שיר נקש. אומנות בגבות

אמנית הגבות שיר נקש. אפריל. צילום: יח״צ- 5
|

רשת הביוטי המובילה בישראל תשווק באופן בלעדי את מוצרי טיפוח הגבות של שיר נקש. אפריל שבבעלותה 45 סניפים ברחבי הארץ מתחילה בימים אלה בשיווק המוצרים ב-25 סניפים נבחרים ובאתר הסחר של הרשת. את המותג שיר נקש, מייצגת חברת ש. שסטוביץ, המובילה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי קוסמטיקה מובילים בעולם.

שיר נקש היא אמנית גבות, מחלוצות תחום המיקרו פיגמנטציה בישראל ומייסדת האקדמיה שיר נקש, בית הספר הראשון בישראל למיקרו פיגמנטציה. אחרי התמחתה אצל המאסטרים המובילים בעולם, פיתחה שיטות טיפול מתקדמות, מכשור ואבזור טיפולי וליין פיגמנטים על בסיס מינרלים. לאחר תהליך פיתוח ממושך, השיקה סדרת מוצרים חדשנית, המעניקה פתרון כולל לטיפוח ולבריאות הגבות.

אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל צילום יחצ (2)1
אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל. צילום יח״צ

גבות במראה טבעי

המותג שיר נקש ממקד פעילותו בפיתוח פתרונות מתקדמים לטיפול בגבות. על פיתוח הסדרה, אמון צוות של מומחים מתחום הקוסמטיקה, תחת הובלתה של שיר נקש עצמה. לאור החזרה למראה גבות טבעי, הבינו אנשי הפיתוח את הדרישה גוברת למוצרי טיפוח ייעודיים וכך סדרת המוצרים החדשנית שפיתח המותג מציע פתרונות מקצועיים, מדויקים וארוכי טווח לכל סוגי הגבות. מוצרי הסדרה מציעים שילוב של איכות ונגישות וארוזים במעטפת זוהרת ונחשקת. בתהליך הפיתוח של מוצרים נבדקו והובטחו יעילות ובטיחות מרביות, תוך התאמה לקהל רחב. כל המוצרים משלבים רכיבים מובחרים באמצעות תהליכים מתקדמים, המבטיחים מיצוי מירבי: צמחי מרפא, שמנים חיוניים לשיקום ולהזנת עור ושיער הגבות ומגוון חומרים משלימים, בהם אבקות פיגמנט עשירות.

עיפרון גבות דק של שיר נקש לרשצ אפריל מחיר 89 שח צילום יחצ - 5
עיפרון גבות דק של שיר נקש לרשצ אפריל מחיר 89 שקל. צילום: יח״צ

המותג שיר נקש וסדרת המוצרים ממוצבים באופן יוקרתי וזוהר, אך נגיש, תוך הדגשת מסרים של העצמה נשית.

המוצרים מאפשרים לקהל הרחב ליהנות מפתרונות חדשניים ומקיפים, המזוהים עם מותג נחשק ומקצועי והנהנים מיתרונות רבים בהם: פתרון מקצועי כולל, שימוש ברכיבים מובחרים, התאמה מרבית למגוון קהלים והתאמה לנשים ולגברים.

שיר נקש מתייחסת לחזון שלה ואומרת: "אני שואפת לחזק את חשיבותן המרכזית של הגבות ובאמצעותן להקנות מסגרת נכונה לתווי הפנים. המטרה שלי היא להפוך את מוצרי הטיפוח לגבות לפריט חובה בכל ערכת איפור בסיסית, של כל אישה בעולם"

אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל צילום יחצ (2)4
אמנית הגבות שיר נקש. אפריל. צילום: יח״צ

מוצרי טיפוח הגבות של מותג שי נקש, שימכרו בבלעדיות בחנויות אפריל ובאתר אפריל.

קצף ניקוי, עיפרון עבה גבות מכני, מסקרה סיבים לגבות, צללית אבקה דחוסה – בעלת טקסטורת משי, צללית ג׳ל לגבות – פורמולה מתקדמת בעלת מרקם לח, המאפשרת פיסול מדויק של הגבות ומראה עוצמתי.  עיפרון היילייט,  עיפרון מכני בעל קצה דק,  פינצטה,  מספריים רוז גולד, מברשת כפולה לגבות – מברשת מקצועית בעלת שני קצוות, שבלונות – 5 שבלונות סרגל מדבקה.

צללית ג׳ל לגבות של שיר נקש לרשת אפריל - 5
צללית ג׳ל לגבות של שיר נקש לרשת אפריל. צילום: יח״צ

אפריל ממשיכה להעצים את מעמדה האיתן בשוק הבישום, הטיפוח והאיפור, בשיווק בלעדי של המותגים המובילים בעולם ובתחומם, לצרכנים בישראל. שיר נקש הוא מותג ישראלי המחזק את תחושת הגאווה של כולנו, אנו גאים בשיר על הדרך שהיא עשתה ועושה ואפריל גאה להיות הרשת שתמכור את המוצרים האיכותיים של שיר נקש המתכתבים עם רוח הזמן, עם הטרנדים והמגמות בתחום, בבלעדיות בחנויות ובאתר הרשת. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק