מוטי רייפ: "להציג חולשה זה כוח"

מוטי רייפ. צילום: רונן אקרמן - 2
|

איך ייראה שבוע האופנה תל אביב 2023? "להביא את שבוע האופנה למציאות זה לא דבר מובן מאליו״, כך פתח יזם האופנה מוטי רייף במסיבת העיתונאים, שבו הכריז על שבוע האופנה ותכניו.  ״המציאות בארץ לא פשוטה. אני קיבלתי החלטה שאני ממוקד לשים את הגאווה הישראלית וזה חובתי האישית וכן, אני די מפורק.״

״השנה יש תמהיל חדש והרבה מעצבים צעירים, תוך גיוון לערכים ולגיוון.״

השנה, לצד 28 תצוגות אופנה של מעצבות ומעצבים ישראלים, וכהמשך לתפיסה הערכית של רייפ שהובילה עד עכשיו אג'נדות של גיוון ושבירת מוסכמות של אידאל היופי, יושק לראשונה FAC, (Fashion-Agenda-community), מיזם חדש וייחודי, המשלב תכנים חברתיים מגוונים מכל תחומי החיים, יחד עם חגיגה של נשיות ויופי. 

טובהל'ה פלוס בעיצוב טובהל'ה ונעמה חסין צילום אבי ולדמן (2)-5
טובהל'ה פלוס בעיצוב טובהל'ה ונעמה חסין. צילום: אבי ולדמן

עוד הוסיף יזם האופנה מוטי רייף, "המיזם החדש נולד לפני כמה שנים שהמטרה ליצור חיבור חווייתי ותודעתי, לייצר שיח ולקדם מודעות סביב נושאים של שוויון חברתי ומגדרי, בריאות נשים, קיימות, חדשנות ועוד. היום להשתמש במדיה עם נשים מוכרות ולדבר על מה שהן חוות מעניק כוח גדול". 

"השנה נושא הקיימות וחדשנות יהיו בקדמת הבמה. כל מעצב ומעצבת מציגים בכל מידה וגבוה וזה הופך לאט, לאט לטבעי. היום להציג חולשה זה כוח". 

לטובת המטרה החשובה הזו, כל אירועי התוכן יתקיימו בהשתתפותן של סלבריטאיות ונשים משפיעות מכל התחומים, שישתפו את הקהל בחוויות האישיות שלהן ויספרו את סיפורן האישי.

במסגרת שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 פרס מפעל חיים יוענק השנה למעצבת הגר אלמביק "לאלמביקה" על פועלה לאורך 35 שנות אופנה והיותה מעצבת האופנה הישראלית המצליחה ביותר בעולם, ויצואנית האופנה המובילה והגדולה ביותר מישראל.

שבוע האופנה קורנית FAC ייערך בתאריכים 19-22 במרץ, בהאנגר 11 בנמל  תל-אביב. שבוע האופנה ישודר במלואו בערוץ האופנה הישראלי, ערוץ 69 ב-HOT וב-yes. 

אלון ליבנה- נוי ערקובי - 6
אלון ליבנה. צילום: נוי ערקובי

מעצבות ומעצבי האופנה המשתתפים בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023: הגר אלמביק ל-"אלמביקה", אלון לבנה, דוד וקסלר, MOTHER OF ALL, E-fashionista, רועי דרהי ל-Placebo, אריאל טולדנו, שחר אבנט, טובה'לה ונעמה חסין, fix, חנה מרילוס, Dare, משכית, אהרון גניש בשיתוף רונית רפאל, בית הספר לעיצוב אופנה 'שנקר', רותם שאול, ינקי ונטף, התכשיטנית יפעת עובד ועמותת "רוח נשית" עם תצוגה ראשונה של VULEVU לאופנה וינטג' ויד שניה, אליזבת בראון ל- Mona Lizabeth, Galaxy for the planet by Samsung, הילי ארי, עידן לרוס, House of Jaffa, ותצוגת Up Coming Designers בהשתתפותם של: גלעד קרשין, סתיו אופמן,  ירדן חנוכה JOR-D, סהר כהן TIKI BRANDS, נאור אהרון אהורניאן MIRZA.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה, שבוע האופנה
תגובות פייסבוק