מירב הדרי מעצבת מותג הלייף סטייל 'גלביה': "אני רוצה להמשיך לחלום"

קולקציית קיץ 2024 של גלביה. צילום: Tavish Gunasena -3564
|

את קולקציית 2024 של המותג ״גלביה״, עיצבה מירב הדרי, המעצבת והבעלים הרבה לפני השבעה באוקטובר. הקמפיין צולם בריזורט The Hotel Sri Lanka בעיירה אהנגאמה באי סרי לנקה באווירה טרופית של חופים קסומים. סוג של נשימה שחסרה לנו כל כך. שוחחנו איתה על אופנה, אנטישמיות וחופש. לצערנו, למילה חופש יש בימים קשים אלה משמעות קשה

מותג האופנה הישראלי-בינלאומי "גלביה". הוקם לפני 13 שנים. מאחורי המותג עומדת מירב הדרי, המעצבת והבעלים. "גלביה", מחזיק אתר בינלאומי ונמכר בחנויות בארצות הברית וראשוני המותגים בישראל שהתמקדו באופנת הריזורט. בין פרטי האופנה גלביות וכפתנים לצד פריטי קז'ואל וערב. כל פריט מיוצר בעבודת יד קפדנית עם שימת לב לפרטים הקטנים ביותר.

מירב הדרי משמאל. מעצבת מותג גלביה -76
מירב הדרי משמאל: "תקווה שהימים היפים עוד יחזרו".

אופנה. "לא בטוחה שהיה רגע כזה שידעתי שאהיה מעצבת אופנה, זה היה תהליך. הגעתי בכלל מעולם התקשורת, כשאופנה תמיד היתה תשוקה משנית בחיי. תחום שמאד אהבתי מאז ומתמיד, ותמיד היה לי את הסגנון המיוחד שלי עם טביעת האצבע שלי".

קולקציית קיץ 2024 של גלביה. צילום: Tavish Gunasena -2345
קולקציית קיץ 2024 של "גלביה". צילום: Tavish Gunasena

'גלביה'. "אני מגיעה מרקע של ים, אהבה לים ולטבע, החיבור היה טבעי. בזמנו גלביה היתה מוצר שהיינו מוצאת רק בנסיעות לחו״ל, לא פריט שאפשר פשוט ללכת ולרכוש. את הואקום הזה ניסיתי למלא וכמובן להרחיב את קו המוצרים ברוח הגלביה עד כמה שניתן".

קולקציית קיץ 2024 של גלביה. צילום: Tavish Gunasena -36
קולקציית קיץ 2024 של "גלביה". צילום: Tavish Gunasena

השראה. "ההשראות שלי מגיעות מעולם הריזורט, הפנאי והחופש וכל מה שמתכתב עם העולם הזה. אוהבת לחפש ולמצוא גלביות מכל התקופות. עולם הריקמות אותו אימצתי, מרתק גם הוא בפני עצמו. אני חייבת לאהוב כל פריט ופריט. ואני חושבת שבסוף זה משקף התאמה לקהל נשים שאוהבות נוחות בשיא סטייל בגילאים בוגרים יותר".

קולקציית קיץ 2024 של גלביה. צילום: Tavish Gunasena -1
קולקציית קיץ 2024 של "גלביה". צילום: Tavish Gunasena


7.10. "השבעה באוקטובר תפס אותי, כמו את רובנו, לא מוכנה, בהלם ובעצב גדול, תוך כדי הערכות לעיצוב הקולקציה לשנת 2025. אני מנסה להמשיך כרגיל ובכל הכח, זה נותן לי תקווה שהימים היפים עוד יחזרו".

קולקציית קיץ 2024 של גלביה. צילום: Tavish Gunasena 3457
קולקציית קיץ 2024 של "גלביה". צילום: Tavish Gunasena

הקולקציה החדשה והאנטישמיות הגואה. "הקולקציה הזו עוצבה עוד הרבה לפני השבעה באוקטובר. בעולם האופנה, בייחוד כשעובדים עם שווקי חו״ל, תכנון הקולקציות נעשה הרבה מראש. מאחר ו"גלביה" מוכרת בסיטונאות להרבה חנויות בחו״ל אני נערכת גם למקרים של עוינות ואנטישמיות. נכון לרגע זה זה עדיין לא קרה שנפגעתי. אני פחות חושבת שבנישה כמו של גלביה תהיה השפעה על העיצוב. בסופו של דבר, ריזורט, ים וחופש הם התרופה לארועים מהסוג הזה. סוג של נשימה. ואת החלום הזה אני רוצה להמשיך לחלום".

קולקציית קיץ 2024 של גלביה. צילום: Tavish Gunasena -4
קולקציית קיץ 2024 של "גלביה". צילום: Tavish Gunasena


מה בקולקציה: חלוקי כותנה יפהפיים, שמלות ריזורט מקסי בעבודת יד קפדנית עם הדפסים מרהיבים, שמלת מקסי מדגם פארוס במראה בוהו ושמלת מקסי פינה קולדה לבנה עשויה שכבות בד זורמות, חלוקי פסים מעודנים בגווני פסטל. ״הצבעים הססגוניים של הקולקציה מסמלים כמיהה לאופטימיות ומשתלבים באופן מושלם עם רוח הקיץ. כמו תמיד, המותג גלביה מתאפיין בתפירה איכותית ושלל רקמות צבעוניות בעבודת יד המעניקות מראה נשי ומעודן״.

קולקציית קיץ 2024 של גלביה. צילום: Tavish Gunasena -9
קולקציית קיץ 2024 של "גלביה". צילום: Tavish Gunasena

טווח מידות: S – XXXL
טווח מחירים: 390-1890 שקל.
להשיג: רוטשילד 1, תל אביב. 
קניון ארנה הרצליה
באתר האונליין הבינלאומי Gallabia.com
אינסטגרם: gallabia

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק