אחינועם ניני אה לה שומאן

אחינועם ניני פוגשת את שומאן-3
|

הסינפונייטה הישראלית של באר-שבע: אחינועם ניני פוגשת את שומאן

קונצרט מס' 1 בסדרה הישראלית, מוצ"ש 14 בנובמבר 2015 בשעה 20:30. בהמשך הסדרה יופיעו על במות הסינפונייטה גלי עטרי, הראל סקעת ומתי כספי

אחינועם ניני  פוגשת את שומאן-2
אחינועם ניני. צילום: יח"צ

בקונצרט הראשון של הסדרה הישראלית של הסינפונייטה באר-שבע מארחת התזמורת את המנצח גיל שוחט והזמרת אחינועם ניני למפגש מסקרן בין שני יוצרים ואמני במה גדולים. בין השירים של ניני שיבוצעו בקונצרט : בואי כלה, החיים יפים, בראשית ועוד שישתלבו יחד עם היצירה של שומאן: קונצ'רטו לפסנתר בלה מינור ועוד.
זהו הקונצרט הראשון  מתוך סדרת קונצרטים המפגישים את עולם המוסיקה הקלאסית עם ז'אנרים מוסיקאליים מגוונים כגון ג'אז, פופ ומוסיקת עולם. מיטב הזמרים והמוסיקאים בישראל נפגשים על במת הסינפונייטה הישראלית באר שבע, בניצוחו וניהולו האמנותי של המנצח והפסנתרן גיל שוחט. בהמשך הסדרה יופיעו על במות הסינפונייטה גלי עטרי, הראל סקעת ומתי כספי.

אחינועם ניני  פוגשת את שומאן-1
גיל שוחט. צילום: טליה סביון

אחינועם ניני (הידועה גם כ-Noa ) היא ילידת ישראל שגדלה בארה"ב, ומתגוררת בישראל עם בעלה ושלושת ילדיה. היא הזמרת ויוצרת הבינלאומית המובילה של ישראל, לאחר שחלקה את הבמה עם כוכבים רבים כמו סטינג, פט מת'יני, קווינסי ג'ונס, סטיבי וונדר, אנדראה בוצ'לי ועוד רבים אחרים. היא משמשת כשגרירת הרצון טוב הראשונה של ישראל לארגון  FAO (ארגון המזון והחקלאות של האו"ם).  יחד עם השותף הוותיק שלה, גיל דור, היא הוציאה מעל 15 אלבומים שנמכרו במיליוני עותקים ברחבי העולם. אחינועם הייתה היהודייה הראשונה שהופיעה בוותיקן לפני 20 שנה ואף חזרה והופיעה שם פעמים רבות מאז.
ב-2013 ייסדו אחינועם וגיל שוחט, בשיתוף דר' דן גנג ופרופסור דניאל להמן , חברת סטארט אפ בתחום המוזיקה:  FairPlayMusic, שמטרתה לסייע למוזיקאים לבנות גשרים ולייצר הזדמנויות להתפתחות ופריצת דרך מקצועית.

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק