Britologne Fanfare כמו האצולה הבריטית

בושם THAMEEN - 5
|

מותג הבישום הבריטי  THAMEEN השיק בושם בניחוח חדש Britologne Fanfare. 

הבושם החדש Britologne תרועה – מנגינה טקסית קצרה כדי להציג משהו חשוב, תחת "השהייה האמנותית". היוצר של המותג, כריסטופר צ'ונג גאה להכריז על שחרורו של הניחוח הראשון של The Britologne Collection שכותרתו FANFARE.

Fanfare הוא בהשראת שוק הפרחים בקובנט גארדן לונדון, שהונצח על ידי ייצוגים קולנועיים ומוזיקליים, ולאחרונה הפך לנספח פונקציונלי לבידור. 

בושם THAMEEN. צילום: יח״צ - 63
בושם THAMEEN. צילום: יח״צ

THAMEEN מותג בישום נישה יוקרתי בריטי המגדיר מחדש את המושג יוקרה והפך לאחד המותגים הנחשקים באירופה. ניחוחות המותג נוצרו בהשראת התכשיטים היקרים ביותר בעולם והסיפורים הצבעוניים שמאחוריהם. מעבר לסיפורים מופלאים מאחורי כל אחד מהניחוחות, המותג עשה את דרכו לפסגה בזכות הניחוחות הייחודיים שהם מצליחים לייצר, תוך שימוש בחומרי גלם אשר נחשבים לטובים ביותר, כמו וטיבר מהאיטי הטרופית או טייף רוז מנווה המדבר. בנוסף בזכות ריכוז השמנים הגבוה בכל אחד מהבשמים, נשמר הריח על הגוף לאורך שעות ארוכות. המותג Thameen נחשב באירופה ליצירת מופת, ובמהלך השנים האחרונות הספיק לזכות בתארים ושבחים בכל העולם. שימו לב, המותג קיים במהדורה מוגבלת.

צ'ונג :  "אני אוהב את השושלת של האופן שבו הפיגמליון של ג'ורג' ברנרד שו נחשב כיצירת מופת נצחית המתפרשת למדיום אחר. זו הייתה הזדמנות מדהימה לתרום לאבולוציה הזו עם ייצוג חוש ריח על ידי שיתוף פעולה עם הבשם הצרפתי ברונו יובאנוביץ' .

ברונו יובאנוביץ': "אני רוצה ליצור משהו מורכב כמו הגיבור במחזמר שהוא חושני, אלגנטי ואריסטוקרטי, אבל גם נועז, שובב וייחודי – הכל בבית אותו זמן. אני משווה את הפתיחה של הניחוח הזה עם ריח מתוחכם של אחר צהרים שביליתי בלגימת תה הדרים בשוק פרחים ומתקדם לכוס ורמוט טרייה ודקדנטית לאחר כמה שעות כאשר הסכם קלן מסורתי דועך". 

 Fanfareהיא פנטזיה מלודית עם מגע של חוצפה שמשדרת את רוח האסתטיקה הבריטית העכשווית. עבור יובאנוביץ' זה מותרות להיות מסוגל לעבוד עם חומרי גלם יפים כדי ליצור ניחוח מובן ועוצמתי בקלות, תוך שימוש ברעיון הזה אנו משתמשים ב"תווים", בדיוק כמו במוזיקה. הלחנתי את הניחוח שלי כמחיצת מוזיקה שבה לכל תו יש קול ותפקיד משלו בסימפוניה של הניחוח הסופי, שלא מפחד להיות חזק".

בושם THAMEEN. צילום: יח״צ - 7
בושם THAMEEN. צילום: יח״צ

עבור צ'ונג, "Fanfare" היא יותר מאשר להיות עגול ויפה באופן קונבנציונלי. הוא מריח מגדרי בהיותו כולל של כל המגדרים והזהויות, מה שנותן לניחוח אווירה של אנרכיה נונשלנטית ריחנית".

 יחד עם ההשקה של הבושם החדש, המותג גם משנה את פניו- בקבוק Thameen London בצורת קובייה זוכה למתיחת פנים עבור הקולקציה הזו. 

הבקבוק החדש מעוצב  בזכוכית חלבית שקופה כדי לסמן את הזמנת היוקרה החדשה של המותג, הוא מעוטר במכסה מגנטי כסף מבריק מלא.

למותג חשוב נושא הבר קיימא ולכן גם הקופסא החדשה של הבושם עשויה מפחות רכיבים ויותר קומפקטית בגודלה. עשויה עם מסגרת פנימית נשלפת, הקופסה נוצרה לשימוש חוזר לאחסון חפצי הערך האישיים, כגון טבעות, עגילים, שרשראות או חפתים. שרוול עם צילום מופשט יכסה את הקופסה כדי לזהות את הניחוח.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק