עור פנים זוהר מתחיל ב-SABON

GLOW FACE CARE - 5
|

GLOW FACE CAREמותג הטיפוח הבינלאומי משיק קולקציית טיפוח פנים חדשה לראשונה עם תו תקן אורגני בינלאומי

GLOW FACE CARE

מותג הטיפוח הבינלאומי  SABON המוכר בזכות  מוצרי הטיפוח איכותיים בעלי ניחוחות בלתי נשכחים, משיק סדרת מוצרים חדשה לטיפוח הפנים. הקולקציה החדשה  GLOW FACE CARE מורכבת ממינרלים ייחודים מים המלח אשר להם מתווספים מרכיבים מורד דמשק, צמח בעל סגולות טיפוח והענקת זוהר לעור. זוהי סדרת המוצרים הראשונה של SABON בעלת תו תקן אורגני בינלאומי. מוצרי הסדרה (למעט מוצר Rose Steam בקולקציה) זכו לתו התקן אשר ממחיש אף הוא את איכות המוצרים ומחויבות המותג להעניק לקהל הלקוחות את הטוב ביותר.

GLOW FACE CARE-3
צילום: רפי דלויה

ירון לוי, מנכ"ל SABON ישראל ומזרח אירופה "אנו גאים להשיק את קולקציית טיפוח הפנים היוקרתית GLOW FACE CARE   המעניקה חווית טיפוח איכותית עם ניחוחות נעימים לרגעים בלתי נשכחים. 25 שנים עברו מאז הושק הפילינג האייקוני של חברת SABON ואנו שמחים להמשיך ולחדש את מוצרינו, בעזרת הסגולות המיוחדות של מינרלים מים המלח, עם יתרונות הביוטי של ורד דמשק."  

קצת על סדרת GLOW FACE CARE  

על מנת להתאים לכל סוגי העור ולאורח החיים של כל אישה, יצר המותג קו מוצרים מינימליסטי. הקולקציה החדשה מציעה יתרונות חיוניים לטיפוח העור ויצירת שגרת טיפוח נעימה ומלאה בזוהר. כך ניתן יהיה להשיג זוהר, טיפוח והנאה משילוב של ארבע מוצרים המשלימים זה את זה, ומקדמים את ארבעת הממדים של עור זוהר: ניקוי רעלים, עוררות, התחדשות ולחות.

GLOW FACE CARE - 7
צילום: יח״צ

 Rose Steam

טיפול אדים המעניק תחושה של ספא פנים בבית. עשוי מתערובת של מלחי ים המלח ועלי כותרת של ורד דמשק מיובשים, לטיהור העור וניקוי רעלים.

Rose Water in Oil

Rose Water in Oil , תמצית עשירה לעור, שנועדה לספק לעור לחות וזוהר בריא. מועשרת במי ורדי דמשק, מינרלים מים המלח ואלוורה אורגנית יחד עם 3 שמנים בוטניים אורגניים להזנה והגנה על העור. שילוב המרכיבים המשובחים יוצרים תמצית קלת משקל הנספגת במהירות. 

GLOW FACE CARE-1
צילום: רפי דלויה

Rose Serum in Oil

סרום המספק הזנה, חידוש והגברת הזוהר הטבעי של העור  המורכב מתמצית אורגנית המושלמת לטיפוח העור באופן יומיומי. התמצית מועשרת ב-8 שמנים בוטניים שעושים פלאים לעור. מכילה עלי כותרת של ורדי דמשק טריים שנקטפו בעבודת יד ותמצית יוקרתית של שמן אתרי מורד דמשק. סרום משיי וקל משקל זה מחדש את העור ומוסיף לו זוהר לאורך זמן. אפקט מורגש מיד בשימוש יומיומי: העור הופך לח, חלק יותר וזוהר באופן טבעי.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, ערבבו 3 טיפות של הסרום עם קרן הפנים לפני המריחה והעיסוי על עור הפנים. 

GLOW FACE CARE - 5
צילום: יח״צ
GLOW FACE CARE - 7
צילום: יח״צ

Rose Soft Cream

קרם טיפוח לעור, המתאים גם ליום וגם ללילה ועשוי מ-99% רכיבים טבעיים. מועשר במי ורדי דמשק, מינרלים מים המלח ושמן ורד דמשק. נוסחת ה- Cocooning המיוחדת מותירה את העור עשיר בלחות, מחודש וזוהר. הקרם מכיל פיגמנטים מחזירי אור טבעיים, המספקים לעור אפקט זוהר מידי. כך בשימוש יומיומי, העור נראה חלק, אחיד יותר ובעל נפח.

 תו התקן האורגני של סדרת GLOW FACE CARE

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק