טרנדים חדשים בעולם השיער

INDOLA צילום: יח״צ חו״ל-1
|

הטרנדים החדשים בעולם השיער  משלבים את המגמות הבולטות משנות ה-80 עם השראות יוניסקס ונגיעות אדג'יות. צבעוניות רחבה שמציגה גוונים מדבריים, צבעי קיץ חמים וגם צבעי פסטל רומנטיים על גבי תספורות קצרות בחיתוכים אלגנטיים.  אלו הטרנדים הצפויים לעונות הקרובות.

הטרנדים החדשים בעולם השיער מביאים לנו תעוזה צבעונית, מראות מתוחכמים המציגים שילובי צבעי אדמה חמים ונעימים בחיתוכים חדים לצד תספורות רכות וצבעי מטאל. הנה המראות שצפויים לשטוף את הרחובות בישראל, רגע אחרי שתפסו תאוצה בכל העולם.

אחד הטרנדים הבולטים שצפוי להשתלט על העולם בעונות הקרובות הוא טרנד הצבעים החמים, מגוון רחב שמתחיל בגוונים מדבריים ורומנטיים עד לאדומים וכתומים נחושתיים ובוהקים.  ההשראות לכך מגיעות מהרחוב והמגמה לפיה הרשתות החברתיות  והצרכנים, הם אלו שמכתיבים את הטון. אליהם מצטרפים מיד מותגי השיער שמגיבים במהרה ומציעים צבעוניות רחבה של צבעי שיער בגוונים רכים ובצבעים מדבריים אלמותיים המעניקים הצצה לטרנדים משנות ה-80 לצד גוונים בוהקים ומטליים, צבעי פסטל, צבעי יסוד וצבעי קיץ חמים,  כאשר חברות רבות מציעות מוצרים המסייעים בשמירה על צבע בעל עמידות, תוך שמירה מקסימליית על סיב השיערה.

גם עולם הגזירות מושפע משילוב בין אופנת הסטריט למגמות ששלטו בעולם השיער אי שם בשנות ה-80.  ניתן לראות מגמה של תספורות קצרות, בעלות חיתוכים חזקים וחיתוכים א-סימטריים,  טרנד יוצא דופן שמאמץ את הטשטוש המגדרי ואת אופנת השוליים האדג'ית של סצינת הרוק משנות ה80. הטרנד מציג מנעד רחב של תספורות  ומראות מוקפדים ומתוחכמים המדגישים את מסגרת הפנים, ויחד עם הצבעים החזקים של העונות הקרובות יודעים להעניק מראה חד ואדג'י  לצד מראה רך ומאוד נשי.  

רוב המראות המוצגים לנו בעונות האחרונות מבוססות על מראה טבעי וגמיש, ללא חומרים המקשים את השיער ומפריעים לתנועתיות הטבעית, ולמראה הרענן, מה שהביא גם את עולם טיפוח השיער  לקחת חלק פעיל בהשפעה על הטרנדים האחרונים,  טיפוח ממושך ועקבי ישפר את מראה השיער ויעניק לו מראה רענן ובריא, קיימים כיום מוצרי שיער אשר יודעים לתקן את סיב השיערה  ולשפר את המראה המבריק והרך לאורך זמן, מה שישדרג את מראה השיער, ויקפיץ את הטרנד למקסימום.

INDOLA צילום: יח״צ חו״ל-9
INDOLA צילום: יח״צ חו״ל
INDOLA צילום: יח״צ חו״ל-6
INDOLA צילום: יח״צ חו״ל
INDOLA צילום: יח״צ חו״ל-4
INDOLA צילום: יח״צ חו״ל
דודי בן הרוש שוקי יוסף-3
צביעה, גזירה וסירוק שיער דוגמניות:  דודי בן הרוש, ושוקי יוסף לאינדולה ישראל. צילום: יח״צ
דודי בן הרוש שוקי יוסף-1
צביעה, גזירה וסירוק שיער דוגמניות:  דודי בן הרוש, ושוקי יוסף לאינדולה ישראל. צילום: יח״צ
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, מעצבי שיער, שיער
תגובות פייסבוק