שנה של יופי וריחות של התחדשות

ארמני קוד. צילום יח״צ
|

ראש השנה, הינו חג של של התחדשות, שנה עברית חדשה מתחילה, שנה של יופי וריחות של סתיו. בשמים, מוצרי טיפוח ליופי. שנה טובה מאיתנו


עולם היופי. אורנה רימוק עורכת ביוטי ממליצה


 PRADA PARADOXE

השחקנית אמה ווטסון מובילה את הקמפיין לבושם החדש לנשים של מותג הבישום האיטלקי PRADA : בושם המאמץ את כל הממדים הפרדוקסליים של הניחוח ושל העצמי. ניחוח מתוק ונשי, מתוק מידי לטעמי, אך אין להתווקח על הנוכחות הנשית והבילתי מתפשרת, מה שטוב לאמה ווטסון יהיה טוב להמון נשים, הכל מאוד אישי!

אמה ווטסון, השחקנית ושגרירת הרצון הטוב של האו"ם, בשיתוף פעולה ראשון עם המותג, מככבת בתפקיד הראשי בתמונות הסטילס ובסרטון הקמפיין וגם, לראשונה בחייה, בתפקיד הבמאית לסרטון הקמפיין של הבושם. 

שהשחקנית, האקטיביסטית ושגרירת הרצון הטוב של האו"ם, אמה ווטסון, היא הפנים של הבושם החדש לנשים PRADA PARADOXE. ווטסון, בשיתוף הפעולה הראשון שלה עם המותג, מופיעה לראשונה גם כבמאית שביימה את סרטון הקמפיין לבושם. כמו כן, ווטסון מככבת בתמונות הסטילס של הקמפיין שצולמו על ידי הצלמת הארלי וויר.

עם אינטליגנציה חדה כתער, אלגנטיות דינמית, ורב-ממדיות אותנטית, ווטסון היא התגלמות הבושם החדש לנשים מבית פראדה. היא כותבת מחדש את הקודים של נשיות באמצעות התפתחות עצמית מתמדת שלעולם אינה זהה, אך תמיד אמיתית עבורה. מחוברת עמוקות לדור מעורב שקורא לשינוי והעצמה, ווטסון היא אישה שלא ניתנת למסגור, שמפעילה את השפעתה באופן מעורר השראה ומניעה קהלים מכל הגילאים והמגדרים.

השחקנית אמה ווטסון בקמפין לבושם PRADA צילום יחצ חולPARADOXE - 7
השחקנית אמה ווטסון בקמפין לבושם PRADA צילום יחצ חול

"המותג פראדה מאז ומתמיד חורג מעל ומעבר למודלים מסורתיים בכל הקשור לתפיסת היופי, והוא ידוע כמותג הדוגל בנשיות שקוראת תיגר על המוסכמות. אני חשה סיפוק רב ליצור קמפיין ולייצג בושם המציג תפיסה פילוסופית כה עמוקה ויוזמות בנושא קיימות באופן שמרגיש ממש אמיתי ורלוונטי". "אני מרגישה בת מזל שפראדה הגיעו אליי עם הפרויקט הזה. זה קרה בתקופה בה קיבלתי החלטה אמיתית, רגשית ושכלתנית, שאני רוצה לביים – ומצאתי את הרעיון של אישה שהיא פרדוקס מאד משכנע. אני מקווה שהערכים מאחורי פראדה פרדוקס נותנים לנשים מעט יותר מקום לפאר ולהלל את עצמן, לדעת שזה בסדר להיות 

מורכבות ולחקור את ההיבטים השונים של עצמן שהופכים אותן לביטוי המלא של מי שהן".- אמה ווטסון, שחקנית, ואקטיביסטית. 

"אמה ווטסון ידועה באלגנטיות מועצמת וברוח קשובה, מודעת ומעורבת, והיא נחושה לחולל שינוי חיובי – ההתגלמות המושלמת של הבושם החדש לנשים מבית פראדה. פורטפוליו העבודות הרחב שלה, ממשחק ועד אקטיביזם, אינו רק מעורר השראה, כל אחת מעבודותיה מסמנת את האותנטיות ואת היכולת שלה לעורר רגש ולדבר אל דור צעיר ומעורב שדורש אותנטיות"."כבוד גדול הוא לנו לעבוד עם אמה ווטסון, לא רק מבחינת כישרון המשחק שלה, אלא בהופעת הבכורה שלה כבמאית. פראדה פרדוקס שואב השראה מההיבטים האינסופיים והמעצימים שהופכים כל אישה לייחודית, ואמה מגלמת זאת באופן מוחלט. הממדים הרבים שלה והיכולת שלה לדבר עם דורות מאוד מעורבים הופכים אותה להתגלמות המושלמת של פראדה פרדוקס".  – Yann Andrea, מנכ"ל חטיבת היופי בפראדה. 

סרט הקמפיין לבושם PRADA PARADOXE: ההשקה העולמית של פראדה פרדוקס, הבושם החדש לנשים חוגג ומפאר את האישה הרב-ממדית שלא ניתנת למסגור. הקמפיין מציג את אמה ווטסון בתפקיד הראשי בסרטון וגם, לראשונה בחייה, בתפקיד הבמאית. 

הופעת הבכורה של ווטסון כבמאית היא חגיגה של העצמה המפרשת את המשמעות של פרדוקס. ווטסון שוברת את תבנית המוזה וניצבת מול עדשת המצלמה וגם מאחוריה, כותבת את התסריט שלה ומספרת את הסיפור שלה, כשהיא מגדירה מחדש קודים בכדי להציג את האני האותנטי ביותר שלה. הקמפיין חוגג את שלל האלמנטים הייחודיים של כל אישה אשר מתאחדים ויוצרים שלם אותנטי, שמתפתח ללא הרף: אישה שלעולם אינה זהה, אך תמיד היא עצמה. בכיכובה של השחקנית 

עטורת הפרסים ושגרירת הרצון הטוב של האו"ם, אמה ווטסון, המנצחת על סימפונית הממדים שלה עצמה – האומנית, האקטיביסטית, השחקנית, האישה – הסרטון הדינמי והחושפני מתעד את הרוח המועצמת של פראדה פרדוקס. שחקנית ובמאית: אמה ווטסון / מוזיקה: "Lord It's a Feeling" לונדון גראמר London Grammar

prada-paradoxe בושם מחיר 499 שח ל 90 מל צילום יחצ חול (1) - 1
prada-paradoxe בושם מחיר 499 שח ל 90 מל צילום יחצ חול

קרליין משיקה!

Miss ko – "מיס קו", בושם חדש מבית קרליין 

עוטף אותך בניחוח אופטימי, ענברי, רענן ונשי. בושם שנוצר במיוחד עבור נשים שאוהבות להחצין את האופי השובב, לעיתים פרובוקטיבי, וממציאות את עצמן מחדש בחופשיות משוחררת.

ניחוח פרזאי, נשי ויוקרתי, מאוד מזכיר את שאנל צ'אנס, מותיר שובל מתקתק וחושני, מושלם למי שאוהבת את את השילוב הפרחוני המתקתק, אני מאוד התחברתי לריח, מושלם להעניק אותו במתנה לחג.

הבושם החדש של קרליין נרקח במעבדות הבישום בצרפת עבור נשים שרוצות לפרוץ גבולות ולא מהססות להתבשם בניחוח חזק המשדר שמחת חיים. לכאורה "מיס קו" משלב תווים מנוגדים של  רעננות מתוקה, פרחוניות אקזוטית ובסיס חושני, אבל, ביצירתיות חדשה נולד ניחוח עשיר, נשי מאד ואנרגטי.

MISS KO מעניק לך בכל פעם שאת מתבשמת חותם מתוק של נשיות, לעיתים רעננה, לעיתים ארומטית, אבל תמיד מפתיעה. הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ניחוח רענן עם תו מתקתק עדין. שניות לאחר מכן הרעננות נעטפת בפרץ פרחוני ארומטי. בתוך כמה דקות מתפתחים תווי הבסיס  החושניים ומקבעים על העור שלך 

ניחוח אופטימי ומוחצן שאי אפשר להתעלם ממנו כשאת בסביבה.

פירמידת הבושם:
תווים עליונים: פטל, דאבנה (לענה הודית) וברגמוט מעניקים ניחוח מתקתק רענן.
תווים אמצעים: תווי מים, יסמין, פריחת תפוז ופטצ'ולי מתבלים את הניחוח בתווים ארומטיים.
תווים בסיסים: עץ גואיאק, מאסק לבן ואמבר יוצרים בסיס חושני העוטף את התווים הפרחוניים ויוצר ניחוח יוקרתי על העור.

Miss ko  EAU DE PARFUM
מחיר:  129  שקל, לתכולת: 100 מ"ל
להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ 

Miss ko  EAU DE PARFUM . צילום: יח״צ חו״ל - 8
Miss ko  EAU DE PARFUM . צילום: יח״צ חו״ל

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent 

מציג את הבושם החדש לאשה: LIBRE LE PARFUM  ניחוח חדש עם חותמת ריח חדשה, פרחונית, פיקנטית של דבש. אינטנסיבית יותר מאי פעם. אש בתוך בקבוק.

המלצה חמה!

ניחוח עוצמתי, אסרטיבי וחצוף, נוכחות שורפת כמעט חייתית הדבש הפרחוני והפיקנטי אומר את דברו ומפזר חושניות בלתי מתפשרת, אישית אני מאוד אוהבת את תוי התבלינים, הזעפרן והג'נג'ר אשר מוסיף קמצוץ של חריפות.

לגמרי הניחוח שלי לחגים ולימי החורף!

הכול מופרז וקיצוני. הדחף לחיות את הכל ללא מעצורים, להרגיש את הכל מוגבר ומועצם, לחיות את החופש. "אני מודע לעובדה שאפשרתי לנשים גישה לעולם שעד כה היה טריטוריה אסורה". איב סן לורן חופשי. זו המילה היחידה שמגדירה את איב סן לורן. תמיד על הקצה. מנסה ומתנסה. פורץ גבולות.

LIBRE LE PARFUM ליברה לה פרפיום

היום, איב סן לורן ביוטי מגבירה את חומה של התערובת האקסטרווגנטית עם חותמת ריח חדשה, פרחונית, פיקנטית של דבש. אינטנסיבית יותר מאי פעם. אש בתוך בקבוק.ליברה לה פרפיום. בושם. והרבה יותר מבושם. כי הבושם שלך הוא מי שאת. ההילה האקסטרווגנטית הפראית שלך, שובל הריח הלוהט והיפהפה שלך, אבל גם המסר שאת שולחת לעולם. ליברה לה פרפיום. כי היום, אנחנו צריכות לחגוג את החופש יותר מתמיד. 

פרחים של אש.

ב-2022, ליברה לוכד אש בתוך בקבוק עם הפרשנות האינטנסיבית, החושנית והצורבת ביותר עד כה של אייקון הקוטור: LIBRE Le Parfum. המאסטר פרפיומרים אן פליפו וקרלוס בן-נעים (IFF) מציתים את פריחת התפוז החושנית והלבנדר הקריר, המאפיינים את הניחוח, עם פרץ של תבלינים חמים.

אקורד הזעפרן אוריקה המתקבל באמצעות טכניקה המאפשרת מיצוי מרכיבים נדיפים ממרכיבים מוצקים ונוזליים, בה נעשה שימוש לראשונה בתעשיית הבשמים, חושף את ההיבטים הייחודיים, הממכרים, הקרמיים, היוקדים של פרח הזעפרן שגדל באוריקה, הגנים הקהילתיים של איב סן לורן במרוקו. ניצת על ידי לב ברגמוט רענן ועסיסי שנוצר עבור איב סן לורן, מותאם לצריבה הקרירה-חמה של ג'ינג'ר פיקנטי, אקורד הזעפרן הייחודי גורם לליברה לבעור בלהבה בהירה יותר מאי פעם.

לב הבושם, שנוגע בתבלין הבוער, הופך לאדום כמו "פרחים של אש" אותם חזה איב סן לורן בשנות ה-70 עבור אופיום, הבושם פורץ הדרך שלו. אדום כמו האדמה של מרוקו, הארץ שהיוותה השראה כה גדולה לפלטת הצבעים האקסטרווגנטית של המעצב. אדום כמו הלהבות הבוערות בליבה של האישה של איב סן לורן…

ב- LIBRE LE PARFUM היבט הדבש מתחזק. מצוי באופן טבעי באבסולוט פריחת התפוז יקר הערך של ליברה, הוא מוגבר על ידי היבט הדבש של אקורד הזעפרן מהגנים הקהילתיים של אוריקה, ועל ידי אקורד דבש מפתה אשר עוטף את עלי הכותרת הלבנים הטהורים בהילה זהובה. הטעם המענג שלו מודגש על ידי חליטת וניל בורבון. 

אש בתוך בקבוק. אקורד זעפרן אוריקה, נלכד על ידי טכניקת HEADSPACE. תו ייחודי מהמורשת של איב סן לורן.
ליברה לה פרפיום מציג אקורד שנוצר באופן בלעדי לחטיבת היופי באיב סן לורן. האקורד של זעפרן אוריקה הוא לא רק מחווה לאהבתו העמוקה של איב סן לורן למרוקו, אלא חותמת ריח ייחודית, שונה מהזעפרן הקלאסי.
זעפרן אוריקה חייב את היבטי הדבש, הווניל והעור הייחודיים שלו לשטח עליו גדלים כרכומי הזעפרן: הגנים הקהילתיים של חטיבת היופי באיב סן לורן באוריקה, נווה מדבר בר קיימא במרוקו, למרגלות הרי האטלס.
על מנת להפוך את התבלין הנדיר למרכיב של בושם, חטיבת היופי באיב סן לורן וחברת IFF השתמשו בטכנולוגיית headspace חדשנית. כמות זעירה של אבקני זעפרן טהורים הופרדה עם פחמן דו חמצני נוזלי, אשר לוכד את המולקולות הריחניות של הזעפרן במלוא עדינותן. לאחר מכן מולקולות אלו נותחו, כדי לאפשר לבַּשָּׂמים להרכיב מחדש את הניחוח של זעפרן אוריקה בצורה נאמנה ככל האפשר עם מרכיבים מהפלטה שלהם על מנת ליצור בלעדית לחטיבת היופי באיב סן לורן אקורד ייחודי של זעפרן אוריקה.

לב ברגמוט מאיטליה

השותף של חטיבת היופי באיב סן לורן עובד כבר שנים עם יצרנים בקלבריה, שבדרום איטליה, שם ברגמוט הוא מומחיות, באיכות ללא מתחרים, למרות מספר ניסיונות לגדל את פירות ההדר היקרים באזורים אחרים. ברגמוט נקטף ידנית ובאופן בר-קיימא מנובמבר עד פברואר, במצב הבשלות האופטימלי שלו, על מנת לקבל את התמצית האיכותית ביותר. תהליך הזיקוק מתבצע קרוב מאוד למטע על מנת להבטיח טריות. התמצית המתקבלת עוברת תהליך זיקוק נוסף בכדי לשפר את הרעננות הנוצצת והחמצמצה שלה.

לב של דיווה לבנדר מצרפת

זן חדש שפותח עבור רעננות הניחוח שלו, הדיווה לבנדר גדל באזורים ההרריים הנמוכים של פרובנס (צרפת). מופק באופן בר-קיימא, המרכיב הוא חלק מתוכנית אשר שואפת לקדם את השבת גידולי הלבנדר בצרפת. הגבעול והפרחים מזוקקים קודם כל בקיטור, ומניבים שמן אתרי 100% טבעי. השמן מופרד לאחר מכן עם פחמן דו חמצני, תהליך המאפשר לבשָּׂמים להסיר את ההיבטים הגבריים יותר, הפחות רצויים, על מנת להרכיב רק את החלקיקים היפים ביותר. הלב של דיווה לבנדר, ביטוי רענן יותר, פרחוני יותר של התמצית, מיוצר עבור חטיבת היופי באיב סן לורן.

לב לבנדין מצרפת

לבנדין – הכלאה של שני זני לבנדר בר – מהיבולים הנפוצים בצרפת המשמשים את תעשיית הבשמים. הלבנדין האיכותי בו משתמשים ב-ליברה מופק ונרכש באופן בר קיימא, במטרה לשפר את הכנסות החקלאים על ידי הבטחת מחיר הגון ויציב לטווח ארוך. כאן נעשה שימוש רק בראש הפרח. על מנת לשמר את הטריות מלאת החיים שלהם, הפרחים מזוקקים בקיטור, ולאחר מכן התמצית שלהם עוברת פירוק באמצעות זיקוק מולקולרי, ומורכבת מחדש ל"לב". האיכות המיוחדת המתקבלת בתהליך הזה נוצרה עבור חטיבת היופי באיב סן לורן.  

חליטת פרימיום של וניל בורבון ממדגסקר 

מואבק ידנית ביום בו הוא פורח, פרח הווניל מניב תרמילים ירוקים אותם יש לקטוף עם הבשלתם ולייבשם במשך 6 חודשים על מנת לאפשר לארומה שלהם להתפתח. חליטת הפרימיום, המיוצרת עבור חטיבת היופי באיב סן 

לורן, מתקבלת באמצעות טכנולוגיית מיצוי חדשנית ומתקדמת, המשמרת את הארומה העשירה, המלאה של התרמיל. חליטה זו, עוצמתית ובעלת מרקם, לוכדת תוצאה ייחודית של פולי וניל שהבשילו לא מכבר עם נגיעות בלסמיות. חליטת פרימיום של וניל בורבון מופקת באופן בר קיימא במדגסקר באמצעות תוכנית קהילתית. 

הבקבוק.פריט איט-קוני של תשוקה. את לא נוגעת באייקון. את פשוט מוצאת דרכים חדשות להפוך אותו לחם יותר. נחשק יותר. אקסטרווגנטי יותר. כי הבקבוק הזה מכיל פרחים של אש…כי אין מילה יותר אקספרסיבית להגדיר נשים, היום. LIBRE ליברה.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 מ"ל – 450 שקל
*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות

LIBRE LE PARFUM איב סן לורן ליברה לה פרפיום מחיר 450 שח ל 90 מל צילום יחצ חול (4) (Custom)
LIBRE LE PARFUM איב סן לורן ליברה לה פרפיום מחיר 450 שח ל 90 מל צילום יחצ חול

מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI 

משיק בושם חדש לגבר העכשווי: ARMANI CODE PARFUM  חותמת ריח עוצמתית. ניחוח גברי עמוק, חושני ויוקרתי, כזה שמותיר שובל של נוכחות, עיצוב הבקבוק קצת מאכזב ולא מקורי, אך מה שחשוב באמת זה התוכן, מיזוג תווים מושלם, הגבר שלי מוכן לחג! ג'ורג'יו ארמני חושף את ARMANI CODE PARFUM, התוספת החדשה לסדרה האיקונית ארמני קוד שהושקה בשנת 2004.

ARMANI CODE PARFUM לוכד את המהות של ארמני קוד ומשמר את הזהות הארומטית והחושנית שלו באמצעות התווים העליונים הארומטיים של הבושם, התווים הבסיסיים הגבריים והעוצמתיים, והתווים המרכזיים שמלאים עתה ברגישות מוגברת. כחלק מהמחויבויות המתמשכות של ג'ורג'יו ארמני לקיימות, ARMANI CODE PARFUM נוצר תוך מחשבה על עתידו של כדור הארץ, ומחדש את הקודים של צריכת מוצרי יוקרה. בקבוק הבושם מעוצב בעיצוב אקולוגי, ידידותי לסביבה וניתן למילוי חוזר.

ARMANI CODE PARFUM משקף את המהות של גבריות מודרנית נאורה, עם הבקבוק ההצהרתי החדשני שלו, עם קומפוזיציית הריח החדשה שלו והמחויבות שלו לקיימות. ARMANI CODE PARFUM מתחבר לגבר העכשווי, גבר שבוחר לשכתב את קוד הגבריות, גבר שתמיד מתקדם קדימה. חזק אך רגיש, ARMANI CODE PARFUM כותב מחדש את חותמת הריח של הבושם ARMANI CODE המקורי. מעוצב כבקבוק הצהרתי בעל צורה מרובעת-מעוגלת ייחודית, בקבוק הפלקון החדש שלARMANI CODE PARFUM מפרש מחדש את עיצוב הבושם המקורי. הבקבוק החדש ניתן למילוי חוזר, ממחיש את המודעות של ג'ורג'יו ארמני לכדור הארץ. בעיצוב השחור, החלק והמרהיב שלו, המועצם על ידי נגיעות סנסוריאליות והדגשים כסופים, הבקבוק הינו פריט יפהפה ונצחי. על מנת לתמוך ביעד המותג במטרה להתמודד עם שינויי האקלים, ג'ורג'יו ארמני מעדיף להשתמש במרכיבים טבעיים, המופקים ונרכשים באופן בר-קיימא, ומחויב לשימור יערות קריטיים.

כותבים מחדש את הקוד – נעים קדימה

ARMANI CODE PARFUM מחבר פרק חדש ומודרני בעולם הבשמים לגבר של ג'ורג'יו ארמני. בלב הפילוסופיה של הבושם עומד הרעיון של "כותבים מחדש את הקוד". כיום, גבר יכול לחיות בהרמוניה גדולה יותר עם הייחודיות שלו ולהרגיש נוח להיות מי שהוא. בעולם העכשווי, הצופה פני עתיד, הגבריות משקפת את הגברים של היום, והופכת לרבת ממדים, ומגוונת יותר. גברים חופשיים להביע גבריות אותנטית ונאורה יותר, ולהיות יותר מוכווני רגש. הקודים החדשים של גבריות תואמים באופן טבעי לחזון-העל של ג'ורג'יו ארמני: חזון של גבריות רגישה, מלאת ניואנסים.

כותבים מחדש את הקודים של גבריות

הגבר של היום חושב קדימה ואינו מתעכב על העבר – במקום זאת, הוא ממלא את ההווה בנחישות, תוך שהוא מסתכל על התמונה הגדולה יותר של העתיד. הוא מתמיד בשאיפה שלו להגשים את מה שהוא מאמין בו, ועם זאת יש בו הצניעות והענווה לקבל רעיונות חדשים בראש פתוח. כיום, מודעות לדעות של אחרים היא חיונית כדי להתחבר לאחרים, לטפח הבנה, ובסופו של דבר ליצור מומנטום חיובי ומתקדם שיחולל שינוי.

בושם בתנועה – חותמת ריח עוצמתית אך רגישה

ARMANI CODE PARFUM ממציא מחדש את חותמת הריח של ארמני קוד עבור עידן חדש. הבושם החדש לוקח את התמצית העצית, הארומטית של הניחוח האיקוני של ארמני קוד, וממלא אותה בהיבט רגיש, הודות לשילוב של תווים של איריס. תערובת זו מעניקה תחושה מוגברת של תנועה, ולוכדת את המהות של גבר בתנועה מתמדת. ARMANI CODE PARFUM החדש נרקח במיומנות על ידי אנטואן מזונדייה, המאסטר-פרפיומר מאחורי הבושם המקורי ארמני קוד, שהושק לראשונה בשנת 2004. מזונדייה פירש מחדש את חותמת הריח של ארמני קוד כדי שזו תדבר לגבר של היום עם הצהרה ישירה, משפיעה ועכשווית. על ידי בחירת המרכיבים הנדירים והיקרים ביותר, בין אם ממקור טבעי או סינתטי, אנטואן מזונדייה יצר ניחוח ייחודי ומובחן. ARMANI CODE PARFUM נפתח עם תווים עליונים בהירים, רוטטים של ברגמוט ירוק ולב ברגמוט, שניהם מקלבריה, איטליה. הברגמוט הירוק מופק באמצעות זיקוק מולקולרי, המאפשר לבַּשָּׂם לבחור בקפידה מקטע מולקולרי ספציפי של הברגמוט. טכניקה חדשנית ובלעדית של יצירת התו לוכדת את התו העליון הרענן והירוק של הברגמוט תוך יצירת רעננות עמידה לאורך זמן. התווים העליונים מעניקים לבושם תחושה של דינמיות ותנועה.על מנת להעצים ולרומם את ARMANI CODE PARFUM, הבושם מורכב מלב של מרווה מרושתת, שמקורו בדרום צרפת, בפרובנס. הלב המתוחכם של הבושם מונע על ידי מיזוג של תווים טבעיים וטכנולוגיים של איריס. המיזוג של איריס גרמניקה טבעי ממרוקו, ואלדהידים סינטטיים של איריס מעניק רגישות חדשה לחותמת הריח הארומטית של ארמני קוד.  בהסתמך על המורשת של הבושם המקורי ארמני קוד, התווים הבסיסיים העוצמתיים של הבושם מתאפיינים באבסולוט רב עוצמה של פולי טונקה מברזיל. יחד עם לב של עץ ארז מווירג'יניה, ארה"ב, התווים הבסיסיים של ARMANI CODE PARFUM מדגישים את חותמת הריח של ארמני קוד.

המרכיבים הטבעיים המשובחים ביותר

ביצירת הבשמים של בית ארמני, ג'ורג'יו ארמני מעדיף לכלול מרכיבים שמקורם, הפקתם ורכישתם ניתנים למעקב. דבר זה מבטיח את האיכות הגבוהה של המרכיבים, וכי הפקתם ורכישתם מכבדות את הסביבה ואת הקהילות בהן הם מצויים.  עיצוב המצהיר על עידן חדש – ייחודיות פוגשת מודרניות הבקבוק החדש של ARMANI CODE PARFUM מבטא פרשנות מודרנית, גברית ליוקרה, ומעוצב כפריט יפה לאספנים. בעיצוב החדשני, ההצהרתי שלו, הבקבוק של ARMANI CODE PARFUM יוצר סימן היכר גרפי חדש. צורתו המעוגלת-מרובעת מבשרת על זהות חדשה ונועזת לבשמים של ארמני קוד. בקבוק הזכוכית המעוגל-מרובע מעוצב בשחור אלגנטי, עם בסיס זכוכית מעודן, שמשנה את צבעו בהדרגה. רצועה כסופה מנוגדת ומתוחכמת מתחת לפקק שלוכד את האור, מעניקה הדגשים מרהיבים לבקבוק. הפקק המגנטי, עליו המונוגרמה של ג'ורג'יו ארמני, ננעל בנקישה, עבור חוויה סנסוריאלית.

סמל לקידמה

באמצעות העיצוב האקולוגי שלו, ARMANI CODE PARFUM טומן בחובו את התוכנית של ג'ורג'יו ארמני להפחתת ההשפעה הסביבתית. הבקבוק ניתן למילוי חוזר ונועד להישמר. הבקבוק החדש מציע מערכת מילוי שימושית ויעילה, המאפשרת למלא את בקבוק הספריי המקורי, ללא צורך במשפך, פשוט הופכים את בקבוק המילוי לתוך הבקבוק המקורי ומרוקנים אותו מבלי לאבד טיפת בושם אחת. הפחתה ניכרת בשימוש בחומרי גלם: 38% פחות זכוכית ו-67% פחות מתכת*.

חזון למען העתיד – כותבים מחדש את הקודים של צריכת מוצרי יוקרה

לשם כך, ג'ורג'יו ארמני מנהל ומפעיל בכל רחבי העולם פעילויות עסקיות אחראיות המשקפות את ערכי הליבה של המותג. פעילויות אלו מתורגמות לשני תחומי פעולה מרכזיים: אריזות עמידות והעדפת השימוש במרכיבים ממקור טבעי, המופקים ונרכשים מתוך מטרה לשמר משאבי טבע חיוניים.
מחיר מומלץ לצרכן: 339 ש״ח ,לתכולת 50 מ״ל 459 ש״ח ,לתכולת 125 מ״ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

רגה-ז'אן פייג' בקמפיין ארמני קוד צילום יחצ חול (5) (Custom)6
רגה-ז'אן פייג' בקמפיין ארמני קוד צילום יחצ חול

קבוצת לוריאל פועלת לשיפור ההשפעות הסביבתיות והחברתיות שלה באמצעות תכנית הקיימות הגלובלית עד 2030 "לוריאל למען העתיד".  במסגרת זו, הונגש מידע לגבי מיון נכון של סוגי אריזות מוצרי הביוטי, בשיתוף תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר.  בואו נמיין את היופי ונשמור על עולם נקי יותר! : https://www.loreal.com/he-il/israel/pages/commitments/trions-beaute-il/

 המותג Lalin

משיק ניחוח חדש COTTON CLOUD וסדרת מוצרי אוירה במהדורה מוגבלת ובעיצוב ייחודי לחג COTTON CLOUD שואבת השראה מהרכות הנפלאה של פרח הכותנה, לצד השאיפה להשתרשות, לאדמת השדה הפתוח.

הניחוח העל זמני משלב מרחבים של שדות כותנה צחורים עם אלגנטיות. התוצאה אוצרת בתוכה יוקרה לצד רעננות וניקיון. תווי הניחוח: Sandalwood, Amber, Fig. מלבד המארזים היפים מאוד של ללין, לא מצאתי איזו בשורה ייחודית שגורמת לי להתפעלות יתר, הריח נעים, אך מתנדף מהר מידי ואינו נשאר לאורך זמן, כמובן שזו החוויה האישית שלי, אך עם זאת, יש מי שימצא את המוצרים נפלאים עבורו וישמח לקבל מתנת חג אישית במארז יוקרתי.

עוד משיקה הרשת קולקציית אקססוריז הכוללת מוצרים ייעודיים לשולחן החג וביניהם פמוטים, נרות, מבשמי אווירה, צעיפים ועוד. הסדרה עוצבה בגוונים של חום וסגול אל מול צבעי הכותנה הלבנה בטיפוגרפיה המשלבת את 

פרח הכותנה 

ללין משיקה ניחוח חדש, COTTON CLOUD לקראת השנה החדשה. הניחוח משלב רכות נפלאה של הפרחים, לצד שאיפה להשתרשות באדמת השדה הפתוח והניחוח העל זמני משלב מרחבים של שדות כותנה צחורים לצד אלגנטיות. התוצאה מעניקה יוקרה לצד רעננות וניקיון, כמו ענן ציורי. תווי הניחוח של הקולקציה: Sandalwood, Amber, Fig.

עוד משיקה הרשת קולקציית מוצרי אוירה ואקססוריז המתאימים לשילוב בשולחן החג ביניהם: פמוטים, מבשמי אווירה, נרות, צעיפים ועוד. בין הפריטים בסדרה: פילינג גוף, קרם ידיים, קרם גוף, מי גוף, קצף אמבט וגוף, כדור מלחים, בושם טקסטיל, קופסאות מתנה מעוצבות ומגוון רחב של מוצרי אווירה וקולקציה רחבה של מוצרים נלווים כגון תיק כותנה מרובע, תיק רחצה ומבשמי טקסטיל.

לקראת ראש השנה ללין תשיק מגוון מתנות החל מ-49.90 שקלים לצד קולקציית מארזים. בין המארזים:  
דיפיוזר 100 מ"ל, בניחוחות הקלאסיים של הרשת, ב-49.90 שקלים במקום 89.90 שקלים. 
מארז דיפיוזרים אלגנטי הכולל שלישיית מיני דיפיוזרים ב-69.90 שקלים במקום 89.90 שקלים.
קיט טיפוח מפנק הכולל קרם ידיים וקרם גוף ב-89.90 שקלים במקום 129.80 שקלים.
מארז תיק רחצה מפנק הכולל לצד תיק קוסמטי מעוצב, קרם ידיים, קרם גוף וסבון מוצק ב-119.90 שקלים במקום 234.60 שקלים.
מארז כותנה יוקרתי הכולל קופסה מעוצבת, קרם גוף, קרם ידיים, קצף אמבט וגוף וכדור מלחים ב-169.90 שקלים במקום 319.50 שקלים.
מארז מהודר, ניתן להשיג בשני גדלים. מארז הכולל קופסה עגולה מעוצבת, קרם ידיים, קרם סופלה, קצף אמבט וגוף וספוג פרח ב-139.90 במקום 269.50 שקלים ומארז מהודר גדול יותר הכולל קופסה עגולה מעוצבת, קרם ידיים, פילינג גוף, קרם סופלה, קצף אמבט וגוף, קרם מזין לכף הרגל, ספוג פרח תחרה ב-189.90 שקלים במקום 414.30 שקלים.
מארז כותנה חגיגי הכולל תיק כותנה מרובע, קרם גוף, קרם ידיים, קצף אמבט וגוף, מי גוף וספוג במבוק ב-229.90 במקום 434.40 שקלים.
מחירים לפריטים בסדרה החדשה: קרם ידיים 49.90 שקלים, קרם גוף 79.90 שקלים, מי גוף 89.90 שקלים, מבשם טקסטיל 89.90 שקלים, כדור מלחים 39.90 שקלים.
מחירים מוצרי לייף סטייל משלימים: תיק קוסמטי מעוצב 79.90 שקלים, תיק כותנה מרובע 109.90 שקלים, דיפיוזר 200 מ"ל 129.90 שקלים, נר 59.90, פמוט זהב בגודל M 49.90 שקלים, פמוט זהב בגודל L 59.90 שקלים, צעיף כותנה 69.90 שקלים, סט נרות סגול או בגוון קרם 39.90 שקלים, מגש אובלי 69.90 שקלים, סלסלאות זהב 129.90 שקלים.
ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר

LALINE. קולקציית החג מאור כהן - 7
LALINE. קולקציית החג מאור כהן

מותג טיפוח העור הצרפתי -DIADERMINE

גאה להציג את סדרת טיפוח הפנים: LIFT+ BOTOLOGY סדרת טיפוח פנים אנטי אייג'ינג חדשנית ופורצת דרך, לצמצום מראה הקמטים, בעלת פורמולה איכותית הכוללת 3 אלמנטים הנלחמים בהזדקנות העור, מכילה 92% רכיבים ממקור טבעי.

המלצה חמה!

אתחיל עם זה שהמותג מפתיע אותי כל פכם מחדש, אני מוצאת שהמוצרים טובים, טיפוח יום יומי נפלא והמחירים נהדרים, אהבתי במיוחד את הסרום וקרם הפנים ללילה, נעים לעור,מרקם קליל אשר מחזיר לעור את הגמישות שלו ומרגיש נהדר, הריח עדין וטיבעי,הסרום מושלם ואינו דביק. אהבתי מאוד!

מותג הטיפוח הצרפתי DIADERMINE, גאה להציג את  Lift+ BOTOLOGY. ליפט+ בוטולגי, הינה סדרת אנטי-אייג'ינג חדשנית פורצת דרך אשר פותחה במעבדות דיאדרמין כאלטרנטיבה להרגעת קמטים.

  • סדרה חדשה ממעבדות דיאדרמין עם 92% רכיבים ממקור טבעי.
  • הפורמולה של סדרת ליפט+ בוטולוגי הינה בעלת פעולת שחרור וצמצום קמטים בעור הפנים.
  • מותיר את העור מלא לחות ונעים למגע.

בעלת פורמולה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי, וכוללת 3 אלמנטים הנלחמים בהזדקנות העור:

1. מגבירה את אלסטיות העור לעור מוצק יותר.
2.פורמולה בעלת פעולה חדשנית להרגעת קמטים.
3. הפחתת קמטים שנוצרים ממימיקת הפנים.

רכיבים פעילים ממקור בוטני המוכרים כ: 

  • פאררקרס: בעל פעולת הרגעת קמטים ע"י ארגון סיבי הקולגן בעור.
  • תה ירוק ותה שחור מותסס: נווגדי חמצון חזקים ובעלי פעולת מניעת קמטים.
  • היאלורון ממקור צמחי: מעניק לחות ומחליק.
  • רכיבים פעילים לטיפוח העור:
  • חומצת אמינו בוטורית: מסייעת להפגת המתח בהבעות הפנים.

המחוייבות לקיימות: 

  • פורמולה עם 92% רכיבים ממקור טבעי.
  • אריזה ובקבוק ידידותים לסביבה: אריזת נייר חיצונית מחומרים ממוחזרים ובקבוק מזכוכית ממוחזרת.

סדרת ליפט+ בוטולוגי – מעניקה לעור הפנים תוצאות מוכחות:

חומצה היאלרונית משחקת תפקיד חשוב בשכבת העור, אפידרמיס. במיוחד שמירה על לחות העור והזנתו. הסדרה כוללת 4 מוצרים: סרום, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים. סרום יופי ללילה ליפט+ בוטולוגי   Diadermine Lift+ Botology Beauty Sleep Serum. היתרונות הסרום: חדירה לשכבות העמוקות יותר של העור. התחדשות עור אינטנסיבית במיוחד. 

משחרר לאט את החומרים הפעילים ,מרגיע את המתח של שרירי הפנים, ממזער מראה קמטים וקמטוטים. מכיל 99% רכיבים ממקור טבעי. חומרים מיקרו בוטניים פעילים הפועלים עם טכנולוגיית אנקפסולציה הגורמת לחדירה טובה יותר לעור ולהצערה עמוקה יותר של עור מבוגר. 
הוראות שימוש: יש לנער לפני השימוש

  • השתמשי בכמות בטפטפת אחת, הניחי מספר טיפות בתוך כפות הידיים 
  • עסי בעדינות על פנים נקיות

הניחי את הסרום על עור נקי אחרי קרם הלחות שלך בערב.
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, תכולה: 30 מ"ל 

קרם יום ליפט+ בוטולוגי  Day cream Diadermine Lift+ Botology
משחרר ומצמצם קמטים דינמיים למראה עור חלק ועוזר למנוע קמטים קבועים, מטשטש קמטים קבועים. קרם קליל הנספג בקלות ומותיר את העור מלא לחות ורך למגע. הוראות שימוש: יש למרוח מדי יום בבוקר לאחר ניקוי
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל

קרם לילה ליפט+ בוטולוגי – Night cream Diadermine Lift+ Botology
מסייע להחליק קמטים ומחדש את העור במהלך הלילה.
קמטים דינמיים נרגעים וקמטים קבועים מטושטשים, העור ניראה מחודש. מבנה העור ניראה מחוזק לילה אחר לילה. 
הוראות שימוש: יש למרוח מדי ערב לאחר ניקוי.
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל


קרם עיניים ליפט+ בוטולוגי  Eye cream Diadermine Lift+ Botology

  • מרגיע קמטים ומפחית כהויות מתחת 
  • לעיניים ומטשטש קמטים באזור העיניים
  • קמטים דקים נראים חלקים יותר.
  • מכיל תמצית אופרזיה: מסייעת להפחית נפיחות באזור העין

הוראות שימוש: יש למרוח מדי בוקר וערב לאחר ניקוי פנים. יש לעסות בעדינות מתחת לעיניים ומעל העפעפיים.  
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, תכולה: 15 מ"ל
ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בפריסה ארצית בסניפים ובאתר
אודות DIADERMINE : DIADERMINE הינו מותג טיפוח פנים דרמטולוגי שהגיע היישר מצרפת והושק בישראל לראשונה בשלהי 2018 על ידי חברת הנקל. המותג נמכר ברשת  סופר-פארם ומציע מגוון של מוצרי אנטי אייג'ינג 

קרם עיניים ליפט+ בוטולוגי Eye cream Diadermine Lift+ Botology מחיר 59.90 שח צילום הנקל חול - 8
קרם עיניים ליפט+ בוטולוגי Eye cream Diadermine Lift+ Botology מחיר 59.90 שח צילום הנקל חול

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME

 מחדש את סדרת השפתונים האיקונית  L’ABSOLU ROUGE  – 'לאבסולו רוז'. פורמולה חדשה, יוקרתית ומטפחת בגימור קרם ומאט.ל'אבסולו רוז' של לנקום, נוצר בשנת 1990, שפתון אייקוני שמתעלה מעל ומעבר לזמן החולף. בליבו טמונה מורשת של מומחיות צרפתית ייחודית. כיום, הוא ניתן לזיהוי מיידי באמצעות הוורד הזהוב המעטר את הפקק – חותמת המסמלת את האהבה של לנקום לנשיות. בהשראת תכשיטים יוקרתיים, ל'אבסולו 

רוז' החדש מגיע בעיצוב של קימורים נשיים בגימור מאט משיי, סמל לאלגנטיות צרפתית מעודנת, ומציג את מנגנון הלחיצה המוכר והממכר של ל'אבסולו רוז', הנערץ על ידי נשים בכל העולם.

ל'אבסולו רוז' ממשיך להמציא את עצמו מחדש במשך עשרות שנים, השנה, האייקון מתחדש פעם נוספת כאשר ל'אבסולו רוז' קרם L’Absolu Rouge Cream ול'אבסולו רוז' מאט Drama Matte מועשרים במרכיבי המעניקים נוחות מענגת לאורך כל היום ובעלי צבעים ייחודיים לשפתיים.

Lancome Absolu Rouge Cream לנקום שפתון מחיר 159 שח צילום יחצ חול. - 8
Lancome Absolu Rouge Cream לנקום שפתון מחיר 159 שח צילום יחצ חול.

ל'אבסולו רוז' – עידן חדש של צבע שפתיים אייקוני

לנקום חושפים חידוש יוצא דופן של השפתון האייקוני של המותג, ל'אבסולו רוז'. השפתון הייחודי מכולם, האייקון חוזר בעיצוב מהודר, התגלמות האומנות הצרפתית. ל'אבסולו רוז' קרם ול'אבסולו רוז' מאט גדושים בתמציות גרנד רוזGrand Rose Extracts™. תערובת של מולקולות פעילות מלב הוורד עם חותמת מולקולרית ייחודית. על ידי מיזוג החלקים העוצמתיים והיעילים ביותר של הוורדים, לנקום מעניקים מרכיבים פעילים בעלי ביצועים גבוהים:

  • שמן אתרי ורד דמשק: ורד דמשק הוא הכלאה של ורדים, שנוצר מ-ורד גאליקה Rosa gallica ומ-ורד מוסקאטה Rosa moschata, והוא אחד הוורדים היקרים ביותר בעולם.
  • תמצית ורד סנטיפוליה: מכונה ורד מאי rose de Mai, על שם החודש בו הוא מתחיל לפרוח, ורד סנטיפוליה מסמל מאז ומתמיד את אזור גראס, שבדרום צרפת. 
  • Absolue Perpetual RoseTM {ורד נצחי}: הוורד הזה הוא תופעת טבע עם יותר מ-80 עלי כותרת לבנים וריחניים. Absolue Perpetual Rose™  ידוע ביכולות התחדשות שאין שני להן. 

תמציות אלה משולבת עם:

  • חומצה היאלורונית: מורכבת מכדוריות זעירות המעניקות לחות אינטנסיבית לשפתיים עבור נוחות מתמשכת. חומצה היאלורונית ידועה ביכולת שלה לספוג מים יותר מפי 1,000 ממשקלה.

הפורמולה הייחודיתשל ל'אבסולו רוז' קרם מועשרת עתה בתרכובת אוטמת לחותMoisture Lock Complex המעניקה עד 18 שעות של הזנה ונוחות מענגת, ל'אבסולו רוז' קרם מחליק באופן מושלם על השפתיים על מנת ליצור גימור קרמי, זוהר, הודות ל-30% של מרכיבי לחות העשויים מוורדים. השפתון, מועשר במרכיבי טיפוח ייחודיים ומעניק מרקם קרמי ותוצאה מושלמת כבר מהמשיחה הראשונה.

הפורמולה של ל'אבסולו רוז' מאט מועשרת עתה בתרכובת סאבלימאט Sublimatte Complex המעניקה גימור מאט מועצם ומדויק.  מאט נועז ועמיד פוגש צבע רענן ומלא חיים במשיחה אחת. ל'אבסולו רוז' מאט רותם את כוחם של פיגמנטים אינטנסיביים על מנת ליצור גימור מאט אבקתי עם נוחות מתמשכת ויוקרתית שאינה מייבשת את השפתיים. 

מאוד אהבתי את המרקם והתחושה החמאתית על השפתיים, עם זאת השפתון די עמיד, גימור מאט ועוצמתי, באריזה אלגנטית ויוקרתית אשר משדרת שיק צרפתי לא מתפשר. אוהבת.

תוצרת צרפת. כאשר מורשת צרפתית פוגשת את האיפור היוקרתי החדש של לנקום מתוך השאיפה להתפתח ללא הרף ולהמציא מחדש את סימני ההיכר ההיסטוריים שלו, ל'אבסולו רוז' החדש מציג את הקודים הוויזואליים הייחודיים של השפתון המקורי – ועם זאת חושף מראה מודרני עם עיצוב יוקרתי בהשראת תכשיטי יוקרה. האריזה החדשה מעוטרת בורד לנקום. יותר מאשר סמל פשוט, עכשיו חותמת עולמית, הוא קורא לנשים ומזמין אותן ללחוץ ולחוות צבע אינטנסיבי, מענג ועמיד במשיחה אחת.

"עבור ההתחדשות הזו של ל'אבסולו רוז', יצרנו את הסדרה המושלמת של צבעים גלובליים על מנת לאפשר לכל הנשים עם כל גווני העור למצוא את צבע השפתיים המושלם שלהן. מניודים וורודים מודרניים ועד חומים ואדומים ייחודיים וסגול אופנתי, אני כל כך גאה בקולקציה היפה הזו ואני באמת מאמינה שיצרנו את צבעי הכוכב של המחר!". ליסה אולדרידג', 

מנהלת האיפור האמנותי העולמית בלנקום.

30 גוונים, מקרמי ועד מאט ל'אבסולו רוז' החדש מגיע ב-30 גוונים על-זמניים, 12 גווני מאט אבקתי וכ-18 גווני קרם. כל אחד מהם מזמין את הנשים להצית את השפתיים שלהן בגוון חדש, מלא חיים, ולפנק אותן בתחושה מתמשכת של נוחות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 159 שקל
להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובאתרי המכר השונים. 

מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק:

 Clinique High Impact Zero Gravity Mascara מסקרה חדשה בפורמולה חסרת משקל, הכוללת פולימרים גמישים לתחושה של ריסים קלילים כנוצה, המעניקה נפח, מעגלת ומרימה בו זמנית ובאופן מיידי.

לריסים מתוחים עד 24 שעות, ללא צורך במעגל ריסים. נכון שהיית רוצה למצוא מסקרה שתגרום לריסייך להיראות הכי ארוכים שאפשר, תשפר באופן דרמטי את מראה העין ותחזיק מעמד כל היום?

המסקרה החדשה של קליניק אינה המסקרה הכי טובה שלי,אך בהחלט עושה את העבודה,המסקרה עמידה מאוד,אך אינה מאריכה את הריסים בפעם אחת,שכבה נוספת כן תתן את התוצאה הרצויה.  הכירי את High Impact™ Zero Gravity Mascara. המסקרה החדשה של קליניק, המאפשרת לריסייך לרחף לגבהים חדשים עם אפקט ההרמה ובאפס הכבדה על הריסים. הודות לפורמולה  The High Impact™ Curling Mascara formula   המשלבת בין סיליקה היוצרת מעטה קליל וגמיש השומר על ריסים מעוגלים , לצד פולימר המצפה את הריסים ומגן עליהם מפני שמנים הקיימים על פני העור , מסקרהHigh Impact™ Zero Gravity  של קליניק שומרת על ריסים מורמים מבלי לצנוח במשך 24 שעות .

מה היא עושה? 

  • מדרבנת בעדינות את הריסים להגיע 
  • למראה הארוך, הנועז והמעוגל ביותר שלהם עד היום, מבלי לצבוט, למשוך, לסחוב או לקרוע.
  • עמידה למים קרים, זיעה ולחות. שומרת על  24 שעות של מראה מורם שנותר ללא שינוי. כתוצאה מכך, העיניים נראות גדולות ובעלות נוכחות משמעותית.
  • פורמולת ג'ל נטולת משקל. מוסיפה נפח והרמה מבלי להכביד על הריסים. הריסים מרגישים רכים וגמישים למגע.
  • אינה מתפוררת ואינה מתגבשת.
  • מספקת תוצאות מקסימליות הודות למברשת הקעורה והמקושתת של קליניק המרימה ומעגלת כל ריס בנפרד.
  • תמהיל פולימרים וסיליקה יוצר מעטה קליל וגמיש השומר על סלסול הריסים במקביל לעמידות המאפשרת לבישה של עד 24 שעות.
  • פולימר המתקבע במהירות מצפה את הריסים כדי להגן על עמידות המסקרה מפני שמנים הקיימים על פני העור, מים קרים ולחות. במקביל, הוא מספק עמידות ל-24 שעות.
  • מטפחת בעדינות את הריסים באמצעות שמן חוחובה, המופק מצמחים.
  • מכילה ויטמין E.

אופן השימוש: מניחים ומורחים עם הצד המעוגל של המברשת לאורך הריסים. למראה מודגש יש לחזור על הפעולה. 
להסרה: הסירי עם מים חמימים. מסירי איפור אינם אידיאליים להסרת המסקרה. התיזי מים חמימים (טמפרטורה של 39 מעלות, כמו במקלחת, היא אידיאלית) על הריסים מספר פעמים. לחצי בעדינות ושטפי את המסקרה מריסייך. לחילופין, הרטיבי פד צמר גפן במים חמימים, לחצי על העין והסירי בניגוב עדין. מסקרה High Impact™ Zero Gravity   בטוחה לשימוש לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע. 
מחיר לצרכן: 135 ש"ח
מחיר השקה במהלך חודש ספטמבר: 99 ש"ח
להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV בתל אביב, בקניון הזהב בראשלצ, בקניון עיר ימים בנתניה ובאתר האונליין www.clinique.co.il

Clinique High Impact Zero Gravity Mascara קליניק 135 שח צילום חול - 8
Clinique High Impact Zero Gravity Mascara קליניק 135 שח צילום חול

גם השיער שלנו זקוק לטיפוח ולחות, הסידרה בחדשה של "קרליין 10" בהחלט עושה את העבודה, היא מבוססת על שמן הארגן אשר מעניק לשיער ברק וגמישות נפלאים, השיער נראה בריא והריח מושלם! 

קרליין משיקה!

סדרת שמפו ומרכך קרליין  10 המוכרת והאהובה, מתרחבת ומתחדשת עם שמפו ומרכך עם שמן ארגן עם הנוסחה המתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת בשילוב של שמן ארגן מזין וטכנולוגית פרוטאין משי, המעניקה לשיער לחות הזנה ורכות.

שמפו ומרכך קרליין 10 ארגן החדשים מבוססים על פורמולה המועשרת בשמן ארגן העוטף את שערך בלחות, מעניקים לו גמישות ורכות למראה שיער בריא ומלא חיים.

ביחד עם טכנולוגיית פרוטאין המשי, נוסחה מתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת, העוטפת את השיער ברכות מקסימאלית ע"י רכיב פרוטאין משי המזין את השערה מצד אחד ויוצר ציפוי של לחות מצד שני ובכך מעניק זוהר וברק לאורך זמן.
הפורמולה מועשרת גם בקומפלקס ויטמינים המחזק את השיער ומרכיבי לחות להקניית זוהר וברק. 
לאחר כל חפיפה, שיערך רך, מלא ברק ונעים למגע כמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים.
שמפו ומרכך קרליין  10 שמן ארגן : מחיר: 13.90  ₪ , לתכולת: 700 מ"ל 
ניתן להשיג  בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות

שמפו ומרכך קרליין 10 שמן ארגן מחיר 13.90 שח צילום טל אזולאי (7) (Custom)3
שמפו ומרכך קרליין 10 שמן ארגן מחיר 13.90 שח צילום טל אזולאי

מותג היגיינת הפה אורביטול משיק

משחת שינייםCHARCOAL Orbirol GO WHITE מכילה פחם פעיל אורביטול מחיר 14.90 שח צילום טל אזולאי-0
משחת שינייםCHARCOAL Orbirol GO WHITE מכילה פחם פעיל אורביטול מחיר 14.90 שח צילום טל אזולאי

 2 מוצרים חדשים המכילים פחם פעיל: משחת שיניים ומברשת שיניים בעלת 12,000 סיבים, המכילות פחם פעיל לניקוי יסודי של חלל הפה. משחת שיניים CHARCOAL  Orbirol GO WHITE מכילה פחם פעיל לניקוי יסודי של חלל הפה

  • למראה שיניים לבנות יותר.
  • מסייעת בהסרת כתמים חיצוניים מהשיניים.
  • 12 שעות הגנה מפני התפתחות רובד חיידקים.
  • מסייעת בהגנה מפני עששת והסרת פלאק (הגורם העיקרי למחלות חניכיים).
  • בתוספת פלואוריד לחיזוק אמאייל השן.
  • בטעם מנטה חזק לפה נקי ורענן.

מחיר לצרכן:  14.90 ש"ח, לתכולת 145 גרם

מברשת שיניים Nano Toothbrush

מכילה כ- 12,000 סיבי פחם, לניקוי יסודי של חלל הפה.

כמות סיבים פי 8 ממברשת שיניים רגילה

  • מכילה כ- 12,000 סיבי פחם, פי 8 ממברשת שיניים רגילה!
  • לצחצוח עדין: 12,000 סיבים רכים  Ultra soft מונעים הפעלת לחץ על החניכיים בזמן הצחצוח.

רקמת החניכיים עדינה ורכה, לכן צחצוח במברשת שיניים עם סיבים רכים מונע נסיגת חניכיים, חשיפת צוואר השן ורגישות בחניכיים.

מפחיתה לחץ בזמן הצחצוח למניעת נסיגת חניכיים, לשיניים רגישות, לחניכיים מודלקות ומדממות, לצחצוח עדין לאחר טיפול כירורגי ולנשים בהיריון.

  • לניקוי יעיל ויסודי: 12,000 סיבים צפופים וגמישים מתאימים את עצמם למבנה השן, מכסים שטח גדול יותר ולכן מסירים פלאק 
  • יותר ביעילות ובעדינות ללא פגיעה בחניכיים.

גם להגיינת וטיפוח הפה שלנו מגיעה התייחסות ולכן אורביטול מפנקת אותנו במברשת ייחודית לשיניים רגישות ולניקוי יסודי של חלל הפה, המברשת רכה כמו ספוג אך יעילה בצורה בלתי רגילה הסיבים דקים וצפופים ונעימים מאוד למגע עם חלל הפה!

מאוד אוהבת!

בנוסף לכך, העובי הדק של הסיבים מאפשר חדירה לחללים קטנים ולניקוי יסודי.
מחיר לצרכן:  29.90  שקל, לתכולת:  2  יח' באריזה
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

מברשת שיניים Nano Toothbrush פחם פעיל מחיר 24.90 שח צילום טל אזולאי
מברשת שיניים Nano Toothbrush פחם פעיל מחיר 24.90 שח צילום טל אזולאי

לילך נינה גוריון מסטודיו מאופרות ב-7 דקות, משיקה לחגים את מברשת הברונזר/ סומק שלה.

המברשת בעלת מבנה זויתי, אשר נותנת  תחושה של הרמה למבנה הפנים ונעימה מאוד למגע, תוספת מושלמת למברשות הקסם אשר נועדו לעוד בוגר אך לא רק, הן מתאימות לכל אחת ולכל סוגי העור, פשוט קסם! כמו המברשות האחרות גם המברשת החדשה מיוצרת בישראל בעבודת יד.
מחיר ליחידה: 219 שקל מחיר השקה מיוחד לזוג: 397 שקל
ניתן לרכוש אצל לילך נינה גוריון 

דף עיסקי: https://www.facebook.com/studio.meuparotb7dakot

קהילה: https://www.facebook.com/groups/meuparotbe7dakot/?ref=share

מברשות של לילך נינה גוריון. צילום: יח״צ
מברשות של לילך נינה גוריון. צילום: יח״צ
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, טיפוח, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק