אריאלה ביוטי מבהירה לנו

אריאלה ביוטי צילום שי פרנקו-1
|

משיקה את סדרת תכשירי ABCD הפועלים בארבעה שלבים להבהרת העור והעלמת פיגמנטציה בעזרת תכשירי ABCD מבית אריאלה ביוטי ניתן לטפל בבעיות עור נפוצות המוכרות לכל אחת מאיתנו. בסדרה אפשר למצוא ארבעה פריטים הפועלים בכוחות משולבים כנגד כתמים בעור ופועלים להבהרתו והתוצאה – מראה עור בהיר, צעיר ללא כתמים וסימני גיל.

תכשירי הסדרה:

מי ההבהרה הייחודיים של אריאלה ביוטי: הנוסחה הייחודית מבית אריאלה ביוטי מותאמת לפנים ולכל איזור בגוף, להפחית את הופעת כתמי הפיגמנטציה הכהים והסוררים. מי ההבהרה מכילים פפטיד ייחודי העוזר לדכא המלנין, שהוא הגורם המייצר את הופעת הפיגמנטציה. הם עשירים בתמציות אלוורה וצמחים מרגיעים. בנוסף, משמשים כחומר אנטי דלקתי לחיזוק המערכת החיסונית בעור. כמות קטנה של מים הנספגת בעור הפנים בשימוש תדיר יוצרת אפקט גדול ומשמעותי.

קפסולות אנטי אייג'ינג + אפקט ההבהרה: 2 מוצרים באחד. קפסולה ייחודית זו, מעניקה פתרונות מתקדמים וחדשניים הודות לחומרים הפעילים שהיא מכילה כמו תרכובת מצמח המרשמלו, שורש ליקריץ וסיבי אורז וסובין. המרשמלו, הליקריץ וסיבי האורז עשירים בוויטמינים ומינרלים חיוניים ויעילים לעור, כמו ויטמין E, קבוצת ויטמין B, מגנזיום, זרחן, סלניום, תיאמין, ניאצין, אשלגן, סידן וברזל. עושר עצום של מרכיבים נהדרים הם מה שהעור הבוגר זקוק על מנת לחזק את מעטפת התאים ולהחזיר אותם לפעילות תקינה. הקפסולה מכילה בנוסף שמן חוחובה העשיר בויטמין E ושמן סקוולאן המיועד לריכוך העור, ויטמין C נוגד החמצון ועוזר לדיכוי המלנין. הקפסולה מכילה מולקולות של חומצה היאלורונית החודרות לעור, משקמות אותו ועוזרות לטיפול במראה עייף ומקומט. לטיפול ייעודי בכתמי פיגמנטציה יש למרוח מקסימום חומר אקטיבי על כתם הפיגמנטציה. להבהרה כללית, יש למרוח את תכולת הקפסולה על כל הפנים.

אריאלה ביוטי צילום שי פרנקו-3
אריאלה ביוטי צילום שי פרנקו

מדכא מלנין: מכיל חומצה קוג’ית, ארבוטין ואלסטין שהוכחו במחקרים כמקדמי הבהרת עור. ממזער נראות כתמי עור כהים ב 2-3 סדרי גודל. מתקן פגמי עור ונזקים יומיומיים ומחדש את העור. בנוסף, מכיל ויטמינים A,E ו-C בריכוזים משמעותיים ומכיל רכיב ייחודי – nano-white המעכב משמעותית את היווצרות המלנין. מסייע לשיפור צלליות כהות מתחת לעיניים ויוצר מראה אחיד, בהיר וזוהר.

קרם לטיפול בהבהרה:  מיועד לטיפול אינטנסיבי בפיגמנטציה בשעות הלילה. הקרם מכיל בוקציול – התחליף הטבעי לרטינול הבטוח לשימוש בשמש, חומצות אלפא הידרוקסיות ממקור טבעי, חומצה קוג'ית מקופסלת, חומצה לקטית, פפטיד dermostatyl IS – המטפל ביעילות בפיגמנטציה ומעכב את היווצרות המלנין.

שילוב מנצח זה גורם לפעילות אינטנסיבית המדכאת ומעכבת את יצירת המלנין האחראי להופעת פיגמנטציה. הקרם מונע היווצרות מחדש של כתמי עור ומסייע להבהרת העור ומתאים לכל אזורי הגוף.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק