח אזור הצוואר והמחשוף המסייע במיצוק והחלקת המרקם. מעניק לחות מיידית, מסייע ביצירת קולגן וחיזוק הסיבים התומכים במוצקות העור. פורמולה ידידותית לעור עם טכנולוגיה משולבת של סרמידים ופפטידים הפועלים לעומק בהגברת יכולת ההגנה של מחסום העור הטבעי, משפרים את המוצקות, המרקם, הגמישות וגוון העור. מכיל בנוסף מגוון תמציות ארומתרפיות המסייעות להרגיע מתח ומעניקות תחושה רכה וקטיפתית לעור. בשימוש יומי קבוע שומר על רמת לחות יעילה המונעת קמטים לרוחב ולאורך בצוואר, מעניק רעננות, גמישות ומראה חלק יותר.  מחירו: 359 שקלים (50 מ"ל).

מסכת לחות – מסכת לחות לעור במרקם מוס אוורירי ומרגיע לטיפול מידי ועמוק בעור. מסייעת בהעלאת הלחות בשכבה העליונה ומשפרת יכולת אגירת לחות טבעית בכל השכבות. פורמולה ידידותית לעור עם טכנולוגיה משולבת של סרמידים ופפטידים הפועלים לעומק בהגברת יכולת ההתחדשות וההצערה, משפרים את המרקם, הגמישות, מיצוק וגוון העור. מגוון תמציות ארומתרפיות מגבירות את הפעולה המרגיעה של מסכת המוס, ומסייעות בשחרור מתח מצטבר בעור הפנים והגוף. לאחר הטיפול העור מרגיש נינוח, רענן, חלק יותר ועתיר לחות ורכות. מחירה: 279 שקלים (75 מ"ל).

מעבדות GIGI – להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. www.GIGI.co.il

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק