קרסטס: כרומה אבסולו – סדרת הטיפוח לשיער צבוע

הבוקר הושקה בתל אביב הושקה סדרת הטיפוח לשיער של KÉRASTASE – כרומה אבסולו (CHROMA ABSOLU) הסדרה, ללא סולפטים ופראבנים, מכילה רכיבים מתקדמים מעולם טיפוח ושיקום העור: סנטלה אסיאטיקה לשיקום סיבי השיער, חומצת אמינו לחיזוקם, רכיבי הזנה ועוד.

ÉRASTASE (קרסטס) משיק סדרת טיפוח חדשה לשיער צבוע: CHROMA ABSOLU (כרומה אבסולו), המיועדת לשקם ולהזין שיער צבוע – מבפנים כלפי חוץ, במטרה לשמר הצבע ולהותיר את השיער רך, מלא לחות וברק. 

התוצאה: שיקום השיער מבפנים כלפי חוץ, לשיער בוהק וצבע מרהיב ועמיד יותר כל האריזות של מוצרי הסדרה עשויות פלסטיק ממוחזר וניתנות למיחזור.

בבסיס הסדרה החדשה, עומדת הבנה עמוקה של האתגרים ששיער צבוע מציב. טיפולי צבע חוזרים מותירים את סיבי השיער פגיעים יותר, ורגישים יותר מול גורמים סביבתיים. בקרסטס, הרכיבו פורמולה לשיקום סיבי השיער, תוך תוספת הגנה מפני יובש, רדיקלים חופשיים ועוד נזקים חיצוניים שפוגעים בברק, בנראות ובבריאות הכללית של השיער.

סדרת כרומה אבסולו החדשה כוללת 6 מוצרים, להם פורמולה המורכבת מרכיבי חומצות הידועות בסגולות הריפוי שלהן, ומבוססים על חומרים ביולוגיים: חומצת אמינו עם יכולת מיוחדת לחדור לשיער ולחזק את סיבי השיער מבפנים; חומצה לקטית – הידועה בתכונות הפילינג העדין שלה, ומיועדת "ללכוד" מינרלים שיכולים לפגוע בברק של השיער; חומצה טרטרית – מסייעת לסיבי השיער לעמוד בפני אתגרים חיצוניים ולשמר רכות וברק; ולבסוף- סנטלה אסיאתיקה, רכיב ממקור צמחי בעל תכונות מרגיעות ומשקמות. 

קרסטס שמפו סדרת כרומה אבסולו לשיער צבוע צילום יחצ (2)1
קרסטס שמפו סדרת כרומה אבסולו לשיער צבוע. צילום: יח״צ

אמבט חפיפה, Bain Chroma Respect באן כרומה ריספקט – שמפו לחות והגנה עם חומצת אמינו + סנטלה אסיאטיקה, ללא סולפטים, לשיער צבוע רגיש או פגום, דק עד בינוני. אופן השימושמורחים על שיער רטוב, מעסים היטב- ושוטפים. *בדיקה אינסטרומנטלית: באן + פונדנט **בדיקה אינסטרומנטלית. המחיר: 109 ₪ , תכולה: 250 מ"ל.

אמבט חפיפה, Bain Riche Chroma Respectבאן ריש כרומה ריספקטשמפו הזנה והגנה עם חומצה לקטית + סנטלה אסיאתיקה, ללא סולפטים. לשיער צבוע רגיש או פגום, בינוני עד עבה. אופן השימוש -מורחים על שיער רטוב, מעסים- ושוטפים. המחיר: 109 ₪ , תכולה: 250 מ"ל.

פונדנט, Fondant Cica Chromaפונדנט סיקה כרומהקונדישנר מחזק לשיקום סיבי שיער נקבוביים (מחוספסים). עם חומצת אמינו + סנטלה אסיאתיקה, לשיער צבוע רגיש או פגום, דק עד בינוני. אופן השימושעל שיער חפוף ומיובש במגבת, מורחים כמות בגודל אגוז- מאמצע האורכים ועד לקצוות; יש להמנע מלמרוח את הפונדנט על השורשים. מעסים את האורכים על מנת לאפשר לפונדנט להגיע לכל אורכי השיער. ממתינים 2 עד 3 דקות ושוטפים היטב. המחיר: 159 ₪ , תכולה: 200 מ"ל. 

קרסטס סדרת כרומה אבסולו לשיער צבוע. צילום: יח״צ - 10
קרסטס סדרת כרומה אבסולו לשיער צבוע. צילום: יח״צ

מסכת הזנה, Masque Chroma Filler מאסק כרומה פילרמסכה לשיקום והזנת אורכי שיער צבוע. עם חומצת אמינו + סנטלה אסיאתיקה, לשיער צבוע רגיש או פגום, בינוני עד עבה. אופן השימוש -על שיער שטוף ומיובש במגבת, מורחים כמות בגודל אגורה מאמצע האורכים עד לקצוות; יש להמנע מלהניח את מסכת ההזנה על הקרקפת או השורשים. ממתינים 5 דקות. מתחלבים ושוטפים היטב. המחיר: 199 ₪ , תכולה: 200 מ"ל. המחיר: 314 ₪ , תכולה: 500 מ"ל.

טיפול לאורכי השיער- כרומה גלוס, Soin Acide Chroma Glossטיפול נשטף המצפה מחדש את סיב השערה, ומעניק לה הגנה וברק גבוה. הטיפול מכיל 0.7% חומצה לקטית + סנטלה אסיאתיקה, לכל הסוגים של שיער צבוע. אופן השימושלשימוש פעם בשבוע, במקום קונדישנר או מסכה, או אחרי השימוש בהם עבור טיפוח נוסף. על שיער חפוף ומיובש במגבת, מורחים מאמצע האורכים ועל הקצוות עד לרוויה. משתמשים במינון אחד על שיער דק, וב-2 מינונים על שיער עבה או ארוך. ממתינים 2-1 דקות ושוטפים היטב. המחיר: 165 ₪ , תכולה: 210 מ"ל.

סרום כרומה תרמיק , Sérum Chroma Thermique–  קרם להגנת אורכי השיער לפני ייבוש או עיצוב במכשירים חמים, עבור שיער צבוע ורגיש. מעניק לחות, ניחוח נעים -ואפקט אנטי-פריז. נוגד חמצון עם חומצה לקטית + סנטלה אסיאתיקה. אופן השימוש –יש לרסס 6-10 פעמים לאורך שיער שיובש במגבת, כתלות באורך ובעובי השיער. יש לסרק את השיער כדי לפזר את המוצר באופן אחיד. לאחר מכן מייבשים את השיער במייבש שיער, או מעצבים בעזרת פן, מחליק, מסלסל וכדומה. ניתן להשתמש גם כאשר השיער מתייבש באוויר. המחיר: 165 ₪ , תכולה: 150 מ"ל.

מוצרי קרסטס משווקים בסלונים מורשים קרסטס בלבד ובאתרי אונליין נבחרים. 

לרשימת הסלונים המורשים: www.kerastase.co.ilטלפון 1-800-301-666

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק