אל תתנו לפורים להרוס את החגיגה!

שושנת יעקב צהלה ושמחה, איפור-ירין-שחף--צילום-מריה-סלוביוה
|

אם אתם 'פאשניסטים' בלב ובנשמה. תחפושות מצחיקולות או מפחידולות, לא ממש בשבילכם יתכן שייש לנו כמה רעיונות. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות, עם ההסבר איך לדגמן את מלוא הסטייל בלי להסתיר את הוודג' (פנים)

אומרים לכם שאתם מתלבשים סוף? קוצרים מחמאות ומייעצים לחבר’ה מה ללבוש ? כנראה שיש לכם את זה.  פורים הוא ההזדמנות לקחת את הכישרון לקצה ולדגמן מראה מלא בסטייל. (כזה שישאיר את הסביבה הלומה) בראש שלכם לעשות את כאילו זה עכשיו ירדתם ממסלול?

הנה הדוגמאות:

_המכנסיים על הידיים. איפור ירין שחף, צילום יח'צ-5
איפור ירין שחף, צילום יח'צ

מכנסיים על הידיים

 לוקחים מכנסי גינס שכבר לא במידה וגוזרים לחצי. (מאזור המפשעה כלפי מעלה).  על  שולי האזור הגזור, תופרים גומי ויוצרים שרוולים תפוחים. קושרים את האזור שמעל כף היד בסרט סטן בצבע גוף. על הצוואר עונדים ענק (אבל ענקי) דמוי זהב משולב באבנים טובות. עכשיו, מתאפרים בשיא הסטייל ויוצאים אל העולם.

נערת פופקורן, איפור ירין שחף, צילום יח'צ - 5
איפור ירין שחף, צילום יח'צ

חיה בסרט – ואתם? (ממלכת הפופקורן)

עיקר התחפושת בנוי על פלג גוף עליון, בו ניתן לאפסן גרעיני פופקורן. בעזרת קרטון יוצרים קונוס ומצמידים אותו עם חגורה. את הדופן החיצוני של הקונוס, מצפים בכמה שכבות של נייר קרפ. מתלבשים בחצאית היסטרית כזו שאין לאף אחת ולא מכבדים בפופקורון את אף אחד. אה,כן, לא שוכחים להתאפר אלגנטי – כמו בסרטים.

שמורת טבע, איפור ירין שחף, צילום בן ליאון-5
איפור ירין שחף, צילום בן ליאון

שמורת טבע

רוצה להיות חברה בהגנת הטבע? התחפושת הזו בשבילך. כל שעליך להצטייד הוא בכמה עלים של עציץ פלסטיק. טבולים את העלים בגווני פסטל רכים (צבעי קיר של טמבור יתאימו למטרה) וממתינים ליבוש. אחכ' מדביקים סיכות שיער על החלק הפנימי של העלה.  על העלה השני המשמש ככתפייה. מצמידים סיכת ביטחון (ניתן להדבקה בעזרת דבק חם או בדבק דו צדדי).  מטר של בד סאטן בצבע ורוד יסגור את הפינה של המחוך. מתאפרים ומדגישים במיוחד את העיניים: על קו הריסים מושחים  איליינר ומותחים אותו עד לרכות. את הריסים מברישים עם הרבה מסקרה. מושחים שפתון ורוד-עתיק שישמש גם לסומק.

,איפור-ירין-שחף-צילום-יחצ - 8
איפור ירין שחף. צילום: יח״צ

המנצנצת

אבני חן דמויי קריסטל או זרקונים זעירים מפלסטיק, מגיעים במגוון עצום של צורות צבעים וגדלים. ניתן להשיג  אותם בחנויות  לחומרי יצירה וכמובן בחנויות המציעות איפור מקצועי. בעזרתם ניתן לשדרג מראה איפור אופנתי למראה פורימי צבעוני ומרהיב במיוחד . האבנים  נדבקים  בקלות לעור בשימוש בדבק ריסים מקצועי או בדבק המיועד לשפמים וזקנים (אם מדובר באבנים גדולות וכבדות יחסית). 

איפור ירין שחף, צילום סער פסח-42
איפור ירין שחף, צילום סער פסח

גולש אש

פורים הוא זמן נפלא לבקש מאמא את המעיל הזה שפעם היה מודרני ועכשיו היא כבר לא לובשת. ממגירת התכשיטים שלה ניתן להשאיל את מחרוזת הפנינים שלה. כורכים אותה סביב הצואר בכמה שכבות. את העיניים מאפרים בצורות ובצבעי הגלים.

שושנת יעקב צהלה ושמחה, איפור-ירין-שחף--צילום-מריה-סלוביוה-5
איפור: ירין-שחף. צילום: מריה סלוביוה

שושנת יעקב

הכנת התחפושת דורשת ביקור מוקדם בחניות יצירה, שבהם מוכרים פרחים מנייר קשיח. אלה למעשה ישמשו כעיקר הסטיילינג של התחפושת. אחרי שמתלבשים באדום מתחילים במלאכת האיפור. שימו לב שהשפתיים מאופרות בגוון  טבעי -יחסית, וזאת כדי לא להפוך את המראה לקרקסי. את העיניים מאפרים בדרמטיות עם אליינר עבה ומעליו צלליות בוהקות בגוון פנינה. את עצמות הלחיים מדגישים בסומק בוהק בצבע כתום-אפרסק.

איפור ירין שחף, שיער ג'רי מוסא, צילום סער פסח - 6
איפור ירין שחף, שיער ג'רי מוסא, צילום סער פסח

התחפושת האנטי מגדרית

לא תאמיני איך החליפה והחולצה הלבנה של סבא, תשדרג לך את  האאוטפיט. כדי להיראות נשית,  לא חייבים שמלה שחורה קטנה. העולם צועד אל עבר המראה האנטי מגדר. עם חליפה ואיפור נשי אדום (גם על השפתיים וגם על העפעפיים) את בהחלט נראית מעודכנת בשיא הסטייל ובמראה הנכון. 

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות

לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, ירין שחף
תגובות פייסבוק