תכירו את ליראק ישראל

ברברה למפל. צילום: יח״צ - 5
|

אורנה רימוק עם הסיפור של ברברה למפל שנחשפה למותג ליראק פריז בחו״ל. ברברה החליטה להביא את המותג לישראל והשאר היסטוריה

תכירו את האישה מאחורי ליראק פריז בישראל: מי שהביאה את המותג לארץ, הינה ברברה למפל, בעלים ומנכ'לית ליראק ישראל, יזמת ואשת עסקים, בת 51, נשואה ואם לשניים. ברברה נחשפה למותג עוד כאם צעירה בבלגיה, כאשר טיפלה בסימני המתיחה שלה באמצעות המוצר המוביל פיטולסטיל. לאחר עלייתה ארצה, החליטה להביא לישראל את המותג היות וראתה בו מותג מוביל לפתרונות דרמו אסתטיים מותאמים מאוד לעור הישראלי וצרכי האנטי אייג'ינג.

ליראק פריז. לה קיור. צילום: יח״צ חו״ל - 6
ליראק פריז. לה קיור. צילום: יח״צ חו״ל

מעבדות ליראק פריז – חברת קוסמטיקה בינלאומית בעלת מעבדות עצמאיות המפתחת פתרונות דרמוקוסמטיים לפנים ולגוף. ליראק נחשבת החברה המובילה בעולם בפיתוח מוצרי אנטיאייג'ינג ומוצרי טיפוח לגוף כגון: סדרת מוצרים לטיפול בסימני מתיחה, מוצרי חיטוב וטשטוש צלוליט ועוד.

בחרתי להציג לכם את סידרת הפרימיום של ליראק סידרה יוקרתית המבוססת על תועלות אנטי אייג'ינג מוכחות מחקרית כמו, חומצה הילוארונית, קומפלקס צימחי של שמנים איכותיים ומיצוי עלי במבוק.

 את סידרת הפרימיום ביחד עם מוצר הדגל , שמן פרימיום אנטי אייג'ינג, תוכלו למצוא אצל מייטב הקוסמטיקאיות וקליניקות ברחבי הארץ, כאלה שאינן מתפשרות על איכות.

ליראק פריז. סדרת הפרמיום. צילום: יח״צ חו״ל - 5
ליראק פריז. סדרת הפרמיום. צילום: יח״צ חו״ל

לה קיור

מוצר הדגל של חברת ליראק: לה קיור.
תכשיר אנטי-אייג'ינג פרימיום לשיקום עור הפנים.
שמן טיפוח פרימיום אנטי-אייג'ינג בעל נוסחה חדשנית לשיקום מהיר ודרמטי של עור הפנים. יעיל במיוחד להחייאה מהירה של עור עייף, ולטיפול בקמטים עמוקים, תוך שהוא מעניק לעורך זריקת אנרגיה ואלסטיות רעננה. עשיר בחומרי הזנה וכולל קומפלקס צמחי של רכיבים ושמנים איכותיים לאפקט מושלם. 
מבוסס על טכנולוגיית מיקרו-אמולסיה להזנת חומרי הזנה למראה קטיפתי. אינו שומני. מטפל בכתמים וכהויות ומסייע בקבלת גוון עור פנים אחיד. בעל תוצאות מוכחות בתוך 28 יום בלבד. 

בשנת 2019 זכתה חברת מעבדות ליראק פריז בפרס חדשנות טכנולוגית בתחום האנטי אייג'ינג, בזכות מוצר הדגל פרימיום לה קיור אבסולוט אנטי אייג'ינג. תוצאה חדשנית של 11 שנות מחקר בשיתוף אוניברסיטת הרווארד שחוקרת את תחום הרפואה הרגנרטיבית וחידוש תאים במשך עשרות שנים.

טכנולוגיית GDF11 – הצערת עור הפנים ב-55%
פריצת דרך מדעית שפותחה באוניברסיטת הארוורד – 7 פטנטים חומצה היאלורונית 3-Hyalu – לחות ומיצוק גם בעומק העור 12% חומצה היאלורונית ניאצינאמיד – בוסטר אנרגטי, מיצוי אנטיאוקסידנטי צמחי, פרוטאינים מחדשי עור (בדומה ל-FOXO) 

הוראות שימוש: לטיפול במשך 28 יום, בבוקר ובערב, לפני שגרת הטיפוח היומית. לשימוש חיצוני בלבד. 

אכן מוצר מושלם, הן מבחינת הטיפול בעור והן מבחינת המירקם שאינו שמנוני כלל, נעים לעור ונספג בקלות, אני משתמשת בו בוקר וערב וכבר רואה תוצאות ראשונות מבחינת גוון ומרקם העור, כמובן שצריך להתמיד בטיפול לקבלת תוצאות לאורך זמן.

קרם לחות משי – קרם אנטי אייג'ינג פרימיום למניעת פגעי הזמן, לעור בעל מראה זוהר ומגע משי, צמצום קמטוטים ונקבוביות. מומלץ מגיל 30 ומעלה, עור מעורב עד רגיל.  

קרם אנטיאייג'ינג פרימיום לפנים מבוסס מחקרים דרמו-קוסמטיים, לתיקון פגעי הזמן. מטפל ביעילות גם בקמטים עמוקים, פגמי עור, הבהרת כתמים וכהויות, ויסות הלחות, השבת האלסטיות וצמצום הנקבוביות. מגוון החומרים הפעילים מחדשים את תאי העור ומעניקים לו מרקם חלק ומשיי באופן מיידי. מועשר בקומפלקס חומרים חיוניים ועתירי אנרגיה (פטנט רשום), חומצה היאלורונית, שמנים צמחיים ומיצוי עלי במבוק למראה חלק בגימור מט משיי.

ליראק פריז. צילום: יח״צ חו״ל - 02
ליראק פריז. פרימיום. צילום: יח״צ חו״ל

מה חשוב לי בקרם לחות?

חשוב לי שהוא יהיה במרקם קליל אך אם זאת יעשה את העבודה מבחינת הלחות וההזנה של העור שלי, כמאפרת חשוב לי שיתן לי את הבסיס הטוב ביותר למייקאפ שלי ושל לקוחות ואכן הקרם לחות של "ליראק" עושה את העבודה בצורה מושלמת.

קרם עיניים פרימיום – אנטי אייג'ינג, מיועד לתיקון מראה הקמטוטים והשקיות סביב העיניים, להעשרת בלחות ובחומצה היאלורונית.

קרם עיניים פרימיום לשימוש יומיומי בעל תוצאות מוכחות. יעיל לתיקון פגעי הזמן והגיל באזור העיניים והעפעפיים, ולטיפול משמעותי בקמטים וקמטוטים, רפיון עפעפיים, שקיות סביב העיניים וכהויות מתחת לעיניים. מועשר בחומצה היאלורונית ובקומפלקס חומרים חיוניים (פטנט רשום) לחידוש וריענון אזור העיניים.

כמכורה לקרם עיניים עוד משלהי שנות העשרים שלי אני יכולה לומר שמבחינתי קרם העיניים של "ליראק הוא מהמצטיינים שבהם, קרם עשיר, מפחית נפיחיות, ממצק את העור העדין גם של העפעפיים, נספג בקלות ונותן תחושה של החייאה גם לאחר לילה ארוך ללא שינה.

ליראק פריז.. צילום: יח״צ חו״ל - 6
ליראק פריז.. צילום: יח״צ חו״ל

קרם הגנה אנטי אייג'ינג לפנים ללא גוון 50 SPF 

תכשיר אנטי אייג'ינג לפנים המונע קמטים ופיגמנטציה ומספק הגנה רחבה ביותר כנגד סרטן העור. תכשיר הגנה במרקם קל למריחה ואינו שמנוני, נספג בקלות ואינו מותיר סימנים לבנים על העור. כמו כן, התכשיר מסייע בהגנה מפני אור כחול במסכים, ושומר על העור מקרינה זו.
קרם ההגנה לפנים של ליראק מכיל פפטידים פעילים – המעודדים ייצור מלאטונין וכך, ניתן להשיג צבע עמוק ויפה לאחר חשיפה לשמש אך ללא סכנת הקרינה וללא חשש מפיגמנטציה או קמטים. התכשיר אינו מכיל טיטניום, אשר נמצא במקדמי הגנה שונים והוכח שבפיזורו במים עלול לגרום לחנק של אלמוגים. מכיל פרו-טאורין לנטרול רדיקלים חופשיים ולעידוד יצירת תאי עור חדשים וחומצה היאלורונית לתוספת לחות לעור. 

על קרם ההגנה של "ליראק": ניתן לומר שבניגוד ללא מעט קרמי הגנה שניסיתי, הקרם הזה אינו מותיר שמנוניות, הוא קליל וניתן להתאפר עליו ללא חשש שיפרק או יזיז את המייקפ. קרם ההגנה של "לירק" ישנו גם עם גוון עדין למי שאינה משתמשת במייקאפ במיוחד בימי הקיץ.

סדרת הפרימיום של "ליראק", איכותית ונותנת מענה לנשים בגילאים מתקדמים להאטת הזדקנות העור, אחדד ואומר כי ל"ליראק" ישנן סדרות נוספות ולכן כדאי לקבוע עם אחת הקוסמטיקאיות אשר עובדות עם החברה לאיבחון והתאמה לסוג או למצב העור שלכן.

לפרטים והכוונה, ניתן לצור קשר עם עינת אלגם, קוסמטיקאית ומדריכה בכירה של "ליראק": נייד – 0506401064

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק