עיצוב מעבר למציאות  AYZY 

אנה זק. צילום- דיאנה לטר-1
|

בכירי שנקר ורשת סקארה בשיתוף פעולה אסטרטגי קולקציית אופנה ווירטואלית, שיצרו בהשראת ליין האיפור של הזמרת אנה זק

האירוע  נערך  בגלריית "סופרים בר" בתל אביב, וכלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג ותצוגה ווירטואלית שחשפה את קולקציית הקפסולה הדיגיטלית שיצרו הסטודנטים שנה ג'בי"ס שנקר, בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית:  AYZY אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי. 

מימין: יעקב גולברי, אנה זק, עידו לביא, אילן בזה ודוד גולברי. צילום: רפי דלויה-2
מימין: יעקב גולברי, אנה זק, עידו לביא, אילן בזה ודוד גולברי. צילום: רפי דלויה

שילוב של פנטזיה ומציאות

איתי זמיר  מנכ"ל SACARA   פתח את האירוע  ואמר: "מטרת שיתוף  הפעולה לחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם, ומשלבת מציאות וורטואליות ומחברת בין שני תחומים המשתלבים ונגזרים זה מזה: האיפור והאופנה." 

אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר אמר: "המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נמצאת מזה שנים בחוד החנית של עולם האופנה הבינלאומי. כחלק מהיותה כזו, כניסתה לתחום האופנה הטכנולוגית והדיגיטלית טבעית ומיידית. תוצרי הקורס משקפים תהליך יצירתי שמתחיל בציור עם מוצרי האיפור של סקארה וממשיך בעיצוב דגמים ע״י תוכנות תלת ממדיות מתקדמות."  

שנקר-SACARA. צילום: דיאנה לטר-1
צילום: דיאנה לטר

בתום האירוע ערכו בכירי סאקרה ושנקר יחד עם אנה זק הפרזנטורית טקס לרגל השנה החדשה וברכו את האורחים בשנה טובה, יצירתית, יפה ומתוקה.  

הגיעו לפרגן: ח"כ יפעת שאשא ביטון, משה קראדי – המפכ"ל ה 15 של משטרת ישראל,  פרופסור טרי שרויאר – דיקנית הפקולטה לעיצוב, משה גולברי – מבעלי ומנכ"ל קבוצת גולברי,  בעלי חברת גולברי –  דוד ויעקב גולברי, יוני אבן- טוב- מנכ"ל שנקר, איתי זמיר – מנכ"ל רשת סאקרה, רוני אלגביש – מנהל אגף השיווק, הזמרת אנה זק, עו"ד גיא זמיר – היועץ המשפטי של שנקר, עו"ד מיכל אקסלרוד – מנהלת מערך קשרי חוץ וגיוס משאבים, עידו לביא- סמנכ"ל השיווק של רשת סקארה, ועוד. 

מימין: משה גולברי, פרופסור טרי שרויאר, אנה זק ואילן בזה. צילום: רפי דלויה -1
מימין: משה גולברי, פרופסור טרי שרויאר, אנה זק ואילן בזה. צילום: רפי דלויה
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק