תכירו את עינת סברלו

עינת סברלו. ונועה קירל. צילום: אינסטגרם - 2
|

מהילינג לעבודה במספרת ידוענים בניו יורק, למעצבת השיער הצמודה של נועה קירל, עד לליין מפואר של מוצרי שיער מקצועיים משלה

תכירו את אחת הנשים החשובות בתעשייה, עינת סברלו, שבלעדיה נועה קירל לא  מתחילה הופעה, עינת עיצבה את שערם של רבים וטובים מה"ביצה" אך בששת השנים האחרונות היא צמודה לנועה ואף נסעה איתה לאירוויזיון ביחד עם כל הצוות הישראלי.

עינת סברלו.צילום- איה זך ב-a.z studio - 2
עינת סברלו.צילום- איה זך ב-a.z studio

בראיון שלי עם עינת היה נדמה שאנחנו מכירות כבר זמן רב, החיבור נוצר באופן מיידי, שתינו מזל קשת, שתינו בנות כמעט אותו הגיל ושתינו בתחום הביוטי. היא בשיער ואני באיפור, ויותר מכל החיבור היה ממקום אנושי ואנרגטי, נחשפתי לאישה מיוחדת שלא פוחדת לשבור תקרות זכוכית ולמנף את עצמה, היא התגרשה לפני זמן קצר והחליטה לטרוף את החיים: "מי שמעכב אותנו בחיים זה  אנחנו, השפע ישנו, רק נושיט יד וניקח". כמובן שאני מסכימה איתה.

"נסעתי לניו יורק ללמוד הילינג וחזרתי כמעצבת שיער"  כך היא מספרת, "אני רואה חיבור בין הטיפול בשיער להילינג, הכל נמצא למעלה וזה מתחבר בצורה מדהימה".

מלבד העובדה שעינת היא מעצבת שיער אמנית, היא גם ספרית בטכניקה ייחודית אשר למדה בניו יורק והפכה למשהו שעדיין לא עשו בארץ.

 "תיספורת על שיער יבש. מה שמיוחד בזה שאני רואה את השיער הטבעי והטקסטורה השונה לכל אחת ולפי זה אני גוזרת את השיער. וכמובן לפי מבנה הפנים והגוף לתוצאה של  תיספורת המושלמת".

עינת סברלו עם בנותיה. צילום- איה זך ב-a.z studio-1
עינת סברלו עם אילור צחור (שחקנית וכתבת של פאולה ולאון) ועדי שרון דוגמנית ושחקנית תאטרון. צילום- איה זך ב-a.z studio

היא החלה את דרכה בעולם הביוטי לגמרי במקרה נסעה לניו יורק ללמוד הילינג וחיפשה דרך לשלב עבודה יחד עם הלימודים,  כדי להתפרנס בזמן השהות בתפוח הגדול, היא נכנסה למספרה אקראית וביקשה עבודה, אפילו בתור טלפנית. לאחר חצי שנה במהלכה היא שילבה עבודה ולימודי הילינג, היא נפצעה ונאלצה לפרוש מהלימודים, מה שהביא אותה לפול טיים ג'וב כמעצבת שיער באחד הסלונים החשובים בסוהו. היא נשלחה לנהל צוותים בשבועות אופנה בעיר ועיצבה שיער לקייט מוס, נעמי קמפל, ועיצבה את השיער בתצוגות של שאנל, ורסצ'ה ועוד.  

אחרי שנים ארוכות של קריירה ענפה, היא חזרה ארצה, השתקעה במושב והקימה משפחה. היא המשיכה לעסוק בביוטי, פיתחה קו מוצרי טיפוח ועיצוב לשיער והפכה למעצבת השיער הקבועה של נשים כמו איילת זורר, נטע ברזילי וכמובן נועה קירל, אליה הצטרפה גם לשבועיים בליברפול לחוויה בלתי נשכחת.  

עינת סברלו.צילום- איה זך ב-a.z studio-4
עינת סברלו צילום- איה זך ב-a.z studio

החיבור לנועה קירל: "נפגשנו בגוט טאלנט לפני 6 שנים, שם בעצם כל הצוות של נועה נפגש לראשונה ומאז אנחנו יחד, היה מרתק לראות איך מפרק לפרק היא פשוט הופכת לכוכבת, שם הפכנו לצמד ונוצר בנינו חיבור מדהים. אחרי ימים שלמים ואינטנסיבים ביחד לאורך שנים, אפשר להגיד שהיום התקשורת שלנו היא ללא מילים, אני מבינה אותה והיא מבינה אותי גם בלי שנדבר הרבה." 

על המוצרים: את מוצרי השיער החלה עינת לפתח כשזיהתה אצל לקוחותיה צורך לשיקום שיער פגום, צבוע או יבש – באמצעות מוצרים לשימוש יומיומי בבית, מחומרים איכותיים במיוחד ובמחיר שווה לכל כיס. מוצרים כחול לבן שמיוצרים בישראל לאחר  תהליך פיתוח ארוך של כשנתיים בסופו הגיעה עינת לתוצאה הרצויה: מוצרים ביתיים לשיקום משמעותי של השיער כבר מהשימוש הראשון, ברמה גבוהה במיוחד ועם תוצאות מדהימות.

עינת סברלו. ונועה קירל. צילום: אינסטגרם-6
עינת סברלו ונועה קירל. צילום: אינסטגרם

מוצרי השיער מסדרת i by Einat Sberlo מתאימים לכל סוגי השיער: שיער שעבר החלקה, צבוע, יבש, מתולתל וכדומה. הם כוללים חומרים פעילים כמו חומצה היאלורונית ושמן ארגן ויעניקו גם לך את השיער המבריק, הנעים והממושמע שלא העזת לחלום עליו, בבית, מדי יום. 

הסדרה כוללת: מסכות מטפחות על בסיס טבעי, ללא מלחים המכילים חומצה היאלרונית וקראטין, קרם תלתלים בטכנולוגיה פורצת דרך המסייעת לשמירה על השיער מנזקי סביבה, איתו היא גם עיצבה את השיער של נועה באירוויזיון,  סרום טיפוח ללא מלחים ובתוספת חומצה היאלרונית וקראטין, שמפו וגם קיט נסיעות המכיל את כל מה שאת צריכה לשיער רענן ומטופח בחופשה.  

עינת סברלו.צילום- איה זך ב-a.z studio-7
עינת סברלו. צילום- איה זך ב-a.z studio

"פיתחתי את המוצרים, כשהבנתי שחסר לי מענה למוצרי שיער מסוימים, יחד עם כימאי יצרתי נוסחאות מדויקות שיודעות להעניק מענה אמיתי לצרכי היום יום של השיער. מי שנוגעת במסכה, לא מחליפה  אותה. הריח מושלם ונשאר  כל היום." 

מי יכולה לפתח מוצרי שיער מעולים, אם לא מעצבת שיער עם ידע וניסיון של שנים, תוך כד הקשבה לצרכי לקוחותיה ולעצמה כאשת מקצוע, מידע מפורט יותר על מוצרי השיער של עינת וסקירה שלי עליהם תוכלו למצוא במגזין הביוטי שלי.

 כמו כן בחודש הקרוב יוצא מוצר חדש שבעזרתו אפשר לעצב את השיער במראה רטוב שנישאר לכל היום. וכמובן שהוא מתלווה לקרם תלתלים ולסרום למראה רטוב מושלם לאורך כל היום ומתאים לכל מזג אוויר, אז יש למה לצפות!

עינת סברלו. ונועה קירל. צילום: אינסטגרם-7
עינת סברלו ונועה קירל. צילום: אינסטגרם

את המוצרים ניתן לרכוש באתר: https://hairbyeinat.com/shop/

או בטרמינל https://www.terminalx.com/beauty/hair-care?brand=20057 

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק