אופטרה לונדון  ה-"APPLE" של עולם הקוסמטיקה

אופטרה לונדון צילום יחצ-3
|

שוק מכשירי הקוסמטיקה הביתיים שופע מאי פעם: על המדפים, באתרי האינטרנט ואפילו בקליניקה של הקוסמטיקאית השכונתית – ההיצע פשוט מטורף. אם בעבר כל מה שהחזקנו בארון שלנו היו רק פינצטה חלודה ומתקלפת, חוט תפירה להורדת שפם ובמקסימום קרם פנים מהאייטיז, אז היום האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. כשההיצע מוגבר, ולכל מכשיר שימוש משלו, איך אפשר באמת לבחור ולדעת מהו המותג הטוב ביותר? אנחנו נעשה לכם חיים קלים ובמקום שתחפרו ברחבי הרשת ותסיימו את היום עם עיניים אדומות, עשינו לכם את העבודה "אופטרה לונדון".

אופטרה לונדון צילום יחצ - 1
אופטרה לונדון צילום יחצ

"אופטרה לונדון" היא חברת מכשירי קוסמטיקה ביתיים, שנולדה בשנת 2010 והצליחה לכבוש מאז כל חלקת אסתטיקה ברחבי הגלובוס. החברה הוקמה בלונדון שבאנגליה  אשר מיצרים בטכנולוגיה מתקדמת והם הפתרון האולטימטיבי כדי לקבל תוצאות מעולות בזמן קצר מהטיפוח הביתי שלנו. בעזרת מכשירים אלו ניתן לבצע טיפול ביתי, יומיומי. 

אופטרה כבר הספיקה לכבוש נשים ישראליות רבות, והצצה קטנה בעמוד האינסטגרם של החברה תגלה לכם כמה אושיות רשת נחשבות, שחקניות ועוד דמויות מוכרות בעולם התרבות הישראלי. נשים אלו כבר עושות שימוש במכשירי החברה, נהנות מתוצאות מצוינות ומשתפות בחוויות האישיות שלהן.

תוך כמה זמן נראה תוצאות בשימוש במכשירים, ולאיזה תוצאות אנחנו יכולות לצפות?
 התוצאה משתנה בהתאם לאורח החיים, מצב העור, אופן השימוש וההתמדה. ממש כמו באימון יוגה או כושר, ככל שתתמידי כך התוצאה תהיה יותר מהירה, טובה וניכרת לעין. ניתן לראות תוצאות משמעותיות אחרי שלושה שבועות של טיפול לפי ההנחיות.

אופטרה לונדון צילום יחצ-5
אופטרה לונדון צילום יחצ

האם השימוש במכשירים הוא תובעני? לא תמיד יש לנו כוח בסוף היום…
המכשירים נועדו לשימוש ביתי קליל וזמין. באופטרה לונדון שמו דגש על שגרת טיפוח נינוחה בעצמאות מלאה.

האם הטיפולים יכולים להחליף הזרקות או ניתוח?
לא. גם מטרת הטיפול אינה לשתק שרירים אלא לעודד את עור הפנים לעבוד בעוצמה וליצור תוצאה טבעית ויפה. אבל לאחר טיפולים פולשניים מומלץ להמשיך ולתחזק את העור במכשירים של אופטרה לונדון.

 כמה שנים אופטרה לונדון קיימת? איזה ניסיון מקצועי נצבר בחברה?
אופטרה לונדון היא שחקן משמעותי בשוק הקוסמטיקה בעולם כבר 13 שנה, וצברה מספר רב של פרסים בינלאומיים. לחברה 150 סניפים בעולם כאשר שמונה מתוכם נמצאים בישראל.

 האם המכשירים נבדקו קלינית?
המכשירים עברו מבדקים ומבחנים קליניים Clinical tries by company eurofins, שהוכיחו
שהמוצר בעל טכנולוגיה המאפשרת תוצאות פורצות דרך. 

אופטרה לונדון צילום יחצ-8
אופטרה לונדון צילום יחצ

על בסיס איזה טכנולוגיות המכשירים עובדים?
טכנולוגית אינפרה אדום – מעודדת ייצור קולגן ואלסטין, לד ירוק – דיכוי מלנין, לד כחול – אנטי בקטריאלי, לד צהוב – מרגיע ומפחית נימים, אולטרסאונד, גלי רדיו-RF וטמפרטורה אופטימלית לעור.

 האם יש חשש לסכנה בריאותית בשימוש במכשירים של אופטרה?
אין כלל סכנה בעת השימוש במכשירים שלנו, שעומדים בתקנים העולמיים המחמירים ביותר, ביניהם אישורי תקן אירופי, אישורי FDA ברמה החמורה והגבוהה ביותר ואישור מכון התקנים הישראלי.

במה המכשירים הללו עדיפים על פני מכשירים אחרים בשוק?
המכשירים שלנו עברו את כל הבדיקות המחמירות והקפדניות ויש להם אחריות לכל החיים. 

מהו מכשיר הדגל של החברה ומה מיוחד בו?
מכשיר הדגל הוא המכשיר לעיניים Synergy eye שמטפל בנפיחויות וכהויות מתחת לעיניים. נשים נפגשות בבעיה מעל גיל 30 והן מחפשות פתרון אמיתי וטבעי, והמכשיר הזה עונה על הצורך. מדובר במכשיר קטן ופרקטי, שניתן להכניס לתיק והוא מרפא ועוזר להפחתת הקמטים, נפיחויות וכהויות ומיועד לאזור מתאר העין. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק