מוצרי יופי חדשים על מדף הפארם

REPLUMP MASK גרנייה -מסכת בד ללחות השפתיים צילום יחצ חול-8
|

אנו מציגים בפניכם רשימה של מוצרי יופי וטיפוח חדשים שתוכלו לרכוש בבטחה הם בטוחים לשימוש ומקיימים את הבטחת היצרן. תתחדשו לשנה טובה

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק: מסקרה סקיי היי קוסמיק (SKY HIGH COSMIC MASCARA)

מסקרה לריסים שחורים יותר, מופרדים יותר וארוכים מתמיד בעלת פיגמנט שחור אינטנסיבי

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק ממשיך להשיק חדשנות במוצרי האיפור, ובימים אלה משיק את המסקרה החדשה – סקיי היי קוסמיק (SKY HIGH COSMIC), האחות החדשה שמצטרפת למסקרה סקיי היי הסנסציונית שכבשה את העולם. המסקרה החדשה מעניקה אפקט מקסימלי של הארכה ונפח של הריסים ובעלת פיגמנט שחור אינטנסיבי.

המסקרה סקיי היי קוסמיק בעלת מברשת סיליקון חדשנית ארוכה וגמישה במיוחד, המאפשרת להגיע עד לבסיס הריסים וכך לוכדת, מפרידה ומעניקה אורך מקסימלי ונפח מלא לכל ריס וריס.

הפורמולה של המסקרה סקיי היי קוסמיק מכילה תמצית במבוק וסיבים המסייעים ביצירת מראה ריסים ארוכים וטבעיים.

הוראות שימוש: יש למרוח לאורך הריסים מהבסיס ועד הקצה. מומלץ לעשות תנועות קטנות משמאל לימין בזמן הברשת הריסים על מנת להעניק להם נפח.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 שקל
ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובפרפומריות נבחרות maybelline.co.il 

SKY HIGH COSMIC מסקרה 50 שח צילום יחצ חול (3)2
SKY HIGH COSMIC מסקרה 50 שח צילום יחצ חול

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק את מסיכת הבד הראשונה לשפתיים: REPLUMP MASK

מסכת טישו לשפתיים יבשות המשיבה נפח ולחות תוך 15 דקות  בשילוב דובדבן. מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' ממשיך להביא את החידושים החמים בתחום הביוטי מהעולם, שכבשו את הזירות הדיגיטליות כמו טיק טוק ואינסטגרם- מסכת טישו (בד) לשפתיים!  גרנייה משיקה את  REPLUMP MASK (ריפלמפ) – מסיכת הבד הראשונה לשפתיים, מתקנת יובש ומעניקה נפח ולחות לשפתיים ב-15 דקות ! 

המסכה מכילה תמצית דובדבנים הידועים בתכונותיהם להענקת לחות וריח נפלא, המסייעים לחיזוק הקולגן בגוף + פנתנול אשר נקרא גם פרו-ויטמין B5 העוזר בשמירה על מחסום ההגנה של העור ושומר על לחות והזנה. בעלת פורמולה טבעונית – ללא מוצרים ותוצרים מן החי

הוראות שימוש:  
שלב 1: יש לפתוח את המסכה ולהניח על השפתיים בהתאם לקווי המתאר.
שלב 2: לאפשר למסכה להיות על הפנים במשך 15 דק' כדיי שחומרי הטיפוח והסרום יספגו בעור.
שלב 3: ניתן להסיר את המסכה ולעסות את שאריות הסרום לתוך השפתיים

מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ש"ח 
את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

REPLUMP MASK גרנייה -מסכת בד ללחות השפתיים צילום יחצ חול - 2
REPLUMP MASK גרנייה -מסכת בד ללחות השפתיים צילום יחצ חול

מייבלין ניו יורק משיק: סדרת שפתונים חדשה בחמישה גוונים – עמידים עד 16 שעות

שפתון נוזלי ב 5 גוונים בגימור מבריק  עמיד עד 16 שעות!

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו יורק ב משיק שפתון/ גלוס נוזלי מסדרת סופר סטיי בחמישה גוונים חדשים: ורוד זרחני, ניוד משמש, אדום בוהק, ורוד בזוקה, אדום דובדבן. הקולקציה בעלת פורמולה חדשנית , עשירה בפיגמנט חזק, אינה נמרחת ונשארת עמידה עד 16 שעות! עם תחושת לחות מתמשכת. האפליקטור משודרג למריחה כדי לספק תוצאה מדויקת וגימור מבריק במשיכה אחת. 

הוראות שימוש: יש לשקשק את המוצר לפני השימוש ולמרוח אותו על השפתיים לכיסוי מושלם. לדיוק מושלם היעזרי בחוד האפליקטור לשרטוט קווי המטהר של השפה. התוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי בגימור מבריק ועמיד למראה עוצמתי, מושך וממושך .

מחיר מומלץ לצרכן שפתוני וניל:  45 ₪  

טיפים למריחת השפתון מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה מייבלין ניו-יורק:

  1. להגברת העמידות והפיגמנט של הליפסטיק, מומלץ תחילה, להניח על השפתיים מעט מייק אפ ולתת לו כמה רגעים להתייבש.
  2. לשרטוט אדום, חושני ומדוייק, התחילי לשרטט בזהירות את מסגרת השפתיים עם מעט חומר על המכחול ורק לאחר מכן מלאי את מרכז השפה בשכבה אחידה.
  3. למניעת זליגות של ליפסטיק לחריצי השפתיים, מתחי את שפתיך כמו בחיוך קטן.

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות. www.maybelline.co.il

שפתון מייבילין ניו יורק צילום יחצ - 8
שפתון מייבילין ניו יורק צילום יחצ

מותג הטיפוח 'גרנייה' משיק דאודורנטים עם מארזים מתחשבים בסביבה

כחלק מהמהפכה הירוקה של המותג גרנייה משיק: נראות ירוקה ואחידה עם אריזות חדשות, ירוקות יותר וניתנות למיחזור

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק בימים אלה בישראל נראות חדשה למותג הדאודורנטים גרנייה מינרל (GARNIER MINERAL). אותן סדרות המוצרים המוכרות והאהובות, בגרסת רול-און ובגרסת ספריי – רק בשינוי אריזה; ידידותית ומתחשבת יותר בסביבה.

מוצרי גרנייה מינרל מבוססים על מדע ירוק, עשויים רכיבים פעילים טבעיים עם יעילות מינרלית המאפשרת לעור לנשום. הרכיבים הטבעיים מופקים מסלע ממקור וולקני, הידוע כסופח זיעה וביכולתו לספוג פי 5 יותר מטלק! בנוסף, הפורמולה מכבדת את הטרנספירציה (אידוי מים מהגוף) הטבעית של העור ומאפשרת לעור לנשום!

המהפכה הירוקה של גרנייה כוללת נראות ירוקה ואחידה לכל המותג, אריזות ירוקות יותר וידידותיות לסביבה: 

  • רול און: 33% פחות פלסטיק ביחס לאריזה הקודמת. ניתן להפוך את המוצר ולהשתמש עד הטיפה האחרונה!
  • ספריי: ניתן למיחזור, פקק אטום – מונע דליפה של המוצר

גרנייה מינרל כולל 8 סדרות שונות של דאודורנטים המוגשים באריזת ספריי ורול-און. השוני בין הסדרות השונות מתבטא בצבעוניות על גבי התווית הקדמית של המוצר. כל הדאודורנטים של גרנייה מעניקים תחושה יבשה, נינוחה וקלילה ומאפשרים לעור לנשום!

הוראות שימוש: בספריי – יש לנער היטב לפני השימוש, להתיז ממרחק 15 ס"מ מבית השחי. ברול – יש למרוח על בית שחי נקי ויבש.  התוצאה: לאחר השימוש, העור נותר יבש, בריא ונושם .

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 שקל
ניתן להשיג ברשתות השיווק, המזון והפארם

גרנייה מתחייב ל"יופי ירוק" (GREEN BEAUTY): מקורות סולידריים יותר, פורמולות ירוקות יותר, אריזות יותר אקולוגיות, שימוש רב יותר באנרגיות מתחדשות. יותר פעילויות להיאבק בזיהום פלסטיק. מאז 1989 המותג גרנייה מחוייב לפעול לעולם ללא ניסויים בבע"ח.

דאודרנט גרנייה מינרל 13.90שח צילום יחצ חול (16)1
דאודרנט גרנייה מינרל 13.90 שקל. צילום יחצ חול

המותג SCHICK (שיק) משיק סכין גילוח חדשה לגבר המיועדת לעיצוב שיער הפנים והזקן באופן עצמאי

זיפים וזקנים הפכו בשנים האחרונות למראה אופנתי אצל הרבה מאוד גברים  שהחלו  לאחרונה גם לאמץ מוצרים המיועדים  לטיפוח הזקן.  הגבר הישראלי  משקיע היום בעיצובים וסגנונות שונים של הזקן, מעודנים או פרועים, ארוכים או קצרים,  עם אמירה אישית וסגנון המתאים לאופיו. גברים רבים פוקדים את המספרות כל מספר ימים, כדי להצליח ולשמר את העיצוב הנכון  עבור הזקן  שלהם שיראה מסודר, נקי, קצוץ במידה הנכונה והעיצוב יהיה מדויק. כמו כן גברים רבים החלו לסדר את הגבות שלהם. 

שיק סכיני גילוח לגבר לעיצוב שיער הפנים צילום יחצ -ה5
שיק סכיני גילוח לגבר לעיצוב שיער הפנים צילום יחצ

המותג הבינלאומי   SCHICK (שיק)  לקח את הנושא צעד אחד קדימה ומשיק בימים אלה  פתרון אולטימטיבי לגברים:  סכין גילוח המיועדת לעיצוב שיער הפנים,  באופן עצמאי,  למראה מסודר, נקי ומדויק עם אפשרות לעיצוב במגוון סגנונות.

הסכין החדשה מצטרפת למגוון סכיני הגילוח של שיק לגבר, המציע סכיני גילוח חד פעמיים ורב פעמיים לגברים הסובלים מעור רגיש, כל הסכינים  מועשרים בלחות ואלוורה להפחתת הגירוי, איכותיים ונוחים לשימוש. הסכין מעוצבת בצורה המאפשרת חיתוך מדויק של קו הזקן ושיער הפנים וכן להבים איכותיים המעוצבים במיוחד על מנת להגן על עור הפנים.

האריזה של SCHICK  כוללת 3 יחידות וכיסוי העוזר לעיצוב מדויק של הגבות. 
מחיר מומלץ צרכן  19.90 שקל
טיפ לשימוש: רכך את האזור עם קרם לחות/ג'ל גילוח, החזק את העור מתוח ובעדינות העבר את הסכין כלפי מטה עם כיוון הצמיחה, לעיצוב הגבות השתמש במכסה המצורף.
ניתן להשיג ברשת סופר -פארם

שיק סכיני גילוח לגבר לעיצוב שיער הפנים צילום יחצ*9
שיק סכיני גילוח לגבר לעיצוב שיער הפנים צילום יחצ

ליראק פריז משיקה – קרם הגנה לפנים BB – עם גוון מוזהב לאפקט גלואו

הפטנט המיוחד שמעניק הגנה אופטימלית מקרני השמש לצד הנאה מיתרונות השמש: ויטמיןD  ושיזוף מעניק טיפול אנטיאייג'ינג לעור הפנים.

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק קרם הגנה מהשמש: SUNISSIME בגוון מוזהב בעל אפקט גלואו ברמת הגנה  +50SPF המשלב בין הגנה מלאה ואופטימלית מהשמש ועם זאת מאפשר להנות מיתרונות השמש: ויטמין D  ושיזוף. כמו כן,  מעניק טיפול אנטיאייגינג, הכולל זריקת לחות ואנרגיה, מניעת פיגמנטציה, מניעת קמטים והענקת מראה עור חלק ורענן.  

קרם ההגנה עם גון לפנים בעל מרקם קליל, אינו דביק, אינו  לבן ואינו שומני, בעל ריח נעים, מעניק לעור מראה מאט, זוהר ובריא באופן מיידי ועוזר להסתיר פגמי עור. 

 מכיל בין היתר: מרכיבים פעילים אורגניים הפועלים בסינרגיה לחסום את כל ספקטרום השמש: קרינת infra red light  +Invisible light+ UVA + UVB , חומצה היאלורונית Hyalu-3 (פטנט רשום) להחלקת העור ושיפור מאגרי המים בכל שכבות העור למראה חלק מקמטוטים, רכיבים המחזקים את העור בזמן חשיפה לשמש ואף מעודדים את התחדשותו, פפטיד ייחודי המגביר את ייצור המלנין בעור לשיזוף אחיד ובריא ופרוטורין רכיב פעיל שמנטרל רדיקלים חופשיים. 

  תכולה 40 מ"ל מחיר:  170 שקל
להשיג באתר ליראק ישראל ואצל נבחרת הקוסמטיקאיות והרופאים המורשים: www.lierac.co.il

צילום יחצ חול - קרם הגנה משמש לפנים עם גוון ליראק פריז 170 שח (3)3
קרם הגנה משמש לפנים עם גוון ליראק פריז 170 שקל. צילום יחצ חול

גרנייה סרום אלוורה וחומצה היאלרונית – מעניק לעור בוסט של לחות ורעננות, משיבים את הגמישות והנפח, ומסייעים למראה עור רך וחלק כבר מהשימוש הראשון!

הסרום מבוסס על פורמולה ייחודית המשלבת ריכוז רכיבים פעילים: 3% חומצה היאלורונית + תמצית אלוורה + גליצרין,  המעניקים לעור בוסט של לחות ורעננות, משיבים את הגמישות והנפח, ומסייעים למראה עור רך וחלק כבר מהשימוש הראשון!

אחרי ההצלחה המסחררת עם סרום ויטמין C, מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק סרום אלוורה וחומצה היאלורונית המזין את העור בלחות אינטנסיבית. מהו תפקידו של הסרום? הסרום מעניק לעור בוסט משמעותי של חומרי הזנה שחשובים לו, והוא מהווה את הבסיס לשאר מוצרי הטיפוח וההגנה לעור. הסרום מכין את העור לפני קרם הלחות ומעניק לו רכיבים מרוכזים פעילים – כל סרום והרכיבים שבו. 

לסרום אלוורה וחומצה היאלורונית פורמולה ייחודית (וטבעונית) המכילה ריכוז גבוה של רכיבים פעילים: 3% חומצה היאלורונית + תמצית אלוורה + גליצרין, המעניקים לעור תחושה של רעננות מתמשכת ומסייעים להשבת הנפח למראה עור הפנים. סגולותיה של החומצה ההיאלורונית, הרכיב הפופלארי בתעשיית הקוסמטיקה, ידוע כממלא קווי קמטוטים ומשיב מראה נפח לעור הפנים. שילוב עוצמתי של תמצית האלוורה בסרום מעניק לחות ורעננות לעור.

יעילות מוכחת! באופן מיידי – העור ייראה רך וגמיש יותר ובעל מראה מוצק וחלק יותר. אחרי חודש – העור זוהר יותר ובעל מראה בריא יותר.  הסרום מוגש בבקבוק זכוכית עם טפטפת נוחה לשימוש (כמות מדודה ומדויקת) והאריזה ניתנת למיחזור.

הוראות שימוש:  יש לטפטף 2-3 טיפות על עור פנים נקי ומסביב לעיניים ולעסות בעדינות . יש להשתמש מדי בוקר וערב.

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ש"ח (30 מ"ל) 
את מוצרי גרנייה ניתן להשיג בחנויות הפארם.

סרום אלוורה וחומצה היאלרונית של גרנייה 59.90שח ובמהלך חודש ההשקה אוגוסט 49.90 שקל צילום יחצ חול  - 5
סרום אלוורה וחומצה היאלרונית של גרנייה 59.90שח ובמהלך חודש ההשקה אוגוסט 49.90 שקל צילום יחצ חול

רשת SACARA משיקה: LIP MASK – מסכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות

הקיץ כבר כאן והשפתיים הופכות רגישות, סדוקות ויבשות יותר,  דבר המשפיע ישירות על תחושת אי הנוחות והנראות שלהן וכן על מראה ועמידות השפתון המונח עליהן. רשת SACARA משיקה לראשונה 'מסכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות',  בשלושה גוונים שונים: אדום, ורדרד והמראה הטבעי.  

המסכה עשירה בחומרי טיפוח המשמשים לרוקחות הטבעית, מזינים ומגנים על השפתיים לאורך כל שעות היום ומעניקים לשפתיים מראה בריא ומלא ברק. בנוסף לריכוך המיידי של השפתיים בשימוש קבוע ולאורך זמן, המסכה תשפר את מרקם ונראות השפתיים.  

מסיכת השפתיים של סאקרה מכילה: שמן שקדים מתוקים – הידוע כשמן הנספג היטב, מעניק ברק ומסייע לריפוי עור יבש וסדוק כמו כן מכיל גם וויטמין E אשר מגן מפני רדיקלים חופשיים ואחוזים גבוהים של חומצה "אולאית" המעניקים לשפתיים לחות טבעית, ריכוך וחידוש. חמאת שיאה – הנחשבת כ"אנטי אייג'ינג" טבעי, עוזרת למנוע היווצרות של קמטים מסביב לשפתיים ובשפתיים עצמן על ידי שיפור הגמישות הכללית של העור.  החמאה נספגת בקלות ומעניקה לחות והגנה מיובש לאורך זמן. שעוות דבורים – בעלת תכונות מופלאות של שמירה על לחות וטיפוח. שעוות הדבורים משמשת רבות ברוקחות הטבעית. 

מחיר לצרכן: 15 שקל כמות: 15 מ"ל
אופן השימוש: יש למרוח על השפתיים לפי הצורך. מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום לקבלת מראה שפתיים עשיר ובריא.
את מסיכת ההזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות מבית SACARA ניתן להשיג בכל סניפי רשת החנויות ברחבי הארץ ובאתר און ליין: www.sacara.co.il

סקארה משיקה מסיכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות מחיר לצרכן 15 ש''ח 15 מ''ל צלם קית גלקסמן  - 8
סקארה משיקה מסיכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות מחיר לצרכן 15 ש"ח 15 מ"ל צלם קית גלקסמן

חברת "JEUNESSE GLOBAL ISRAEL" מציעה מוצרים לטיפוח העור מסדרת Luminesce

  • ג'ל ההבהרה לעור 
  • קומפלקס לחות ליום- תכשיר לחות המרווה את העור בלחות חיוניות

חברת "ג'נס גלובל" מוצרי אנטי אייג'ינג ותזונה ,משלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים אשר מתמקד בשיפור איכות החיים הן ברמת הנראות והן ברמת האיזון התזונתי. החברה פועלת בשלושה תחומים עיקריים – אנטי אייג'ינג בהזנה חיצונית, אנטי אייג'ינג בהזנה פנימית ותזונה מתקדמת ובקרת משקל.

לרגל עונת הקיץ, מציעה ג'נס מוצרי טיפוח לעור מהסדרה המובילה Luminesce :

ג'ל הבהרה לעור – מוצר חדשני המסייע להפחית למינימום את מראה ההיפר- פיגמנטציה, מעדן את מראה הנקבוביות ובכך מסייע למראה אחיד יותר, בריא יותר, צעיר יותר וקורן יותר.

הג'ל החדשני מכיל את תרכובת הרכיבים ה-APT-200 הבלעדית למוצר זה, תרכובת זו כוללת רכיבים אשר מסייעים בהפחתת מראה הפיגמנטציה. הג'ל הוא ללא כימיקלים, לא מתקלף, מאפשר חשיפה לשמש,ועשיר בויטמין C הנותן מראה אחיד בוהק וגמיש של העור. הג'ל יכול לסייע לעור המכוסה בכתמי פגמנטציה להגיע לגוון אחיד, מסייע ביצור הקולגן בעור  ובייצור הוויטמינים ובכך מסייע להפחתת מראה הקמטים בעור. הג'ל מסייע בשמירה על לחות העור, וממזער את נזקי השמש וההזדקנות של העור  באמצעות הבהרת כתמי גיל וכתמי פיגמנטציה וכן צמצום של קמטים וקמטי ההבעה, מחייה את העור ומעניק מראה יפיפה,אחיד, צעיר ומוצק.

אופן השימוש: למרוח כמות קטנה על קצות האצבעות, לטפוח את הג'ל על האיזורים הרלוונטים ולאחר מכן לעסות באופן אחיד בתנועות מעגליות על איזורים אלו עד התייבשות של הג'ל. 

קומפלקס לחות ליום – תכשיר לחות המרווה את העור בחיוניות  באמצעות תמיכה ביכולתו הטבעית של העור לחדש את מצבורי הלחות שבו. תכשיר הלחות אינו שומני, נספג במהירות עם המריחה ומתבסס על הטכנולוגיה המתקדמת, החדשנית והעדכנית ביותר. מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד, היפואלרגני ונבדק ומומלץ על ידי דרמטולוגים ברחבי העולם. קומפלקס הלחות ליום מבוסס על תמציות אצה אדומה וירוקה, תמציות תפוח, עדשים ואבטיח. תמציות אלו לוכדות את הלחות ומונעות אובדן מים ובכך מייצרות שיפור של רמת הלחות בכ- 85% תוך שבועיים. שימוש בתמציות אלו הוכח כמפחית את מראה הקמטים העדינים.אופן השימוש: למרוח כמות קטנה על קצות האצבעות, לעסות באופן אחיד בתנועות מעגליות כלפי מעלה על הפנים וכלפי מעלה על הצוואר. 

ג'ל הבהרה מחיר מומלץ לצרכן : 640 שקל
קומפלקס לחות ליום מחיר 320 שקל
ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766
 או בדף הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/israeljeunesse/?fref=ts

המותג  LAVIDO משיק מארז טיפוח לנסיעות בגודל המותאם גם לעלייה למטוס

מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו), המתמחה במוצרי טיפוח על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, משיק לעונת הנסיעות, הטיולים  והחופשים מארז לשגרת טיפוח, לניקוי ושמירה על העור. המארז מותאם בגודלו ומתאים גם לתיק עלייה למטוס. 

המארז מכיל 5 מוצרי טיפוח טבעיים, המיועדים  לפנים ולגוף, עם יעילות מוכחת, שנבדקו דרמטולוגית:

  • קרם לילה עם חומצה היאלורונית (כמות: 15 מ"ל) – נוסחה ייעודית לשעות הלילה המעשירה את העור בשמן זרעי רימון, ברגמוט וזרעי ליים אורגניים המעודדים את התחדשות התאים ומעכבים את תהליך הזדקנות העור. מכיל חומצה היאלורונית המסייעת באגירת הלחות ובבניית נפח העור. לעור רגיל עד יבש. נבדק קלינית והוכח כי אצל 100% מהנבדקים חל שיפור ניכר בלחות העור, ואצל 93% חל שיפור ניכר בהפחתה בעומק הקמטים.
  • קרם ידיים ארומתרפי – פטשולי, וניל (כמות: 30 מ"ל) הניחוח האהוב ביותר בסדרת הגוף. בתוספת חומצה היאלורונית התורמת למיצוק העור, מעניק לעור הידיים   לחות, הגנה וניחוח נעים למשך שעות ארוכות. 
  • סבון גוף ארומתרפי פטשולי וניל (כמות: 60 מ"ל) שילוב של שמני פטשולי ווניל אורגניים לתחושה של רכות ולשמירה על החיות הטבעית של העור. מרגיע גוף ונפש, נוגד חמצון, אנטי דלקתי, מחטא, אפרודיזיאק.
  • אלכוג’ל לחיטוי הידיים – בניחוח פטשולי וניל (כמות: 80 מ"ל) ג'ל הגייני לחיטוי כפות הידיים באריזת שפורפרת ייחודית ונוחה לשימוש, מועשר בשמנים אורגניים מזינים: שמן חוחובה בעל ספיגה מהירה וידוע כאנטי בקטריאלי. שמן לבנדר- מזין, מרגיע ומחטא טבעי.  מכיל 70% אלכוהול איכותי | ללא גלוטן. 
  • תחליב פנים  לניקוי ולהסרת האיפור (כמות: 15 מ"ל) נוסחה ייחודית המשלבת מים הידרוסוליים המופקים מצמחים אורגניים טהורים עם ויטמין A שמקורו בגזר ומיצוי רימון, הפועלים כנוגדי חמצון המגנים על העור. לניקוי יסודי, הזנה ולהסרת איפור.

מחיר הערכה לצרכן במקום 99.90 שקל ניתן להשיג: בחנויות המותג של LAVIDO.
ואתר www.lavido.co.il עם משלוח חינם עד הבית!

לבידו ערכת נסיעות מחיר 69.90 שח צילום רונן מנגן (1)3
לבידו ערכת נסיעות מחיר 69.90 שח צילום רונן מנגן

המותג הבינלאומי SCHICK משיק מותג חדש לנשים ולצעירות: סכיני גילוח מטפחים המותאמים לגוף האישה

כניסה חדשה של מותג אינטואישן מבית שיק המיועד לנשים ונערות לחווית גילוח יעילה ומטפחת. 

המותג הבינלאומי SCHICK  משיק תת מותג חדשני: סכיני גילוח חדש תחת השם:  INTUITION (אינטואישן), שכל מוצריו  מותאמים במיוחד לנשים ולצעירות, השונה ממותג הגילוח של הגברים,  שנשאר תחת המותג שיק.

INTUITION מציע מגוון רחב של סכיני גילוח רב פעמיים וחד פעמיים לנשים, כך שכל אישה ונערה תוכל לבחור את המוצר המועדף עליה בהתאם לצרכיה.

המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי, על מנת להפוך את הסרת השיער לפנים ולגוף לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין, החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי.

INTUITION מציע חווית גילוח חסרת מאמץ, מהנה ואיכותית וזאת כדי להקל על שגרת הטיפוח היומיומית ומעודד אותך להיות בטוחה, לסמוך על הבחירות שהאינטואיציה שלך מובילה אותך אליהן, ללא פחד!

מחיר לצרכן החל מ-13.90 ש"ח עד 79.90 שקל.
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ורשתות השיווק

שיק סכיני גילוח אינטואישן צלם יחצ (6)-9
שיק סכיני גילוח אינטואישן צלם יחצ

מותג האיפור מס' 1 בעולם* מייבלין ניו- יורק, משיק: פרפקטור ארבעה שימושים במוצר אחד – פריימר, פודרה, קונסילר וקרם BB.

מוצר אחד בעל 4 שימושים: מטשטש מראה נקבוביות, מסתיר של פגמי העור, מעניק גוון עור אחיד, גימור מאט מושלם והכל במריחה אחת.

המרקם אוורירי ועדין המשווה מראה טבעי ונוח לטמפ' הגבוהות בקיץ הישראלי ומושק ב-3 גוונים – לייט, לייט מדיום ופייר לייט.
הוראות שימוש: להוציא מהשפופרת כמות קטנה על אצבע כשל גרגר אפונה. ולמרוח בטפיחות קלות באזור שתחת העיינים. 
מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל
את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות: www.maybelline.co.il

פרפקטור מייבלין ניו יורק 45שח מומלץ לצרכן צילום יחצ חול (9) - 5
פרפקטור מייבלין ניו יורק 45 שקל. צילום יחצ חול

לוריאל פריז – מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג רויטליפט ומשיק סדרת ניקויים לעור הפנים

סדרת ניקויים לפנים על טהרת החומצה הגליקולית: טונר- מי פנים לאפקט פילינג וג'ל ניקוי לחידוש העור  למראה עור חלק וזוהר

טונר- מי פנים לאפקט פילינג לשימוש יום יומי, מתאים לכל סוגי העור

טונר המכיל 5%  חומצה גליקולית טהורה למראה עור חלק וזוהר ב- 30 שניות. בנוסף, מכיל תמצית אבטיח תמצית משולבת בפורמולה לטיפוח הפנים, בהשראת סטנדרט הזהב של רופאי העור לפילינג מקצועי. הרכיב נמצא בריכוז של 5% המעניק יעילות אופטימלית.

תוצאות נראות לעין:

  • תוך 30 שניות: העור נראה טוב יותר. מראה העור חלק וקורן.
  • תוך 4 שבועות: מרקם העור נראה מעודן יותר. מראה פגמי העור מופחת.
  • תוך 8 שבועות: מסייע בהפחתת מראה הכתמים.

הוראות שימוש: 

לאחר ניקוי עור הפנים ולפני מריחת קרם טיפוח על עורך. יש לנער היטב לפני השימוש ולשים מהנוזל על פד צמר גפן .יש להשתמש בקרם המכיל 30 SPF לפחות בבוקר לאחר השימוש. יש להימנע מחשיפה לשמש גם אם נעשה שימוש בתכשיר הגנה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ששקל

ג'ל ניקוי לחידוש העור3.5%   חומצה גליקולית, פילינג עדין המעניק מראה עור חלק ומראה גון עור אחיד – מתאים לכל סוגי העור

ג'ל ניקוי המעניק אפקט הארה לעורך, בעל מרקם חלק, לא גרגירי. רכיב פעיל המוכר כפילינג יעיל להסרת תאי עור מתים.

הוראות שימוש: 

באופן מיידי: העור בעל תחושה רכה יותר ובעל מראה חלק ומואר יותר.

יום אחר יום: מסיר תאי עור מתים, העור נראה חלק ומראה גון עור אחיד יותר.

לשימוש כל בוקר וערב, מרחי כמות קטנה על עור לח ועשי את החומר בתנועות סיבוביות. שטפי היטב עם מים.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ששקל

חומצה גליקולית – רכיב עוצמתי בשגרת הטיפוח – באדיבות ד"ר גילה אייזמן נלקנבאום, דרמטולוגית והיועצת המדעית של מותג הטיפוח לוריאל פריז: "החומצה הגליקולית תורמת ליצירת עור קורן יותר ונמצאת במוצרי טיפוח המיועדים לטיפול בעור עמום, במרקם לא אחיד או נוטה לאקנה, ויש לה סגולות אנטי אייג'ינג מוכחות. החומצה הגליקולית בעלת מולקולה קטנה יחסית ולכן נספגת בקלות בעור. היא גורמת לפירוק החומר הבין תאי בשכבות העליונות של העור ועל ידי כך לפילינג (קילוף) של שכבות אלה ולהסרת תאים מתים, ניקוי וחידוש העור."

להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק.

טונר מי פנים לוריאל פריז מחיר 40 שקל. צילום יחצ חול  - 5
טונר מי פנים לוריאל פריז מחיר 40 שקל. צילום יחצ חול
תגובות פייסבוק