NEAUVIA: חומרי המילוי שכולם מדברים עליהם

ד"ר אסף שליקוביץ ל-NEAUVIA ISRAE. צילום: מריה פינקו -1
|
ד"ר אסף שליקוביץ ל-NEAUVIA ISRAEL. עריכה דיגיטלית: ניב הרטי

אל NEAUVIA ISRAEL נחשפתי כשקראתי עליהם כתבה. החברה הצנועה הוזכרה כמי שתרמה בלי רעש וצלצולים, עשרות אלפי ערכות טיפוח לחיילים הנמצאים בחזית. הרגשתי שאני חייב לבדוק מי החברה, מי הבעלים שעומד מאחורי המיזם ומי אחראי על התרומה המכובדת (מעל מיליון שקלים) הזו.

הגעתי למשרדי NEAUVIA ISRAEL הממוקמת בכפר סבא, ישבתי לשיחה נעימה עם נחום רויטמן, בעל החברה, איש צנוע עם לב רחב, ראה דבר או שניים במהלך חייו, הוא סקר בפניי את כל מה שהייתי צריך לדעת על תחום ההזרקות. מבדיקה שערכתי NEAUVIA ISRAEL נחשבת כמי שמובילה בתחום האסתטיקה הרפואית והמכשור הרפואי. הוא שטח בפניי בחינניות רבה וסיפר לי איך הכל התחיל. למזלי הוא שיתף אותי ברזי המקצוע – יצאתי משם עם טיפים חשובים לחיים וגם כיצד עליי לשמר את מראה הפנים.

החומצות ההיאלרוניות וסקין בוסטר לגברים חברת NEAUVİA. ציום: יח״צ חו״ל -1
החומצות ההיאלרוניות וסקין בוסטר לגברים חברת NEAUVIA. ציום: יח״צ חו״ל

נחום רויטמן מעביר את רוב זמנו על הקו שבין איטליה לישראל והוא שאחראי להביא לארץ את הבשורות הכי חדשות ומתקדמות בתחום. יש לו ידע נרחב והוא בעל ניסיון שלא יסולא בפז. מרכז ההדרכה הישראלי של NEAUVIA ISRAEL מיועד לאנשי מקצוע בכירים בענף ומי שמתמחים בתחום הרפואה האסתטית. רופאים אלה מגיעים ללמוד על המוצרים החדשניים שמשווקת החברה (מוצרים מהטובים בארץ כך למדתי ממחקר שערכתי).

מהספרות המקצועית אליה נחשפתי, משווקת החברה את המילה האחרונה בתחום חומרי ההזרקות. כמו גם, את מוצרי הטיפוח של NEAUVIA (מוצרי הטיפוח של החברה מומלצות על ידי מיטב הקוסמטיקאיות בישראל – גם את זה בדקתי עבורכם). המוצרים האיכותיים והמעולים, מקורם באיטליה ונחשבים פורצי דרך בתחומם. ד״ר אסף שליקוביץ, אותו ראיינתי ואת עור פניי שמתי בידיו האמונות והמקצועיות. (לא תמצאו אותי בקליניקות של רופאי שיניים שעושים הזרקות. אני שם את עור פניי אך ורק בידי הרופאים המגיעים מעולם האסתטיקה. רופאים מקצועיים וידועים במומחיותם). אסף סיפר לי שרוב רובם של רופאי האסתטיקה המקצועיים והנחשבים בארץ משתמשים בחומרי ההזרקות של NEAUVIA ISRAEL.

ד"ר אסף שליקוביץ ל-NEAUVIA ISRAE. צילום: מריה פינקו -9-3
ד"ר אסף שליקוביץ ל-NEAUVIA ISRAEL. צילום: מריה פינקו

״מוצרי החברה הכי טובים, ולא פחות חשוב, הכי בטוחים ויעילים״ – כך אמר לי ד״ר שליקוביץ. שמתי את מבטחי בידיו האמינות של ד״ר שליקוביץ (רופא אסתטיקה מומחה. נחשב לבעל ידע וניסיון רב שנים בתחומו – האמת, מהמקצוענים אליהם נחשפתי. גם את זה בדקתי לפני שהחלטתי שהפנים שלי זקוקים לרענון). רציתי לבדוק בעצמי את יעילות החומרים, טווח השפעתם ובטיחותם. ביקשתי מד"ר אסף שליקוביץ בקשה צנועה – להיראות קצת יותר צעיר (בכל זאת, אני נושק לגיל שישים) מבלי שיבחינו שעברתי הזרקות. אני מאמין גדול בשימור וטיפוח של עור הפנים – אל תאמינו לאנשים שנוטים לשקר – כולם עושים הזקות. אני לא מבין ממה הם מתביישים.

בקרוב. ההשקה החדשה של מוצרי ניבאה. צילום מתוך הקטלוג של. צילום: יח״צ חו״ל -1-9
בקרוב ההשקה החדשה של מוצרי NEAUVIA ISRAEL. צילום יח״צ מתוך הקטלוג החדש של NEAUVIA העולמית

אני מאמין בזכותם של כל גבר ואישה המבקשים להיראות במיטבם, אני אפילו ממליץ ודוגל בזה. אגב, להפתעתי גילה לי ד״ר שליקוביץ שלקליניקה שלו מגיעים בוגרים ובוגרות, צעירים וצעירות להם הוא נותן מענה. ישנם הבדלים גדולים בין הבקשות של מטופלים צעירים לבקשות המטופלים הבוגרים. הצעירים מבקשים טיפול מונע ומשמר לבין המבוגרים המבקשים טיפול בבעיות שנוצרו במהלך השנים ומבקשים לטפל באותן בעיות שמפריעות להם. אם ד״ר אסף שליקוביץ חושב שאין צורך ממשי בהזרקות – הוא לא מהסס לומר להם את זה כבר בפגישה הראשונה (סימן לאמינות). הוא אינו מאמין במראה לא טבעי שמבקשים המטופלים. הוא דוגל במראה טבעי ממנו יוצאים המטופלים מהקליניקה הפרטית שלו הנמצאת בבאר שבע. המטופלים שלו יוצאים מהקלינה מאושרים כשהבעיות שהפריעו להם טופלו תודות לנפלאות החומצות היאלורונוית מבית NEAUVIA.

לייזר דיודה להסרת שיער. לייזר דיודה הראשון שעובד באפן דומה ללייזר במצב מוצק. להסרת שיער בכל גיל. נגעים פיגמנטרים שפירים וסקולרים. באמצעותו ניתן לטפל בכל סוגי העור באפן מהיר ונוח ומשיג תוצאות קבועות בהפחתת כמות השיער לאחר מספר טיפולים
לייזר דיודה להסרת שיער. לייזר דיודה הראשון שעובד באפן דומה ללייזר במצב מוצק. להסרת שיער בכל גיל. נגעים פיגמנטרים שפירים וסקולרים. באמצעותו ניתן לטפל בכל סוגי העור באפן מהיר ונוח ומשיג תוצאות קבועות בהפחתת כמות השיער לאחר מספר טיפולים. צילום: יח״צ

כולנו מכירים את אותם נשים וגברים (חלקם ״מכורים להזרקות״) שמראה פניהם השתנה ללא היכר בעקבות הזרקות מיותרות – הם מעוותים את המראה החיוני והטבעי של מראה הפנים. בעיקר יוצאים מהטיפול של רופאים חמדנים כשפניהם עשויות מדי. כאלה שמבחינים ישר שעברו טיפולי הזרקות מיותרים. אישית, אני סולד ממראה של שפתיים מוגזמות, מנופחות יתר על המידה וקרויות בשם הלא סימפטי: ״שפתי ברווז״.

ד"ר אסף שליקוביץ ל-NEAUVIA ISRAE. צילום: מריה פינקו-3
ד"ר אסף שליקוביץ ל-NEAUVIA ISRAEL. צילום: מריה פינקו

כל מה שביקשתי מד״ר אסף שליקוביץ היה לרענן ולשמר את מראה פניי. לצורך כך הזריק לי הרופא המקסים בעדינות וברגישות רבה חומצה היאלורונית של NEAUVIA ISRAEL שכיסתה את מרבית שטח הפנים שלי. האדמומיות שהיא מנת חלקם של כל המטופלים בהזרקות חולפת מטבעה לאחר מספר שעות. את המראה בוחנים לפחות כשבוע לאחר הטיפול. האמת, התגובות שקיבלתי מאנשים סביבי היו בעיקר מפרגנות למראה החדש והרענן של עור הפנים. איש מהם לא שאל אותי אם עברתי הזרקות. כמובן שאם היו שואלים אותי, הייתי עונה ללא היסוס שעברתי טיפול אצל אחד הטובים שמשתמש אך ורק במוצרים המשובחים של NEAUVIA.

הנה מה שעברתי!

ה-HYDRO DELUXE  NEAUVIA לגברים הוא הטיפול היחיד הפועל בו-זמנית בשלושה מישורים: הזנה, הידרציה ומיצוק  דבר המבטיח לנו תוצאה מושלמת לאורך זמן. היתרון של HYDRO DELUXE – שילוב של חומצה היאלרונית טהורה וחומצות אמינו ששולבו יחד כדי להעשיר את העור ולחדש אותו בצורה מיטבית ומשמעותית.

ד"ר אסף שליקוביץ ל-NEAUVIA ISRAE. צילום: מריה פינקו -9
ד"ר אסף שליקוביץ ל-NEAUVIA ISRAEL. צילום: מריה פינקו

אם יש לכם בעיה שמטרידה אתכם במראה הפנים שלכם, אל תדפקו חשבון לאף אחד (״מה יגידו״ וכל השטויות האלה) אל תהססו (תזכרו שכולם עושים את זה) ולכו לטפל במה שמציק לכם. תבדקו ותחקרו על רופאים מומחים ומוסמכים בלבד. כאלה ששמעתם עליו רק דברים טובים. (בעיקר תמנעו מרופאים שמוצאים בעיות שכלל לא ביקשתם לטפל בהם – אלה הרופאים החמדנים). תבדקו היטב ואל תתביישו לשאול אלו חומרים מוזרקים לעור הפנים שלכם (חשוב ביותר). אני כתבתי על חברה עם קבלות – הלכתי על בטוח. והכי חשוב – שתהיו מאושרים.

Hydro Deluxe. צילום: יח״צ *-5
HYDRO DELUXE MAN. צילום: יח״צ


HYDRO DELUXE MAN הינו חומר חדשני בעל מרקם ייחודי של חומצה היאלורונית, שהותאם לצרכים המיוחדים של רקמות הפנים בגברים וביכולתו להעלים ולהחליק קמטוטים עדינים. החומר אינו יוצר נפח, אלא כזה המעודד ייצור של סיבי קולגן ואלסטין בעור. HYDRO DELUXE MAN – מכיל חומצות אמינו וחלבונים המסייעים בחידוש עור הפנים לצד תוצאה טבעית ורעננה בעור הגברי.  
את הטיפול ניתן לקבל בקליניקות לרפואה אסתטית בכל רחבי הארץ.
אתר הבית : www.neauviaisrael.com

hydeo deluxe man neauvia. צילום: יח״צ חו״ל - 1
MAN HYDRO DELUXE – NEAUVIA. צילום: יח״צ חו״ל

אודות NEAUVIA

NEAUVIA מתמחה בפיתוח של חומצות היאלרוניות מבוססות טכנולוגיית הצלבה (PEG) מכשור רפואי וקוסמטיקה רפואית   NEAUVIA COSMECEUTICALS. מוצרי NEAUVIA נחשבים לפורצי דרך בעולמות האסתטיקה ומציגה חדשנות טכנולוגית מהמתפתחות והמובילות בעולם.
 ל-NEAUVIA שלושה מרכזי הדרכה בינלאומיים: PAVIA (Italy] WARSAW (Poland) DUBAI (USA). לחברה מעל ל-80 מדינות ברחבי העולם. החזון של NEAUVIA הוא להעניק למטופלים כלים שיאפשרו להם לשמור על מראה צעיר ובריא בעולם האנטי אייג'ינג בדרך פרואקטיבית, הוליסטית ואפקטיבית שמתחילה מבפנים החוצה.

ההבדלים בין טיפול לנשים וטיפול לגברים. ויש הבדל!

גברים ונשים מזדקנים בצורה שונה מאוד ולכן יש צורך בעקרונות טיפול שונים, כתוצאה מהשינויים המשמעותיים באנטומיה וגם במושגי האסתטיקה עצמה.
ההרמוניזציה של פנים נשיות מתייחסת לשחזור או נראות של השליש העליון או האמצעי של הפנים, רחבים יותר יותר בהשוואה לשליש התחתון כדי ליצור את המראה של השליש ההפוך.
לעומת זאת, פני גבר מרגישים הרמוניים כשהם מוארכים, השלישים של הפנים מאוזנים יחסית והלסת מודגשת היטב.
|לגברים יש מסת שריר ממוצעת גבוהה יותר וצפיפות גבוהה יותר של כלי דם.

בקרוב. ההשקה החדשה של מוצרי ניבאה. צילום מתוך הקטלוג של. צילום: יח״צ חו״ל -1
בקרוב ההשקה החדשה של מוצרי NEAUVIA ISRAEL. צילום יח״צ מתוך הקטלוג החדש של NEAUVIA העולמית

האם קיים פתרון לאנטי-אייג'ינג מושלם? כן, הפתרון הוא NEAUVIA!
ה-hydro deluxe הינו המוצר הראשון בענף המיועד לביו-רווטיליזציה של עור הפנים.
טיפולי מזותרפיה קלאסית מאפשרים לנו להשיג רק אפקט זמני של העשרת העור בלחות  ושיפור המראה שלו.

מריה פינקו צלמת

מריה פינקו – צלמת
אינסטגרם: fotki.gani@

ניב הרטי - צלם -  2

ניב הרטי – צלם
אינסטגרם: nivharati@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק