פותחים את הקיץ עם ד״ר פישר

דר פישר. צילום יעל האן-6
|

ד"ר פישר פותחת את עונת הקיץ 2023 עם מגוון הסדרות המובילות של אולטרסול. סדרת אולטרסול ספורט המותאמת לספורטאים ולמתעמלים, עוברת העונה שדרוג ותוצע במקדם SPF50+ להגנה גבוהה מאוד ורחבה מהשמש

סדרת אולטרסול MAX היחידה אשר מעניקה הגנה מפני ארבעה סוגי קרינה שינתה את שמה ומרעננת עיצובה

עונת קיץ 2023 מתחילה בצעדי ענק ואיתה גם החופשות והטיולים מחוץ לבית עם כל המשפחה ועוד מעט גם הים והבריכה. לצד זאת באה גם החשיפה היומיומית הרבה לשמש אשר עלולה לגרום לנזקים בעור בטווח הקצר ובטווח הארוך. על מנת להגן על העור ד"ר פישר מציעה את אולטרסול – מותג ההגנה משמש מס' 1 בישראל הנמצא בחזית הפיתוח המדעי של תחום ההגנה משמש.

אולטרסול לכל המשפחה: סדרת אולטרסול נותנת מענה למגוון רחב של גילים, סוגי עור ופעילויות שונות וכוללת סדרות מתקדמות לבעלי עור רגיש, לילדים, לתינוקות, לספורטאים ולכל אחד מבני המשפחה. בנוסף מגוון רחב של אפליקציות לשימוש – סטיק, רול און, ג'ל, ספריי ותחליב וכל אחד יכול לבחור את הנוחה לו ביותר.

גם השנה ממשיכים ד"ר פישר להוביל ולחדש את תחום ההגנה משמש תוך יישום תקנים מהמחמירים ביותר בעולם בשילוב טכנולוגיות מתקדמות מסוגן. סדרת אולטרסול ספורט המותאמת במיוחד לספורטאים ולכל העוסקים בפעילות ספורטיבית עוברת העונה שדרוג והופכת מ-SPF50 ל SPF50+ ובכך תעניק הגנה גבוהה מאוד ורחבה מקרינת השמש. כמו כן, ד"ר פישר משיקים מחדש את סדרת אולטרסול MAX שהינה הסדרה היחידה אשר מעניקה הגנה מפני ארבעה סוגי קרינה. בהמשך העונה יושקו מוצרים חדשניים נוספים.

דר פישר פותחת את עונת הקיץ צילום יעל האן-6
דר פישר. צילום יעל האן

אולטרסול MAX: סדרת הגנה משמש מתקדמת וחדשנית המשלבת טכנולוגיה ייחודית הנקראת (Broad Spectrum Tech (BST, המסייעת להגנה גם מקרינת IR וקרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה HEV הסדרה מעניקה הגנה מקסימלית מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדקי סנסיטיב המעידים על התאמה לעור רגיש. המוצרים מועשרים בלחות ל- 24 שעות, עמידים במים וללא פראבנים. הסדרה כוללת ספריי תחליבי (SPF50+), תחליב הגנה (SPF50+), ספריי שקוף (SPF50+) וקרם פנים (SPF50+).

אולטרסול SPORT: פעילויות ספורט רבות מתקיימות על משטחי בטון, חול ומים אשר מגדילים את החשיפה לשמש, כיוון שהם מקרינים חזרה 85%-90% מקרינת ה-UV. אולטרסול ספורט הינה סדרת תכשירים המותאמת במיוחד לספורטאים ולכל העוסקים בפעילות ספורטיבית מחוץ לבית. הסדרה מעניקה הגנה רחבה וגבוהה מקרינת UVB ו-UVA והעונה תוצע עם מקדם הגנה SPF50+. תכשירי הסדרה אינם שמנוניים, נספגים בעור במהירות ועמידים במים ובזיעה. הניחוח נעים ומרענן, באריזות נוחות ומתקדמות. התכשירים הינם נון-קומודוגנים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת ספריי שקוף (SPF30), ספריי תחליבי (SPF50), ספריי שקוף (SPF50), קרם פנים לספורט ימי (SPF50+) וקרם ג'ל לפנים (SPF50). 

אולטרסול קידס: סדרת תכשירי הגנה המותאמת במיוחד לעורם העדין של ילדים. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת ספריי רציף שקוף (SPF30 ו-SPF50), ספריי תחליבי (SPF50 ו-SPF50+), תחליב הגנה (SPF30, SPF50 ו-SPF50+), קרם פנים (SPF30, SPF50 ו-SPF50+), תחליב הגנה FREE KIDS (SPF50), קרם פנים FREE KIDS (SPF50) וסטיק (SPF50+).

אולטרסול BabyNatural: סדרת תכשירי הגנה משמש מתקדמת שפותחה במיוחד על מנת לשמור על עור העדין של התינוק. תכשירי הסדרה מכילים 100% מסנני קרינה מינרליים ומעניקים הגנה גבוהה מאוד, רחבה ומוגברת מקרינת SPF50+) UVB) ומקרינת UVA. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית, ללא פראבנים, עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת תחליב גוף תחליב גוף (SPF50+), קרם פנים (SPF50+) וסטיק (SPF50+).

אולטרסול FREE: סדרת תכשירי ההגנה משמש המותאמת לעור רגיש. הפורמולות של סדרת פרי הינן ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא גז בוטאן בתרסיסים הרציפים. כל הפורמולות הינן היפואלרגניות, עמידות במים, נמרחות בקלות, נספגות במהירות ואינן שמנוניות. הסדרה כוללת קרם ג'ל פנים (SPF30 ו-SPF50), ספריי שקוף (SPF50), ספריי רציף תחליבי (SPF50) ותחליב הגנה (SPF50).

אולטרסול MED: סדרה פורצת דרך להגנה חיונית ומשלימה גם לבעלי עור רגיש, בזמן החשיפה לשמש ולאחריה. משלבת תכשירים להגנה גבוהה מאוד בזמן החשיפה לשמש וקרם פנים משקם עוצמתי המסייע להגנה הטבעית של העור לטפל בנזקים הממשיכים להצטבר גם לאחר החשיפה לשמש. הסדרה כוללת תחליב גוף (SPF50+), קרם פנים מועשר בלחות (SPF50+), ספריי שקוף (SPF50+), קרם פנים המכיל מסנני קרינה מינרליים (SPF50+), וקרם פנים משקם עוצמתי לתיקון הנזקים לאחר החשיפה לשמש.

אולטרסול שמן הגנה: סדרת שמני ההגנה מעניקים לעור מגע משי, רך ונעים ומראה זוהר. לשיזוף אחיד בגוון עמוק ומושך. התכשירים הינם היפואלרגניים. הסדרה כוללת ספריי שמן גזר (SPF20), ספריי שמן קוקס (SPF20) וספריי שמן אגוזים (SPF20). מוצע בשני סוגי אריזות, גם ספריי שקוף וגם בבקבוק BOV.

ד"ר פישר ממליץ – הדרכים הנכונות להגנה מהשמש:

  1. יש למרוח על העור כמות מספקת של תכשיר ההגנה ליצירת שכבה נדיבה לקבלת כיסוי אחיד ויעיל. במיוחד יש לתת דגש לאזורים החשופים ביותר לשמש כמו פנים, צוואר, חזה, זרועות ורגליים. לשם המחשה של הכמות המומלצת, כדי לקבל כיסוי טוב יש להשתמש בכ-7 כפיות של תכשיר הגנה (פנים וצוואר 1 כפית, ידיים 1 כפית לכל יד, גב וכתפיים 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, רגליים 1 כפית לכל רגל).
  2. את פעולת המריחה בתכשיר ההגנה יש לבצע כ- 30-15 דקות לפני החשיפה לשמש, באופן אחיד, בשכבה מספקת עד לכיסוי מלא. 
  3. חשוב מאוד לחדש את המריחה בכל שעתיים בעת החשיפה על מנת שההגנה תהיה אפקטיבית.
  4. במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב. 

תשלובת ד"ר פישר משלבת 55 שנות מומחיות דרמטולוגית ומחקר לצד ידע רפואי ובינלאומי על מנת לפתח את תכשירי ההגנה משמש המתקדמים והחדשניים ביותר הנותנים מענה מיטבי לצרכים השונים של ציבור המשתמשים המאוד מגוון. תכשירי אולטרסול מיוצרים במפעלי ד"ר פישר שהינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים המעיד על מצוינות תפעולית במגוון תחומי איכות. תכשירי אולטרסול מיוצרים תוך שימוש במרכיבים המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר תחת אבטחת איכות קפדנית בהתאם לתקני הייצור הבינלאומיים המחמירים ביותר. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם. 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק