איך תגיעי לשיער גלי בחמישה צעדים פשוטים 

איך תגיעי לשיער גלי בחמישה צעדים פשוטים -2
|

כמה פעמים את מוצאת את עצמך מחפשת אחר שינוי בשיער, משהו שתוכלי בכמה צעדים קלים לקבל? נשים רבות שמאסו בשיער חלק ושטוח שואפות לגוון גם סגנון שיער חדש. 

 5 צעדים שבקלות תוכלי לעצב בעצמך שיער גלי ורך, כל זאת בעזרת מחליק ה-hydraluxe של רמינגטון

מי לא הייתה רוצה מראה טבעי  של שיער גלי ורך, ללא מאמץ ובקלות יתרה? כנראה שלא רבות יסרבו להצעה. עיצוב שיער גלי יכול להיעשות בדרך מהנה וללא מאמץ רב. עם מעט תרגול, תמצאי את שגרת עיצוב וטיפוח השיער המושלמת והמתאימה ביותר לשיערך.

כצעד ראשון לקראת המטרה הסופית, יש לחלק את השיער למקטעים קטנים, ניתן להשתמש בקליפסים או קשירת השיער, מה שיקל על העבודה דרך השיער שלך. כל קבוצה יש להחזיק בגובה בינוני ואז לדחוף אותה בעדינות מעלה לכיוון השורש,  עד שתקבלי צורה דמוית האות S. 

 הפעילי את מחליק השיער דגם  hydraluxe 8901 של רמינגטון ואפשרי לו להתחמם לטמפרטורה הרצויה, בזכות הטכנולוגיה  של המחליק והציפוי הקרמי הייחודי שלוכד את הלחות בשיערך, תוכלי לעצב אותו בטמפרטורות נמוכות יוצר מבלי להתפשר על תוצאות עיצוב השיער.

 עם מחליק שיער הדקי את הפלטות החמות שבו אל מעל לשיער על מנת לקבע את צורת ה- S וכך ליצור את הגל. לאחר מכן, יש לעבוד עם הפלטות החמות שבמחליק מכיוון מעלה כלפי מטה על אותה קבוצת שיער, תוך כדי דחיפת את השיער מעלה עד שתגיעי אל צורת ה-S  האידיאלית  וללחוץ את הפלטות החמות כדי לקבע את הצורה, עד שתגיעו לקצוות השיער.

בסיום  צעדים פשוטים אלה,  אפשרי לתלתלים להתקרר לכמה דקות כדי לעזור להם להתקבע. לאחר מכן, העבירי את אצבעותייך בשיער כדי לשחרר ולהפריד את התלתלים וליצור גלים רכים. 

ניתן למרוח כמות קטנה של ספריי לשיער כדי להוסיף אחיזה ומרקם לגלים שלך. הברישי את השיער כולו כדי ליצור מראה גלים אחיד וטבעי. אם תרצי, תוכלי  לפתוח מעט את התלתלים בעזרת אצבעותייך, או לחילופין, ניתן לעשות זאת עם מייבש שיער. לסיום התהליך ולמראה שיער גלי ורך, הכניסי את האצבעות עמוק אל שורשי השיער, יש לעסות מעט תוך הרמת השיער מהשורש בכדי להוסיף נפח למראה.  

רמינגטון, מותג ניו יורקי שנוסד לפני 85 שנים ומתמחה במכשירים איכותיים לעיצוב השיער לנשים ולגברים. המותג הינו פורץ דרך, כשהיה הראשון בעולם ששילב רכיבי הזנה והגנה במכשירים חשמליים לעיצוב השיער דוגמת שמן מרוקאי, חלקיקי קונדישנר ועוד שמטיבים עם השיער. מחלקת המחקר והפיתוח של המותג דואגת תדיר להתחדש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות כדי להבטיח שמירה על בריאות ואיכות השיער. המכשירים המתקדמים מאפשרים, תוך שימוש קל ונוח לתפעול, תוצאות מקצועיות הנשמרות לאורך זמן.

איך תגיעי לשיער גלי בחמישה צעדים פשוטים -5
שלב 1. צילום: יח״צ
איך תגיעי לשיער גלי בחמישה צעדים פשוטים -7
שלב 2 צילום: יח״צ
איך תגיעי לשיער גלי בחמישה צעדים פשוטים -8
שלב 3. צילום: יח״צ
איך תגיעי לשיער גלי בחמישה צעדים פשוטים -10
שלב 4. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק