קליניק לזוהר הטבעי שלך

מויסטר סרג עם מקדם הגנה קליניק צילום חול מאושר לשימוש (1)-5
|

ישנם לא מעט גורמים לאבדן לחות העור והתייבשותו וביניהם זיהום אויר, אור כחול, חשיפה לשמש, טיסות, מיזוג אוויר וחימום.

קליניק. צילום הגר בדר - 5
קליניק. צילום הגר בדר

הכירי את Moisture Surge™ SPF 25 Sheer Hydrator החדש! קרם לחות שמצטרף למשפחת מויסטר סרג' האהובה ומעניק לך עוד ועוד לחות במרקם קרם-ג'ל מועשר בקומפלקס מי אלוורה, חומצה היאלרונית  ופרו וויטמין D , מה שהופך אותו לא רק לקרם המספק לחות שחודרת לעומק שכבות העור, אלא לכזה המגן מפני גורמים סביבתיים שיכולים להוביל להזדקנות מוקדמת של העור. עכשיו לקרם הקליל הזה מצטרפת גירסה המגנה מפני קרני UV כך שזוהר השמש לא יהרוס את הזוהר הטבעי שלך.

 מרכיבים פעילים

שני מרכיבי לחות בקומפלקס עוצמתי אחד, המסייע לאצור לחות ולשמור עליה תסס אלוורה ביולוגי (מי אלוורה)  המדענים של קליניק שינו את צמח האלוורה באמצעות תהליך תסיסה בלעדי. אבקה של תמצית אלוורה אורגנית ומפוקחת, בשילוב שמרים פרו-ביוטיים הניזונים מתמצית האלוורה ממירים אותה לביו פרמנט (תסס ביולוגי) בתהליך התסיסה. אחד היתרונות של התסיסה הוא שהיא מפרקת מולקולות גדולות יותר לקטנות יותר, מה שגורם להן להיספג בקלות רבה יותר בעור. המרכיב המזין, המיוצר עם לקטובצילוס ומי אלוורה פעילים, הוא תמצית אלוורה אורגנית ומפוקחת המסייעת לעור לשמור על לחות לאורך זמן.

קליניק. צילום הגר בדר-1
קליניק. צילום הגר בדר

חומצה היאלורונית   מרכיב מרכזי בכל מוצרי Moisture Surge , אוצר לחות ומסייע ביצירת "מאגר לחות" המספק לחות אידיאלית. הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית בשני משקלים מולקולריים שונים. חלקיקים שמשקלם המולקולרי נמוך ומסוגלים לאצור פי 1000 ממשקלם במים ובכך מסייעים בהגדלה אפקטיבית של קיבולת המים בעור.

פרו ויטמין: D   נוגד חמצון רב עוצמה השומר על רמות לחות גבוהות בעור ובכך מחזק את חוסן העור. בשילוב עם ויטמין E הוא מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים להחזרת החיוניות, הזוהר והברק הטבעי של העור.

 תוצאות מוכחות קלינית – במחקר צרכנים בהשתתפות 164 נשים שהשתמשו במוצר במשך שבוע:

מויסטר סרג עם מקדם הגנה קליניק צילום חול מאושר לשימוש (5)66
מויסטר סרג עם מקדם הגנה קליניק צילום יחצ חול
  • 96% העידו כי הקרם בלתי נראה על העור ומרגיש חסר משקל.
  • 95% דיווחו כי העור מרגיש מוזן בלחות מיידית.
  • 95% דיווחו כי ההעור מרגיש מוגן
  • 93% אמרו שלעור יש זוהר בריא, ולא מבריק.

 אופן השימוש: 

התחילו במרכז הפנים, בנקודות הגבוהות ביותר היכן שהשמש מכה ראשונה. טפחו או עסו בעדינות לתוך העור בתנועות מעגליות עד לספיגה מלאה. מתאים לכל סוגי העור (1, 2, 3 ו-4) כולל עור רגיש ולכל גווני העור.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק